Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Hallo Merel, fijn dat je weer meeschrijft. Ik kan trouwens geen antwoord geven op je vraag.

Hier gaat het. Niet zulk leuk nieuw op het werk Mijn functie gaat veranderen en het komt erop neer dat ik dit werk niet wil blijven doen. Eerst gaan mijn vriend en ik kijken hoe we verder willen in de toekomst. we wonen nu in Den Haag maar hij werkt in Bergen op Zoom…wie weet…

productiemedewerkerster in een fabriekje (homeopathie)

mijn vraag is niet meer van belang…

Lenie, misschien bedoel je tarwkiemoliecapsules? Die hebben namelijk een gunstige invloed op het baarmoederslijmvlies zegt men…

Hallo Dames,

Wat is het lekker weer…toch nog een goede nazomer??? I hope so! :smiley:

Dune, wat zal je geschrokken zijn zeg! Je moet nu inderdaad maar even heel rustig aan doen!

Smiley, bedankt voor de tip, ik heb de site wel eens gezien. En nu jij, wel rustig in de hoek met dat boek hoor! :naughty: En alleen aan jezelf denken! :wink:

Leni, lastig dat je zo moet wennen aan je nieuwe bril. Is er ook iets veranderd aan de sterkte of zo iets? Jij hebt nu dus spannende tijden op je werk en dergelijke. Vind je het wel positief? of baal je er van?

Madame m, (merel geloof ik? :oops: ) Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik kan me voor stellen dat je duidelijkheid wilt hebben nu. Sterkte!

Greet, ik vind inderdaad dat jou bloeddruk ook erg laag is! Heb je er ook last van?

Hoop…Spannende tijd voor jou!! Ik ben hier an heel hard voor je aan het duimen!

B-tje, wat naar nu dat je zo’n pijn hebt… :? Je moet maar even streng voor jezelf zijn en echt je rust nemen…Ben je niet verslaafd aan tv of iets dergelijks??? Lekker een pot thee en een trommel met je favoriete koekjes en zappen maar!!! Sterkte verder, want pijn is erg vervelend! Ik denk aan je hoor! :-

een kusje voor jullie allemaal… :-

Ach, nu vergeet ikmezelf helemaal…da’s toch ook wat! :wink:

Met mij gaat alles wel goed…ik heb alleen hele erge hoofdpijn gehad deze menstruatie…lekker is dat, wordt je dubbel gestraft! :eh: heeft dat nut?

Verder ben ik weer helemaal in gesteld op de volgende ronde…

Liefs Ingrid

Hallo dames,

Hier even de partner van Smiley. Sinds gisteravond voelt Smiley zich niet helemaal goed. Van het ene op het andere moment verrekte ze van de buikpijn, kon niet meer recht opstaan en kreeg krampen. Ik heb haar toen in bed gelegd en de VK gebeld, die kwam meteen langs. Het hartje was te horen en de baarmoedermond zat dicht, toch vond de VK dat er contact gehouden moest worden, want pijn, krampen en zoveel harde buiken is niet normaal halverwege de zwangerschap. We hebben even geslapen, de pijn zakte af, maar om 2.00 uur werd Smiley wakker met druk op haar onderkant. Toen maar weer even de VK gebeld, dit keer moesten we langs komen, omdat ze niet verrekte van de pijn kon ze de autorit wel maken. Daar aangekomen bleek wederom op dat moment alles oke, maar uiteraard kon men niet voorspellen hoe het verder zou gaan. Thuis gekomen zijn we gerustgesteld nog een paar uur gaan slapen tot Smiley wakker werd van de menstruatie-achtige, soms flink pijnlijke krampen. Maar weer gebeld dus, we moesten weer langskomen en weer bleek de baarmoedermond gelukkig nog dicht. Toen Smiley op de tafel een pijnlijke kramp kreeg vond de VK het toch slim om haar even door te sturen naar de gyn in het ziekenuis. Die heeft een inwendige echo gedaan om te kijken of alles qua baarmoedermond in orde was. De boel was netjes gesloten. Nu is Smiley weer thuis, ze heeft het advies gekregen veel te rusten, pas als de pijn een paar dagen weg is mag ze gaan proberen actiever te worden. Zodra dat voor pijn zorgt moet ze weer rusten, trekt de pijn daar van weg dan is het goed, blijft de pijn of wordt het erger, moeten we opnieuw kijken of er spraken zou kunnen zijn van weeën/beginnende ontsluiting.

Voor nu zijn we gerustgesteld, Uk heeft z’n hartje krachtig laten horen en de boel zat nog op slot, dus de ergste paniek is weg.

Zoals jullie begrijpen is Smiley misschien voorlopig niet hier. Als het echt nodig is hou ik jullie op de hoogte, maar misschien meldt ze zich wel snel zelf weer.

Groetjes, Mr. Smiley

Heej lieve Smiley, heb je gepbt…

:-* Brigitta

ik heb ook een pb gestuurd.

Jeetje dat is schrikken zeg.

Ik las het vandaag, gisteren was ik niet thuis, zat in Rotterdam.

Vandaag krijg ik visite dus klan niet achter de computer.

Ik wens iedereen een fijne dag toe.

Jeetje zeg Smiley, wat schrikken zeg. Gelukkig is het tot nog toe allemaal in orde!

Sterkte Smiley en Mr. Smiley!!!

Liefs,

Hoop

jeetje smiley wat een naar nieuws.

veel sterkte en doe vooral rustig aan!!!

dikke kus :-* :-* nathalie

Smiley: Heel veel sterkte!

:vlinder:

Al vroeg uit de veren hier, vandaag het eerste bezoek aan de verloskundige!

Vind het best wel spannend!

Fijne dag allemaal!

Dune

Hello ladies,

Ik ben weer ongesteld, dus weer helemaal in de running! Smiley, vanaf hier een hele dikke :-* voor jou! IK wens je alle sterkte toe, en we hopen je snel weer hier op t forum te zien!

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, dus voor alle wachters succes! IK ga voor jullie duimen en voor de klussers: veel klusplezier :wink:

liefs, Merel

Merel, fijn dat het weer op gang is :hug: succes! (Heb je weer op het lijstje gezet)

Hier nog steeds niets, we wachten geduldig af. Vanmiddag om 14.00 uur naar de gyn. hopelijk met goed nieuws terug!

Liefs,

Hoop

Hallo

Nou, dat was wel een kleine tegenvaller zeg.

Ze vroegen me de oren van het hoofd in rap tempo, en daarna werdt ik zo snel mogelijk de deur weer uitgewerkt omdat het zo druk was.

Het hartje konden ze ook niet horen, het is schijnbaar nog te vroeg.

Al met al niet echt super.

Merel: Fijn dat je weer in de running bent meid, hopelijk snel weer een posi test.

Hoop: Succes vanmiddag!

Gr Dune

Dune: Ahhhhh jammer dat het zo tegenviel vandaag bij de vk… Had je nou al wel een echo gehad of wanneer krijg je die? Ja jammer is dat he als je dan het hartje niet kan horen nog…

Hoop: De duimen draaien op volle toeren voor je! :pray: :pray: :pray: Gauw terug met goed nieuws graag! :mrgreen:

Merel: Fijn dat je weer terug in de running bent meis…Hoop dat je weer gauw terug mag komen bij de 9 maanden mama´s…

xxx

Jeetje Smiley…wat een spanning en zorgen ineens erbij! Rustig aan doen hoor! :-*

Dune, wat jammer dat het zo tegen viel bij de verloskundige! Moet je wel wat van zeggen hoor! Ook al hebben zij het druk, jij moet alle tijd krijgen vind ik!

Merel, wat fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent!

Verder geen nieuws hier! Liefs Ingrid

Vanmiddag dus naar de gynaecoloog geweest.

Een half uurtje voordat ik moest gaan ben ik toch nog ongesteld geworden.

Jammer, maar opzich voor de onderzoeken komt het goed uit.

Vandaag hebben we een orienterend gesprek gehad, overmorgen moet ik bloed laten prikken en volgende week vrijdag (22 september) moet ik weer terug voor een inwendig onderzoek, echo en een uitstrijkje!

Het zaad van hubbie was goed! Dat is dus al een hele opluchting!!!

Tjonge jonge, ik ben wel blij dat k weer ongesteld ben… Maar het is echt niet normaal hoeveel eruit mijn lichaam komt. Ongeloofelijk. Was er gisteren enrom beroerd van, nu maar hopen dat het snel weg is en we weer lekker kunnen genieten van elkaar./…

Kus

Hoop…mooi dat de eerste onderzoeken goed lijken…nu de rest nog, maar afwachten dus! Mag ik vragen waarom je nu al voor onderzoeken bij de gyn loopt? Wij zijn namelijk vanaf december 2005 bezig en willen, als het niet binnen een jaar gelukt is om zwanger te worden, ook naar de gyn/huisarts toe. Ben wel benieuwd dus, vandaar.

Merel, het lijkt nu alof je lijf echt alles er uit gooit voor een nieuwe start!

Liefs Ingrid