Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Ingrid gefeliciteerd met je zwangerschap!! :dance: :inlove: Jeetje meis, knap dat je het zolang kon afwachten hoor :shifty: Geniet ervan!

Wendy jij ook gefeliciteerd!! :dance: :inlove:

Wat spannend, een brusje voor Mike :**: Hij gaat er vast voor zorgen dat dit kindje wel bij jullie mag blijven :hug:

Ik :pray: in elk geval voor dit kindje, het heeft in ieder geval een heel mooi beschermengeltje dus gaat vast helemaal goedkomen.

Sterkte in de spannende maanden die jullie tegemoet gaan, maar vooral ook…Geniet! :-*

Ik :thumbup: :pray: Dat de andere dames ook snel met zulk goed nieuws komen :hug:

Hier hebben ondanks de borstvoeding de :twisted: mij vandaag helaas ook weer gevonden :? En heb er gelijk goed last van :? Maar ja moet maar zo denken, alles werkt nog naar behoren :eh: :wink:

Volgende week krijgt Sem zijn eerste prikjes :frowning: Zie er nu al tegen op :shifty:

Nou ik hou jullie in de gaten hoor! Hopelijk snel meer van dit goeie nieuws :pray:

Groetjes Natascha.

GEFELICITEERD WENDY EN INGRID!!! ZOOOOOO GAAAF!!! Helemaal niet verwacht, ik ben zoooooo blij voor jullie!!!

Nu de laatste paar dames nog en er kan een slotje op… :smiley:

Dikke kussen van mij!!

Iedereen alvast fijne kerst, voor W en I zal dat zeker wel lukken haha!!

Zelf niet veel klachten meer… weer afwachten=spannend…

ik heb gisteren (al) getest maar was negatief…

Madame M, hopelijk snel een posi test…je was wel erg vroeg met testen dus wie weet!! Succes met wachten!!

Wij gaan met de kerst de groene periode in…hihi gezellig!! Alleen jammer dat hubbie een hersenschudding heeft en het rustig aan moet doen!! Maar misschien voelt hij zich dan wel weer wat beter!!

Liefs,

Hoop

joehoeeeeeeeee weer twee nieuwe zwangere erbij!!!

meiden(en natuurlijk ook de hubbies) gefeliciteerd en geniet van dit vervroegde kerstcadeau.

hele dikke knuffel van mij

woeoeoeoeeohoe zit te springen op mijn stoel van vreugde :think: :think:

nu de andere dames nog!!ik heb toch gezegd dat :: 2007 :: ons jaar word…

liefs nathalie

Nathalie, ik hoop dat je gelijk hebt!!!

Ik ga ervoor in ieder geval (deed ik in 2005 en 2006 ook al :? )

Ik ga van de week even kijken of ik het lijstje kan veranderen…hij is (naar mijn idee) nogal onduidelijk!!!

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie felicitaties…het voelt echt geweldig!

Wendy, jij ook van harte meid!

En voor alle dames die nog wachten, hou vol, je ziet het komt van zelf

:: :: :**: hier wat hormoontjes!!! Hoop dat ze jullie ook helpen!

Het voelt allemaal nog behoorlijk onwennig… :shifty: voel van alles en ben zooo moe… :zzz: slaap echt veel en heb gelukkig twee weken vakantie nu… :smiley:

Verder hele gevoelige borsten en steekjes in mijn buik en liezen, maar dat schijnt er allemaal bij te horen…

Nou, tot snel!

Hoi :mrgreen:

Daar was ik weer effies!!

Allereerst, Ingrid, wat een geweldig nieuws meisje!!! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van je roze wolkje!! Een extra bijzonder kerstweekend voor jullie denk ik :wink:

Ik heb een zware week achter de rug, maar gisteren en vandaag gaat weer even ietsje beter, dus tijd voor een update :wink:

Ik zit nu (ruim) 6 weken op bed. Aan de ene kant lijkt het veel langer, aan de andere kant gaat het nu ook wel heel snel opeens allemaal… Het is nog steeds niet mijn nieuwe hobbie geworden, maar ik hou het nog wel even vol. Zolang ik me braaf aan mijn bedrust hou, blijft mijn hartslag redelijk stabiel (120). Maar ALS ik iets moet doen (eruit voor toilet, of helemaal naar het ziekenhuis) dan gaat dat helaas steeds moeizamer en gaat mijn hartslag steeds hoger (150 is tegenwoordig meer regelmaat dan uitzondering…) Tot nu toe mocht ik gelukkig steeds weer naar huis na een controle, maar het kan best dat de gyn binnenkort wil dat ik blijf daar (neeeeeee, dat wil ik niet!!) :frowning:

Om het plaatje compleet te maken heb ik naast de klachten die ik al had (eigen ziekte, BI, hartproblemen) nu ook nog Carpaal Tunnel Syndroom… Ach, gaat ook wel weer over voor ik een jongetje wordt :wink:

Met de baby gaat alles goed!! Tijdens mijn (waarschijnlijk) laatste echo vorige week is Uk geschat op 2200 gr, dus nu zal het wel rond de 2400 gr zijn ondertussen. Die dwarsligger was gelukkig op het laatste moment nog even netjes goedgedraaid en ligt nu dus braaf met het koppie richting uitgang :thumbup: Dat had ik dus goed gevoeld 2 weekjes terug :wink: De afgelopen periode had ik veel menstruatieachtige pijn en harde buiken en krampen, en ik had zelf het vermoeden dat dat van indalen kon komen. Nou, dat klopte, bij mijn controle eergisteren bleek Uk al heel goed ingedaald te liggen! Dus 2 weken geleden nog in stuit en 10 dagen later omgedraaid en ingedaald, braaf kind :inlove:

Ik voel die kleine (nouja, klein…) kruimel nog steeds lekker bewegen, af en toe golft mijn hele buik en zit ik met een grote grijns op mijn bedje. Wat is dat toch leuk elke keer!! Uk heeft hier ook lekker vaak de hik, er zitten dagen tussen dat ik 8 sessies per etmaal tel :shock: Gulzig kindje, vindt het vruchtwater blijkbaar lekker :lol:

De echometingen van mijn bmm zijn vanaf nu gestopt. Als ik nu ga ontsluiten gaan ze het niet meer stoppen, dus hoeft het ook niet meer zo uitgebreid gecontroleerd. Maar door de strikte rust ivm mijn hart is het hele proces van het (te vroege) verstrijken zo goed als stil komen te staan, dus ik had dat hoofdstuk voor mezelf eigenlijk een paar weekjes geleden al afgesloten, toen ik merkte dat het allemaal goed dicht bleef :slight_smile:

We zijn hier ook bijna klaar voor de komst van de kleine. Het kamertje is af, de dame van de kraamzorg is langsgeweest, de wagen is binnen. Straks alleen nog het bed omhoog (het bed boven, dit ziekenhuisbed waarin ik nu zit heeft een stoere motor en kan alle kanten op, dus ook omhoog :wink: ), zeiltje erop en de vluchttas klaarzetten. Maar dat mag nog even wachten hoor, ik ben nog niet 37 weken :smiley:

Nou, jullie zijn weer helemaal bij :mrgreen:

Ik lees hier uiteraard gezellig mee, maar kom niet vaak aan reageren toe helaas. Maar ik leef wel met jullie allemaal mee hoor :-

Meiden, ik wens jullie allemaal vast hele fijne kerstdagen, geniet er van!!

:-
Smiley

Wendy, ik lees over je berichtje heen, sorry meis :oops:

Jij ook van harte gefeliciteerd!!! Wat zal er nu een spannende periode voor jullie aanbreken. Heel veel sterkte en succes, maar vooral ook heel erg veel plezier de komende maanden. Er waakt een engeltje over jullie drietjes :**:

:-* Smiley

Smiley, fijn dat je weer een update plaatst.

Wat een nare tijd heb je eigenlijk zeg…je hebt niet echt van je zwangerschap kunnen genieten op deze manier. Hopelijk mag je tot het einde van je zwangerschap lekker thuis blijven!!!

Komt het echt alleen door de zwangerschap dat je op bed ligt of ook door je ziekte?

Sterkte met alles!

En voor jou ook hele fijne feestdagen!!

Liefs,

Hoop

Smiley!Fijn dat we je weer even hebben gehoord!

Vind het knap dat je ondanks dat het je niet mee zit toch zo leuk positief blijft schrijven…wat betreft je bedrust, het heeft dus wel het juiste effect. Maar die hartslag bij een toilet bezoek is minder prettig he?

Carpale tunnel syndrome heeft mijn moeder ook gehad. Zij is met succes geopereerd aan beide handen en heeft nu geen last meer!

enn…natuurlijk ook nog bedankt voor je felicitaties…ben zelf ook helemaal happy!

zet hem op he meid! :-*

smiley meid nog eventjes geduld en dan gaat het hopelijk weer een stuk beter met je.

wel fijn om te horen dat de kleine goed groeit en geen hinder heeft van jou mindere gezondheid.

en die carpaal tunnelsyndroom die doe je er gewoon ff bij joh :wink: :wink:

fijn om te horen dat het goed gaat ennuh jullie ook een goede kerst!!

pffff heb net gewerkt maar ik ben kapot…hahaha

ga zo heerlijk naar bedje toe.

liefs nathalie

Wendy en Ingrid, gefeliciteerd!! :smiley: Ik wens jullie een hele fijne tijd tegemoet!

December is blijkbaar een vruchtbare maand, hihi :smiley: (was het bij ons vorig jaar ook :smiley: )

Hihi Elise, als dat zo is dan moet ik rond 12 januari ook maar een posi-test in mijn handen krijgen!!!

En de rest natuurlijk ook maar zo snel als het kan!!!

Het zou toch geweldig zijn als er nof meer meiden zwanger 2007 in gaan!!!

Ik :thumbup: voor jullie!

Thx, helemaal met je eens!!!

Hey meiden!

Allemaal een fijne kerst gehad?? Ik wel, erg lekker gegeten en gefeest en natuurlijk cadeautjes uitgepakt!

Verder heb ik nu last van zere (.)(.)…en verder weer steekjes. Ik ben er echt bang voor dat :evil: komen…dus spannend nog. Ik wil in ieder geval voor oud en nieuw testen… als de :evil: er zijn neem k een extra glas champagne… om t weg te drinken… :? :?

wendy en ingrid,

GEFELICITEERD!!!

Hier gaat alles verder okee…net verhuist dus een hele drukke tijd.

Verder moest ik met de kerst werken en hebben we al 81 dozen uitgepakt en hebben we er nog 20 te gaan.

Ik lees af en toe mee en mijn zusje houdt mij op de hoogte maar ik heb probelemen met internet in het neiuwe huis. Typ nu even snel bij mijn ouders wat…

madame m…spannend weer he? ik duim voor je hoor! :thumbup:

Hey Leni! Leuk om weer eens wat van je te horen! Je hebt het zo te lezen wel druk! Bedankt voor je felicitaties!

Met mij gaat alles verder goed, wel erg moe :zzz: , maar dat schijnt er allemaal bij te horen! Verder zijn mijn borsten echt aan een groeispurt begonnen… :eh: :wink: hihih…nou, tot snel,

pfff zit helemaal in spanning hierzo… krampjes hier en krampjes daar. zere borsten. Maargoed, deze symptoompjes heb ik ook altijd voor de naderende ongi. Ik denk dat ik het toch niet kan laten om morgenochtend te testen… heb er nog twee… dus mag nog wel even…

Smiley: veel sterkte de komende tijd!!

Ik hoop zooo dat december voor velen een vruchtbare maand is!!

Dikke kussen,

M