Spannend madame m. Ik hoop dat de :evil: :evil: :evil: wegblijven
Lenie, wat druk is dat hè! Leuk dat je even een berichtje hebt achter gelaten!
Hier is alles goed, we hebben een heerlijke kerst gehad en wie weet ook wel een hele vruchtbare. We hebben uiteraard ons uiterste best gedaan :mrgreen:
Liefs,
Hoop
INGRID EN WENDY!!! GEFELICITEERD!!!
Wat geweldig nieuws! ik ben heel blij voor jullie!
Geniet er maar lekker van.
Ingrid, het moe zijn hoort er inderdaad bij. Maar er komt ook best veel op je af. je bent er steeds mee bezig en opeens ben je zwanger! ik vond het eerst zo onwerkelijk!
Madame m, ik zie dat het voor jou weer spannend wordt!
Hooop, klusze, zzet em op!
Hebben jullie trouwens allemaal een leuke kerst gehad?
ik wel, alleen was ik nogal grieperig. het voordeel is dat ik me iig niet ongans heb gegeten. Ik ben erg verwend door de kerstman en vrouw. mooie luiertas van olily gekregen!
B-tje geniet maar lekker van je verlof!
Smiley, goed zeg dat het kindje zich heeft gedraaid en al ingedaald is. het komt nu wel dichtbij he?
Hier met mij en de kleine is alles goed. begin me nu echt zwanger te voelen, denk soms dat mijn buik niet meer kan groeien, maar dan lukt het toch echt. ik moet nog 3 weekjes werken, het zijn nu echt de laatste loodjes.
Groetjes grietje
madame m…1 dag overtijd zie ik…spannend…hoe is het met je??
Lenie, druk hè, verhuizen…maar het is ook wel leuk toch?! Succes nog!
Ingrid en Wendy, hoe gaat het?? Als een beetje gewend aan het feit dat jullie (weer) mama gaan worden???
Greet, leuk dat je weer even langskomt. Wij hebben een heerlijke kerst gehad en goed ons best gedaan :mrgreen:
Jammer dat je grieperig was, maar gelukkig was het toch gezellig!
Liefs,
Hoop
Ik heb weer een nieuw deeltje aangemaakt:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1206621#1206621
Hier mag een slotje op!!!