Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Hhi, ik ook. Ik heb normaal nooit last van afscheiding, amar nu al twee wk en ook last van onderbuikpijn, erger dan normaal. Maar misschien ben ik er zoals gewoonlijk te veel mee bezig

wordt echt CRAZYYYY hierzO!!!

duimen jullie ook?

madame wat spannend!!!

ik word crazy hier omdat jij ook crazy word…ik duim heel hard en veel voor jullie.

hier gaat alles goed en ik ben idd opgelucht dat ik over de magische 12 weken grens heen ben maar dat is nog geen belofte dat het allemaal goed zal gaan.

liefs nathalie

Hoi Allemaal,

even snel een berichtje tussen het werken door…nog steeds geen ongi hier, maar durf niet te testen…het was al zo vaak negatief! :cry:

madame m…spannend, als je cht het idee hebt dat het raak is, kan ik me voor stellen dat je jezelf crazy maakt! Ik voel me opzich niet anders dan normaal, alleen nog steeds pijnlijke (.) (.)…

nou, ik hou jullie op de hoogte en sterkte voor alle wachters!!

doortje spannend hoor!!!

ik duim me ook helemaal suf voor jou.

ciao nathalie

hey doortje: ik duim ook voor jou!!!

dank je Nathalie…

Steken zijn bijna weg :? Ach, ik kan wel blijven speculeren, maar weet het toch pas volgende week…

Kussies

haha ja frustrerend he madam dat je niet alvast ff een test kan doen die nu al voor je ongi datum je de uitslag geeft die je wil hebben.

ik blijf voor jullie duimen meiden…want zwanger zijn is echt heel erg bijzonder…ik voel me uitstekend en het gaat ook prima met mijn werk enzo.

ik wens jullie allemaal zo’n zwangerschap toe echt waar.

:: :: 2007 word ons jaar :: ::

nathalie

Ow doortje meis, ik zou gewoon testen, tuurlijk zou een evt negatieve test een teleurstelling zijn, maar dat is het toch ook als je ongi zou worden :hug: Ik :pray: en :thumbup: voor je dat je positief test.

MadameM, hopelijk klopt je gevoel :pray:

Meissie, alweer 12 weken :shock: En geniet ervan hoor! voor je het weet is je kleine er al…

Sem is alweer 7 weken vandaag, het gaat echt heel erg snel :shock: Hij woog afgelopen vrijdag 4610 gram, dus zit al bijna 1,5 kilo boven zijn geboortegewicht, en dat helemaal op borstvoeding :inlove: Ben heel blij en trots dat het zo goed gaat :dance: 29ste krijgt hij zijn eerste prikjes, hopelijk krijgt hij er niet teveel last van :frowning:

ohhh kes wat een lieve foto’s!!!

en wat een plaatje van een zoon zeg :inlove: :inlove: :inlove:

liefs nathalie

hallo dames,

Doortje hoe is het? wat maak je het spannend hier zeg!!

12 dagen is best veel! wanneer ga je een test doen? (ik had allang een gedaan, ben niet zo geduldig!) Het zou een mooi kerstcadeautje zijn!

kes wat een prachtige foto’s… ik wil ook!!

meissie, bijna 13 weken al, het gaat snel!

madame m, spannend he?

hey greet wat leuk dat je hier weer post!

Hoe is het met jou nu??

met de rest ook alles oke?

Jeetje Ingrid, ga gewoon eens een testje doen…ongesteld worden is net zo teleurstellend als een negatieve test, maar dan weet je wel waar je aan toe bent!

Madame M, even geduld nog…erg hè…ik hoop voor je dat je gevoel echt goed is!! Succes!

Kes, mooi mannetje!

Greet. Hoe gaat het met jou?? Schiet al aardig op zeg!!!

Liefs,

Hoop

Vandaag ben ik trouwens gestopt met werken! Heb nu vakantie zeg maar en mijn officiele verlof op 2 januari sluit daar naadloos op aan. Jaaaaaaa lekker hoor. Liep toch wel op mijn eindje onderhand. Vooral mijn rug en benen werken niet echt lekker meer mee.

We zijn trouwens net terug van zwangerschapsgym. Was een aparte les, want de mannen moesten mee Voelde raar om daar nou te gaan puffen en persen etc. maar ach…tis voor een goed doel hihi.

Madame m: Spannendddddddd hoor! Hoop dat je voorgevoel juist is… :pray:

Doortje: Jij maakt het helemaal bont hoor met je 12 dagen overtijd! :lol: Hoelang wil je nog wachten? Begrijp je wel heel goed hoor dat je bang bent om te testen… :hug:

meissie: Gefeliciteerd met je 12 weken grenssss! :dance:

Kes: Sjuchttttttt wat een lekker mannetje heb je toch! :inlove:

B-tje, lekker dat je nu lekker vrij hebt!! EVen lekker bijkomen!!

Hier nog steeds krampjes en afscheiding, het BLIJFT spannend… The story will be continued…

XxXxXxX

Lekker b-tje…geniet van je verlof!

Ingrid??? Hoe is t’??

Madame m…nog een ruime week…ik duim voor je!!

Liefs,

Hoop

jaaaaaa!!!

Na eindelijk getest te hebben…een dikke vette positieve streep!!!

jOEHOE!!! WE ZIJN EINDELIJK ZWANGER!!!

Echt helemaal geweldig, ben zo blij. Vanochtend getest…test in urine, dan trekt er een roze waas en ineens twee streepjes…moest vreselijk huilen van geluk! :smiley: Daar zaten manlief en ik dan, huilend op bed, met een positieve test om 7:15 uur :lol:

Bedankt dames voor het duimen :-* :-* het heeft geholpen!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Doortje!

GEFELICITEERD! :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: Echt ontzettend kick voor jullie! :mrgreen:

he meiden

het is al heel erg lang geleden dat ik hier wat heb geschreven wou niet meer zoveel bezig zijn met zwanger te worden en dat hoeft ook niet meer want net als doortje heb ik ook vandaag positief getest

dus voor de nog niet zwangere onder ons heel erg veel hormoontjes voor jullie :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

was al gelijk vel geregel de eerste afspraak maken bij de gyn 30 januarie kan ik terecht en dan zou ik 11 weken zijn liever iets eerder maar ja dan zijn we op vakantie dus dat kan niet

een heel erg spannende tijd breekt nu aan hopelijk gaat alles goed komen we hebben een engeltje die op ons past

groetjes wendy

Joepieeeeeeeee Wendy! :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: ben heel erg blij voor jullie! Gefeliciteerd! :clap: :-*

Jeetje twee tegelijk!!

:dance: :dance: :dance:

Ingrid en Wendy gefeliciteerd en geniet ervan! Hopelijk ga ik jullie heel snel volgen!!!

Liefs,

Hoop