Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

b-tje, het is nu al een lekkere eigenwijze, die uk van je… :inlove: wel lief toch? Lijkt me inderdaad echt gek als je zij ineens uitzet door een voetje!

Met mij gaat het allemaal zijn gangetje. Kan niet zeggen dat ik me anders dan anders voel. Wel weer hele zere borsten, maar dat had ik de vorige keer ook en toen was ik 10 dagen overtijd. Ik wacht dus zowiezo 10 dagen af, anders ga ik me lopen gek maken om niets…

maar ik hoop het zo…we zijn volgende week precies een jaar bezig…

dikke knuffel voor jullie allemaal! :-*

Liefs Ingrid

Hier ook weer spannend, ik weet gewoon dat het niet kan deze ronde en toch vraag ik me weer af…zou het???

Nou het kan niet, dus het is niet!!!

Liefs,

Hoop

Ingrid: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

ingrid ik duim voor je en hoop dat het voor jou wel raak is nog in 2006.

hoop voor jou ga ik ook duimen…

Voelen jullie al rare dingen???

het is rustig hier… Iedereen de kerstboom aan t optuigen?

Ik kom hier niet zo veel meer… maar heb al wel een aantal dagen krampjes in mijn onderbuik. het zal wel weer spannend worden…

Nu ook druk met kerst en nieuwe huis alvats.

We krijgen nu 29-1-2007 de sluetel in plaats van 2 februarie! en dan lekker aan de klusss!!

Dikke kus

Hoop ik duim voor je

leni, ik hoop echt dat 2006 nog mijn jaar wordt…maar voor jou natuurlijk 2007 ook he!

madame m, spannend ook al de sleutel van je huis straks…net als Leni…iedereen is hier druk aan de kluss… :wink:

Hoop, ik hoop het toch ook voor jou hoor! Er is maar een keer voor nodig om zwanger te raken niet? :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: voor jou! :-*

en natuurlijk ook een beetje voor mezelf…maargoed, ik probeer nuchter te blijven, ik was immers vorige maand 10 dagen over tijd en heb toen negatief getest, dus, misschien is mijn cyclus ook wel helemaal in de bonen… :? we zullen zien!

dikke knuffel, liefs Ingrid

Hoi nov/dec stoppers,

ikweet niet of jullie me nog herinneren (zie dat ik niet meer in het lijstje sta), maar ik dacht er laatst aan dat sommigen van jullie ondertussen al een jaar bezig zijn met zwanger worden.

Zelf ben ik in dec vorig jr begonnen met jullie mee te schrijven en had het geluk snel zwanger te zijn, mijn dochter is inmiddels alweer 2,5 maand :inlove:

Ik hoop voor degenen die nog niet zwanger zijn dat 2007 jullie jaar mag worden!! :pray:

Voor de zwangeren een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Liefs,

Elise

elise wat leuk om weer eens wat van je te horen ennuh wat gaat het snel zeg nu al 2,5 maand.

liefs nathalie

hey Elise,

Wat leuk dat je weer schrijft hier! Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Meissie: al 11 weken, dat schiet al op he! Bijna over de kritieke periode heen.

verder voor alle klussers en wachters::: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kussies

Hoi Elise,

Gefeliciteerd nog met je dochter! (Ik heb je weer op het lijstje gezet)!

Sorry dat je ervan verdwenen was!

Meissie, wat gaat het al hard zeg…12 weken alweer bijna!!

Madame M hoe gaat het met jou?

Ingrid…jij??? Al nieuws???

Hiet is de ongi weer doorgezet. Nu op naar de volgende ronde waar we goede hoop op hebben natuurlijk!

Liefs,

Hoop

Aaah Hoop, balen zeg! Altijd die rotduivels ook!.. Duurden de maanden maar wat korter, dan hoefden we ook niet zo lang te wachten haha

gewoon een week ofzo hihi

Hier niet spannend nog… we wachten wel weer af. Moet 27-12 ongi worden. EN ga pas testen op 31-12, de dag waarop ik mijn vriend heb leren kennen…(en op 1-1 pas gezoend…hihi)

Ksus

hoi meiden,

Hoop…balen dat je weer ongesteld bent. had het zo voor je gehoopt, maar wel goed dat je er weer gewoon voor gaat!

Met mij gaat het goed. Ik zit het allemaal wat uit. Moet immmers wachten tot ik 10 dagen overtijd ben. Dus kan ik pas volgende week dinsdag testen als ik 11 dagen overtijd ben. We zullen zien. Het verschil met de vorige keer is dat mijn (.) (.) veel meer zeer doen…hoop niet dat ik het me verbeeld?

Nou, ik hou jullie op de hoogte

Spannend Ingrid, wat goed dat je kan wachten met testen zeg!! Duimen draaien nog steeds voor je!!! Ik hoop dat je het je niet verbeeld en dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Madame M, nog niet spannend, maar 13 dagen zijn zo voorbij!! Ik duim weer voor je!!!

doortje wat spannend weer

joehoe ik ben 12 weekjes vandaag…wat gaat het snel…

ga nu weer even een tukje doen ben namelijk erg moe :zzz: :zzz:

fijn weekend

liefs nathalie

Super Nathalie, eerste mijlpaaltje!!!

Nathalie, gefeliciteerd! Heerlijk lijkt me dat als je die magische grens over bent! En nu maar weer lekker uit rusten!

Hoop. lief dat je zo duimt. Ik hoop zo dat het helpt. Ik ben vandaag 9 dagen overtijd en nog geen spoor van de :evil: :twisted: dus…maar afwachten hoe het gaat…

Nou meiden, tot snel,

Ik hoop het zo voor je Ingrid!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ingrid: Zo meid, je maakr het wel spannend he…ga je dinsdag een testje wagen?

meissie: Joehoeee gefeli met je mijlpaaltje! :dance:

Hoop: He getver ik baal mee met je meid… :cry: Ik gun het je zo… :hug:

madame m: Zou wel een heel mooi begin zijn van 2007 he :wink:

Elise: Beetje laat, maar nog gefeli!

Nog maar 3 daagjes werken en dan verloffffff :dance:

:-*

Goedemorgen,

B-tje, wat gaat het hard zeg…je bent al bijna op het einde van je zwangerschap!!! Super, geniet van je verlof!!!

Ingrid, hoe is het nu??? Wanneer wil je gaan testen???

Liefs,

Hoop

Jeetje hoop, balen voor jou!! Ik had nog wel zo voor je geduimd!!! :-*

Meissie: gefeli met je 12-weken!! pff, een opluchting zeker/?

Hier geen nieuws… :frowning: Moet nog 10 daagjes wachten. Iets in me zegt dat het raak is…

Madame M, ik hoop dat dat “iets” gelijk heeft :wink: