Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Hallo meiden,

Madame m…jammer dat we je wat minder zullen zien hier, maar ik kan het me wel helemaal voor stellen. Ik was er in het begin ook elke dag, maar dat ben ik nu ook aan het minderen, omdat je jezelf inderdaad helemaal gek ermee kunt maken…veel sterkte meid :-*

Nathalie, wat een geweldige echo! Echt super om te zien zo’n mini mensje! :inlove:

Greet, het lijkt me heerlijk om ook een buikje te hebben, (heb ik ook al wel, maar dan niet door een zwangerschap… :oops: )

Met mij verder alles wel goed. Heb vandaag wel weer een fijne hoofdpijn aanval overleefd, dus dat is weer super…not…volgens mij heb ik er elke maand rond deze tijd een? hoop niet dat het dus weer mijn :evil: :twisted: zijn die eraan komen…please not…maar goed, zoals we allemaal iedere maand schrijven, we moeten maar afwachten!

Liefs Ingrid

jaja nog niets… maar ja ben ook zo drtuk, misschien is mijn lichaam met iets anders bezig dan mijn cyclus… stress , drukte enzo…

Ik hoop voor je dat het eindelijk raak is!!! Blijf voor je duimen Lenie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

me too me too me too en natuurlijk ook voor de andere dames…zoals voor jou hoop :pray: :pray: :pray: :-*

nog niets hoor… we zien wel… maar wel spannend…

:shock: Lenie! :shifty: :thumbup: :pray:

Ik duim heel hard voor je meis :-*

Meissie, mooi ukkie op de echo :inlove: Niet te geloven dat ik dat in het voorjaar ook te zien kreeg en hij er nu al is :mrgreen: :inlove:

Hieronder een foto van Sem, die hebben we gebruikt voor de kerstkaart, alleen vertikte hij het natuurlijk om te lachen :roll: Terwijl hij dar wel kan sinds een week of 2 :inlove:

Kes, leuke foto!!! :inlove:

Lenie…spannend!!! :pray:

wat een poppie zeg, met die grote ogen… :inlove: :inlove: :inlove:

Lenie, hoe is 't??? Nog steeds niets???

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray:

Ahhhhhhhh wat een moppie kes! :inlove:

Nog steeds niets Lenie? :pray: :pray: :pray:

Zoals jullie kunnen zien is het doorgezet.

Zal wel door de spanning komen ban het huis en het zoeken naar ander werk.

Volgende keer is alles rustig en wie weet…

Jammer Lenie…ik had goede hoop voor je!!! Succes voor de volgende ronde!!

Ik zal het lijstje vanavond weer aanpassen!!

Liefs,

Hoop

ooo Lenie,

Ik zat elke keer sneaky te kijken hoe het met jou was! Ik heb hard voor je geduimd. Misschien wordt 2007 ons jaar?

@ Madame M, we gaan ervoor voor 2007…het komt vast en zeker helemaal goed! :hug:

@ Lenie: :hug: :-*

kes wat een prachtige foto!!

meissie, wat een duidelijke foto’s van de echo zeg!

ingrid, hoe is het? kun je de spanning nog een beetje aan?

hier normaal gesproken ook een buikje. nu kan ik voor het eerst met trots mijn buik laten zien. normaal gesproken probeer ik hem juist te camofleren.

lenie, balen zeg.

2007 is het jaar voor jullie allemaal! dat is mijn nieuwjaarswens voor jullie! dat jullie volgend jaar een positieve test in handen mogen hebben (en dan het liefst zo snel mogelijk!)

Leni…Balen zeg…hopelijk is het de volgende keer raak… :hug:

Kes, wat een lieve foto zeg!

Hoop…spannend voor jou, nog een paar dagen wachten!

Met mij alles goed, ben niet helemaal fit, diarree…maar verder nog geen menstruatie…moet alleen zo lang wachten aangezien ik de vorige keer 10 dagen overtijd was… :? nou ja we zullen wel zien…

liefs Ingrid

Spannend Ingrid…ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

thanks hoop! Voor jou schiet het ook al weer op!

Liefs Ingrid

hoihoi,

Vandaag de herkansing van de pret echo gehad en tja…uk lag dan wel niet met zijn/haar gezicht tegen de navelstreng, maar had dus wel de hele tijd zijn handjes voor zijn/haar gezicht. Jammer maar ja niets aan te doen… Staan nu 2 foto´s van op het showforum feb. prenataal show.

Ik kan ook echt niet wachten tot verlof. Word zo zwaar nu… Ik moet nu nog anderhalve week.

Sinds kleine 2 weken ligt uk met de voeten in mijn zij te schoppen. Eerst was het echt tegen mijn rechterrib aan (sodeju dat doet auuuuuuuu), maar nu gelukkig net iets eronder. Is echt wel bizar gevoel dat je het ineens uit ziet steken. Vandaag bij de echo zag ik dus echt dat het een voetje was. Het ligt ook al netjes met het hoofdje naar beneden. Zegt natuurlijk nog helemaal niets, maar wel fijn idee al…

Doortje: spannenddddddd meis! :pray:

Lenie: Ships Lenie…kl*te weer hoor… :hug: :hug: :hug:

Jammer B-tje, dat hij/zij zijn/haar gezichtje niet wilde laten zien!

Nog even geduld en dan weet je prcies hoe hij/zij eruit zal zien!!!

Ingrid…hoe is het nu???

Liefs,

Hoop