Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Even vlug een berichtje:

Ik heb het lijstje op de eerste pagina (voor de klussende dames) aangepast, het lijstje voor de zwangere dames probeer ik vanavond te doen!

Liefs,

Hoop

Hoop, wat goed dat je eileider nu open is. als dat inderdaad het euvel geweest is, staat niets je meer in de weg!!

Verder, super dat je het lijstje hebt aangepast! Mijn leeftijd is 25 jaar trouwens, misschien kun je dat ook aanpassen? Hoeft niet hoor, zie maar even…

b-tje sterkte…hoop niet dat je echt depressief wordt en dat het bij (ook zeer vervelende) stemmingswisselingen blijft? knuffel voor jou in elk geval… :hug:

madame m…wat spannend dat je temp nog steeds zo hoog is! we blijven duimen…

ik moet zelf nog 8 dagen wachten, dan weten wij weer of het gelukt is of niet…we zullen zien…verder eerst maar even sinterklaas vieren dit weekend…

tot snel,

liefs ingrid

Ik heb het aangepast Ingrid!

Ik heb ook het lijstje met zwangere aangepast!

Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders hoor ik het wel!

Liefs,

Hoop

Sorry als ik even niets laat horen hoor maar morgen krijg ik de sleutel van het nieuwe huis en zullen we veel moeten gaan klussen (in huis :wink: )

Ik ben er dus wel hoor en laat het zeker weten horen als ik zwanger zou zijn…

Ik heb er wel weer een echter nichtje bij en straks krijg ik er ook een achter achter nichtje bij. Ja ja dat gaat snel bij ons in de familie…

hey ladies,

Gefeli Lenie, en veel succes met klussen :wink:

Mijn temp gaat omlaag… :? 36.9 vandaag… (dagen ervoor 37.0) ben benieuwd…

Kuss

hallo dames…

ik zie dat het hier weer spannend gaat worden voor een aantal dames!!

succes en ik ga voor jullie duimen!

Hier gaat alles goed met mij en de baby. als jullie nieuwschierig zijn naar mijn buik, ik heb fototjes geplaatst in het showforum maand febr.

dus wie het leuk vindt… ben zelf stiekum wel een beetje trots op mijn buik.

Lenie, gefeliciteerd met het nieuwe huis en heel veel succes met het klussen!

Madame m, ik blijf voor je duimen!!!

Greet,ik heb de foto’s gekeken hoor, geweldige buik hoor!!! Mooi!!!

Liefs,

Hoop

Hier eigenlijk weinig bijzonders te melden. Ow ja we hebben de geboortekaartjes besteld en nog wat babydingen gekocht. Voor de rest heb ik veel last van maagzuur en idd ook veeeeeel plassen. Daar word ik weleens beetje erg moe van hoor, maar als dit het enige is, teken ik ervoor :wink:

Mijn stemmingen wisselen nog steeds heel erg en daar baal ik van. Vind het ook beetje eng.

Ik (vr)eet me eigen een ongeluk. Een uurtje nadat ik een stevige maaltijd op heb, heb ik alweer honger. Grijp ook veel makkelijker naar wat ongezonds lekkers zoals een koek ofzo. Ben gewoon al 12 kilo aangekomen in totaal! :shock:

Zie trouwens dat het weer spannend wordt voor de meesten van jullie. Ik ga duimennnnnnnnnnnnnnnnn :pray: :pray: :pray:

Hoop, super dat je het lijstje aan hebt gepast! Ziet er weer goed uit…

Leni, succes met het klussen in je nieuwe huis…en ik hoop dat je andere geklus ook wat heeft opgeleverd?.. :wink:

Greet, mooie buik! Ben jaloers… :smiley:

B-tje, niet teveel op de weegschaal staan hoor! Aankomen is heel normaal en de een heeft gewoon meer trek dan de andere…

met mij gaat het allemaa goed, zometeen op weg naar de familie voor sinterklaas…gezellig! :smiley:

Nou, een fijn heerlijk avondje gewenst voor julllie en dames die moeten wachten…succes… :thumbup:

Liefs Ingrid

dames ik ga weer voor jullie duimen!!!

liefs nathalie

Ik ben lang niet geweest hier dus dacht ff kijken naar de zwangeren…

Joepie meissie is zwanger! Natahlie gefeliciteerd meid!!!

En b’tje is al heel ver! Ik was rond die tijd ook al zoiets aangekomen hoor, moet nu nog een paar kilo eraf…

Hier is alles goed. Yara wordt erg snel groot vind ik zelf, het gaat echt snel…

Ik duim voor de klussende dames :pray: :pray:

Hey Janinepien, leuk dat je hier weer even komt kijken…

Wat een mooie meid is Yara…ik heb even op je site rond gekeken!!

Liefs,

Hoop

hey dames,

Ben weer ongesteld geworden. Ik heb me voorgenomen wat minder op t forum aanwezig te zijn, ik blijf wel meelezen, maar ik maak mezelf helemaal gek. T wordt een soort van obsessie… Dus bij deze, allemaal sterkte en succes! Ik hoop het zo voor jullie allemaal!!

Dikke kus Meer

hallo allemaal,

madame m, jammer dat je weer ongi bent geworden.

kan me voorstellen dat je even afstand moet doen als je er zoveel mee bezig bent. als je iets zo graag wilt, is het moeilijk om er minder mee bezig te zijn.

doortje, hopelijk voor jou ook snel een een buik!

veel plezier met sinterklaas!

zijn er nog meer dames die sinterklaas vieren? wij doen niets met sinterklaas, wie weet volgend jaar. bij ons komt de kerstman nog langs.

lenie, ik weet niet of ik het al had gezegd, maar klusze!

hoop, hoe gaat het met je?

madame meid wat jammer dat je nou alweer ongesteld bent geworden :frowning: :frowning:

dikke knuffel voor jou en succes.

liefs nathalie

hier is mijn nieuwe mooie echo.

ik ben nu weer iets verder dus ik moet zo mijn banner nog even gaan aanpassen naar 10 weken en 4 dagen.

Hoop: Solly beetje late reactie, maarre nog bedankt voor het aanpassen van het lijstje :-*

lenie: Veel klusplezier in het nieuwe huis! Enne spannenddddddddd 1 dag overtijd… :pray: :pray: :pray:

meissie: Super je echo! :inlove:

Madame m: Balen dat je weer ongi bent gteworden. Kan me goed voorstellen als je effe wat minder aanwezig wil zijn hier op het forum… :hug:

Janinepien: Yara wordt zeker al een grote meid zeg! :inlove: Wat gaat de tijd snelllll :shock:

Wij vieren eigenlijk geen sinterklaas. Hebben alleen afgelopen zaterdagavond pakjesavond gedaan voor de 2 kids van vriend zijn broer…

Madame M, jammer meis…:-*

Nathalie, geweldig mooie echo! En leuk, toch iets verder dan gedacht!!!

Liefs,

Hoop

Lenie…spannend :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: