stoppers van november/december 2005 nieuw deel nog 7 te gaan

hey madame m,

wat fantastisch nieuws!!!

gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd



Veel plezier de komende tijd en hou ons op de hoogte!!!

madam m gefeliciteerd! :smiley: de 1e in dit deeltje,strooi jij ook even wat hormoontjes voor ons allemaal?



lenie mooi dat je weer internet heb kan je weer kokken.



nou ik hier ben natuurlijk nog ongi, dus volgende week gaan we er weer tegen aan :wink: verder heb ik weer niet veel te vertellen(saai)



dus klusser succes en ikduim voor de wachters :thumbup:



nou het is mooi weer vandaag dus geniet er lekker van :-*

Hoi,



Madame M, YES!! Wat goed!! :dance: Gefeliciteerd!! Geniet van je roze wolkje!



Wendy, jeetje, een blauw oog van een schuifdeur :wall: Dat zal goed pijn doen… Succes ermee!



Hoop, logisch dat het toch weer kriebelt, je wilt geen kans voorbij laten gaan natuurlijk. Toch knap dat je het probeert een beetje van je af te zetten.



Lenie, gelukkig heb je weer internet!

Je klachtjes klinken hoopvol!! Ik had een week voor mijn NOD ook meer afscheiding dan normaal (vrij dun en helder), en krampjes alsof ik ongesteld ging worden. En op mijn NOD testte ik positief!



Greet, haha, logisch dat je onrustig was! Het is natuurlijk wel erg vroeg om nu al een hartje te horen (als je zover bent als je nu denkt), dus hopenlijk volgende keer meer kans!



Spookie, zo zeg, saaie muts ben jij hoor :wink: Ga maar veel leuke dingen doen dit weekend, dan heb je wilde verhalen maandag :lol:



Ik tot nu toe nog steeds meer kwaaltjes, tenminste, ze worden langzaam ‘erger’ (vind het echter niet erg :wink: ) Vooral de moeheid is best pittig. Daarnaast wordt de misselijkheid nu wat meer, ik heb al een paar keer op het punt van overgeven gestaan, maar nog niet echt overgegeven :thumbup: De boobies worden steeds gevoeliger en ik voel mijn buik af en toe trekken (groeipijn?) Gaat goed dus! :mrgreen:



:-* Smiley

Madame M wat goed zeg :dance: Gefeliciteerd en geniet ervan!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Vangen dames!!!

:wink:



Roze wolk hierzo, maar ben wel erg nuchter want het begin is altijd eng… :frowning:



En mijn echte naam is dus merel, dus die ga ik ook veranderen!!!



Liefs Merel

Gefeliciteerd Merel! :dance: :inlove:



Met mij gaat het redelijk nu. Lig nog wel bijna heel de dag op bed…Heb nu weer andere medicijnen gekregen voor mijn maag, dus we zien het wel weer…



xxx Brigitta

moet even mijn ei kwijt voor ik het bed in duik…

Mijn schoonpa heeft leverkanker mer uitzaaiingen in de longen… was redlijk stabiel door de chemopillen. Hij was aan weer een kuren reeks begonnen…

Nu gaat het niet goed met hem…koorts en pijn in de longen. Hij heeft medicatie gekregen, mijn schoonmoeder denkt aan aan longontsteking. Vorig jaar heegt hij dit ook gehad en daar was hij heel erg beroerd van en toen wisten we ook niet echt hoe hij er door zou komen. Deze man is bijna 80 en ik hoop dat hij niet te veel pijn heeft of het op gaat geven want normaal dan wil hij graag dooe maar denkt minder als hij ziek is…

Morgen ga ik naar de efteling met mijn vriend en nog een stel maar blijven standby…



Ik wilde even kwijt hoe rot ik mij even voel. We blijven positief denken maar leuk is anders…



ik ga nu mijn bedje in, morgen weer vroeg dag…

hey lenie, wat een vervelende situatie. Veel sterkte voor jou en je man.

en ik :pray: voor je dat je schoonvader zich wat beter gaat voelen.

rustig aan en probeer maarr te genieten van je dagje uit.

:? o lenie dat zijn mindere dingen, hopelijk komt het allemaal goed, ik wens je veel sterkte voor jou en je naaste… :pray:



hier zijn de rode :evil: lekker weer vertrokken en hopelijk blijven ze heel lang weg :stuck_out_tongue: ik ga me best er voor doen… :inlove:



@smiley saaie muts he? hihihihi nou ik had gister avond buikpijn van het lachen dus heb weer is wat leuks mee gemaakt…

we waren gisteraaf bij me ouders geweest en toen we savonds naar huis gingen (lopend) rees er eerst een fietser maar zonder licht…dus ik zeg heel serieus verder op lichtcontrolle…en die fietser stapt af en gaat verder te voet hahaha… toen kwamen er 2 fietsers aan 1 zonder licht en zei ik het weer tegen dus die remde ook af en wilde gaan lopen, maar kwamen weer terug fietsend onze kant op en vroegen waar dan? nou ik lag helemaal in een deuk dus hij van ooow zeker een geintje ik kon van het lachen niet eens antwoord geven, me tranen stonden in me ogen van het lachen ik had echt lol :smiley: dus ben ik nu niet saai meer? :wink:



nou vanavond lekker bq en nu ff lekker rustig aan is mij te warm.

wens iedereen een herle fijne dag verder :-*

Hallo allemaal



Warm he! tjonge het beste is om binnen te blijven haha.



Merel, van harte! geniet er maar van



spookie, goeie grap die houden we erin!



lenie sterkte!



En hoe is het met de rest van de zwangeren?



Op het moment gaat het hier goed. Denk minder aan het zwanger worden,heb op de weegschaal gestaan en zie dat ik daar meer aan moet denken, helaas.

Deze maand haast niet geklust, omdat we zo druk zijn in huis, en omdat het natuurlijk zo warm is.

Dus deze maand beschouw ik ook maar als afgeschreven, gezien mn vruchtbare dagen al geweest zijn.



Verder genieten van het lekkere weertje…zo maar eens richting zwembad denk ik…



Fijne dag allemaal!

zwembad, dat klinkt heerlijk… op mijn werk was het 28 graden en koeler kregen we het niet :cry: :cry: de kinderen gillen en mopperen en wij… wij ons uit de naad lopen… maar ja, dat hoort erbij…

Goedemorgen dames,



Wat een heerlijk weertje, een beetje minder mag, maar mij hoor je niet klagen.



Hoe is het hier met iedereen?

Merel, heb je inmiddels al kwaaltjes???



Hier gaat alles goed, de laatste tijd niet echt bezig geweest met het zwanger worden.



Ik heb twee banners staan inmidddels omdat ik zelf verwacht dat mijn NOD op 7 juli is, maar ik hou voor de zekerheid toch ook maar even 12 juli aan!



Liefs,

Hoop

Hello Ladies,



Ik heb geen kwaaltjes eigenlijk. Wel af en toe buikpijn, net alsof je onmgesteld bent… heel vervelend.,… Maar het is voor een goed doel. Ook kan ik merken dat mijn borsten aan het groeien zijn… Ze zijn wat meer gespannen.



Gisteren heb ik de verloskundige gebeld, en ik kan 20 juli om 17.00 uur terecht, dan gaan ze ook gelijk een echo maken… Ik vind het heel erg spannend, en ik hoop dat alles goed en gezond is…



Pff daar kan ik me nu al druk over maken!



Dikke kus, (en wat hormoontjes natuurlijk…) :: :: :: :: :: ::





Merel

Hoi Meiden,



Hier even een ego-berichtje van mij :oops:



Het gaat momenteel vrij knudde hier. De hormoontjes doen goed hun werk, waardoor ik behoorlijk uitgeput (en misselijk) ben. Daarbij ben ik de laatste dagen weer erg duizelig, waardoor ik steeds omdonder en dat is geen pretje. Ik lig dus maar de hele dag op de bank en in bed. De warmte helpt natuurlijk niet echt mee, waarschijnlijk is daardoor mijn duizeligheid ook zo pittig.

Voorlopig doe ik dus zo goed als niks, en ben ik ook amper hier te vinden.

Het gaat vast binnenkort wat beter, als de warmte wegtrekt knap ik misschien wel weer op. Het hoort erbij he, dus ik geef me er maar gewoon aan over!



:-* Smiley

zucht wat is het toch warm!! zit hier met ventilator aan lekker rustig, als ik iets doe glijd het zweet over me lichaam heen. op werk is het ook al een sauna :? nou ja genoeg gezeur als het regent is het ook niet goed.



smiley doe je maar lekker kalm aan hoor! en als het van de week koeler is dan zien we je vanzelf wel weer.



nou voor de rest is het erg rustig en zelf heb ik ook niet veel te vertellen, binnekort aan het klussen… :inlove: dus ben wel benieuwd wat er deze maand van komt.




lenie hoe is nu met je schoonvader?



madam m jij ook wat naar uit te kijken hop naar 30 juli, verder alles goed?



voor hoop ook een spannende tijd dus aangebroken zal duimen voor je :thumbup:



dune moeilijk hoor om niet aan zwanger te denken, maar met genoeg afleiding wel dan het klussen in huis nu klaar?

Hoi!



Het blijft warm, heb me vanmiddag laten verleiden tot het kopen van een zwembadje…lekker zeg. (ook handig als we kids krijgen natuurlijk)

Verder blijven we aan het verbouwen, aan de linkermuur en de achterkant van de badkamer moeten nog tegels, dan nog op de vloer en de meubels allemaal ophangen. Als dat klaar is het plafond erin.

En dan kunnen we eindelijk weer douchen! heerlijk dat mis ik zo op dit moment.

Dan is de slaapkamer aan de beurt, en krijgen we nieuwe vloerbedekking. Dus we blijven nog wel even bezig.

Verder gaat het klussen boven verwachting ook goed :inlove: zo zie je maar weer…



Weinig spannend nieuws verder hier, ben druk aan het sieraden maken voor een party waar ik binnenkort weer naar toe ga, en dan moet ik natuurlijk wel het een en ander kunnen laten zien.



Groetjes!!!



Dune

Dames,



Wie is de volgende met de naderende NOD??? Er moeten namelijk nog meer mensen bij het Maart Mama’s 2007 Forum hoor!!! :naughty: :naughty: :naughty:



:: :: :**:



Kom op, en klussen maar, dan komt je babietje in Maar (t)

hihi



Dikke kus,



Merel

oja, ik had nog een fotootje belooft…



deze is gemaakt afgelopen jaar in spanje, van mijn schatje en mij…

Dan weten jullie gelijk wie we zijn…

Hier de foto…