stoppers van november/december 2005 nieuw deel nog 7 te gaan

Dune: heerlijk een zwembadje!!! Waar ik op vakantie ga hebben ze een zwembad in de tuin…heerlijk!!!



spookie: met mijn schoonvader is het nog hetzelfde, hij is warrig en heeft nog wat koorts. Maar langzaam aan gaat het iets beter. Maar ik blijf niet echht gerust.



smiley: ik hoop dat het snel wat afkoelt voor je en dat je je wat beter gaat voelen!!! Knuffel

Leuk stel zijn jullie Merel!!!



Ik heb denk ik over twee dagen mijn Nod zoals ik al zei, maar hou toch voor de zekerheid 12 juli aan (over 7 dagen dus)!



Liefs,

Hoop

hoi,



Sinds een paar dagen lijken mijn zwangerschapskwaaltjes af te nemen. Moet ik eigenlijk blij om zijn, maar vind dat echt eng. Mijn borsten zijn niet zo gevoelig meer(ze deden echt megazeer), ik was al heel erg misselijk als ik s´morgens wakker werd (nu enige tijd na het opstaan pas) en heb geen bandenpijn meer. Enigste waar ik echt nog last van heb is misselijkheid overdag en sávonds zeurderig bijna continu en erg moe…

Mijn volgende echo is pas 24 juli en ben zo bang dat er dan ontdekt wordt dat het hartje gestopt is (laatste echo was bij 7 weken 2 dagen en was toen goed) Ik maak me zo zorgen… Ben bang dat mijn kwaaltjes afnemen, omdat mijn kindje gestorven is…

Hey B-tje,



Ik snap je helemaal… ik heb van het begin af aan al niet echt klachten… Heerlijk hoor… Maar maak me er ook erge zorgen over…



20 juli kan ik naar de VK, maar dat duurt nog zo lang… Echt eng hoor…



Ik ben alleen moe en gevoelige borsten…



Liefs,



Merel

Hoi Brigitta en Merel,



Ik kan me voorstellen dat jullie bang zijn. Ik zou denk ik hetzelfde hebben! Ik hoop voor jullie dat jullie over twee weken allebei een goede echo krijgen en dat jullie goed nieuws hebben :-*



Liefs,

Hoop



@ spookie, voor het lijstje…ik ben in februari 24 geworden!!!

Krijg morgen te horen of ik alsnog morgen een echo krijg…

Ik hoop het voor je, ben je in ieder geval van die onzekerheid af!



Liefs,

Hoop

brigitta: heb je die zelf aangevraagt die echo???

Nee vk had het ziekenhuis gebeld voor me, maar daar konden ze niet in het afsprakensysteem, dus belt ze morgen terug…

ik hoop het voor je… wat zekerheid voor jezelf… knuffel

Om 11.30 straks een echo…

hoi,



Vandaag om 11.30 dus een echo gehad…Nou de echo was helemaal goedddd! 2,4 cm en 9 weken en 1 dag is het! Pffffft wat een opluchting…



x Brigitta

Hoi,



Ik voel me nog niet helemaal top, maar ik kom toch maar weer even kletsen, wel zo gezellig!



Brigitta, wat goed!!! Ik lees net alles bij, en gelukkig eindigde het goed!! Krijg je nou de 24e ook gewoon je echo nog? En gaf hij/zij nog een reden voor het verminderen van je klachten? Hoort dat gewoon?



Lenie, hoe is het nu met je schoonvader? En met jullie? Sterkte hoor!!



Spookie, je bent geen saaie muts meer hoor :wink:



Hoop, ook hier :pray: ik mee voor je!!



Merel, lekker, zo’n vroege echo! Nog maar 2 weekjes wachten!!

Leuke foto hoor, je lijkt op een vriendin van me, maar die heet niet Merel :wink:



Dune, vast veel plezier op je sieraden-party!



Ik voel me ietsje beter nu de hitte wat minder is. De misselijkheid en de duizelingen zijn wat minder. Moe ben ik nog wel gewoon, ik doe al 2 weken amper wat, hoewel ik me nu wel iets ‘frisser’ voel. Misschien is dat ook wel door de lagere temperatuur. Gelukkig hebben we weer een rustig weekendje voor de boeg!



:-* Smiley

Met mij gaat alles goed. Ik twijfel wanneer ik ga testen… Ik wacht nog even…



Merel, jou vriend komt mij echt giga bekent voor!!!

Waarschijnlijk lijkt hij er gewoon veel op…



Brigitta: blij om te horen dat alles goed was!!! Gaaf idee zeg…

Ben ik weer…



Ja Smiley ik krijg vooralsnog gewoon de geplande echo van 24 juli. In het ziekenhuis hadden ze ook niet echt een reden waarom die kwaaltjes ineens zo bizar minder werden…



Even 2 foto´s van de echo showen:

Oeps sorry beetje groot zijn ze… :oops:

ik heb getest en ik ben niet zwanger…ben nog niet ongi dus afwachten wanneer dat komt…

Brigitta, wat super dat alles goed was. Fijn dat je toch nog een echo hebt gehad.



Smiley, fijn om weer wat van je te horen. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.



Lenie, jammer dat je negatief hebt getest, maar wat niet is kan nog komen. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog ff voor je door.



Merel, hoe gaat het met jou??



Hier gaat alles goed. Als ik mijn normale cyclus aanhoud zou ik nu 1 dag overtijd zijn. Ik heb nog nergens last van. Alleen wat gevoeligere (.)(.) en ik heb het idee dat er wat duidelijkere aders overheen lopen. Ik ga voorlopig nog niet testen. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we pas gaan testen vlak voordat we naar Mallorca gaan. (Dat is op 23 juli, de dag dat we 2 jaar getrouwd zijn). Maar het zal tegen die tijd waarschijnlijk niet meer nodig zijn. We wachten het wel af!



Liefs,

Hoop

hallo allemaal!



ik kom af en toe ffies langs, het is wel grappig, ik heb deze maand mijn cycles totaal niet bijgehouden…maar gister had ik kramp, en een heel klein beetje bruin bloed verlies. en ik heb een heel raar voorgevoel. volgens mij heb ik dit nog nooit gehad.



ik denk dat ik morgen maar eens een testje ga doen (ik heb trouwens hele goedkope gevonden! 3 voor 1 pond, wat 1.50 euro is :inlove: lol )

Goedemorgen dames,



De spanning is hier alweer voorbij. Vannacht kreeg ik een ontzettende buikpijn en toen ik naar het toilet ging waren de :evil: :evil: :evil: er al!



Op naar de volgende ronde!



Liefs,

Hoop