stoppers van november/december 2005 nieuw deel nog 7 te gaan

zo heb maar even een nieuw deeltje aangemaakt!

wil je veranderingen aan mij doorgeven? (per pb)

Hoi!



Nieuw deeltje, dus kom maar op met de nieuwe zwangeren!!



Spookie, leuk lijstje hoor!

Spannend dat je nog steeds in de race zit! Je temp is wel laag he? Die gekke cylus van jou, het is wel spannend zo… Op naar zaterdag!



Dune, ik ben benieuwd of het doorzet, het zou inderdaad positief zijn als je cyclus korter blijkt te zijn!



Ik heb weinig boeiends te melden… Ben nog steeds heeeel erg moe, wel ietsje beter dan gisteren :smiley: Ik geef me er aan over, het hoort erbij!

Bijna weekend, heb er zin in (lekker niks-doe-weekendje voor de boeg :mrgreen: )



:-* Smiley

spookie: ik heb naar je lijstje gekeken, ziet er goed uit. NOD is onduidelijk voor mij dus die kan ik je niet geven. Ik ben wel net 25 geworden dus die kan verandert worden.

Ik weet niet wat ik heb, maar ik kan om het minste of geringste al in tranen uitbarsten… ben echt zwaar emo. Ik ben daarbij ook nog bezig metr mijn avondopleiding en ben bezig met een laatste tentamen. Weliswaar moet ik hjier een 5,5 voor halen, en ik had een 4,1 dus dat wordt dinsdag aanstaande herkansen… ik ben benieuwd…



Ook krijg ik hier en daar een puist… het lijkt er dus sterk op dat :twisted: weer onderweg zijn… Ach… het houdt je weer bezig he…!



Verder geen nieuws eigenlijk, eerst maar weer druk aan de studie!



Dikke kus!



Succes voor de wachters…!



spookie, wat een mooi nieuw deeltje!!



hey madame m, het emo kan van twee dingen komen! toen ik me overdreven emo voelde, was ik zwanger!! dus hopelijk voor jou binnenkort ook goed nieuws!



met mij gaat het goed. heb wel wat kwaaltjes zoals last van darmen, erg gespannen en pijnlijke borsten, moe en emo.

maar ik voel me eigenlijk, ondanks de kwaaltjes, heel goed.

Hallo Dames.



Nou, het heeft doorgezet…en hoe! pffff.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, het is heel positief dat mn cyclus vaste vorm aan begint te nemen.



Fijn dat je je goed voelt greet! keep up the good work!



Mooi deel hoor spookie! hoe is het verder?



Gr Dune

Leuk nieuw deeltje ziet er goed uit spookie!



Even kort over het concert van gisteren!!



Wauw! Wat was dat geweldig. En inderdaad, ik heb spijt dat ik mijn camera netjes thuis gelaten heb. Er werden ontzettend veel foto’s gemaakt en Robbie vroeg er zelfs om!!! Jammer dus dat ik zo braaf ben geweest, maar het was er niet minder mooi, leuk, gaaf en geweldig om!



We (Jeanne, Annemarie, Grietje en ik) zaten redelijk ver van het podium af maar wel recht er tegenover. Het voorprogramma begon wat aan de late kant, waardoor alleen Basement Jaxx gespeeld hebben en daarna meteen Robbie!!!



Ik ga niet alles vertellen want er zijn nog genoeg mensen die er nog naartoe gaan en dan is natuurlijk de verrassing weg!! Maar het was echt meer dan wat ik ervan verwacht had!!!



Ik heb met mijn telefoon getracht foto’s te maken, maar we zaten te ver weg om echt duidelijk te maken om wie of wat het nou ging! Maar goed, het staat allemaal op mijn netvlies! Ik heb wel een verrekijkertje gekocht (een echte RW merchendise ) zo kon ik het stukke beter zien, ook als de grote schermen het podium niets lieten zien!



Tijdens het concert hield Robbie ons op de hoogte van de voetbalwedstrijd en had zelf een oranje sjaaltje om!!!

hey meiden,



bedankt voor de reacties, na het weekend ga ik de dingen aanpassen die nog niet ingevuld staan of wat niet klopt.vandaag druk daggie heb maar even afleiding gezocht en ik ga vanmiddag overwerken.



nou me temp was vanmorgen weer omhoog gegaan, heb idd een hele rare cyclus maar zit nog steeds in de ronde. :smiley: glukkig was me humeur gister stukken vrolijk dan de paar dagen er voor.



hoop:wauwwwwww had me ook heel gaaf geweest om daar heen te gaan, alleen jammer genoeg kwam ik met bellen er niet door en op internet ook niet :cry: en van de week geprobeerd te bellen naar veronica, maar mog ook niet baten.helaas pindakaas



dune:dan word het toch de volgende ronde, wel balen natuurlijk, maar natuurlijk welpositief dat je cyclus korter word. nou deze deel word het raak!



greet:gelukkig dat alles goed gaat, wanneer ben je uitgerekend dan kan ik dat in het lijstje zetten.



madam m: ja emo en in huilen barsten om de kleinste dingetjes, zou het dan tog een teken zijn, nou wie weet meid ben je ook zwanger dit deel. :thumbup:



lenie:ik ga je leeftijd veranderen, en zodra je meer weet over je nod dan horen we het wel, er komen gewoon dit deel weer zwangere bij.



smiley:heb je nog lekker genoten van je relex daggie??nou je heb een rustig weekendje voor de boeg dus kan je lekker bij komen.





nou ik ga er weer van tussen tot later allemaal :-*

hey spookie, je houdt het wel spannend hoor! morgen ga je testen toch??

ik weet nog niet zo goed wanneer ik ben uitgerekend, ga nu van het langste uit en dat is 18 febr. volgende week naar de vk, dan weet ik hopelijk meer…



Dune, jammer dat het doorzet, ik had zo voor je gehoopt…

maar idd volgende ronde, nieuwe kansen. en wel mooi dat je cyclus nu wat korter is.





hoop, het was dus erg leuk bij robbie!

He Ladies!



Madame M, succes met de studie!!



Lenie, hoe is het met je neefje de laatste tijd?



Dune, nouja, nu heb je iig duidelijkheid en een veel kortere cyclus volgens mij, dus dat is mooi!! Vol goede moed op naar de volgende ronde!



Spookie, wil je morgen nog gaan testen? Hoeveel hoger was je temp nu?

Ja, ik ben weer een beetje bijgekomen, en komend weekend ga ik ook lekker kalm doen, heb er zin in! Lekker een beetje in de tuin hangen, en zaterdag krijgen we visite, da’s gezellig!



Hoop, ook hier nog even :wink: Het ziet er geslaagd uit, jouw avondje, de volgende keer ga ik mee in je handtas! :mrgreen:



Greet, lekker dat je je ondanks de kwaaltjes toch goed voelt! :thumbup:



Ik heb zelf weinig nieuws, saai… :roll: :wink:



:-* Smiley

@Smiley wrote:

He Ladies!





Spookie, wil je morgen nog gaan testen? Hoeveel hoger was je temp nu?



:-* Smiley




woensdag 35.0

donderdag35.0

vrijdag 35.6



en op dag 50 vandaag.




nou ik ga me spullen pakken me haar doen en dan naar me werk…

hey spookie,



Hoor ikbij de drie die zwanger worden dan???



XX

smiley: met mijn neefje gaat het wel goed nu. Kiezen komen door en daar heeft hij wel last van maar geen epi…houden zo… verder is het een echte ondeugd!!!



Dune: jeetje zeg wat jammer…



Spookie: ik duim en duim en duim nog steeds voor je…



Balen want ze hadden mijn bloeduitslag nog niet binnen, moet ik wachten tot maandag…

ik hoop dat er meerdere zwangere bij komen dit deeltje maar tja je weet het niet… :? :? :?



kuskus nathalie

hey meiden,



ik bedoel natuurlijk dat we allemaal zwanger mogen worden dit deel, maar ik denk dat het er 3 zijn in dit deeltje.



ik ga je leeftijd aanpassen meissie en je nod weet je die toevallig ook of houd je die geheim voor ons(hihihi)



nou heb er een hele dag opzitten vanaf 2 uur gewerkt de tijd ging lekker snel en heb lekker nergens aan hoeven denken :mrgreen:



morgen gaat ik testen :shifty: en dan ben ik weer wat wijzer (en misschien wel zwanger)



nou verder niks bijzonders van hier vandaan dus alvast truste en tot morgen… :-*

nou heb vanmorgen getest “negatief” wat ik eigenlijk wel al had gedacht, maar je hoopt tog dat het anders is, maar ja is nu eenmaal niet zo.



nu maar wachten wanneer de rode :twisted: komen :twisted:

nou ga lekker relexen vandaag :wink:



fijne dag allemaal :-*

hey spookie, wat jammer dat de test negatief was…

jammer zeg spookie…had het echt gehoopt voor je!!!

nog 5 dagen hier, het wordt weer spannend, ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, en nog niets,… maarja mijn langste is 32 geweest en das vrijdag… ik ben benieuwd…



kuskus

@madame m wrote:

nog 5 dagen hier, het wordt weer spannend, ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, en nog niets,… maarja mijn langste is 32 geweest en das vrijdag… ik ben benieuwd…



kuskus




suc6 meis!



bij mij is de situatie wat beter geworden, maar ik ben nog steeds niet zwanger, en ik twijfel enorm of ik wel ooit zwanger zal worden ofdat ik een of andere ziekte heb :cry:



aw well