stoppers van november/december 2005 nieuw deel nog 7 te gaan

Hoi,



Laat ik me ook maar weer eens melden :shifty:



Spookie, balen joh negatief! En nu nog steeds niet ongesteld? Misschien had je toch ergens later je eisprong?



Lenie heb je ondertussen je bloeduitslag binnen?



Nathalie, alles goed?



Madame M, nog een paar daagjes geduld, dan weet je hopenlijk weer meer… Hoe gaat het nu?



Suus, jeetje, 117 dagen overtijd :shock: Ben je al die tijd niet meer ongesteld geweest? Je kunt even naar de HA gaan he, misschien kan die je een kuurtje geven om de boel op te wekken. Je ziet nog wel eens dat het lichaam het daarna zelf oppikt en weer een cyclus krijgt.

Succes!!



Ik blijf maar moe, uitgeput zelfs, maar dat hoort erbij :smiley: Verder ben ik af en toe misselijk, maar veel meer kwaaltjes kan ik niet vinden… Dat zou ik fijn moeten vinden (dat het bij die 2 dingen blijft, en ik niet krom lig van de pijntjes en ellende), maar ik merk aan mezelf dat het me soms onzeker maakt. Zal wel door mijn ervaringen eerder dit jaar en 2 weken geleden komen :shifty:

Verder gaat alles zijn gangetje hier, ik begin zo langzaamaan af te tellen naar onze vakantie (augustus), ik heb er zin in!!



:-* Smiley

hier nog niets

klein beetje krampjes, maar dat kunnen ook de :twisted: :twisted: :twisted: zijn… we wachten af…

Hoihoi,



Sorry dat ik er even niet was (ben namelijk al een week terug van vakantie), maar gaat niet zo best… Met het frummeltje gaat het goed hoor, maar met mij niet…Lichamelijk gaat het niet zo. Heb heel erg last van misselijkheid(waar ik gelukkig eindelijk vandaag wat voor gekregen heb)en zuurbranden, maagpijn en slap gevoel…Daardoor zijn we dus ook al een week eerder terug van vakantie.

Noodgedwongen moest ik mijn werk inlichten vandaag, omdat ik het dus niet trek om woensdag weer te werken en daar baal ik ook wel van…

Vandaag dus weer echo gehad en frummeltije is nu 7 weken 2 dagen heeft ze gemeten. Over 4 weken moet ik weer een echo, omdat het niet overeenkomt met de datum van de laatste menstruatie…

Ik zal heel weinig hier komen zolang het niet goed met me gaat. Dit is al een hele opgave…sorry… :frowning:



xxx Brigitta

suus801: 118 dagen overtijd :shock: ben je al bij ha geweest? dit is echt heel erg lang zeg… en waarom twijfel je of je ooit zwanger word of een of andere ziekte heb? (wil je ook in het lijstje stuur me dan even een bptje met je gegevens)





smiley: goed dat het allemaal goed gaat en ja kwaaltjes horen erbij he!

ik ben zelf nog steeds niet ongi, en me temp word ik nog steeds niks wijzer van, hij gaat maar van hoog naar laag :? dus misschien tog later een eisprong gehad…tja we wachten het maar af (meer kan ik niet doen momenteel)



b-tje: wat vervelend dat je je helemaal niet lekker voelt en dat je terug moest komen van vakantie, gelukkig dat je er wat voor heb gehad en hopelijk slaat het goed aan dat je weer goed voelt, doe het rustig aan. :-* en we zien je gauw weer hoor.



spannend madam m!!



nou hier gaat verder alles zijn gangetje,nog steeds niet ongi, ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, maar zolan niet ongi is er hoop, hoewel het klussen er een beetje bij neer gelegd is (moe) maar komt allemaal wel weer hoor. ik ga de komende tijd zolang ik niet zwanger ben toch nog even proberen om er wat kilo af te krijgen(ik heb ook overgewicht)

en we blijven gewoon proberen hoor om zwanger te worden!!

nou ik ga van de week alles weer op mijn pc doen(is van de week helemaal leeg gehaald) en gaat ik een nieuw lijstje maken waar alle gegevens goed op staan dus heb je nog veranderingen geef dit dan door aan mij…



voor de rest wens ik iedereen een hele fijne dag :-*

:? nou na dat ik eht verhaal hier voor getypt heb, ging ik naar het toilet toe en ja horen de :evil: :twisted: duivels zijn geariveerd :x

nou kan wel boos zijn, maar helpt toch ook niks…ik ga gewoon voor de volgende ronde :wink:

Wat jammer spookie!!!

Had nog wel geduimd voor je.



Wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat b-tje, gauw weer opknappen hoor!



Hier gaat alles rustig, ik probeer minder met het zwanger worden bezig te zijn, en dat lukt gelukkig aardig goed.

De :twisted: zijn weer weg, dus er mag weer geklust worden!



Dune

spookie, balen zeg.

dune, goed dat je er wat minder mee bezig kunt zijn.

suus, wat een lange periode! weet je zelf hoe dit komt? ben je al eens bij de ha geweest?

madame m, het wordt weer spannend!! ik zal voor je duimen.

btje, vervelend dat je je niet lekker voelt.



Hier alles wel ok, weinig bijzonderheden. heb de kwaaltjes die erbij horen, maar voel me wel goed.

Ik wil even melden dat mijn zus (lenie) een paar dagen zonder internet zit. Als er echt dingen zijn die jullie moeten weten doet ze dat wel via mijn naam.



Jannigje

hoi spooky, nee ik ben vergeten em up te daten :oops:



maar ik weet niet wanneer ik weer ongesteld moet worden, aangezien ik elke maand weer met een test rondloop :lol:



dus ik wacht deze ff af, en dan wil ik naar de huisarts, ben zo bang dat ik niet zwanger kan worden, die angst/stress helpt denk ik ook niet. ik wil echt weten waar ik aan toe ben :?

suus



ik vind het knap dat je het zo lang kan volhouden en dan niet naar de ha toe gaat. en dat zeg ik de gene ook met een lange cyclus die ook niet bij de ha is geweest(nog niet)…kan me best voorstellen als je al zo lang niet ongesteld ben dat je er gestress van kan raken.



maar als je echt meer zekerheid wil en weten waar je aan toe ben zou ik zeker een afspraak maken bij de ha, net wat er ook eerder door iemand is gezegd misschien krijg je iets om het regelmatiger te krijgen. (ook wel iets voor mij :wink: )



nou met mij gaat het lekker heb gelukkig nooit zoveel last er van als ik ongi bent (wat een mazzel he) ik heb ook weinig te vertellen verder.

ik hoop dat deze cyclus wat korter is, maar ik weet nog niet waar ik van uit kan gaan, dus me nod blijft verlopig een verassing.



nou wens de klussers heel veel succes en ook de wachters duim ik voor. :thumbup:



fijne dag allemaal :-*

Hoi!



Madame M, hoe is het nu?



Spookie, :cry: :cry: :cry: Nou, da’s niet leuk zeg… Heel boos zijn heeft ook geen nut, je veranderd het toch niet, maar je mag best een beetje balen hoor.



Dune, goed van je dat je het makkelijk los kunt laten. Succes weer deze ronde!



Brigitta, doe je een beetje kalm aan? :-



Jannigje bedankt voor de melding! Doe haar maar de groeten :wink:



Suus, oh, gelukkig, je bent dus niet 4 maanden overtijd :lol: Je hoeft je niet druk te maken hoor, niet iedereen is binnen een half jaar zwanger, dus dat hoeft niks ergs te betekenen, maak je daar maar geen zorgen om. Na 1 jaar is 80-90% van de stellen zwanger. Maar als je er even over wilt praten met je huisarts, moet je dat doen, een beetje uitleg en geruststelling kan geen kwaad natuurlijk!! Succes ermee!



Hier gaat alles zijn gangetje… Niet veel bijzonders te melden eigenlijk…



:-
Smiley

hallo allemaal,



ik type even vanaf mijn ouders computer.



Ik heb de bloeduitslag en alles was goed. Geen ijzer tekort niets…maar ja, ik blijf wel erg moe… ik slaap dus maar vroeger en ga na het werken even slapen. Hopelijk is het snel weer over.



Spookie: jammer zeg, ik had het echt gehoopt voor je hoor… Ga je deze maand weer tempen???

he meiden



zo ben ik ook weer eens het is bij ons thuis een bende of te wel eerder een varkensstal ik moet er weer even inkomen en werken en het huishouden doen maar heb wel lekkere afleiding ben nu niet zo bezig met zwanger raken en ja nu gaat weer een nieuwe klusperiode in de :twisted: is net weg heb van de week niet veel geluk gehad ruzie met een automatische schuifdeur op het werk die me een heel erg mooi blauw oog heeft bezorgd afgelopen zaterdag en een behoorlijkke hoofdpijn vanaf toen dus het was al weer heel erg leuk hoeveel pech kun je hebben

gelukkig is mijn cyclus nu weer een beetje op orde hoop nu dus ontzwangerd te zijn al heb ik nog wel last van een beetje vocht maar dat gaat nog wel weg hoop ik zo een heel verhaal getypt



voor de wachters heel veel succes



groetjes wendy

Hallo dames,



ook maar weer een berichtje van mij.



Hier gaat alles goed, lekker rustig eindelijk.



We zijn op het moment helemaal niet bezig met het zwanger worden hoewel ik in de periode van wachten toch wel atlijd weer kriebels en spanning krijg.



Ik heb niet alles teruggelezen maar zal proberen wat meer hier te komen!



Liefs,

Hoop

nou… ik weet het niet meer…

nog geen :twisted:



Maar die verwacht ik morgen, we’ll see…



Verder niet veel nieuws…

madame m weer spannend hoor ik zal gaan duimen…



hier doet het internet het weer!!! ben ik even blij…

mijn buik doet zo raar onderin… rare afscheiding en gewoon iets last terwijl ik pas over een week ongesteld hoef te worden. We wachten af…

hey dames,



madame m, hoe is het???



lenie, ik had ook rare afscheiding… en was zwanger! dus wie weet is het een goed teken.



dune alles goed?



hoop, wat goed dat je er wat minder mee bezig kunt zijn.



hier alles ok. ben vandaag naar de vk geweest. ze heeft geprobeerd het hartje te horen, maar dit lukte niet omdat ik te onrustig was. dinsdag heb ik een echo, kijk ik wel naar uit.

greet: mag ik vragen wat voor een afscheiding je had???

mag ook pb hoor

Hallo dames!



IK BEN ZWANGER!!!Gisteren heb ik een test gedaan… en ja hoor hij was posi… en vannochtend weer… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Deze maand ben ik er niet mee bezig geweest en had absoluut geen kwaaltjes… dus ik denk dat dat een teken is…





Liefs,



Merel