STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Die gebroken nachten heb ik nu ook al :? Ik slaap zo slecht, echt niet meer leuk. I lig de hele nacht te woelen en draaien en van slapen komt dan weer niks. Toch en ik overdag niet echt moe ofzo. Ik heb gelukkig vandaag pas m’n eerste misselijkheidsaanval gehad en hopelijk volgen er verder niet meer maar dat zal wel niet zo zijn. De eerste kwaaltjes dienen zich dus aan bij mij.

haha, eerst zat je erop te wachten, maar ben benieuwd hoe lang het duurt voor je de kwaaltjes zat bent :mrgreen:

Ik heb liever gebroken nachten waar ik regelmatig wakker ben en verder goed slaap als dat ik gewoon niet kan slapen (of het gevoel heb niet geslapen te hebben)…

Tja zo gaat dat altijd bij mij. Ik wacht ergens heel lang op en dan heb ik het eindelijk en dan is het nog niet goed :? Das typisch iets voor mij :smiley:

Slecht slapen vind ik verschrikkelijk. Ik ben echt verzot op slapen en als de beeb er eenmaal is en ik moet mijn slaap missen… Dat wordt nog een hel voor mij maar gelukkig krijg je er wel iets geweldigs voor terug :inlove:

:slight_smile: Die gebroken nachten wennen wel hoor.De natuur bereid je tijdens je zwangerschap wat betreft wel goed voor hahahahahahaha.

Hier wordt er ook slecht geslapen.Iedereen heeft er last van behalve hubbie.Kids zijn al zo vroeg wakker.De oudste was vanmorgen om 5.15.Dat is toch geen tijd!!!We waren wel op tijd klaar vanmorgen hahahahaha.

Ik ga naar zwangerschapszwemmen.Bij de eerste heb ik de yoga gedaan.Heb ik me nu ook voor ingschreven,maar nog niks gehoord.Hubbie moet altijd werken (heeft een eigen cafetaria) dus wordt het moeilijk om samen iets te doen.Het zwemmen is wel erg lekker.Erg ontspannend en toch ook weer intensief.We zijn met een klein groepje ,het is ook erg gezellig.

Hopelijk wordt je niet te misselijk babymuisje.Als het nu op komt zetten dan zal het nog wel regelmatig terug keren.Heb je al naar de verloskundige gebeld wanneer je langs mag komen???

Ik ben benieuwd.

Heb je het kamertje al klaar santos of zijn jullie ook nog druk bezig.Onze kamer komt schot in daarna kunnen we de babykamer doen.Ik wil het nu toch wel allemaal af krijgen.Mijn schoonvader is de meubeltjes aan het verven.Die hadden toch flink wat schade van de mannen hahahahahaha.

Dan is het straks weer als nieuw.

Ik kan niet wachten om al die babykleertjes weer te gaan wassen en uit te zoeken.Ik heb van de week een pak pampers mini meegenomen.Wat zijn dat dan toch weer kleine luiertjes!!!Dat vergeet je toch zo snel!!!

Ik ga nu lekker even op de bank hangen met de jongens,misschien kan ik zelfs nog wel even een dutje doen.Peter Pan staat op.

fijne dag nog.

liefs Alexandra

Ik ga maandag eerst naar de huisarts toe om haar te vertellen dat we niet meer naar de gyn toe hoeven :smiley: Zij zal denk ik wel een opmerking maken dat ik een afspraak moet maken met de verloskundige. Die ga ik dan dinsdag even bellen om een afspraak te maken. Zal mij benieuwen wanneer we mogen komen en wanneer ik m’n eerste echo krijg. Kan bijna niet wachten tot het zo ver is. Dan wordt het eindelijk wat echter ondanks dat de boobs enzo ook genoeg aanwijzing zijn :mrgreen:

meiden ik weet het even niet meer, begin ontzettend kramp te krijgen, dus vrees toch dat de duivels me te pakken gaan krijgen…

@Alexandra, kamertje is zo goed als klaar, alleen bedenkt hubbie altijd van die leuke acties… de plankjes boven de deuren moeten toch weer vervangen worden door glas, dus een dikke bende :twisted:

@Babymuisje, de eerste weken zijn nog zo ongeloofwaardig he! Het enige bewijs wat je hebt zijn twee streepjes 8) Denk dat je met een week of 8 wel terecht kan :wink:

@Lenneke, ik blijf voor je duimen dat het vals alarm is :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

:slight_smile: Dat is wel fijn Santos als dat allemaal geregeld is en mannen ach ja,die van mij blijft ook iedere keer wat verzinnen hahahahahahaha.Laat maar lekker doen.Niet dan

Lenneke,ik blijf voor je duimen hoor.Hopelijk alleen last van je buik dor een zwangerschap.

babymuisje,fijn toch dat je niet meer naar de gyn hoeft.Meestal kan je tussen de 8 en de 12 weken terecht bij de verloskundige en buiten de kwaaltjes die je voelt wordt het dan pas een beetje echt.Ik vind het pas echt echt als je de kleine voelt bewegen.Toch zeker voor hubbie.Die voelt het dan ook pas.

Geniet er lekker van joh.Het vliegt voorbij.

ik ga gordon kijken met gillend naar huis en ondertussen een beetje strijk doen.

liefs Alexandra

Hoi meiden, heb al sinds maandagavond elke keer kramp, net of ik ongi moet worden, tot aan vanavond helemaal niets en ik kom thuis van me werk, ja hoor daar was ie…

Alleen tja ik weet het niet. Als ik terugkijk op de vorige keer, heb ik nu ook wat last van andere dingen. Ik had de vorige keer al van het begin af aan een beetje last van me middenrif en ik was natuurlijk heel erg moe. De moeheid heb ik de afgelopen dagen ook heeeeeeeel veel last van gehad. Daarbij had ik vandaag dan vooral heel veel last van me middenrif een soort spierpijnachtig iets… Ook ben ik af en toe zo misselijk…

Henrieke hoe was dat bij jouw toendertijd? Ik kan me van jouw ook nog herinneren dat je eerst dacht ongi geworden te zijn. Was het net zo heftig als altijd en had je ook gewoon last van de eventueel gewoonlijke pijntjes? Ik nu dus helemaal niets he, zelfs geen kramp in me buik meer. Ook heb ik het idee dat het allemaal niet heel erg heftig is.

:slight_smile: Hoi Marscha,ik dacht ook dat ik ongi was geworden.Dat was donderdags ,maar ik vond het ook zo anders dan anders en had verder ook geen klachten bij mijn ongi.Ik heb 's maandag de week daarna toch even een testje gedaan die ik toevallig nog had liggen van sensitest en die gaf toen een heel licht streepje.Wie weet is dat bij ook het geval.kijk even hoe lang de ongi duurt en twijfel je toch gooit er dan volgende week of zo een testje tegen aan dan weet je het zeker.Bij mij bleek het ook een innesteling of zo iets te zijn geweest.Nu ben ik al weer 25 weken zwanger hahahahaha.

Het leek bij mij een gewone ongi zonder verdere ongi klachten en het duurde maar 3 dagen terwijl het normaal min 5 dagen duurde.

De hoeveelheid verschilde niet zo heel veel.

hopelijk heb je er wat aan

Ik hoop het voor je meid.

liefs Alexandra

stand van zaken hier: 1 negatieve test, 2 dagen overtijd en nog niet ongi…

helaas waarschijnlijk toch niet gelukt deze ronde! hoop nu wel dat ik snel ongi word dan kan ik weer terug naar de gyn!

@Lenneke, toch niet weeeer zo’n lange cyclus hopelijk :hug:

@Marcha, ik heb idd nog een bloeding gehad, ong 1 week na de positieve test… een vriendin was wel ‘ongesteld’ ong. een dag of 3, maar die heeft nu wel postitief getest!

Ow Lenneke wat balen zeg. Hopelijk ben je of snel ongesteld of dat je snel een positieve test krijgt. Erg frustrerend moet het zijn om niet te weten waar je aan toe bent. :hug:

Mascha ik kan je geen advies geven. Ik ben niet meer ongesteld geworden maar ik weet dat mijn zusje de eerste paar maand nog gewoon ongesteld is geworden toen ze zwanger was van de 3e. Ze ging toen naar de dokter, omdat ze steeds buikpijn had en toen was ze dus blijkbaar zwanger zonder dat ze het zelf wist. Ik hoop voor jou ook dat het dat is :hug:

@santos_05 wrote:

@Lenneke, toch niet weeeer zo’n lange cyclus hopelijk :hug:

zou in principe niet zo kunnen zijn, want ik heb een echo gehad waarop een eitje te zien was en die zou op 26 februari springen, volgens de berekening van de gyn…

nou ja heb met mijn vriend afgesproken dat ik zondag/ maandag nog een keer test als ik dan nog niet ongesteld ben en anders bel ik de gyn gewoon weer op!

das dan inderdaad een beetje vreemd, want je zou toch ca 14 dagen na je ei ongesteld moeten worden. Ik zou ook gewoon nog even afwachten (je kan ook niks anders doen he :? ) en ben je dan nog steeds niet ongesteld nog een keer een test doen en hopelijk is die dan wel vet positief en ja anders gewoon de gyn weer bellen.

He Lenneke,wat verveled zeg,misschien toch net je eisprong iets later gehad en heb je nog te weinig HcG in je urine.Heb je 's ochtends of 's avonds getest."s ochtends schijnt toch beter te zijn,dan zit er meer hormoon in je lijf en met welke test heb je getest??

Probeer het over een paar dagen nog eens,dan hoop ik voor je dat hij vet posi is.

Ik zal heel hard voor je duimen!!!

liefs Alexandra

@snackertje wrote:

He Lenneke,wat verveled zeg,misschien toch net je eisprong iets later gehad en heb je nog te weinig HcG in je urine.Heb je 's ochtends of 's avonds getest."s ochtends schijnt toch beter te zijn,dan zit er meer hormoon in je lijf en met welke test heb je getest??

Probeer het over een paar dagen nog eens,dan hoop ik voor je dat hij vet posi is.

Ik zal heel hard voor je duimen!!!

liefs Alexandra

ik had 's middags getest met matcare…

maar goed ik test maandag nog eens en anders bel ik mijn gyn even voor overleg

Ik denk toch dat het me ongi is om eerlijk te zijn… Het is namelijk allemaal vrij heftig net zo als altijd om eerlijk te zijn. Ach deze maand zit ik er niet zo mee als de voorgaande, zal wel komen omdat ik net bij een nieuwe baan ben begonnen ofzo :slight_smile:

Deze cyclus maar eens kijken hoe het gaat met die ovulatietesten en anders tja…

Lenneke, wel vreemd hoor, misschien inderdaad toch die test er maar even tegen aan gooien in de loop van volgende week ik blijf in ieder geval voor je duimen hierro…

hey dames

mascha jammer zeg!! niet opgeven hoor… :hug: ik weet zeker dat jij ook binnenkort een positieve test in je handen hebt :thumbup:

lenneke volgens mij kan je beter s ochtends testen! mijn test was ook in het begin s ochtends positief en s middags negatief!

hiero drukke nachten, denk dat silve last van krampjes heeft… arm meiske!

helaas meiden, gisteravond ongesteld geworden!

vanochtend meteen de gyn gebeld, mag de 25e weer komen voor een echo om te zien of er een eitje rijpt!