He balen Lenneke :hug:
@Nadine, sterkte met Silve, arme kleine meid…
@Mascha, kan me idd voorstellen dat het meespeelt dat nu je een nieuwe baan hebt dat het minder een teleurstelling is, maar ik hoop dat het wel snel raak is!
Wanneer zijn jullie nieuwe NOD’s? Dan zal ik de openingspost weer even aanpassen
voorlopig mag mijn NOD op 19 april!
hou nog even37 dagen aan, maar na de 25e weet ik misschien wat gerichter mijn NOD!
Succes Lenneke en Mascha met deze ronde :thumbup:
Nadine wat zielig dat ze last heeft van krampjes
Hier met mij alles goed. in de middag voel ik mij het best. S’avonds in bed dan doen m’n (.)(.) zeer en heb ik wat last van mijn buis. S’morgens voel ik me vaak ook wel redelijk, heel af en toe beetje wazig in m’n hoofd maar dat kan zijn door de lage bloeddruk of een laag suikergehalte. ik zal het er wel met de VK over hebben maar moet eerst nog een afspraak met haar maken. Dat ga ik volgende week doen.
He Lenneke,dat is balen.Hopelijk volgende maand meer geluk.
Jij ook Marscha,wel fijn dat je deze keer niet zo teleurgesteld bent.Volgende maand hopelijk beter.
Fijn dat je redelijk fit bent babymuisje.De meeste klachten gaan over na 3 maanden.
Vervelend Nadine dat je kleine meid zoveel krampjes heeft.Je hebt van VSM speciaal spul tegen krampjes.Hiepl bij onze mannen goed.Misschien heb je er wat aan.
liefs Alexandra
Hoi meiden…
tja… ben weer terug! Een poosje weggeweest, kinderwens stond op een laag pitje vanwege allerlei omstandigheden. Maar inmiddels zijn we er weer helemaal bovenop, tussen mij en me mannetje gaat het weer :thumbup: , alleen blijft het feit dat mijn nep-opa erg ziek is toch wel als het zwaard van Damocles boven ons hoofd hangen. Hij zal het geen maand meer volhouden en gaat hard achteruit, maar voorzichtig gaan we toch weer een beetje aan de toekomst denken (misschien een stukje zelfbescherming?).
Dus… ik ben weer gestopt met de pil, moet zeggen dat mijn cyclus nu een stuk beter op de rit is, en we beginnen dus weer overnieuw met tellen. De vorige 8 probeer-maanden vergeten we even .
Ik heb jullie de afgelopen tijd niet gevolgd, dus even heel bescheiden: meiden die zwanger zijn: toppie, gefeliciteerd en geniet er van!!! Meiden die nog ‘aan de klus’ zijn: hang in there… ik ga jullie weer vergezellen, zij het wat minder gericht dan voorheen .
Groetjes Lin
Hey Linda gezellig dat je weer mee doet. Vervelend dat het zo slecht gaat met je opa. Ik wil je in ieder geval succes wensen met klussen en hopelijk is het snel raak :thumbup:
Welkom terug Linda! Zal ik je weer bij de klussers zetten?
Welkom terug Linda… Fijn dat je weer meeklust om maar zo te zeggen.
Henrieke hou mijn NOD maar op 9 april.
Deze keer gaan we voor een positieve test… Zijn er meiden die ervaring hebben met ovulatietesten?
Mogguh meiden…
@Lenneke en Mascha…wat ontzettend balen meiden, hele dikke digi knuffel…hoop dat het de volgende ronde raak is !!
@Nadine, is zo zielig he als je kleintje dan zo’n last heeft van haar buikje…hoop dat ze er snel vanaf is .
Mascha, ik heb ook ovutesten gebruikt voor SMEP (Sperm Meets Egg Plan )…de eerste ronde was gelijk raak !..wil je niet valse hoop geven maar ik weet van meerder meiden dat het heeeeeeeeel snel raak was…
Dus wil je meer weten over ovutesten…ik hoor het wel…
Hier verder weinig temelden…ik voel me “vol”…buikje werkt niet meer zo mee als eerst, en tuttebel is lekker aanwezig…niet zozeer “schoppen”…meer schuiven, draaien…
Krijg er nu zo langzamerhand wel errug zin in hoor, om onze kleine meid te verwelkomen in ons gezinnetje.
Maar eerst Henrieke hahahahah…dan mogen wij hahahah
oh enne Linda.welcome back meis…hoop dat het ook voor jullie gauw raak is !! :mrgreen:
@diaantje17 wrote:
Hier verder weinig temelden…ik voel me “vol”…buikje werkt niet meer zo mee als eerst, en tuttebel is lekker aanwezig…niet zozeer “schoppen”…meer schuiven, draaien…
Krijg er nu zo langzamerhand wel errug zin in hoor, om onze kleine meid te verwelkomen in ons gezinnetje.
Maar eerst Henrieke hahahahah…dan mogen wij hahahah
Hier precies zo hoor, voel me hartstikke goed als ik maar niet teveel doe :wink: Ben sinds gister al melkkoe :think: Gistermorgen voelde ik ineens wat naar beneden lopen... en als ik in mn rechtertepel knijp dat komen de eerste druppels al boven.... Zal dat nog 8 weken duren 8)
Ben trouwens nu wel heel erg nieuwsgierig wat het wordt en hoe de kleine eruit ziet, dus kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt Diana!
De kleine (ik dus eigenlijk) is gister nog even naar de kroeg geweest en vond de muziek errug leuk :lol:
Henrieke, dat klinkt voor mij heel apart aangezien ik dat al heb sinds me curetage… hhhmmm misschien toch maar eens ermee naar de dokter toe…
Heb het toen bij de gyn. aangegeven toen ik er was voor controle en die wilde wel een mammogram maken, maar ik durfde dat niet aan, krijg nu toch me twijfels of het allemaal wel normaal is.
Ik had voor mijn zwangerschap ook altijd last van vocht uit de tepels(en dan heb ik het over jaren…)…vooral rond de menstruatie…dus is me niet volledig onbekend…(wel vaak een testje er door geknald…ja je wist het niet he…)
Maar ook hier loopt het nu geregeld eruit…lang leven de compressen hahhahaha
Zo ik heb de verloskundige gebeld voor een afspraak. Ik krijg mijn intake gesprek en echo op 7 april :dance: Al lekker snel dus gelukkig. Ze vroeg me ook of ik even op een website wou kijken over een test die ik eventueel zou kunnen laten doen om te kijken of we kans hebben op een beebje met down syndroom. Hebben jullie je daar ook op laten testen?
Hoi Babymuisje,ik heb me daar niet op laten testen.Ik heb met 20 weken een uitgebreide echo gehad.Wij hadden zoiets van als het zo is dan is het zo en laten we er toch niks aan doen,dus zien we het wl bij de geboorte.
groetjes alexandra
Ook wij hadden die keuze, maar net als Alexandra…je veranderd er niets aan mocht het zo zijn…
Weghalen was al geen optie, en we zouden er echt niet minder van houden…
Maar het is een persoonlijke keuze…
wij hebben het bij kaja niet laten doen en zullen het bij een volgende zwangerschap ook niet doen!
maar het is een persoonlijke keuze, mijn oudste zus heeft er wel voor gekozen(al was de kans heel erg klein) maar dat vond ik toch wel heel moeilijk want zij riep meteen heel hard dan laat ik het weghalen en dat kon ik niet begrijpen
thanx meiden!
Enne santos: jep ik mag weer bij de klussers, maar hou mijn NOD enzo nog niet bij hoor… :oops:
Wij hebben ons ook niet laten testen, omdat de onzekerheid alleen maar groter kan worden. Op de echo kunnen ze een inschatting maken en ook al is die kans 1:300 dan krijg je nog niet automatisch alle testen, pas bij de kans van 1:200. Dus als je gebaseerd op je leeftijd enz een berekening maakt en je komt ineens op een veel grotere kans uit, maakt het alleen maar onzeker En wat de andere dames ook al zeiden… wij wilden het ook niet weg laten halen.
Wel bij 20 weken de medische echo gehad, zodat je je evt. geestelijk kan voorbereiden als er wel iets mis zou zijn…
@Paco, zet je erbij :mrgreen:
Ik denk ook niet dat ik het weg zou kunnen laten halen maar zal nog eens met m’n mannetje overleggen wat hij wil.
Je weet dan natuurlijk wel al waar je aan toe bent of je het weg laat halen of niet