wij hebben ook de test niet gedaan… alleen de 20 weken echo gehad.
ik heb bij http://www.sensitest.nl (volgens mij heette t zo :think: ) ovulatietesten gehaald (en silve is het resultaat :thumbup: )
en volgens mij ging het nog mis ook want toen de streepjes bijna gelijk waren dacht ik dat ik dan de volgende dag wel mn eisprong zou hebben dus de volgende dag weer die test gedaan en toen was er alleen nog maar het teststreepje die avond hebben we geklust en was dus wel mooi zwanger :thumbup:
met silve gaat het goed, de rust is weergekeerd gelukkig.
ze begint sinds deze week steeds vaker te lachen en geeft me soms zo n verliefde blik… :inlove:
Wat een mooie meid! Moet je nagaan, zo’n mooi resultaat krijg je van 2 vage streepjes :lol:
Het valt mij vandaag wel even zwaar… werk nog 5 dagen in de week, nog 3,5 week te gaan, maar ben het nu wel een beetje zat… Heb al een opvolger die ik elke keer dingen uit moet leggen, dus nog drukker dan dat je het ‘even’ zelf doet.
Diana en Debby, werken jullie nog fulltime?
Ow Nadine wat een lekker meissie :inlove: hebben jullie toch goed voor elkaar geklust hoor :thumbup:
Nadine wat een mooie meid! Fijn dat het weer rustig is daar!
Hier lekker met verlof! Ik was er ook echt wel aan toe hoor, had na Jim geroepen dat ik de tweede keer niet zo lang zou doorwerken, maar ik ben liever 2 weekjes langer met beebje dan me 2 weken langer thuis te vervelen… Met Jim gaat het nog steeds niet zoals het hoort, vandaag weer bij de ha geweest omdat hij weer onrustig slaapt sinds een paar dagen en zijn oortjes zijn weer onrustig :roll: Ha gaf er niks voor maar deze eigenwijze mama gaat natuurlijk ook wel even de KNO op de hoogte stellen. Het valt niet mee hoor zo’n ziek mannetje en hoog zwanger zijn, heb mijn rust best wel nodig, ben dan ook blij dat hij lekker 3 daagjes naar het kdv gaat, houdt hij zijn ritme en ik heb echt 3 daagjes voor mezelf!
Lekker dat je verlof begonnen is Met Jim naar het KDV krijg je tenminste zelf ook een beetje rust!
Hier nog 3 weken werken
Zo tante Soesa dat schiet dus al lekker op. Kan me voorstellen dat je die 3 dagen van het kdv erg lekker vind. Lekker wat tijd voor jezelf.
Henrieke nog 3 weken, hopelijk vliegen ze voor je voorbij
he meiden,
@Nadine…wat een schatje zeg…smelt je toch van he hahahah
@henrieke…ik ben eigenlijk full time mama hahahah, en het vrijwilligers werk wat ik doe kan ik zo indelen dat ik er geen last van heb, en al helemaal niet zwaar is voor me …
Het nagelen heb ik zoiezo even in de koelkast staan… omdat je toch met chemische vloeistoffen bezig bent, door de verhuizing een nieuw klantenbestand moet gaan opbouwen… en de salon heb ik helaas moeten inleveren i.v.m de babykamer…de bedoeling is wel dat ik straks, als alles weer op rolletjes loopt ik weer ga beginnen met de salon.
Maar mis het op dit moment totaal niet…
Verder hier niet al tegoed nieuws…moet morgen naar de Gyn, de Vk had gisteren ontdekt met de echo dat ik teweinig vruchtwater heb en dat tuttebel 2 weken achter loopt in de groei… :shock: …
Baal er ontzettend van (understatement…) knijp m ook wel …maar ga er maar vanuit dat alles goed komt ( Jac is zo lief voor me…probeert me helemaal op tebeuren…)…w.s zal ik verder onder begeleiding van de gyn blijven…en met mijn reuma is dat zeker geen slecht idee…( krijg nu echt mijn benen niet in de lucht hoor , met die pijn in de heupen en rug…)
Ik hou jullie op de hoogte…
@Nadine, meis goed gedaan hoor en dat voor eentje waar de streepjes heel onduidelijk waren, ik ben helemaal :inlove: hier hoor. Hopelijk heeft het hier ook resultaat.
@Henrieke, ik kan me voorstellen dat die laatste paar weekjes zwaar zijn, zeker als je het iemand moet uitleggen en wanneer je het zelf doet het 2x zo snel gaat. Hopelijk gaan de laatste 3,5 weken snel voorbij en kan je van je zwangerschapsverlof genieten.
@Diana, meis ik duim hier dat alles goed blijft gaan. Veel suc6 morgen bij de gyn. Ik duim voor je.
@Suzanne, ik hoop dat de KNO arts wel wat weet, want dit lijkt me inderdaad niets, niet voor jouw en hubbie maar ook zeker niet voor Jim.
He Diana wat een vervelend nieuws zeg. Hopelijk heeft de gyn positief nieuws voor je en komt het allemaal goed. Hoe laat heb/had je je afspraak staan? Lijkt me ook wel fijn dat je nu onder controle van de gyn staat ivm je reuma en de pijn die je hebt. Hopelijk heb je goed nieuws te vertellen.
@Diana, hoe was het bij de gyn? Balen, maar het komt vast goed :hug: Waarom was je twouwens weer voor een echo?
he meiden…ben bij de gyn geweest…
Na meting van tuttebel was er eigenlijk geen reden tot paniek…ze is klein…maar niet extreem…
Vruchtwater was weinig …op de grens (12 is het minimum…en ik zit op 12) …maar acceptabel…heb ook een half uur aan de ctg gehangen voor een hartfilmpje…en tuttebel deed het prima…
Moet over 2 weken weer terug komen, voor een 2e meting…tot die tijd elke dag minimaal 2 uur plat…moet ook een trappelkaart bijhouden…hoevaak ik leven voel…
Ben eigenlijk best opgelucht…heb er vertrouwen in dat alles goed gaat komen…hoe dan ook…ben in goede handen…bij de 2e controle horen we of we definitief worden overgedragen aan de Gyn…( wat ik eigenlijk niet eens zo erg zou vinden…)
@ Henrieke…de VK had afgelopen dinsdag gevoelt aan mijn buik, kreeg niet snel het hartje tepakken met de doppler…,en wilde voor de zekerheid een echo maken…
Toen zag ze dus teweinig vruchtwater en meete ze via het dijbeentje dat ze klein was…2 weken achter zou lopen…
Hoi Henrieke.wat vervelend voor je mannetje zeg en als de kids niet lekker zijn heeft iedereen er last van,hopelijk knapt hij snel op.
Hoi Nadine,wat een schatje zeg.dat hebben jullie goed gedaan!!!
Hoi Diaantje,zoals ik bij het andere forum al had gezegd,het zou wel lekker zijn onder controle van de gyn.Die houdt toch alles extra in de gaten.Geniet er lekker van als je die 2 uur rust moet nemen!!.
Hier alles goed.Een woensdag zelf weer bij de gynn geweest.Alles is goed.Over 3 weken moet ik weer terug en dan krijg ik weer een echo ook.Hij wil alles weer even meten,om te kijken of het groeit zoals het zou moeten.Mij maakt het niet uit hier.Laat die echo’s maar komen hahahahaha.
iedereen een fijn paasweekend ondanks het slechte weer.
liefs Alexandra
@snackertje wrote:
Hoi Henrieke.wat vervelend voor je mannetje zeg en als de kids niet lekker zijn heeft iedereen er last van,hopelijk knapt hij snel op.
liefs Alexandra
hihi, ik heb alleen nog maar een man

@Diana, neem je rust als het nodig is voor je beeb he! Nog een paar weekjes

VROLIJK PASEN ALLEMAAL!!!

jee diaan wat heftig zeg, hoop dat alles goed is met de kleine tuttebel!
hoop dat jij zelf ook nog gewoon lekker kan genieten van je zwanger schap en dat je je niet teveel ongerust maakt :hug: waarschijnlijk zet je gewoon een kleine tuttebel op de wereld of maakt ze nog inene n groeispurt ofo.
tante soesa: het begint nu echt op te schieten he :thumbup: spannend hoor! en lekker is het verlof he, opeengegeven moment kan je wel wat rust gebruiken.
ben ff weg want silve roept me
nou vanochtend naar de gyn geweest:
er was wel een folikel te zien, maar was nog niet groot 11mm…(zou eigenlijk nu bijna een eisprong moeten hebben, maar dat is dus niet zo…)
nu moet ik vrijdag terug komen om te kijken of hij goed genoeg is gegroeit, de vorig keer was het folikel nog niet groot genoeg om te springen en heb ik waarschijnlijk geen eisprong gehad…
mocht het nu niet goed genoeg groeien dan krijg ik clomid voor geschreven…
dus helaas nog niet uit het medische molen…
he Lenneke vervelend hoor. Als je wel aan de clomid moet beginnen hoop ik voor je dat het regelmatiger word en je een goede eisprong krijgt en dus snel zwanger bent
Diana gelukkig viel het allemaal mee en wie weet maakt ze nog een groeispurt zoals nadine zei, je weet maar nooit
Hier is de misselijkheid sinds zaterdag toegeslagen Heb ook bijna het hele weekend in de pyjama gezeten op de bank. Vanmorgen weer naar het werk geweest en aangezien het hier vanmorgen spekglad was (allemaal ijs op de fietsbanen) nog onderuit gegaan met de fiets. Een of andere domme tiener die wou nog snel voor me langs met de fiets terwijl dat eigenlijk niet kon. Ik dus op de rem omdat ik anders haar aan zou rijden maar ja een rem en ijs gaan niet echt samen dus daar ging ik. Ik viel gelukkig op m’n rug maar daar heb ik nu dus ook wel last van
Volgende keer rij ik denk ik toch maar door zodat de ander valt :mrgreen: Die troela stond me nog uit te lachen ook dus ik heb maar even tegen haar gezegd:" bedankt trut, ik ben zwanger" toen ging de grijns wel weg en vroeg ineens iedereen aan me of het wel goed met me ging. Wat een gedoe op de vroege morgen zeg.
@Lenneke, jeetje meid, toch er nog niet uit… Vervelend hoor. Hopelijk is ie vrijdag een stuk groter en klaar om te springen. Als je wel aan de chlomid zou moeten, kan die hopelijk de boel wat regelmatiger maken en heb je binnenkort ook gewoon een dikke streep op zo’n zwangerschapstest.
@Diana, ik hoop dat alles goed is met die tuttebel en dat ze inderdaad gewoon een beetje klein is, dat kan en misschien maakt ze inderdaad nog wel een groeispurt zoals Nadine ook al zei.
Jeej babymuisje, dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat het nu ondertussen ietsjes beter met je rug. Vervelend hoor die misselijkheid.
Hier ei gespot, gisteravond ovu-test enne de test streep stond er eerder dan de controle streep en een stuk duidelijker, dus ja hier dik aan de klus. Hopelijk over 2 weken net zo’n dikke duidelijke streep op me zwangerschapstest. Ik bedoel me ei hebben we niet gemist dat kan niet anders
Jammer genoeg doet hier nu echt alles zeer en heb ik me ziek gemeld van m’n werk.
Mascha ik hoop dat je ook een dikke vette streep te zien krijgt over ca 2 weken
Dat moet een flinke val geweest zijn zeg, jeetje vervelend hoor. Hopelijk voel je je snel beter.
Op het moment zelf viel het allemaal wel mee, op m’n werk begon m’n onderrug wat pijnlijk te worden maar gisteren was het echt een hel. Vandaag ook maar thuis gebleven maar voel me al wel een stuk beter. Ik heb nog wat last van m’n linkerribben en een beetje last van mijn rug en wat stijf maar morgen gaan we weer aan het werk. Vandaag nog een beetje rustig aan doen