STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Geboren!!



16 feb 08 - enidan Nadine 25 Silve Louise

20 feb 08 - maantje 28 Julin

24 april 08 - Debby81 Debby 25 Meike Louise

26 april 08 - Tante Soesa Suzanne 31 Sem

24 mei 08 - Santos_05 Henrieke 26 Yvette Angela

1 juni 08 - Diaantje17 Diana 33 Meagan Quinevere

27 juni 08 - Snackertje Alexandra 31 Mats



Zwanger!!



KOKnaam Naam Leeftijd Ronde Uitgerekend

Mama25 ?? 25 2e 1e ??

23 feb 08 - enidan Nadine 25 1e 1e

24 feb 08 - Maantje ?? 28 3e 1e

12 apr 08 - Tante Soesa Suzanne 31 2e 3e

7 mei 08 - Debby81 Debby 25 1e 4e

13 mei 08 - Santos_05 Henrieke 26 1e 4e

24 mei 08 - Diaantje17 Diana 33 3e 4e


26 juni 08 - Snackertje Alexandra 31 3e 5e

26 aug 08 - Kim81 Kim 26 8e

11 nov 08 - Babymuisje Saskia 31 10e

Jan 09 - Smartygirl Lenneke 22 2e

5 mei 09 - K1TT3N Mascha



Linda we blijven duimen voor jullie :thumbup:

Paco Linda 26 1e 8 mei 08







Deel 1 klik



Deel 2 klik



Deel 3 klik



Santos

Mijn naam is Henrieke (27), getrouwd met Roel(28). In Maart zijn we getrouwd en we wonen in ZO Drenthe met onze 3 katten, 2 konijnen en Bert de hamster! Ik werk full time bij een diervoederfabrikant en in mijn vrije tijd rijd ik paard.

Wij zijn zwanger van de 1e en 13 mei 2008 uitgerekend.



Smartygirl

Mijn naam is Lenneke (22), woon samen met Hans(36), ons zoontje Kaja (1) en 2 katten in zeeuws-vlaanderen!Ik werk 20 uur in de week als begeleiderster op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking. mijn hobbies zijn lezen, zingen, dansen, muziek,foto’s maken en de pc.



K1TT3N

Mijn naam is Mascha (27) ben sinds 30 juni 2006 getrouwd met Bart, we wonen in L’stad saampjes met onze 2 katertjes van ruim 16 maanden. Ik werk in dameskledingwinkel hier in Bataviastad. Mijn hobbies zijn, lezen allerlei vormen van handwerken zoals bijvoorbeeld 3d kaarten maken.

Quote:

Debby81
Mijn naam is Debby, woon in Den Haag en ben inmiddels zwanger van ons 1e kindje. Ik woon samen met mijn vriend, met wie ik al ruim 10 1/2 jaar samen ben. Ook hebben wij twee poezen hier door het huis huppelen. Ik werk in een ziekenhuis bij mij in de buurt als verpleegkundige.

diaantje17
mijn naam is Diana (34), getrouwd met Jacques (al 11 jaar ) en moeder van 2 heerlijke jongens van 10 en 12..zwanger van ons 3e kindje.
Ik werk voor de RPV zuid-Veluwe en The Young Connexion (allebei reuma verenigingen en de laatste vooral voor jongeren.)

Paco
Mijn naam is Linda, woon in Delft, ben sinds 15 juni 2007 getrouwd met Patrick en ik ben 22 jaar (wat een jonkie he!). Mijn grootste hobby's zijn darten (wedstrijdverband) en mijn hond, een labrador, van 2,5 jaar. Ik werk op de personeelsadministratie bij een GGZ instelling (psychiatrisch ziekenhuis). Ik heb altijd jong moeder willen worden! Nu maar hopen dat dat gaat lukken

Snackertje
Mijn naam is Alexandra en ik ben 31 jaar.Ik woon al 7 jaar samen met Richard waar ik al 13 jaar een relatie mee heb.We hebben 2 jongens .Loek is 5 en Roel is 3.Richard heeft een eigen cafetarie/broodjes/pizzeria/catering bedrijf en ik ben tot 3 jaar geleden kraamverzorende geweest.Op het moment ben ik huisvrouw.Daar hebben we toe belsoten omdat ries heel veel van huis is en de kraam is gewoon moeilijk te combineren met kids.

Enidan23
ik heet nadine,25 jaar, woon samen met niels in amersfoort in een appartementje met onze 2 jackrussels en kat.
ik werk met verst. gehandicapten en ben van onze 1e kleine zwanger.

Babymuisje
Babymuisje, echte naam is Saskia, ik ben 31 jaar, wij zijn met ons 1ste kindje bezig, We zitten in ronde 9 en ik dacht dat ik 31 januari ongesteld moest worden maar dat is waarschijnlijk nu een week later, omdat ik waarschijnlijk pas gisteren mijn ei heb gehad.

Lenneke, jeetje meid dat werd tijd, hopelijk kunnen ze bij de gyn. toch uitvinden waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren.



Sandra meis vervelend dat die rot ongi toch nog om de hoek is komen kijken.



Meiden dat weer aan het werk zijn heeft echt zijn nadelen, ik ben kapot en ik kan wel uren achter elkaar slapen, maar daar is het nu eigenlijk nog een beetje te vroeg voor.



Een oud collegatje van mij is een tijdje geleden bij de huisarts geweest, omdat ze na ruim 3 maanden als het niet meer was nog niet ongi was geworden, maar ook geen positieve zwangerschapstesten had. Ik had in die tussentijd al een positieve test gehad, ben gecureteerd en was ondertussen al 2x weer ongi geworden en zij nog steeds niet. Hij vertelde haar dat de meeste vrouwen geen normale cyclus hebben en dat het vrij normaal is dat je ongi soms een tijdje kan wegblijven zonder dat je zwanger bent. Dit lijkt mij toch wel erg vreemd om eerlijk te zijn. Zijn wij dan zo apart? Ik bedoel volgens mij hebben de meeste vrouwen toch een gewone cyclus de 1 van 28 dagen en de andere van meer of minder, maar volgens haar ha kan je ongi soms maar 2 of 3 keer per jaar komen. Vind dit wel erg vreemd.



Henrieke misschien is het een idee om mijn bericht in de voorstel ronde te wijzigen, aangezien ik geen 26 meer ben en zwanger ben ik ook niet meer, tenminste niet dat ik weet.

aangepast :wink:

Dank je wel :slight_smile:

Mijn temp. zakt gestaag met 0.1 graad maar zit nog steeds niet op m’n normale temp. Wat een gedoe zeg. Ik heb met hubbie afgeproken dat we nu heeeeel serieus aan de slag gaan. Hij zei; dat doen we toch al. Dus ik heb gezegd dat we nu nog serieuzer moesten zijn, omdat ik niet zo heel veel zin heb om doorgestuurd te worden naar de gyn. Dus geen romantiek deze maand voor ons maar gewoon serieus aan het klussen. We gaan nu maar vanaf dag 10 om de dag klussen en dan als mijn temp. zakt, s’ochtends en s’avonds een keer klussen en dan de dag na mijn ei nog een keer. Dan moeten we nog maar iets van 5 min. stil blijven liggen en daarna 5 min. met m’n kont in de lucht. Als het dan nog niet raak is dan hebben we er in ieder geval echt alles aan gedaan wat we maar konden.

arme jullie, zo klinkt het wel als een hele zakelijke overeenkomst :wink: Maar nu hopen dat het effect heeft :mrgreen:

Ja inderdaad maar alles voor een beebje he :wink: en misschien hoeven we dan niet naar de gyn toe, want eigenlijk willen we beide niet heen. Ik geef ons deze maand nog en dan gaan we echt naar de gyn toe. Dus dan toch maar voor de zekerheid alles uit de kast trekken he. Gelukkig hebben we normaal wel “romantiek” hoor en is het niet zo zakelijk gelukkig :slight_smile:

Ik vond het klussen zowiezo al een stuk minder romantisch en de maand dat we het wel romantisch maakten (en niet klusten op de MOET dagen) was het raak :think: En nu is het helemaal niets meer :mrgreen:



Maar het zou natuurlijk wel moeten helpen als je klust op de klusdagen, maar mijn eisprong bleek gewoon niet op de 14e dag te komen maar later :roll:

Heb ooit al begrepen dat het nooit precies op de 14 dag is… Het is meestal rond die datum, daarom wordt ook altijd aangeraden om rond die datum te klussen…

Dat deden we ook wel, maar ik blijk uiteindelijk bijna een week korter zwanger te zjin en dan verwacht je het niet meer :wink:

Volgens mij heb ik mijn eisprong nog nooit gehad op dag 14 van mijn cyclus. Dat hebben alleen de mensen die een cyclus van 28 dagen hebben. Het vroegste heb ik hem op dag 13 gehad en op zijn laatst op dag 22 :?



Gelukkig weet ik dat ik hem na dag 13 krijg dus als ik na dag 13 een lage temp. heb dan is dat de dag van mijn eisprong dus dan gaan we zekers klussen :wink:



Lukt het de maand ook niet dan gaan we dus naar de gyn toe maar dan ga ik zekers niet meer letten op mijn temp. en ga ook geen ovulatie-testen meer doen. Dan wil ik de romantiek toch wel weer een beetje proberen terug te krijgen en alleen vrijen als we daadwerkelijk zin hebben. Wie weet is dat dan wel de oplossing. We moeten in ieder geval eerst deze maand nog doorkomen. :smiley:

Iedereen een goed weekend gehad en van het heerlijke zonnetje genoten?

Ik wel, ik heb zaterdag heerlijk geshopt in m’n eentje. Lekker gewandelt in het zonnetje en ondertussen winkel in en winkel uit, heerlijk. wat een goede besteding van tijd :mrgreen:

hoi dames,



ik heb ook heerlijk van het zonnetje genoten t weekend en vandaag trouwens ook…



het was hier gewoon iets van 15 graden, beetje vreemd voor in de winter

(maar wel lekker :wink: )



verder wacht ik hier op de bevalling maar volgens mij bevalt het nog prima in mn buik…

Heerlijk shoppen :mrgreen: Voor mij op dit moment geen lol aan, kleren passen toch niet :wink: Heb wel leuke kleertjes gekocht, was even bij de Prenatal voor de Blije Doos, ze hadden kleertjes in de aanbieding! Kon het niet laten :wink: De Blije Doos is trouwens de leukste en nuttigste die er tussen zat!



@Nadine, jullie beeb houd het wel uit zo! Heerlijk he, lekker zonnen, nu kan je er nog even rustig van genieten :inlove:

He das waar ik kan de mijne ook ophalen, jammer dat ik hem niet meer nodig heb. Geef de bon vermoedelijk maar aan me vriendin. Je hoeft je toch niet te legitimeren ofzo? Ben me vergeten af te melden na me miskraam, kreeg dus ook de oproep binnen inderdaad. :oops:



Shoppen heb ik zaterdag ook gedaan, tenminste shoppen, heb eigenlijk meer gewoon gewandeld over de markt en daarna me boodschapjes gedaan.



Woensdag gaan we beginnen met het inrichten van de winkel in L’stad en we hopen in de loop van donderdag open te gaan. Heerlijk hoef ik niet meer te reizen en kan ik lopend naar me werk toe!!!



Het liefst ga ik nu me bedje in, ben zo moe, moet echt weer wennen aan het werken. Weet wat me cyclus betreft ook niet echt waar ik vanuit moet gaan. Heb altijd 28 dagen gehad alleen was de laatste 27 en dat zou betekenen dat ik vandaag ongi had moeten worden, wat ik nog niet ben. Ga toch voor nu maar uit van 28 dagen en als ik het morgen dan niet wordt, dan weet ik hoe laat het is :pray:



Ik hou jullie op de hoogte.



Nadine ik hoop voor je dat die kleine meid er snel aankomt en dat je der lekker in je armen kan houden :slight_smile:

ik ga heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

@K1TT3N wrote:

He das waar ik kan de mijne ook ophalen, jammer dat ik hem niet meer nodig heb. Geef de bon vermoedelijk maar aan me vriendin. Je hoeft je toch niet te legitimeren ofzo? Ben me vergeten af te melden na me miskraam, kreeg dus ook de oproep binnen inderdaad. :oops:




Pijnlijk moment :hug: Nee, je hoeft je niet te legitimeren, dus je kan hem alsnog ophalen.



Vandaag al wat te bekennen? (een tweede streepje misschien)… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:

ow mascha wat spannend zeg. Ik duim hier ook hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Ik ook… Nog niets te bekennen, zelfs de bekende pijntjes van rugpijn en pijn in me buik niet. Het enige waar ik last van heb zijn me darmen, maar ja, die spelen altijd op in stressituaties en dit is voor mij stress, ik wil het zo graag. Mijn rug voel ik ook wel, maar das ook te verklaren, ik sta ruim 8 uur op een dag op mijn benen.



Ik weet het dus echt niet, doe momenteel echt mee aan de wedstrijd slip loeren :slight_smile:



Ik ga ook nog niet testen, dat doe ik eventueel morgen wel, langer hou ik het toch niet uit.



Zelfs hubbie is aan het stressen…



Misschien is het wel raak hoor… Voel me af en toe erg licht in me hoofd enzo… Ik wacht echt nog even tot morgen…

knap hoor dat je het nog volhoudt om niet te testen :wink:



Ga nog even heeeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: