STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Wil het eigenlijk gewoon graag testen met ochtendurine… Die is toch het sterkst zegt men…



Ben wel nieuwsgierig hoor, maar ik probeer er niet te veel aan te denken…

Ik was 's morgens al gelijk met hubbie uit bed om te testen om 6 uur 's morgens, ik kon ineens heel makkelijk uit bed komen :lol: Het is nu 8 uur…dus… heb je al getest :mrgreen: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

:slight_smile: Hoi Hoi, een nieuw deeltje zie ik ,werd weer tijd.Vandaar dat ik geen bericht kreeg dat er gepost was hahahaha.



Oooo Marscha,wat spannend!!!Ik zal heel hard voor je duimen dat het raak is en dat je een positieve test krijg van de week.Het is je echt gegund.

Hier ook lekker van het zonnetje genoten.Lekker met de jongens naar het bos en zo geweest.Die wilde al gaan zwemmen in de zee,want het was toch warm in de zon??Hahahahaha.Daar zullen we maar even mee wachten.



Hopelijk duurt het niet al te lang meer Nadine.Ik ben benieuwd joh.Wat gaat de tijd toch snel he.Gaat de eerste van ons groepje al bijna bevallen.Onvolstelbaar!!Is het nog wel te doen voor je of ben je het echt beu nu??



Hier gaat alles goed.Uk beweegt goed,alleen voel ik nog steeds iedere keer voetjes tegen mijn blaas aan en dat is niet de bedoeling.

Nou ja,nog tijd zat om te draaien he.

De jongens krijgen het nu ook echt in de gaten.Die lopen constant met mijn buik te kroelen.Zooo Lief.Loek zegt iedere keer meisje tegen mijn buik.Hij moest eens weten hahahaha.



Ik ga nog lekker even wat doen,anders zit ik weer de hele dag voor de pc.



liefs Alexandra

:slight_smile: Heb net nog even terug gelezen,marscha wat fijn dat je weer een baan heb en zo te horen heb je het erg naar je zin.



Lenneke, 'fijn’dat je ongi bent geworden.Ik ben benieuwd wat de gyn straks gaat doen.Wanneer moet je ook alweer??



vervelnd zeg nadine die harde buiken.Dit is wel het oefenwerk.hopelijk duurt het niet lang meer.Beval je trouwens thuis of in het ziekenhuis??



waar gaat de rest bevallen??



Ik in het ziekenhuis,maar dat moet omdat Roel met een keizersnede is geboren.Ik had eiegnlijk liever thuis bevallen,maar ja dat is me al 2 keer niet gegnd en nu mag het niet meer.

Ik wil wel bevallen en dan het liefst gelijk naar huis al is het midden in de nacht,ik heb 2 keer veel te lang in het ziekenhuis gelegen.Ik ken het daar wel hahahahaha.



liefs Alexandra

He meiden…om op de vraag " waar bevallen ??" te antwoorden…



Ik ga lekker thuis bevallen…als alles goed is natuurlijk…met de oudste ben ik het ziekenhuis bevallen…(puur omdat me dat veilig leek…en het was de eerste…wist ik veel…)…vond het niet vervelend hoor…met Marv ben ik thuis bevallen…heerlijk…lekker in je eigen omgeving…dus dat heeft deze keer ook mijn voorkeur…maar hou in mijn achterhoofd wel dat …mocht het tegen vallen …ik dus in het ziekenhuis moet bevallen…valt het ook niet tegen hahahah

Zeg Mashca heb je al getest???

Moeten we je al feliciteren, ik hoop het wel :pray: :pray:



Tja over bevallen en waar kan ik nog niet echt mee praten maar als het bij ons dan eindelijk zo ver is hoop ik ook thuis te bevallen. mijn zusje heeft haar 3 kindjes allemaal thuis gekregen en dat lijkt mij ook het lekkerste. lekker veilig in je eigen omgeving en niks geen vreemde mensen enzo heerlijk thuis.

@Mascha, zooo druk met feesten dat je het ons nog niet verteld hebt :pray:



Waar bevallen… eigenlijk zou ik wel graag thuis bevallen, maar we hadden van de week een voorlichtingsavond en in een van de ziekenhuizen hier in de omgeving heb je een bevalbad… dat lijkt me ook wel heerlijk 8) Ik twijfel dus nog eventjes door :wink:



Vandaag gaat het trouwens niet zo best, was om 10uur weer thuis van mn werk en ben eerst met het emmertje naast mn bed weer gaan slapen… tot net, beschuitje gegeten en wat was ik weer blij met mn emmertje :sick: Ga dus weer even lekker op de bank!



De dames waarvan het niet de eerste is, valt het jullie nou ook erg tegen? Ik krijg last van mn bekken met lopen (vooral als ik teveel gedaan heb) en kan me niet voorstellen dat je dan nog je andere kindjes makkelijk kan tillen?

hey dames!



Mascha: je houdt ons wel in spanning :mrgreen:



santos: voel je je al wat beter? :hug:



snackertje: het is de bedoeling lekker thuis te bevallen, en ik hoop dat dat ook gewoon gaat gebeuren… mn bed staat al op klossen dus laat maar komen die weeen :mrgreen:



en ja ik begin het al aardig beu te worden, ik heb nogal last van mn bekken en wil nou gewoon wel is weten wat er al bijna 9 maanden in mn buik vertoeft! :wink:



verder ben ik vandaag naar de verloskundige geweest en mijn bloeddruk is wat aan de hoge kant (150/90) en de kleine spruit wordt nu op zo`n ruime 6,5 pond geschat. mooi gewicht om eruit te komen dus :mrgreen:

@santos_05 wrote:





De dames waarvan het niet de eerste is, valt het jullie nou ook erg tegen? Ik krijg last van mn bekken met lopen (vooral als ik teveel gedaan heb) en kan me niet voorstellen dat je dan nog je andere kindjes makkelijk kan tillen?






tja moet eerlijk zeggen dat het lopen me steeds moeilijker afgaat…heb verschrikelijk last van mijn heupen en een beurs gevoel rond mijn schaamstreek…alsof er een soort van druk op staat…

Nou moet ik zeggen dat het natuurlijk ook van de reuma kan komen…maar hoe dan ook…het is lastig en ontzettend pijnlijk…vooral als ik even heb gelegen of een poosje heb gezeten…



ach…nog even doorbijten hahahaha

Sorry meiden, ben aan het werk geweest en heb dan ook niets kunnen melden hierro…



Ik kan alleen maar zeggen kijk naar me banner en dit zegt genoeg.



Heb er momenteel genoeg van ik wil het niet meer en ik doe het ook niet meer.



Veel te veel gestress en veel te veel teleurstellingen. Met me cyclus weet ik me ook geen raad meer, terwijl die voorheen altijd zo duidelijk was.

@Mascha :hug: Ik weet niet wat ik moet zeggen meissie :hug:

:frowning: :hug: He Marscha,wat balen joh.Laat je maar lekker verwennen door hubbie.Het is wel lekker dat je nu een baan heb kan je je gedachten wat verzetten en jullie tijd komt echt wel hoor!!!Niet opgeven ,het is zo iets moois.Verder weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen.Je mag hier best lekker even klagen of uithuilen!!



liefs Alexandra

:hug: Ow mascha wat ongelooflijk kl*te toch weer.

Ik snap heel goed dat je er ondertussen genoeg van hebt.

Ik heb dat namelijk ook :frowning:



Lekker laten verwennen door hubbie en er niet te veel mee bezig zijn,

ik weet het ik kan het ook niet loslaten. Hopelijk heb je op je werk wat afleiding en de eerste tijd heb je toch geen eisprong dus hoef je je daar ook nog niet druk om te maken. ik hoop en duim voor je dat het deze maand dan eindelijk weer raak is voor. :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :hug:

balen mascha, steeds die teleurstelling…gadver!!..maar niet opgeven meis…heeft w.s dus zijn tijd nodig allemaal…komt goed !!

echt heel erg balen,mascha :hug: :hug:



ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen :hug: :hug:

Meiden ik weet het ook niet…



Alleen dat we er allebei echt van balen, zelfs hubbie die toch wel goeie hoop had deze maand, maar helaas. Hij wil er het liefst helemaal mee kappen ik had dat ook op dat moment, ben er gelukkig een beetje overheen nu. Gelukkig heb ik hubbie toch zo ver gekregen om het in ieder geval deze maand nog te proberen en ik heb beloofd te gaan tempen, eigenlijk willen we de spanning in ons …leven weer een beetje terug in plaats van het moeten.

:slight_smile: Hoi Marscha,ik kan me dat goed voorstellen,misschien toch proberen om het een beetje los te laten.Een beetje afstand nemen van de site ook.Is makkelijker gezegd dan gedaan.Ik kon dat ook niet hoor!!!

Hoe lang zijn jullie nu bezig om zwanger te worden??Niet opgeven hoor dan zijn al die andere maanden ook stress voor niks geweest.

Plan straks eens een romantisch weekendje of zo als dat mogelijk is.Lekker even samen er tussen uit.Als is het voor een nachtje.



Gelukkig gaat het op je werk goed en kan je daar misschien je gedachten wat verzetten.



liefs Alexandra :hug: :hug:

meiden …las op hyves dat gisteren de vliezen van Nadine waren gebroken…



SPANNEND !!!





ben zo benieuwd he…IK WIL OOK !! hahaha

Heeft zij een hyves site dan?



Ikke ook, sassefras-76 :slight_smile: Mijn zwager die noemde me altijd sassefras vandaar, ben zelf niet zo origineel in namen verzinnen.

Spannend, zet um op nadine!! Het is een hele mooie dag om te komen beeb :mrgreen: