STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

hey dames!



nou vanochtend is Silve Louise geboren om 2voor7…

ze weegt 3400grm en is 50 cm lang…



ik vond de bevalling super heftig :shock: en echt pijnlijk…

terwijl het niet eens zo langgeduurd heeft, mn vliezen braken rond 8uur, om 3uur had ik 3 cm ontsluiting en om 6uur zat ik tegen de bijna 9cm aan.

en na 25 minuten persen was ze dr…



ik ga even proberen te slapen… heb ik nog niet gedaan (zal ook nog wel niet lukken :wink: )

GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SILVE LOUISE!!



Ik hoop dat alles goed is met jullie! En kan me helemaal voorstellen dat er van slapen nog niet veel komt :mrgreen:

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW



VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SILVE LOUISE !!



Prachtige namen hoor !!, heerlijk genieten nu, en staren naar dat heerlijke wonder…slapen kan altijd nog :wink: …nouja…:?



Nadine meid, gefeliciteerd met de geboorte van SILVE LOUISE



De eerste meistopperbaby voor zover ik weet, van de andere dames horen we helemaal niets meer :slight_smile: Ga lekker genieten van dat wondertje.

:dance: :dance: Hoi Nadine en Hubbie VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE VAST EN ZEKER PRACHTIGE DOCHTER.

geniet lekker van d’r.slapen komt vanzelf en laat je heerlijk verwennen deze kraamweek.We krijgen toch wel wat fot’s te zien he.



liefs Alexandra

hoi babymuisje.Ik heb gekeken bij sassefraf-76,maar toen kreeg ik 19 resultaten en ik weet natuurlijk niet wie jij bent hahahaha.Misschien kan je mij zoeken.als je alexandra della valentina in toetst dan kan je niet missen.



liefs Alexandra

Nadine van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Silve Louise! Best snel gegaan! Geniet ervan!



Ik ben hier echt al veel te lang niet meer geweest :oops: zal echt proberen meer mijn best te doen!



Mascha :hug: het komt wel goed niet de moed opgeven meis!



Babymuisje mijn nick is tante soesa en jij bent sassefras :lol:



Hier ligt de beeb inmiddels in stuit en dwars om en om, dat voelt echt zooo vreemd, mijn ribben zijn er niet heel blij mee maar goed dat gaat over een tijdje ook wel weer over :wink: Verder weinig te melden, Jim slaapt nog steeds slecht, morgen ga ik weer met hem naar de KNO ben benieuwd of daar nog wat uit komt.

babymuisje, je kan mij op hyves vinden door naar m1ssk1tt3n.hyves.net te gaan.

@Suzanne, verwachten ze nog dat hij gaat draairen? Ik ben benieuwd hoe die van ons ligt, want die kan aan twee kanten tegelijk schoppen :mrgreen:



@Saskia, je kan ook bij mijn vriendjes de M intypen en dan krijg je Mascha ook :wink:

Santos tot week 36 doen ze sowieso niks er aan maar omdat mijn bevalling van Jim niet zo lekker liep word ik nu extra gecontroleerd omdat mijn bekken misschien te krap is. Draait ie niet is de kans op een ks dus wel heel groot aangezien ik een draaipoging en een stuitbevalling niet zo zie zitten. Ik denk dat een stuitbevalling me sowieso afgeraden zal worden, maar aangezien dat ook weer risico’s voor het kindje met zich meebrengt heb ik liever de ongemakken van een ks…



Ze kunnen rond de 30 weken wel voele of het hoofdje in het bekken ligt, de vk dacht hier dus vorige week van wel maar toen ik zei dat mijn buik in een nacht zo gezakt was ging ze nog eens goed voelen en voelde toen het hoofje bovenin zitten. Komt vast goed…

Van harte gefeliciteerd met de kleine meid



De foto’s zullen vast nog wel komen, ik kan niet wachten. Geniet van de kleine :thumbup:



Ik zal jullie toevoegen aan mijn hyves :smiley: Heb ik weer wat meer vriendjes :smiley:

Nou meid je bent al geaccepteerd hoor…



Heb nog wat dames van hier er ook op staan mocht je ze nog niet gevonden hebben. Zoals bijv. Diana :slight_smile: Kijk maar tussen me vriendjes :slight_smile:

Ik zal wel ff neuzen tussen je vriendjes :wink:



Bedankt hoor :thumbup:

Ga meteen ff kijken bij de hyves van Nadine.

nou dames…



dis nou Silve :inlove:

Ik ben te vinden onder tantesoesa1975 op hyves!



Verder even ego, net met Jim naar de KNO geweest en hij wordt a.s. woensdag al geopereerd. Hij krijgt dan buisjes omdat zijn oortjes heel erg onrustig waren. Dat verklaart ook het slechte slapen al die tijd (duurt al een jaar ondertussen) hij moet er echt heel veel last van heben gehad. Omdat hij er zoveel last van heeft en omdat ik hoogzwanger ben is er een beetje spoed achter gezet, snel al hoor. Het is niet zo’n heftige ingreep, minder nasleep dan de neusamandelen verwijderen, maar goed het is toch maar weer een operatie hè?! Ik ben wel blij dat ik doorgezet heb en dat we nu weten wat de oorzaak van het slechte slapen is en dat hij ons niet voor de gek loopt te houden 's nachts. Aan de andere kant vind ik het wel zielig dat het al zo lang duurt.



Hier was dus neefje zaterdag en die is gisteren weer eens flink ziek geworden, zware buikgriep, het arme ventje houdt niks binnen, maar hij was dus zaterdag al niet lekker en toch werd ie weer meegesleept… Net schoonmoeder aan de lijn om het nieuws te vertellen, die is nu op neefje aan het passen, zegt ze we zitten wel in de lappenmand allemaal hè. Neefje heeft “gewoon” een buikgriepvirus dus dat is natuurlijk wel zielig, maar goed het is geen operatie lijkt me zo. Dus ik nog van nou ik hoop dat hij Jim niet heeft aangestoken, want daar zitten we nu natuurlijk niet op te wachten. Zegt ze misschien heeft Jim hem wel aangestoken want die had zaterdag ook 2x diaree hij had twee dunne tandenluiers, hij krijgt een hoektandje . Schoonzus blijkt dus gewoon vrijdag zelf ziek geweest te zijn dus die is het gewoon zelf geweest maar heeft niet zo’n last gehad. Zucht.

:inlove: AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH gossie Nadine, wat is ze een schatje!!! :inlove: Wees er trots op meid, het is zo’n wonder.



Jeetje Suzanne fijne schoonmoeder hoor. Ik hoop dat neefje, Jim niet heeft aangestoken anders gaat misschien de operatie van woensdag niet door. Wel fijn dat ze er een beetje vaart achter hebben gezet voor je.

Nadine :inlove: mooie meid! Goed gedaan hoor!

Wat een mooi meisje Nadine :inlove: Jullie zijn vast hartstikke trots op haar!!



@Suzanne, fijn dat Jim snel geholpen kan worden! En schoonzussen, zucht… :doh:

Ow nadine dat hebben jullie zekers goed gedaan, wat een scheetje zeg :inlove:



ik heb je toegevoegd hoor Suzanne :thumbup:

ahhhhhhhhh wat een schatje he…zwijmel zwijmel :inlove: …



@ Suzan…hoop dat je mannetje gauw opknapt …hebben het met Marv ook gehad…is ondertussen nu 3 keer geopereerd aan zijn oren…en heb het idee dat het weer fout is…nouja…even afwachten…

Laat schoonmoeder maar kletsen…belangrijkste is dat het mannetje niet ziek word woensdag…



Moet trouwens wel lachen hoor met dat hyves…moet soms echt denken …waar ken ik je van eigenlijk???..dus meiden zet er even KOK bij…weet ik voldoende hihihi :thumbup:

(word onderhand een echte strijd tussen mij en kenneth…hij kan het niet uitstaan dat ik er meer heb dan hij hihihih…en om eerlijk tezijn ken ik de helft er niet van…nouja…niet “persoonlijk” zeg maar hahahah)



Zo ga weer aan de gang…moet straks mijn buurmeisje ophalen van de PSZ …buurvrouw is vorige week bevallen van een mannetje…zooooooooo klein heerlijk…maargoed…ik breng en haal even de kids uit school…kan zij lekker bij de kleine blijven…

(je had me moeten zien hannissen met de buggy…is echt te lang geleden hoor hahahah…gelukkig wonen we nog niet zo lang hier…niemand kent me hihihi :wall: )