STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Whaaaaaah,nadine,wat een scheetje.Wat een knappe meid.Die gaat pa aan de ketting leggen later hahahahahaha.Wat een lekker ding.Geniet er lekker van joh.Gaat het goed of houd ze je veel wakker???



Liefs Alexandra

ow nadine wat een schatje! gefeliciteerd meid! :dance: :-*



hier gaat het allemaal wel redelijk, ben me druk aan het maken, moet vanmiddag naar de gyn toe! maar aan de andere kant het is voor een goed doel he!



komt later nog wel reageren, maar kreeg steeds maar geen melding van hier, vandaar dat ik nu pas reageer.



liefs Len

nou meiden ik ben weer terug hoor!

en het is heel erg meegevallen!

voorlopig nog niet aan de clomid want: er is een eitje aan het rijpen!

hij heeft zitten rekenen dat ik ergens dinsdag mijn eisprong moet hebben, dus we hadden wat te doen van het weekend zei hij :lol:

mocht ik nu niet zwanger raken en wel ongesteld mocht ik gewoon weer om een echo komen om eerst te kijken of er dan weer een eitje rijpt, zoniet dan krijg ik clomid! maar voorlopig gaan we maar eens flink aan de slag :lol:



er is een last van mijn schouders af gevallen en ik was zo blij dat ik nu bij “mijn” gyn was! het was vertrouwd en dat is wel zo prettig!

:)He Lenneke dat is fijn .Ik kan me goed voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen.Flink aan het werk van het weekend dus hahahahaha.Ik ben benieuwd.Ik hoop voor je dat het deze keer gaat lukken dan hoef je die mallemolen misschien niet in.Ik zal hard voor je duimen.





Ik ben vanmiddag voor de uitgebreide echo geweest,omdat ze de vorige keer het hartje niet goed kon zien.Alles zag er goed uit.Ze heeft ook nog gekeken of het klopte dat het een jongentje is,maar de kleine uk lag weer lekker er voor.Ze stak er niet d’r hand voor in het vuur maar ze dacht het wel.Weet ik het nog niet zeker.Maakt ook niet uit.Ik wilde het gewoon graag zelf even zien.Alles was goed gegroeid en bewegen dat hij deed.Helemaal geweldig,maar hij lag weer verkeerd.Dat belooft nog wat.

Ook nog een kinderwagen gekocht vanmiddag.Helemaal super!!



liefs Alexandra

@Lenneke, wat super dat het eitje vanzelf rijpt! Heeeeeeeel veel succes met klussen :mrgreen:



@Alexandra, wat voor kinderwagen heb je gekocht? Fijn he, lekker naar de kleine kijken!

Ow Lenneke, wat een goed nieuws, flink aan de klus dus voor jullie :slight_smile: Ik zal voor je duimen en om met mijn hubbie zijn worden te spreken niet de bulls eye verplaatsen :lol:



Gisteravond lekker bij vrienden op visite geweest. Jeetje die vriend van ons spoort echt niet. Ze hebben een week of 2 geleden de spullen voor de babykamer gekocht en dat was gisterochtend gebracht. Vriend dacht dat alles kant en klaar zijn huis zou worden binnengedragen. Jeetje wat was hij teleurgesteld toen het allemaal dozen bleken te zijn, waarvan hij de inhoud zelf in elkaar moest zetten :lol: Gelukkig heeft hubbie hem gisteravond geholpen en staat alles in elkaar. Het kamertje begint nu echt ergens op te lijken.

haha, zo hadden vrienden van ons een kamertje gekocht wat in de showroom stond… lekker makkelijk! Komen ze thuis, moeten ze nog alles uit elkaar halen anders past het niet naar boven :mrgreen:



Ze hadden natuurlijk ook een kamer kunnen kopen incl montagekosten :silenced:

Een kamer inc. montagekosten is natuurlijk een stuk beter, alleen zijn die kamertjes al niet goedkoop. Krijg hier nog elke keer de folder van babydump en tuurlijk kijk ik er in, maar ik schrik soms echt van de prijzen hoor. Ik denk dat ik maar gewoon op marktplaats kijk, daar staan vaak ook hele leuke kamertjes voor een stuk goedkoper.

Lenneke wat een goed nieuws. gelukkig dat het allemaal zo is meegevallen en direct al goed nieuws wat betreft je eisprong :thumbup: Flink klussen dus dit weekend. Dat gaan wij ook doen, want mijn eisprong komt er een dezer dagen geloof ik ook aan :smiley:



Een babykamer ben ik nog niet echt mee bezig maar heb zo af en toe al eens stiekem zitten te kijken naar wat de prijzen zijn en wat er allemaal te koop is. Het is zekers duur maar dacht dat het nog duurder zou zijn dus eigenlijk valt het mij dan weer mee.

@K1TT3N wrote:

Ik denk dat ik maar gewoon op marktplaats kijk, daar staan vaak ook hele leuke kamertjes voor een stuk goedkoper.




och meis…ik sla helemaal door met dat marktplaats…waar was marktplaats toen mijn jongens klein waren…scheelt zoveel geld…



maandag nog een maxicosi gekocht, incl voetenzak, verkleiner en zonneklep…35 euro…en geen krasje erop!!! :shock: …ben je toch dief van je eigen portemonee als je duurder gaat???

Het is dat we de babykamer konden overnemen van mijn schoonzusje, anders had ik ook gewoon via Marktplaats gekocht…staan zoveel leuke goedkope kamertjes , soms met alles erop en eraan!!!



om over kleertjes maar tezwijgen…och…ik kan onderhand wel in de aandelen van marktplaats hahahah

:slight_smile: Hoi Hoi, toen wij 6 jaar geleden gingen kijken voor een kamertje vond ik het duurder dan nu eigenlijk.Wij hebben er een .Nog van de jongens.Het bahang heb ik ook uitgezocht.Hubbie nog even meten en dan kunnen we die ook bestellen.Onze slaapkamer begint nu ook ergens op te lijken.Ik zal blij zijn als het klaar is.

Ik heb een quinny gekocht.Van marktplaats hoor!!Hij ziet er nog perfect uit.De kinderwagenbak is zilver en de wandelwagen is oranjeachtig.Leuke kleurtjes.Zit een zwenkwiel aan en een plankje voor de jongste om op te staan.Het is een hele stoere wagen en ik vond het eigenlijk zonde om voor veel geld een nieuwe wagen te halen voor die paar jaar nog.Die vind ik echt duur.Kinderwagens.

Vanavond voor de eerste keer naar zwangerschapszwemmen.Lijkt me heerlijk.Ik ben benieuwd hoe het is.Ik hoorde van iemand die er nu ook zit dat het erg gezellig is.



liefs Alexandra

Wij hebben de kinderwagen nieuw, maar de box en ledikantje van marktplaats :wink: De rest van de babykamer hebben we bij elkaar gescharreld… nog een dressoir wat we gebruikten als kledingkast… een kledingkast van de Leen bakker uit de aanbieding, plankjes bij de Ikea en je hebt het kamertje al bij elkaar :mrgreen:



Kleertjes heb ik (bijna) allemaal nog uit de uitverkoop, ook alvast grotere maatjes, want nu heb je nieuwe voor 2 a 3 euro en dat is ongeveer net zo duur als marktplaats. Zodra de kleine er is ga ik toch wel verder snuffelen op marktplaats hoor, maar dan kan je gericht jongens/meisjeskleding zoeken :thumbup:

Wat een rust hier… Het weekend zit er helaas weer op en mn 7-laatste werkweek begint :silenced: Dinsdag VK en woensdag de eerste bijeenkomst van de Zwangerschapscursus Samen Bevallen! Ben heel benieuwd hoe de cursus zal zijn :wink:



Gister mn ouders op het vliegtuig naar Thailand gezet met de vraag of ze massageolie mee willen nemen! Ben benieuwd of ze het ook doen :lol:

Het is inderdaad erg rustig hier.Niks te melden denk ik hahahaha.We hadden een druk weekend.Zaterdag naar Plop geweest hier in het theater en daarna een kinderverjaardag.Zondag ook een kinderverjaardag.Het was dus weer lekker ongezond hahahahaha.De mannen zijn nu wel moe hoor.Ik moest ze vanmorgen uit bed trommelen.In het weekend staan ze er natuurlijk vroeg naast hahahahaha.



Je bent echt af aan tellen he met het werk hahahahha.Het wordt wel vermoeiend nu zeker??Heb je nog geen kwaaltjes waar je nu last van krijg??



Ik ben benieuwd hoe het met de rest is??Geen nieuws of bijzonderheden.



Onze kleine uk begint steeds meer te bewegen.Het is een echte voetballer hahahahahahaha.Wel fijn hoor al die bewegingen in je buik.



Ik ga wat doen,want ik heb van het weekend niet veel gedaan natuurlijk.En ik wilde toch echt even gaan liggen vanmiddag.Dat schiet er iedere keer bij in.Ik vind het ook zo zonde van mijn tijd,maar ik voel dat ik het nodig ga krijgen om dat af en toe te doen.Dus gaan we dat maar proberen he.hahahahahahaha



fijne dag nog



liefs Alexandra

Werken zelf houd ik nog wel redelijk vol gelukkig! Probeer niet te lang achter mn computer te blijven zitten, maar dat is nog wel eens lastig :wink: Voel me nog hartstikke goed, gelukkig (haast) geen kwaaltjes zolang ik af en toe mn rust neem :wink:



Leuk he als ze zo trappen! Onze frummel begon van het weekend in mn zij tegen mn ribben te trappen, dat was minder, maar vooral als ik savonds op de bank lig kan ik er echt van genieten :mrgreen:



Van het weekend nog wat spulletjes gekocht en nu hoef ik echt bijna niets meer! Heb natuurlijk nog wel veel op mn verlanglijstje, maar dat vraag ik wel als kadotjes, want het zijn geen dingen wat ik echt zelf uit wil zoeken of nog niet direct nodig is :wink:



Ben ook wel heel benieuwd hoe het met de rest is! Nadine heeft trouwens leuke foto’s op Hyves staan van Sylve :inlove:

Ga ik zo gelijk even op hyves kijken :smiley:



Hier niks bijzonders te melden alleen dat ik denk dat ik deze maand of geen eisprong heb gehad of hij moet nog steeds komen :? Word dit keer niet veel wijs van de temperatuurcurve. Ik wacht dus maar gewoon af en ondertussen klussen we maar gewoon door.

hey dames…



jaja leuke foto`s op mn hyves he? (staan alweer wat nieuwe bij :wink: ) t is ook zo n schatje.

wel wennen hoor… zo n kleine hummel maar we zijn echt al helemaal in love :inlove:

en volgens mij hebben we getroffen want Silve is echt heel makkelijk… ze huilt weinig en als ze honger heeft begint ze gewoon wat te mekkeren…echt super schattig :inlove:



ik vind t trouwens heerlijk dat ik van die dikke buik af ben :thumbup:

en heb me echt de hele zwangerschap beroerd gevoeld en dat is nu ook helemaal weg… voel me echt super…





lenneke beter dat er een eitje aan t rijpen is… flink aan de klus dus :thumbup:



diaan: ìk speur ook marktplaats af voor alles wat ik nodig heb…echt super en zoveel goedkoper… :wink:



alexandra: mooi he zo n echo… fijn dat alles goed gegroeid is en alles oke is. lijkt me toch wel spannend als ze eerst het hartje niet goed konden zien.

Van die dikke buik af zijn lijkt mij ook zo heerlijk :mrgreen: Alles begint nu steeds ongemakkelijker te worden :wink:



Fijn dat Sylve zo makkelijk is! Hopen dat ze het goede voorbeeld geeft aan de andere mei-stoppers-kindjes!

Dat is lekker zeg dat ze zo makkelijk is.De andere van ons ook dus ik hoop deze ook.Lekker joh van je dikke buik af.Kijk ik ook naar uit.Ik geniet er ook wel van,maar ik zou blij zijn als ik weer ben bevallen.Gek is dat.Dat had ik bij mijn andere zwangerschappen niet,misschien omdat ik veel te nieuwsgierig ben en het is toch niet zo makkelijk hoor.Een dikke buik terwijl er 2 knullen rondlopen hahahahahahaha.



Wat een vreselijk weer zeg.Hier regent het al de hele dag.Jammer,maar ja niks aan te doen.



fijne dag nog en de groetjes



alexandra :lol:

Tjee zeg, jullie allemaal blij als de dikke buik straks eindelijk weer weg is, terwijl ik niet kan wachten tot ik zo’n dikke buik heb :smiley: Lijkt me echt helemaal geweldig maar kan me voorstellen dat je op het einde het wel hebt gehad.



Nadine, ik ga nog weer eens een kijkje op je hyves nemen :wink: