STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Babymuisje ik begrijp je, datzelfde heb ik hier ook, maar goed onze kans komt nog en dan kunnen we hun jaloers maken, want hun zitten dan allemaal al dik in de luiers :slight_smile:

haha, het is ook nooit goed he :mrgreen: De dikke buik is super hoor, maar het ligt er wel aan wat je wilt doen :wink:

Onze frummel is weer goed door de APK :wink:

Henrieke dat is fijn om te horen. Die APK is heel erg belangrijk :lol:

Lenneke flink aan de klus geweest dit weekend?

Idd, Lenneke, hoe is het gegaan van het weekend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:slight_smile: Inderdaad Lenneke,hoe was het weekend :wink: Nou nog even 2 weken geduld.

Onze kleine is ook weer door de APK gekomen.Heb weer een uur bijna zitten wachten voor 5 minuten binnen zijn hahahahahaha.

Vanmorgen heel erg verwend door hubbie,ik had een heel mooi horloge gezien,waar ik helemaal verliefd op was,vanmorgen heb ik hem van hubbie gekregen nog voor mijn verjaardag.Zoooo Lief!!!Ik heb nog nooit zo’n duur horloge gehad!!.Daar zullen we maar heel zuinig op zijn.

Hier is het lekker weer.misschien vanmiddag even lekker naar buiten.

geniet vandaag

liefs Alexandra

Hier is het ook heerlijk weer maar het waait wel erg hard. Ik zit dus heerlijk warm binnen in het zonnetje :smiley:

Lenneke, hoe is het er mee?

@Alexandra, je bent lekker verwend! Nu maar heeeeeel zuinig zijn op je horloge :wink:

Een uur wachten voor de VK… die van ons heeft hele ruime tijden, dus ben meestal zo aan de beurt! Idd, je bent altijd maar 5 minuten binnen, maar hubbie gaat toch altijd mee! Lief he :mrgreen:

Jeetje Alexandra, je hubbie heeft je maar mooi verwend. Wees er maar voorzichtig mee. Een uur wachten bij de vk dat is erg lang hoor, zou bijna denken dat het bij de andere iets langer duurde dan de 5 minuutjes die er voor jouw nodig waren :slight_smile:

:slight_smile: Ik moet altijd naar de gyn en op een of andere manier loopt het altijd uit en dan ben ik er toch al vroeg,maar ja niks aan te doen.we moeten nu weer over 3 weken.De periode ertussen wordt korter.

Hoe is het met de niet zwangere??

Druk aan de klus hahahahaha??

Hopelijk is dit een goede maand voor jullie.Ik gun het jullie zo!!!

Ik zal weer hard voor jullie duimen.

liefs Alexandra

Hier inderdaad druk aan de klus, maar ik heb naar mijn idee nog geen ei gehad, maar goed wat niet is kan nog komen. Tijdens die zwangerschap (ja sorry dat ik daar weer op terug kom) bleek ik ook een halve week korter zwanger te zijn dan uitgerekend, dus me ei zou nu ook wel eens wat later kunnen zijn, niet iedereen heeft die natuurlijk psies op die dag dat je die zou moeten hebben natuurlijk.

Wel ben ik heel benieuwd naar Lenneke, maar die is geloof ik nog steeds aan de klus, aangezien we maar niets horen :slight_smile:

@K1TT3N wrote:

Hier inderdaad druk aan de klus, maar ik heb naar mijn idee nog geen ei gehad, maar goed wat niet is kan nog komen. Tijdens die zwangerschap (ja sorry dat ik daar weer op terug kom) bleek ik ook een halve week korter zwanger te zijn dan uitgerekend, dus me ei zou nu ook wel eens wat later kunnen zijn, niet iedereen heeft die natuurlijk psies op die dag dat je die zou moeten hebben natuurlijk.

Tuurlijk kom je steeds terug op je zwangerschap, dat hoort nu bij je en is een stuk van jou ervaring :hug: Daar hoef je echt je excuses niet voor aan te bieden :wink:

Wij zijn ook bijna een week korter zwanger, dus je eisprong hoeft idd echt niet op de helft te komen!

Ga nog even heeeeel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:
duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:
duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:

en nog wat hcgtjes als die nog aanwezig zijn! ***********************************************************

Bij mij is het deze keer ook maar afwachten want mijn temp heeft geen eisprong aangegeven en ik krijg hem waarschijnlijk ook niet, omdat mijn temp. de hele maand al hoog is. Hij blijft maar zitten rond de 37 graden en dat was de temp die ik de vorige cyclus had na mijn eisprong. :? Dit keer dus blijkbaar een erg vreemde cyclus of helemaal geen eisprong gehad.

:slight_smile: Logisch dat je af en toe terug komt dat geeft toch niet.dat is wel een deel van je hoor.Geen excuses dus daarvoor,bij was mijn eisprong ook niet precies in het midden hoor.

Wat raar babymuisje,misschien je ei niet waar genomen.Ik weet het ook niet,of je ei al heel vroeg gehad.Afwachten dus…

Ik ben ook benieuwd hoe het met lenneke is.Zal inderdaad nog druk aan de klus zijn hahahahahaha.

ik zal weer hard voor jullie gaan duimen!!!

liefs Alexandra

@Saskia, nog een paar daagjes wachten, hoop dat er toch een miniem verschil is geweest :mrgreen:

@Mascha inderdaad je niet gaan verontschuldigen voor iets wat helemaal buiten je macht lag en je helemaal niet wou. Tuurlijk mag je het daar over hebben als je dat wilt, het hoort, jammer genoeg, nu eenmaal bij je. Hopelijk heb je snel weer goed nieuws ik denk aan je en duim voor je.

Fertility site geeft nu inderdaad wel een eisprong aan. Op dag 14 al dus ik moet nog maar een paar dagen wachten. Ik geloof dat ik donderdg ongesteld moet worden dus dames nog even flink voor me duimen. Ik hou jullie op de hoogte.

Duimen doe ik hier zeker voor je, heel hard zelfs!!!

Volgens fertility hier ook nog geen ei, maar ik heb wel een verhoging in me temperatuur. Dus ja misschien toch voor de zekerheid maar he. Ik snap toch weinig van fertility friend, alsof ik elke keer ga kijken hoe me afscheiding is, heb wel wat beters te doen.

Joehoe Lenneke, leef je nog? Meid we horen niets meer van je.

Ik let ook niet echt op m’n afscheiding. We hebben deze maand vanaf dag 10 om de dag geklust en dit keer heb ik als extra ingevoerd dat hubbie 5 min. op me moest blijven liggen en daarna lag ik nog eens met m’n kont in de lucht op een kussen. Deze keer dus ook op de dag van m’n eisprong geklust en dat is nog niet echt vaak voorgekomen, omdat ik mijn eisprong tussen dan 13 en dag 21 kan hebben. Het is dus altijd een verassing wanneer m’n ei is maar deze maand hebben we op het juiste moment geklust en de zaadjes alle tijd gegeven om naar het eitje toe te zwemmen. Meer kunnen w bij mijn weten niet doen dus het is deze maand gewoon weer afwachten en anders een afspraak maken bij de gyn.

Als ik woensdag niet ongesteld word dan ga ik donderdag testen. Een spannende week word dit voor mij.

Nou meis hier wordt voor je geduimd hoor :slight_smile: Wij klussen al vanaf dag 8 om de dag, maar ik zou nog geen ei gehad moeten hebben volgens fertility, wel een temperatuur stijging zoals ik al vertelde, dus we doen het maar gewoon en we zien wel, wel blijf ik me temp. bijhouden, als deze hoog blijft zou het een zwangerschap kunnen betekenen.

Meiden ik duim hard voor jullie hoor! Hier ook getempt toen ik zwanger raakte van Jim en mijn temp. was ook de hele tijd hetzelfde, maar toch echt een ei gehad hoor! Ik hoop dat het voor jullie nu niet lang meer duurt! :pray:

Hier weer een drukke tijd achter de rug, vorige week woensdag heeft Jim buisjes gekregen, zou al maanden last van zijn oren moeten hebben, vandaar het slechte slapen steeds en het hangen en mopperen de hele dag. Zijn rechter oortje bloedde toen hij uit de ok kwam en dat bleek heel erg ontstoken geweest te zijn, vandaar het bloed. Nou hebben de buisjes helaas niet meteen verlichting gegeven en ben ik dus maandag aan het bellen gegaan. Ze dachten dat hij last had van het gestolde bloed dus daarvoor druppels gekregen. Die hielpen niet dus woensdag weer gebeld, kreeg een sjaggie ass. die vond dat ik hem maar paracetamol moest geven en doorgaan met de druppels, nou dus niet, heb maanden met een kind met pijn gezeten en daar voelde ik me al rot genoeg om, dus na aandringen kon ik vrijdag weer terugkomen. Bleek zijn rechteroor nog steeds flink ontstoken dus nu een ab-kuurtje en oordruppels voor hem. Hij was vandaag lekker aan het klieren met tussenpozen en flink baldadig en soms nog wat hangerig, ik hoop dus dat we nu eindelijk op de goede weg zitten en we een lekker ondeugend ventje krijgen zoals het hoort!

Arme Jim :hug: en arme mama :hug:

Wat vervelend dat hij al zo lang pijn blijkt te hebben en ze nu nog zo moeilijk doen… hoop dat het snel beter gaat met de ab kuur!