STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Arme Jim inderdaad en zeker ook arme mamma, denk je eindelijk nu moet het over zijn en dan heeft ie alsnog last. Hopelijk werkt die AB kuur.

mogguh meiden,

Ahh wat zielig voor Jim…weet er alles van, Marv heeft nu al weer zijn 3e ronde buisjes achter de rug…(en ik moet eerlijk zeggen…denk dat de 4e er ook al weer aan komt…)

Wel grappig dat we nou al bij allebei mijn mannetjes de buisjes hebben kunnen opvangen…normaal vallen ze er uit * zijn ook zoooo klein* en vind je ze nooit meer terug…maar tot nu toe dus al 2 keer gevonden …(dacht eerst dat hij lego in zijn oor had geduwd hihihihi)

Hoe gaat het verder hier?..duimpjes blijven draaien hoor…ook al ben ik er niet zo heel vaak…denk wel aan jullie hoor !!! :oops:

Hier niets bijzonders temelden…

Zal even een buikfoto plaatsen (is al weer van een par weekjes terug…zal gauw nieuwe maken…) en van de babykamer…

oeps…wel heeeel groot he…

sorry… :oops:

Mooie babykamer Diana :inlove: En jij hebt gelukkig ook al zo’n dikke buik :lol:

Tante Soesa, wat vervelend van Jim. Hopelijk helpt de ab-kuur en is het inderdaad snel weer een ondeugend ventje :wink:

Diaantje, wat een leuke babykamer zeg en wat een dikke buik al. lekker zeg, ik heb er ook zin in :smiley:

Diana wat een leuke babykamer en wat een dikke buik heb je al zeg. Jeetje de mijne zou ook zo geweest zijn ongeveer…

Sorry hoor, maar momenteel heb ik even een flinke dip en kan niet zo goed tegen al die zwangere buiken foto’s, het is niet zo dat ik ze niet wil zien, maar ik denk wel elke keer van, jeetje mijn buik zo er ook zo uitgezien kunnen hebben. Het lijkt wel hoe meer de uitgerekende maand dichterbij komt, hoe moeilijker het weer voor me wordt. Dacht er toch aardig over heen te zijn. :cry:

Ik kan me voorstellen dat het nu weer moeilijk begint te worden als je die dikke buiken ziet en denkt dat je zelf ook zon dikke buik zou hebben gehad. :hug:

@K1TT3N wrote:

Diana wat een leuke babykamer en wat een dikke buik heb je al zeg. Jeetje de mijne zou ook zo geweest zijn ongeveer…

Sorry hoor, maar momenteel heb ik even een flinke dip en kan niet zo goed tegen al die zwangere buiken foto’s, het is niet zo dat ik ze niet wil zien, maar ik denk wel elke keer van, jeetje mijn buik zo er ook zo uitgezien kunnen hebben. Het lijkt wel hoe meer de uitgerekende maand dichterbij komt, hoe moeilijker het weer voor me wordt. Dacht er toch aardig over heen te zijn. :cry:

geen sorry meis…is logisch…heb er helemaal niet bij stil gestaan…

Lieverd, jouw tijd komt ook…echt waar…

Wanneer was je precies uitgerekend Marcha? Ik kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is, omdat je het ook zo graag wilt… hoop zo dat jullie snel goed nieuws hebben :pray: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :pray:

Henrieke, ik was rond dezelfde periode uitgerekend als jij. Ergens halverwege mei.

Het is een poos goed gegaan hoor, alleen nu alles eigenlijk steeds dichterbij komt, wordt het toch wel weer een beetje lastig, maar goed, daar moet ik me over heen zien te zetten. Dus dames vooral gewoon foto’s blijven plaatsen. Mijn tijd komt wel weer.

Jeetje das makkelijker getypt dan gedaan. Al die goeie tips van, niet teveel mee bezig zijn en dat soort dingen, jeetje ja dat weet ik allemaal wel, maar het is echt makkelijker gezegd dan gedaan zeker als je om je heen er telkens mee wordt geconfronteerd. Ik bedoel me neefje, maar ook onze vriendin natuurlijk. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij voor ze hoor en ik probeer het allemaal niet zo te laten zien, maar ik denk dat ze toch wel weten dat het voor mij niet altijd even makkelijk is.

Je moet door, maar dat betekent niet dat je het moet vergeten… samen toch over blijven praten als het ter sprake komt en je daar absoluut niet schuldig over voelen :hug:

Idd Mascha en dat van er niet te veel mee bezig zijn enzo en mensen om je heen die zwanger worden dat ken ik dus ook zoooooo goed. Ik hoor zelfs van mensen die er niet mee bezig waren zomaar ineens plotseling onverwacht zwanger zijn :frowning: . Ik vind het erg moeilijk om dan positief te blijven en hun te feliciteren maar doe het wel.

Hier zijn we vandaag erg positief gestemd. Mijn temp is nog steeds hoog, terwijl ik vandaag ongesteld moet worden. Maandag had ik een temp van 37.2 (het hoogst tot nu toe) en gister en vanochtend een temp van 37.1. Ik voel me niet anders dan anders dus het enige positieve is de hoge temperatuur en het feit dat ik nog niet ongesteld ben geworden maar de dag is nog lang dus we kunnen nog alle kanten op.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

kortom ik duim nog netzo hard mee voor jullie!!!

hoop echt dat het dit keer raak is!!

Nog geen rood gesignaleerd? Misschien al een tweede streepje?!?!?!?

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

JAAAAAAA IK BEN ZWANGER

Ik kon me niet meer bedwingen en heb vanmiddag een kruidvat test gehaald en gedaan. Bijna direct al had ik een duidelijke blauwe streep.

Ik ben helemaal in de wolken ondanks dat het nog maar 4 weken is en er nog van alles kan gebeuren maar daar maak ik me niet druk om. Dit nieuws konden we wel gebruiken aangezien de oma van hubbie op sterven lag en we zojuist te horen hebben gekregen dat ze is overleden. Hubbie direct maar tegen schoonouders gezegd dat er ook positief nieuws was omdat ik zwanger ben dus waren hun toch weer wat opgevrolijkt.

:slight_smile: Hoi Babymuisje.

GEFELICITEERD!!! uit eindelijk komt het toch allemaal goed zie je wel.Lekker gaan genieten,hopelijk wordt je niet al te ziek.Ook nog gecondoleerd met het verlies van de oma van je hubbie,zo zie je maar weer dat leven en dood heel dicht bij elkaar staan.

He Marscha,logisch dat het nu af en toe terugkomt,omdat je onze dikke buiken zie.Hoef je ook helemaal geen sorry voor te zeggen.Wanneer is bij jou je NOD.Ik zal voor jou ook heel hard gaan duimen meid.Nu zijn jullie aan de beurt.

Diaantje ,zoals ik al zei op de andere pagina wat een super buik en wat een leuk kametrje.

liefs Alexandra

Jaaaaaaaaa meis, super mooie test!!!

Van harte gefeliciteerd hoor!!!, daarin tegen ook gecondoleerd met jullie oma…ja wat dat betreft ligt geluk en verdriet heel dicht bij elkaar!

Alexandra…schiet voor jou ook al weer lekker op he…:inlove:

MEIS gefeliciteerd!!!

OW wat fijn eindelijk!!! Aan de andere kant gecondoleerd meis.

Alexandra mijn NOD is over 7 dagen, dus ik denk dat babymuisje nu maar moet gaan strooien met die hcgtjes, er zijn hier nog 2 dames die ze wel kunnen gebruiken.

Over mij en Lenneke gesproken, hoort iemand nog wel eens iets van der… Het blijft allemaal zo stil bij haar.

Wel grappig, want eigenlijk zijn we nu allemaal een keertje zwanger “geweest”, ok bij 2 van ons is het misgegaan en er is ondertussen al 1 baby geboren en de rest is nog zwanger, maar ik bedacht het me wel opeens.

Henrieke, met mijn hubbie valt er niet meer over te praten, voor hem is het boek gesloten en zijn we begonnen met een volgende. Dat is wel heel vervelend hoor en door de mensen om me heen wordt er eigenlijk ook nog maar weinig bij stil gestaan. Ook wel logisch natuurlijk. Hun voelen niet wat ik voel natuurlijk.

Alleen van sommige mensen zoals me schoonzusje en me schoonouders wordt ik af en toe echt moe, zo van doe dit niet doe dat niet en weet ik het allemaal. Hubbie en ik roken beide, heb geprobeerd te stoppen toen ik stopte met de pil, nu loopt me schoonmoeder maar van allebei stoppen met roken en ga zo maar door, tuurlijk weet ik dat het beter is, maar de vorige keer rookte we ook beide en was het ook binnen 5 maanden raak, dus wij hebben beide eigenlijk zoiets van het niet zwanger worden kan naar ons idee daar niet aanliggen. Als er al een reden is dan komt het gewoon omdat ik er teveel mee bezig ben vermoed ik. Daarbij me moeder heeft ook gerookt toen ze zwanger was van me zusje en die meid mankeert helemaal niets is zelfs vanaf de geboorte al groter dan dat ik was.

Goed ik moet proberen hoop te blijven houden, nog maar een weekje en dan weet ik meer. Heb bij sensitest weer wat testen besteld, zwangerschapstesten en mocht het deze maand nou niet raak zijn dan heb ik voor volgende maand ook maar ovu-testen besteld. Alle kansen pakken die ik kan pakken denk ik maar nu, want het wordt voor mij nu wel eens tijd.

Hoi Marscha,vervelend als je er met je hubbie niet echt meer over kan praten.Mannen!!! hahahahaha.Die kijken er toch anders tegen aan denk ik.Die hebben niet de zwangerschap gevoeld.Jij voelde al allerlei veranderingen aan je lichaam.Daarom is het voor hun misschien iets 'makkelijker’om af te sluiten .Ik weet het ook niet.Meid jou tijd komt echt.Kijk naar babymuisje,die is ook een poos bezig geweest.Ik hoop dat je over een week een vette positest in hadden heb.Ik zal heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

De rest moet zich nergens mee bemoeien.Ieder doet het op zijn eigen manier.niet dan?

Inderdaad Diaantje,al weer 24 weken.Het kan me niet snel genoeg gaan.Ik wil weer lekker met zo’n frummeltje genieten,maar ik probeer ook echt van deze zwangerschap op en top te genieten.Het is als het goed is de laatste keer dus…

Vanavond weer lekker zwemmen.Heerlijk is dat.voel je even die buik niet.Maar als je uit het water komt 2 keer zo veel hahahahahaha.

fijne dag allemaal

liefs Alexandra