jeah! gefeliciteerd meis!! :dance: :dance: :dance:
(en ook gecondoleerd natuurlijk :hug: )
hoe heet lenneke ook alweer hier op de site??? sorrie weet het niet meer :oops:
er was wel iemand die het niet meer zag zitten toch en die wat afstand wilde nemen was dat lenneke niet??
nou mascha nog 6dagen en dan mag je ook weer testen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: zo wie weet helpt t ook voor jou dit keer :thumbup:
smartygirl heet ze⦠weet t al weer⦠:mrgreen:
nou lenneke idd waar zit je⦠??
Het grappige is dat ze wel regelmatig op de site te vinden is. Ze is gister zelfs nog online geweest. Ik weet wel dat ze laatst meldde dat ze niet altijd de mailtjes krijgt toegezonden van er is een nieuw bericht geplaatst sinds uw laatste bezoek.
SASKIA & HUBBIE GEFELICITEERD!!!
Helemaal super meis!!!
En wat kan ik me goed inleven in jullie situatie⦠mijn opa is overleden toen ik 10 wkn zwanger was⦠we hadden het net aan de ouders verteld, maar nog niet aan de rest van de familie⦠hoe dicht leven en dood idd naast elkaar liggen :hug:
En voor de andere dames⦠we waren elke keer met een aantal tegelijk zwanger, dus hopelijk deze ronde ook :mrgreen:
Toevallig heeft een vriendin van me ook gister een postitieve test gedaan, dus hoop dat er nog meer volgen 8)
@K1TT3N wrote:
Henrieke, met mijn hubbie valt er niet meer over te praten, voor hem is het boek gesloten en zijn we begonnen met een volgende. Dat is wel heel vervelend hoor en door de mensen om me heen wordt er eigenlijk ook nog maar weinig bij stil gestaan. Ook wel logisch natuurlijk. Hun voelen niet wat ik voel natuurlijk.
Toch zou je hubbie eigenlijk wel moeten luisteren en het niet moeten negeren.... Ook al is het alleen maar voor jou om je verhaal kwijt te kunnen :hug:
Saskia gefeliciteerd! Superleuk!
Mascha het ligt bij mannen rond een mk net wat anders als bij ons vrouwen, voor hun is het wel erg, maar voor een man begint het pas bij een goede echo of als de beeb goed te voelen is. Toch is het natuurlijk wel vervelend dat je er niet met hem over kan praten natuurlijk. :hug: Tja en wat de mensen om je heen betreft, die denken het op hun manier goed te doen, lekker langs je heen laten gaan die zogenaamd goed bedoelde adviezen.
Lenneke post regelmatig bij dreumesgebabbel bij de augustusbabbelaars. Het gaat dus wel goed met haar! Zal haar even laten weten dat ze gemist wordt hier
Susanne goed plan, we willen ook wel wat meer weten natuurlijk
Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik vind het nog wel allemaal onwerkelijk, heel raar maar wel helemaal geweldig en natuurlijk tegenstrijdig ivm het overlijden van hubbies oma.
Mascha ik wil maar al te graag de hcgtjes met je delen hoor. Ik gun het je zo van harte en hopelijk heb jij over een week ofzo ook een positieve test. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Als het niet genoeg is dan moet je me dat maar ff laten weten. Ik heb er blijkbaar al genoeg dus stuur ze met alle liefde naar je toe
sorry meiden dat ik hier niet meer zo vaak kom, we hadden pc problemen, waardoor ik op de laptop moet maar die werkt niet zo snelā¦
ook druk met werken, kaja, ons trouwen, klussen in huisā¦
maar goed ik zit dus in mijn wachtdagen, weet niet wat ik er van moetdenken, denk niet dat ik zwanger ben⦠maar goed we wachten nog maar netjes afā¦nog 5 dagen geduld zuchtā¦
ow babymuisje meid gefeliciteerd joh!geniet er van meid!
het was weer even kort maar krachtig, misschien vanavond wat meer tijdā¦
liefs Len
hier even wat duimpjes voor Mascha en Lenā¦
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nou als dit niet helptā¦
Lenneke leuk om weer iets van jou te lezen.
Wat hcgtjes voor jou, want je weet maar nooit.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@Lenneke, leuk dat je weer even langs komt! Kunnen we je weer heeeeeeel veel succes wensen en we duimen nog steeds hoor!
:thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup:
Hubbie heeft net mn buik (en dit keer uit zichzelf) op de foto gezet of ging het nou om de kat⦠:inlove:
zo mooie buik en een mooie kat!
ik snap er niets van ik heb het vakje melden als er een reactie geplaatst is aangevinkt, maar ik krijg dus geen melding⦠terwijl ik dat bij de aug. dreumessen wel krijg⦠vaag dusā¦
ik hou mijn armen open voor de hcgātjes, maar denk dat ik die bewaar voor de volgende ronde (ik geloof niet dat ik zwanger ben)
maar goed als ik ongesteld wordt mag ik gewoon weer terug naar de gyn om te kijken of ik een eisprong heb en anders krijg ik clomid.
maar ga snel weer verder, ben wie is de mol aan het kijken!
liefs Len
Mooie buik zeg en een leuek kat.Dat groeit goed hahahahahaha,
fijn om te lezen dat het wel goed gaat Lenneke.Hopelijk toch positief nieuws en anders snel weer naar de gyneacoloog,maar ik zal heel hard duimen voor je en voor Marscha ook natuurlijk.
groetjes Alexandra
Henrieke, je hebt inderdaad een mooie buik en de kat ziet er erg lief uit
Hier niet zo veel te vertellen, komen net thuis van een verjaardag.
Fijn weekend allemaal.
Dank jullie wel! Het is niet onze mooiste vloermat, maar wel degene die het best op de foto komt (de andere twee zijn zwart)
@Saskia, nog vragen gehad waarom je niet dronk :mrgreen:
Het is een beetje vroeg maar eigenlijk weet iedereen al dat ik zwanger ben. Ik heb woensdagmiddag getest en die was dus duidelijk positief. Vroeg in de avond belde de moeder van hubbie op dat zijn oma was overleden (zij lag al sinds vorige week op sterven dus we waren al aan het wachten op dat telefoontje) Hij heeft toen maar gezegd dat er ook positief nieuws was. Tja je moet toch wat he. Ik kon dus niet achter blijven en vond dat mijn moeder het dan ook maar moest weten. Mijn zusje wist het sāmiddags na de test doen al. Zulk groot nieuws moest ik met haar delen, want ze wist dat we bezig waren (zij heeft nl ook een forum en daar zit ik ook heeeeeeel vaak). Ik heb het zelfs al op mān werk verteld, omdat zij ook wisten dat we al maanden bezig waren en dus wisten waar ik ongeveer zat in mijn cyclus. Zij vonden het zo geweldig voor ons en waren heel blij. Ze kwamen allemaal al aan met tips enzo. Dus het is hier geen verassing meer. Nu moeten we allemaal alleen nog erg lang wachten
bij mij wist iedereen t ook gelijk hoorā¦
na de 1e keer (werd n missed abortion) hadden we besloten toch om het pas te vertellen na de 12 weken maar ik kon toch mn mond niet houden dus wist toch iedereen het.
ook op mn werk trouwens⦠ik voelde me ook hardstikke beroerd en zo kon iedereen er mooi rekening mee houden.
voel jij je al anders of misselijk?? ik voelde het pas rond de 6 a 7 wekenā¦
Ik voel me niks anders dan anders. Ik heb af en toe wat last van krampen maar das maar heel af en toe en is ook zo weer voorbij. Ik betrap me er op dat ik nog steeds wacht op mān ongesteldheid, want ik check nog iedere keer mān onderbroek :? Ik denk dat het pas echt word als ik me anders ga voelen en de 1ste echo heb gehad. Ik kan al niet meer wachten tot het zover is maar moet toch nog een paar weken wachten. Ik moet eerst nog een afspraak maken
Hoe is het met jou Nadine en met de kleine?
Hoe is het met de rest?
Hoi Hoi,ik kan me nog zo goed herrineren dat ik dat ook had babymuisje,alledrie de keer.Deze keer nog erger dan de andere keren.Volgens mij zeijn er wel meer vrouwen die dat hebben.Fijn dat je nog niet veel kwaaltjes heb,hopelijk blijft dat zo.
Bij ons wist iedereen het ook heel snel hoor.Mijn buik groeit nog al snel dus lang geheim houden kon ook niet.
hoi Nadine,hoe is het met de kleine meid.Ben je er al een beetje aan gewend en hoe is het met je nachtrust??Geniet er lekker van meid.
hoe is het met de rest??
hier was het een rotdag.de kids kwamen vanmorgen uit bed(veel te vroeg natuurlijk hahahaha)en ze waren een partij vervelend!!Zo zijn de hele dag geweest,en ik zat vandaag niet zo lekker in mijn vel,last van hormonen of zo denk ik hahahahaha en dat is dan een beetje dubbelop natuurlijk.hubbie moest ook werken en daar baalse ik ook van.Nou moet hij altijd wel werken op zondag,maar ik kan daar even niet zo goed tegen op het moment.Gaat wel weer over hoor,maar dat zijn gewoon van die periodes.Vanavond ga ik maar lekker vroeg naar bed,morgen weer een nieuwe frisse dag.(sorry voor mijn geklaag,maar moest het even kwijt)
weltrusten voor straks.
liefs Alexandra
Gaat het alweer wat beter Alexandra :hug: Kan me helemaal voorstellen dat je nu van die baaldagen hebt, want op die dagen ben ik blij dat er verder nog geen kleintjes rondlopen en ik llekker mn eigen gang kan gaan
@Nadine, Silve alweer 3 weken oud, wat gaat het snel he!
@Saskia, het scheelt je in elk geval heel veel vragen, alhoewel ik vaak de auto meenam (HET legale excuus om niet te drinken :mrgreen: )