Inderdaad met de auto rijden is het excuus om niet te drinken en dan krijg je ook geen vragen. Tja ik heb geen rijbewijs dus dat was sowieso al geen excuus voor mij. Gelukkig drink ik al geen alcohol dus wat dat betreft zou het niemand opvallen. Ik was gewoon te blij om het nog niet te vertellen en door de oma van hubbie is het vertellen wel wat sneller gegaan dan ik had gedacht maar ja het is niet anders.
Mascha hoe is het met jou?
hey dames
jaja Silve alweer 3 weken oud wat vliegt de tijd!!
met silve gaat het prima! ze is vrij makkelijk, vannacht heeft ze doorgeslapen van 12 tot 8 :dance: :dance:
maar meestal schreeuwt ze tuissen 4 en 5 al om melk :mrgreen:
maar ook dat is goed te doen :thumbup:
mascha: is het niet bijna tijd om te testen?
santos: voor jou begint de tijd ook al op te schieten, ben jij nou eerst aan de beurt of diaantje? sorry hoor geheugwen als een zeef…
Ja hier is het bijna tijd en ik heb echt geen idee… Heb zaterdag wel even getest, maar die was negatief, dat wil natuurlijk nog niets zeggen, misschien was er nog wel niet genoeg hormoon aanwezig.
Ben de afgelopen dagen wel erg moe, heb zaterdag op zondagnacht het klokje rond geslapen en ben nog de gehele dag moe geweest en ook vandaag, maar ik probeer er niet teveel bij te denken. Heb wel af en toe pijn in me buik net of me ongi eraan zit te komen, maar tot nu toe nog niets. Ik weet het dus echt niet.
@Mascha, nog 2 daagjes :thumbup:
:thumbup: sterkte met wachten
:thumbup:
@Nadine, ik doe het ervoor als onze frum pas om 4 uur komt! Dan heb je toch alweer een halve nacht meegepakt Maar van 12 tot 8 is helemaal super!
Hieronder de meibaby’s… waar is Debby eigenlijk? Die zien we haast niet meer hier toch?
7 mei 08 - Debby81
13 mei 08 - Santos_05
24 mei 08 - Diaantje17
Verder gaat alles hier zn gangetje, frum heeft het heel druk met tegen mn ribben schoppen! Merk wel dat ik van het weekend weer teveel gedaan heb en op het werk teveel gelopen, dan heb ik er savonds last van… maar verder gaat het hartstikke goed! Morgen weer voor de APK, kijken of alles nog net zo goed is als ik denk :mrgreen:
Hoi Nadine.super zeg die slaap tijden en een uur of 4 is inderdaad wel om te doen.Ik vond het ook nooit erg hoor.Zolang de mannen borstvoeding kregen kwamen ze om een voeding 's nachts.Ik vond het altijd wel gezellig hahahaha.
Het wordt weer spannend Marscha,ik ben benieuwd hoor.Nog even geduld.Ik hoop zo voor je dat je een posi test heb van de week.Ik gun het je zo.Ik zal heel hard gaan duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wat fijn dat het zo goed gaat Santos.Wanneer ga je met verlof??Veel plezier bij de verloskundige morgen.
Hier gaat het weer beter.Hubbie was gisteren lekker thuis en de kids zijn rustig en lief.Het valt me sosm wel tegen.Ik vind het best zwaar zo’n derde zwangerschap,vooral omdat hubbie heel veel weg is en ik eigenlijk alles alleen moet doen.Dat gaat eigenlijk de hele dag wel goed,maar rond etenstijd en dan bedtijd is het zwaar.
Ik was bij mijn andere zwangerschappen ook veel fitter lijkt het wel.Mijn buik zit nu ook hoger en ik heb vaker harde buiken,maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het drukker heb.Ik heb me voorgenomen om ´smiddags even te gaan liggen.Dat scheelt ook een hoop.Dan ben ik rond etenstijd en zo wat fitter.
Ik geniet er wel lekker van,vooral als de kleine frum lekker aan het bewegen is.En op donderdag ga ik naar zwangerschapszwemmen en dat is echt heerlijk!!!
Morgen komen de schilders en daar na kan er behangen worden enzo.Dan kunnen wij naar onze nieuwe slaapkamer en kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen.
Hier schijnt nu het zonnetje.Heerlijk!!!
Nog een fijne dag allemaal
liefs Alexandra
mascha ik ga heel hard voor je duimen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ze lekker als silve gister doorsliep, zo vervelend was ze vanacht :? elke 2uur was t feest :roll: beetje jammer weer
vervelend Nadine, hopelijk slaapt ze vanacht wel weer lekker door.
Mascha ik duim voor je en zal je nog ff wat hcgtjes geven :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
marscha ik duim voor je meid!
vandaag is mijn NOD, tot op heden geen bloed dus dat geeft de burger moed, maar de vorige keer werd ik ook pas 's avonds ongi…
ik kon het gister niet laten om te testen,maar die was negatief dus ja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar we zullen geduld hebben en het afwachten!
kom vanavond wat uitgebreider reageren!
liefs Lenneke
Lenneke hier ook nog wat hcgtjes voor jou, Hopelijk blijven de :evil: weg :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
He Nadine,dat is vervelend.Gelukkig kan je overdag wel weer een beetje bijkomen.Samen 's middags lekker naar bed.Dat heb ik lekker lang gedaan hoor.Heerlijk was dat altijd.Hopelijk vind nr 3 dat ook herlijk.
Ik zal heel hard voor je duimen Lenneke.Hopelijk komt de ongi niet en heb je van de week nog een posi test.
liefs alexandra
pff meiden ik word moe van mezelf, loop maar steeds naar de wc om te kijken of ik niet ongi wordt…
heb wat krampjes in mijn buik, maar of dat nu is omdat ik ongi moet worden of van het eten of wat dan ook…
maar goed vanavond lekker bank hangen en tv kijken en op tijd er in!
Ik kan me het goed voorstellen lenneke.Ik hoop voor je dat de krampjes komen door een eventuele zwangerschap.ik zal hard duimen dat je je jurk straks aan moet laten passen!!!
Ik ga ook lekker bankhangen.Desperate housewives begint zo en daarna lekker naar bed denk ik.
groetjes Alexandra
@Lenneke, al een testje tegenaan gegooit, of het je de wedstrijd sliploeren verloren… :thumbup: :thumbup:
Onze frum is weer door de APK, alleen mams dr bloeddruk is behoorlijk gestegen… nog niet te hoog, maar na maanden 65 is 80 wel ineens een sprong :think: Druk op het werk, wat problemen in de familie waarschijnlijk… en dan lig je op tijd op bed… is afgelopen nacht de eerste nacht dat frum niet stil kon liggen en ik dus de halve nacht heb liggen draaien :? Kan mn ogen niet open houden, maar toch maar tandenpoetsen en aan het werk!
@santos_05 wrote:
@Lenneke, al een testje tegenaan gegooit, of het je de wedstrijd sliploeren verloren… :thumbup::thumbup:
nog niets verloren, maar nog geen test er tegen aan gegooit!
morgenvroeg ga ik testen als ik nog niet ongi ben!
oooh spannend!!!
hoop echt dat het raak is :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ja dat hoop ik zelf ook, maar op de een of andere manier wil of kan ik het niet geloven dat het dit keer misschien wel raak is!
ik denk elke keer dat ik elk moment ongesteld kan worden!
maar goed we zullen zien!
Oooooo Lenneke,wat wordt het spannend zeg.Ik hoop voor je dat het een posi test is morgen dan.Ik zal heel hard duimen.
Hoi Santos,fijn dat alles goed was,jammer van je bloeddruk,maar dat kan nu toch ook wel dat hij gaat stijgen met 31 weken zangerschap.Lekker is dat dat bewegen 's nachts,ach ja dat bereid je alvast voor op de gebroken nachten straks hahahahahahaahaha.
Nog even en dan ga je toch lekker met verlof of niet dan??
Liefs Alexandra
he meiden…
Jeeeeeeeeeee spannend Lenneke, hoop zo voor je dat je SUPER ROZE bent !!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier alles lekker, nog net niet mijn bedje uitgewaaid vannacht, maar wat een bagger weer he…
Maak me lichtelijk duk om mijn oudste, die moet toch en half uurtje fietsen in dit weer…hoop maar dat hij heel huids op school aankomt
Verder ook hier een druk nachtje gehad…tuttebel is nog steeds snachts op haar actiefst lijkt het wel…en nog steeds de zelfde tijden …02:00 en 04:00…pffffffffff…hoop maar dat dit alleen in de buik zo is …en ze het patroon niet strkas door gaat zetten :eh:
Nog een paar weekjes…zucht…
Vervelend henrieke en Diaantje maar ja straks horen de slapeloze nachten er ook bij he
Lenneke en Mascha. spannend hoor. Hopelijk straks beiden een positieve test :thumbup: :thumbup:
:: :: :**:
We wennen wel aan die gebroken nachten, alleen hoeft het van mij nu nog niet :mrgreen:
@Lenneke, knap hoor dat je nog kan wachten :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Nog 4,5 week werken! Nu druk bezig mn opvolger in te werken, nu nog even veel stress, maar hopelijk de laatste weken heerlijk rustig
Vanavond weer pufcursus! Gaan jullie ook al? Wij gaan naar Samen Bevallen, errug gezellig met de heren erbij :mrgreen: