STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

He wat jammer Linda, gelukkig heb je er al weer een paar op het oog, hopelijk wordt dat wat.

Momenteel heb ik 2 katten hier door het huis heen rennend achter elkaar aan en slippend, is een erg grappig gezicht. Af en toe zijn ze net te laat met remmen en klappen ze zo tegen de deur/muur aan, om daarna gewoon weer verder te gaan he.

hahahaha lachen Mascha :lol: mijn hond doet dat ook weleens, je wordt er gelijk vrolijk van!

Babymuisje, is je kamertje al binnen? Of nog steeds druk bezig met nesteldrang? :wink:

Ik ga vanavond naar een autootje kijken… ik ga lekker verder helemaal niks zeggen, behalve dat ik net heb gebeld en ze hebben 'm nog staan… dat is bijna 100% wat ik zoek, behalve dan de kleur (deze is donkerblauw, ik wilde graag een zwarte). Maar goed… heb zo’n gevoel dat today my lucky day is, dus ik zit al flink te zenuwen :lol: :lol: én het is een BOVAG-dealer, dus geen gezeur met kapotte aircopompen en dat soort ongein. Als het mijn auto wordt, wordt ie gewoon helemaal netjes afgeleverd :smiley: duimen! :pray:

Verder zometeen bloedprikken, omdat vandaag de 5e dag is dat mijn temp hoog is. En dan a.s. vrijdag weer… op de 8e dag. Vraag me af wat ze daarin kunnen zien, maar het zal wel nodig zijn :wink:

Wat een supermooi weer vandaag he??? Ik heb nog geen wolk gezien… en dan zit je binnen te werken :frowning:

Ja Linda dat probleem ken ik ook ja, iedereen liep lekker buiten, langs de winkel waar ik werk, lekker in het zonnetje en ik sta binnen dozen met vracht op te ruimen en het is al zo warm bij ons binnen.

Veel succes vanavond Linda en ik duim voor je dat het wat is.

YESSSSSSS ik heb nu echt een nieuwe auto :smiley: volgende week mag ik hem halen, dinsdagavond of woensdagmiddag (wat mij beter uitkomt… wat denk je, dinsdagavond natuurlijk haha :lol: )

Hij is zoooo gaaf… de dealer heeft 'm gelijk van internet gehaald, kan dus helaas geen fotootjes showen… maar als ik 'm heb zal ik wat fotootjes maken!!

Linda gefeliciteerd!!! Geniet maar lekker van je autotje, ben inderdaad wel benieuwd naar de foto’s dusse showen zodra je kan he :slight_smile:

dame’s mijn 20 weken buikje!

mooi bescheiden he!

mogguh meiden…

@ linda…vertel…welke auto is het geworden?? foto foto foto :mrgreen:

@lenneke…prachtige buikje meis!!, lekker genieten hoor want voor je het weet heb je je kleine beebje al weer in je arm en ga je stiekem toch je buikje missen :wink:

@ henrieke…hoe is het bij jou dan?..nog steeds zwevend op die roze wolk met Yvette ?..hier waait ie ook nog steeds niet over hihihihi :mrgreen:

@mascha…hoe voel je je meis?..durf rustig aan tegenieten van je zwangerschap he…want voor je het weet ben je mama!!..en ga je alles wat bij een zwangerschap hoort missen …komt goed!! :thumbup:

haha ja ik zal vanavond ff fotootje proberen erop te zetten. T is een blauwe Opel Tigra uit '95, maar als je m ziet zou je hem echt geen 13 jaar geven… zooo bloedmooi 8) Gelukkig heb ik een paar foto’s op mijn pc opgeslagen thuis :smiley:

Mooi buikje hoor Smartygirl!

Lenneke inderdaad een erg mooi bescheiden buikje. Ik heb ook nog steeds een bescheiden buikje, tenminste dat zegt iedereen tegen me als ik vertel hoeveel weken ik ben :smiley:

Linda, ik ben ook benieuwd naar de foto’s dus zekers even plaatsen vanaaf :wink:

De babykamer is inderdaad gekomen en heel stout heb ik zelf de commode en het ledikantje in elkaar gezet. Ze zijn niet helemaal af want sommige dingen wilde niet lukken zoals de deurtjes van de commode en de lattenbodem vast maken lukte ook niet. Dus hubbie heeft nog wat te doen en hij moet ook nog de kast in elkaar zetten maar dat wel het weekend ofzo worden. Als alles schoon en opgeruimd is zal ik een foto maken :wink:

voor de nieuwsgierigen… hier dan mijn autootje :smiley:

Linda wauw!!! Me mond valt hier open, als ik zo de foto’s bekijk geef ik hem inderdaad nog geen 13 jaar.

Lenneke mooi buikje, kan niet wachten tot ik de mijne mag komen showen.

Diana die roze wolk zweeft hier nog steeds rond en ik probeer er van te genieten, al blijft het eng natuurlijk, maar gezien de klachten ga ik er toch steeds meer en meer in geloven. De hormonen beginnen nu ook te werken geloof ik, was vanmiddag zo moe dat ik bijna moest :cry: ow enne ik sta s’morgens nog net zo :zzz: op als toen ik me bedje opzocht, kan me dat van de vorige keer echt niet meer herinneren hoor.

ohhhhh Linda, mooi :inlove: daar mag je wel trots op zijn!!

@Lenneke, prachtig buikje!!

@Diana, een prachtige roze wolk en een errug korte werkweek in drie daagjes (stress!!), dus vandaar erg weinig tijd… 'smorgens haasten om weg te komen en 's avonds moet Yvette alweer bijna naar bed :cry:

He Henrieke das minder leuk dat je zo weinig van Yvette kunt genieten.

Linda wat een ongelooflijk mooie auto zeg wow :smiley:

Mascha lekker genieten en voor je het weet show jij je buikje hier ook :wink:

@Saskia, gelukkig ben ik ook 2 dagen vrij (en het weekend natuurlijk :wink: )

Ja oke, maar je wilt toch graag elke dag lekker veel genieten van de kleine :wink:

Ik hoef gelukkig maar halve dagen te werken maar dan wel van maandag t/m vrijdag. Ik kan dus elke middag lekker van de kleine genieten, tenminste als ze dan niet op bed ligt. Ik kan natuurlijk altijd in de deuropening naar haar staan kijken haha :mrgreen:

HELP!!!

Me broeken worden te klein, nu al? Had een spijkerbroek die van me kont afzakte en deze gaat nu gewoon al strak zitten? Vind het wel erg snel om eerlijk te zijn…

he meiden,

Mooie auto linda…kwijl…fantastisch mooie kleur ook !! :mrgreen:

@mascha…ik had ook al snel zwangerschapsbroeken aan…en blijjkbaar vind mijn “buikje” ze echt heerlijk zitten want nu 3 maanden na de bevalling draag ik ze nog :shock: …zucht…

Kan maar 1 " oude" broek aan…maar dan moet ik wel blijven staan hahahahah

Ok Diana dat is ook niks inderdaad jeetje…

Ik vind het alleen zo snel, ik bedoel ik ben een flinke meid, weeg toch zo rond de 90 kilo, tja sorry… Ik zou dan zeggen dat het allemaal niet zo snel zou moeten gaan om eerlijk te zijn, maar het eerste wat ik doe als ik thuis kom is toch echt me spijkerbroek uit en me trainingsbroek aan en zelfs die zat laatst al niet eens echt lekker meer :?

das wel vlug idd Mascha!!! Maar wel leuk dat je dan nu al een buikje krijgt toch… tenminste, ik zou 't wel leuk vinden :slight_smile: mijn moeder had 't ook, die wist dat ze zwanger was van mij doordat ze haar broeken niet meer dichtkreeg… ze had nog niet eens getest haha.

Ja mooie auto he… ben er zo vreselijk blij mee!!! :inlove: maar mag hem woensdag pas ophalen… dinsdagavond kan hubby niet en woensdag zijn we allebei vrij, dus dan maar woensdag… nog 6 hele dagen wachten :twisted:

Het buikje valt alleen niet op door me buik :frowning: Vanmiddag dan ook al lopen rondkijken voor een positiebroek, gaan ze bij de C&A maar tot maat 44, laat ik nou net een maatje groter nodig hebben :wall: