STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

bin there…done that… :roll:

waardeloos als je heel de stad af moet…wellicht dat ze bij Miss etam of M&S mode( er zat een M is hahah) iets hebben, ook voor grote maten…

Zit nu weer op mt 44…maar houd niet over… :thumbdown:

Vervelend Mascha dat de broeken nu al te klein beginnen te worden. Ik heb toch nog wel een aantal weken mijn gewone kleding aan kunnen houden. Op dit moment heb ik het liefst mijn hema pyjama broek aan. Daar zit een klein elastiekenbandje in en knelt niet af. Ik had hem al voor mijn zwangerschap maar draag hem nu nog steeds. Heb al eens gekeken naar nog 1 erbij voor als deze in de was zit maar jammer genoeg hebben ze tegenwoordig alleen met die hele grote stevige elastieken banden en daar kan ik nu net niet tegen. Hopelijk vind je snel een broek die wel lekker zit. Miss Etam heeft vaak ook wel wat grotere maten. Ik had er ook gekeken maar ze hadden dan weer niks in mijn maat (maatje 36/38). Succes met de zoektocht naar leuke kleren :thumbup:

Linda balen dat je nog bijna 1 week moet wachten zeg. Ik zou dat ook erg moeilijk vinden, beetje ongeduldig type ben ik :mrgreen:

Diana, minder dat je nog met de zwangerschapskleding aan loopt. Ik hoop dat dat in mij geval niet zo lang nodig is, want ik vind die zwangerschapskleding helemaal niet lekker zitten. Ik kan nog steeds aan mijn buik hebben zoals zo’n buikband ofzo. Ik loop dus in rokjes (zonder band en onder de buik) en jurken maar straks in november en december enzo is dat ook niet echt lekker meer.

Vandaag weer wat leuks (NOT) auto heeft het begeven, iets met het stuurhuis ofzo, als we dat willen laten maken kost het ons ruim 1900 euro. Sorry hoe blij wij ook zijn met de auto, dat is ie helaas niet meer waard. Dus op zoek naar een andere.

Babymuisje ik moet zeggen dat ik eigenlijk al vanaf het begin s’avonds me trainingsbroek aantrek, zit gewoon veel lekkerder als me spijkerbroek, baal er eigenlijk wel van dat ik hem niet aan kan naar me werk :slight_smile:

ahhh meis…dat is mooi balen !!..en wat een hoop geld zeg…tja dan is een andere auto wellicht een betere optie…al is dat makkelijker gezegd dan gedaan…nieuwe auto kost ook wat !!

Kan je wel gelijk voor een familie auto gaan!!! :thumbup: …ben zo blij voor je meis dat het dan eindelijk toch gelukt is voor jullie…is je zo gegund!!

Gisteren verjaardag gehad van mijn zus…de eerste keer dat ik met Meagan naar een drukke avond ging…in het begin flink overstuur toen iedereen boven de maxicosi ging hangen…maar na een poosje eindelijk weer rustig en iedereen even goed bekeken…ze wilde alleen bij mij of Jacques op schoot…zo goed voor je ego hahahahha

Dat is eigenlijk wel beetje het punt, dit is een familieauto. We willen dan ook eigenlijk kijken naar de opvolger van dit model een nieuwere versie, met een heleboel optie’s.

Dat Meagan alleen bij 1 van jullie op schoot wilde is inderdaad wel goed voor je ego :slight_smile: Logisch dat ze overstuur was, al die vreemde mensen die opeens boven je hoofd hangen, zou ik ook van schrikken :slight_smile:

jeetje Mascha, dat is ook wat :shock: 1900 euro, dure reparatie! Sjongejonge… wat voor auto willen jullie nu gaan bekijken dan?

Ahhhh kleine Meagan :smiley: lijkt me wel heel spannend, zo’n eerste avond weg. Wel fijn dat ze zich heeft hersteld en na de overstuur-tijd weer rustig was :slight_smile:

Hier is mijn temp aan het dalen, helaas. Zal een dezer dagen dus wel weer de :twisted: op bezoek krijgen :frowning:

Fijn weekend meiden :smiley:

Balen Linda dat je temp aan het zakken is.

Bij jou ook balen Mascha. Wat is dat duur zeg die reparatie en helemaal omdat eht al een familie auto was. Kost weer behoorlijk wat een andere auto en dan ook nog al die spulletjes wat je nodig bent voor de kleine.

Arme Meagan zeg. Net wat Mascha zei, ik zou me ook wezenloos schrikken als ineens iedereen zo voor me zou hangen en dan zou ik ook zekers niet bij die mensen op schoot willen :mrgreen:

Fijn weekend allemaal.

Ik moet wel zeggen dat die auto die we nog hebben van 1995 is, het beestje is dus al ruim 13 jaar en ja dan kan je gebreken verwachten he…

Wij hebben momenteel nog een toyota Carina E en we hebben een Toyota Avensis op het oog, maar er is nog niets zeker, we willen nog een beetje verder rondkijken. Het hoeft voor ons ook niet direct weer een toyota te zijn namelijk.

Dag dames! Op het moment vaak geen zin/tijd om te typen, dus veel meelezen… sorry :oops: Naast het werken wil ik al mn tijd liever aan Yvette besteden :mrgreen:

@Mascha, balen van jullie auto… maar idd, 1995 heeft ie geen schuld, maar het is altijd zo jammer dat een andere ook weer geld kost 8)

@Diana, fijn he als ze bij jou wel stil is :inlove: Yvette heeft dat ook wel eens, heerlijk!! Wij mogen morgen weer naar een verjaardag van schoonmams, dus kan mn lol weer op :think: Wij gaat trouwens haast nooit met Yvette 's avonds weg, want dan weet ik zowiezo dat het mis is en ze om vanaf 19uur loopt te zeuren (en om 20uur in bed ligt)

@Saskia, heb je al ZS kleren gevonden? Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb waar je het zou kunnen kopen (voor een redelijke prijs). Miss Etam is hier zowiezo de enige winkel buiten de babywinkels en alleen maar tot mt 44.

@Diana, hier trouwens ook nog steeds 44 of 33… maar kom van 36, dus al veel beter :mrgreen: Draag trouwens al lang mn zs kleren niet meer, die was ik zooooooo zat, dan maar broeken van 10 a 15 euro 8)

Ben trouwens weer met ons meissie naar het CB geweest, gaat super! Laatste prikjes gehad, dus hoeft nu pas met 9 maanden weer :mrgreen: Even een spam foto van ons slimme meisje (kan nu al lezen :inlove: ):

is het misschien niet een idee om een nieuwe deeltje te openen? we zitten al op pagina 70 namelijk! het is maar een ideetje!

we hebben hier vandaag een luier dag, het weer is zo saai en we hebben nergens zin in, dus loop lekker in mijn joggingsbroek en de hele dag rommelen in huis!

verder alles goed hier!

ga eten koken wraps :drool:

Lenneke lekker wraps, ik kom bij je eten, hubbie is toch nachtvissen en ben alleen thuis :slight_smile:

Ook hier lekker hangen in me joggingbroek dan wel, heb ook weinig zin om andere dingen te doen. Net een film gekeken, zo’n dagje het huis voor je eigen is af en toe best lekker om eerlijk te zijn :slight_smile:

@K1TT3N wrote:

Lenneke lekker wraps, ik kom bij je eten, hubbie is toch nachtvissen en ben alleen thuis :slight_smile:

Ook hier lekker hangen in me joggingbroek dan wel, heb ook weinig zin om andere dingen te doen. Net een film gekeken, zo’n dagje het huis voor je eigen is af en toe best lekker om eerlijk te zijn :slight_smile:

je mag kome hoor, moet je alleen een flinke rit maken naar het zeeuwsche land

Ja en ik vermoed dat ze op zijn tegen de tijd dat ik er ben, aangezien ik met ov moet komen, auto stuk he :slight_smile:

@K1TT3N wrote:

Ja en ik vermoed dat ze op zijn tegen de tijd dat ik er ben, aangezien ik met ov moet komen, auto stuk he :slight_smile:

:mrgreen: denk het wel ja! het is het favo eten van kaja namelijk en die eet er al 2…

goeiemorgen ladies!

Iedereen een leuk weekend gehad?

Even een egoberichtje: hier nog geen ongi… en hierbij mijn templijstje (vaag he, temp gaat weer stukje omhoog :roll: )

hoi linda,dat is gek.heb je op een ander tijdstip getempt toen hij naar beneden ging??Wanneer moet je ongi worden??

groetjes Alexandra

Ik heb eigenlijk geen idee meer of mijn temp ook al zo vroeg naar beneden ging. Als het goed is moet je over 3 dagen ongesteld worden. Ben benieuwd of hij weer helemaal omhoog gaat of weer gewoon ene dag iets hoger dan de andere dag.

Hier wel een lekker weekend gehad.

nee, geen ander tijdstip, iedere dag stipt om 07.20 uur…

Nou, ik zit vandaag op dag 29 dus had het eigenlijk al moeten zijn… of vandaag misschien… nou moet ik zeggen dat mijn buik wel een beetje rommelt hoor, dus het zal er wel aan komen…

Normaal gesproken word je toch 14 dagen na je eisprong ongesteld… dus dan zou je nog 3 dagen geduld moeten hebben.

ja das waar… 't is alleen nieuw voor mij, omdat ál mijn eerdere cyclussen niet langer dan 25 dagen zijn geweest (met een uitzondering de eerste 3 maanden, na het stoppen met de pil). Zit nu op dag 29 dus als ik niet beter had geweten, had ik er al een test tegenaangegooid :lol:

alles goed met jullie verders?? Babykamer helemaal klaar babymuisje?