HAHA geweldig, ik heb dat ook alleen ik moet 'm wel steeds vaker gebruiken, wij hebben geen huistelefoon en de mobiel van hubby is zijn bedrijfstelefoon en daar bellen we niet privé mee… dus ik mag lekker payen :shock: hihi.
Ja dat kan idd zo zijn, de gyn zag bij de vorige echo al wel dat ik wel genoeg eitjes aanmaak aan beide kanten… zou toch frappant zijn als er nooit een keer een springt :shock: haha. Oh jongens ik haal me alweer de gekste dingen in mijn hoofd, vanavond maar eens lekker een Linda-avondje houden. En dan morgen heel relaxt ( :liar: ) bellen naar de gyn… zodra ik wat weet kom ik het melden hoor!
Inderdaad wel even melden morgen.
Wij hebben nog wel een huistelefoon maar wij zijn niet van de bellers en gebruiken de foon dus maar erg weinig. Ik krijg dan ook nog eens 200 belminuten van t-mob. iedere maand maar daar komt ook maar geen eind aan. Ik zou eens een belavondje moeten organiseren geloof ik om van al die belminuten af te komen :mrgreen:
mogguh meiden,
kom even snel voorbij fietsen, Meagan heeft gisteren haar 2e reeks prikjes gehad en is nu nog steeds verdrietig en koortsig ervan…dus maar veel knuffelen vandaag…
Ze is lekker gegroeid…61 cm en weegt nu 6125 gram…en dat voelen we
ohhh ik hoor haar weer, vind het zo naar als ze zich niet lekker voelt, dus ga haar snel troosten…
Linda, …hoop dat de gyn je meer kan vertellen hoe of wat…kom straks weer even checken…
iedereen een heel fijn weekend !!
Hi meiden,
ik kom even heel goed nieuws brengen: hubby is knettergezond!!! Zojuist het ziekenhuis gebeld, en er waren geen bijzonderheden te vinden in hubby zijn kwakkie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oh man wat zijn wij opgelucht! Nu weten we iig zeker dat 't aan mij ligt haha.
Ik ga weekend vieren, én hoe!
Linda, fijn om te horen dat het niet aan hubbie ligt, maarre om te horen dat het aan jouw ligt vind ik wat minder fijn.
Had liever gehoord dat er niets aan de hand was en dat jullie 1 van die stellen zijn bij wie het gewoon wat langer duurt.
Diana knuffel die meid maar lekker flink, dat zal ze vast nodig hebben, ik kan me herinneren dat die prikjes inderdaad niet fijn zijn. Niet uit ervaring hoor, maar ben wel eens meegeweest met andere.
Das is goed nieuws Linda en een heel fijn weekend dan maar
Wij hebben gisteravond 2 vliegen in 1 klap geslagen, naar me schoonouders geweest om te vertellen dat ze opa en oma gaan worden en ook hubbie zijn opa was er.
Het is gegaan zoals onder beschreven, waar gebeurd.
Schoonzus en zwager zijn eerst hier geweest en neefje heeft t-shirtje aangedaan. Daarna hebben ze met zijn alle mij van me werk opgehaald. Bij me schoonouders aangekomen, zijn hubbie, Jaimie en ik naar binnen gegaan, de rest bleef buiten wachten. Schoonouders stonden een beetje vreemd te kijken dat wij Jaimie bij ons hadden. Schoonmoeder leest tekst op t-shirtje, dringt niet door, vraagt gewoon of ik iets te drinken wil :?
Uiteindelijk schoonzusje en zwager ook maar naar binnen stille hints lopen geven, het wilde niet, echt opmerkingen lopen maken dat wil je niet weten. Over met zijn 6en op vakantie gaan enzo.
Op een gegeven moment, maar letterlijk over de tekst op Jaimie zijn t-shirt begonnen en toen me schoonvader het nog een keertje las keek ie mij aan en vroeg of ik zwanger was. Ze hadden de tekst helemaal verkeerd opgevat. Ze waren wel heel blij, alleen stonden ze ervan te kijken dat we het alweer zo vroeg vertelde gezien vorig jaar.
Hè Mascha, jammer dat 't zo ging zeg dat is niet leuk he, als ze de clou niet begrijpen…
Ja ach het ligt wel aan mij, dat is al voor een groot deel zeker. Maar gelukkig geen heftige afwijkingen, ‘gewoon’ geen eisprong, zoals de gyn al verwachtte. Maar das makkelijk op te lossen, dus maak me niet zo’n zorgen
fijn weekend!!
uhm volgens mij heb ik te vroeg geroepen… gaat dit soms ergens op lijken? Zou toch heel toevallig zijn, als ik er nu opeens wel een krijg…
ja meis…ziet er wel heel goed uit…w.s heeft fertility je eisprong nog niet bepaald omdat je niet dezelfde tijd hebt getempt (klopt dat?)…dus nog even wachten…maar hij komt eraan !! SUPERRRRRRRRRR :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
verdorie… kijk nou wat ie aangeeft :roll:
Hubby is al sinds woensdag niet lekker, we lopen dus ook zwaar achter met ‘klussen’. Eisprong gemist
Maarja, dinsdag en vrijdag naar het ziekenhuis om bloed te prikken (5e en 8e dag van hogere temp). Volgende maand dan maar weer hopen dat ik er dan weer eentje heb…
Vervelend dat paco-man ziekies is…maar hebben jullie nog wel wat geklusd voor woensdag?(dag 12 tot en met 16?)…zwemmertjes blijven een aantal dagen leven he( zelfs tot 7 dagen!!) …dus wie weet! :thumbup:
beterschap voor thuis!
Linda wij hebben ook niet letterlijk tijdens me eisprong geklust… Dus als je zoals Diana al zei in ieder geval rond die periode hebt geklust bestaat er altijd nog een kans.
Verder hier heel erg bang, elk pijntje elk steekje en de angst slaat toe… Ik denk persoonlijk dat het nergens voor nodig is, maar ja toch he…
@Linda, fijn dat met hubbie alles goed is! Jij hebt een eisprong, dus waarom zou het dan aan jou liggen? Ik heb geen verstand van de grafiekjes, maar je hebt een mooi kruis :mrgreen:
@Mascha, je voelt nu echt alles en vraagt je constant af of het wel goed zal zijn, maar het gaat echt wel goed meis :hug:
Sluit ik me helemaal bij aan Mascha…!!, wanneer heb je de eerste echo?..
Gaat goed komen meisje!! :thumbup:
jep, dag 15 hebben we geklust… toen werd hubby ziekies… spannend moet morgen bloedprikken in het ziekenhuis, dan is mn temp 5 dagen hoog, en dan vrijdag wéér.
Meiden, ik ben zooooooooo blij met mijn hubby!! Hij gaat vandaag mijn nieuwe autootje ophalen, die heb ik gisteren van hem gekregen :inlove: :inlove: wat lief he!!!
Ik heb 19 september me eerste echo, ben dan ruim 7 weken en er zou dus iets te zien moeten zijn…
Linda dat is inderdaad erg lief van je hubbie, deed de mijne dat maar
Mascha, komt vast helemaal goed en voor je het weet is het 19 september en kan je zelf zien dat alles goed is
Linda dus toch een eisprong he Hopelijk toch nog op het goede moment geklust, afwachten dus maar weer.
Volgens mij heeft hier de nesteldrang wel een beetje toegeslagen. Ik wil alles graag schoon hebben en de babykamer opgeruimd en netjes hebben, want morgen komt dan eindelijk het babykamertje Ik ben dus al sinds vrijdag druk bezig met verven en een rolgordijntje die ik nog even lekker wil opvrolijken. Ik heb zo’n zin in morgen :mrgreen:
spannend Mascha, alles zal vast wel in orde zijn meid
Nou helaas beetje jammer, mijn autootje gaat vandaag niet door. Ik werd vanmorgen gebeld dat de aircopomp stuk is en vervangen moet worden. Navraag bij de opeldealer levert op dat dat ongeveer 1000 euro gaat kosten, en dat is mij toch veel te veel, ook al betaald hubby… zonde en erg jammer want het was precies wat ik zocht.
Nu dus weer verder met de zoektocht, heb er alweer 3 op het oog… als het meezit gaan we zaterdag kijken
Das jammer zeg maar gelukkig alweer 3 anderen gezien.