Fijn om te horen dat het zo goed is gegaan Henrieke.
Ook hier ging de temperatuur niet omhoog Linda, maar ik had dus wel gewoon een eisprong, want ik deed het toen in combi met ovutesten en die gaven een ei aan. Ook werd ik later gewoon ongi en dat kan alleen als je een ei hebt gehad.
Ik heb ook getemperatuurd maar die van mij ging wel omhoog. Ik keek altijd op fertilityfriends.com (dat was hem geloof ik). Daar kun je je temp lijst bijhouden en hij geeft ook aan als je een ei hebt gehad, je kunt er ook kwaaltjes bijhouden die een eventuele zwangerschap met zich meebrengt en je ziet er andere temp grafieken. Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zou me nog niet te druk maken om het stijgen van de temp (het is ook maar 0.3 graden hoger dan normaal en moet tenminste 3 dagen lang hoger zijn dan normaal) Misschien heb je dit keer een iets langere cyclus. Ik weet alleen niet zeker of je niet ongesteld zou worden als je geen eisprong hebt gehad. Volgens mij word je wel ongesteld als je nou wel of niet een eisprong hebt gehad maar dat weet ik dus niet zeker. Hopelijk heb je er wat aan en zelfs als je geen eisprong hebt dan heeft de arts sowieso wat aan die gegevens en kun je wel medicijnen krijgen om een eisprong op te wekken lijkt me. Succes :thumbup:
Hi ladies,
tja, zoals de gyn het heeft uitgelegd, hoef je niet een eisprong te hebben om ongesteld te worden… en een eventuele stijging duidt op een eisprong, zoals ze het uitlegde. Dus, ff heel concreet: geen stijging, geen eisprong dus ook geen zwangerschap. :think: ze zei idd ook dat dat heel makkelijk op te lossen zou zijn, omdat ze op de echo kon zien dat ik wel eitjes aanmaak… dus misschien zijn het gewoon niet echt springers :mrgreen:
Thanx voor de tip (fertilityfriend), dit is wel duidelijker dan die grafiekjes die ik bij de gyn meekreeg…
Ik ga weer vrolijk verder zenuwen voor vrijdag
Niet al te zenuwachtig he Blij dat je wat aan fertillityfriend had.
hier even een voorbeeldje van mijn tempkaart toen k zwanger bleek…
helaas heb ik de andere niet meer…maar je kan in iedere geval zien hoe een ei berekend word…(het rode kruis)
duimpjes draaien voor vrijdag hoor!!!
:thumbup: :thumbup:
Das een goed idee Diana. Volgens mij heb ik mijn 2 tempkaarten ook nog wel. Ik zal eens kijken en ze hier neer zetten misschien heeft Linda er nog wat aan.
niet zwanger, dag 21 mijn eisprong;
zwanger, dag 14 mijn eisprong;

Nog even mijn buikfoto’s van vandaag, precies 30 weken;
zooo mooi buikje zeg!!
thanx meiden, daar heb ik wel een goed voorbeeld aan!!
Vandaag lekker dagje zeg, vanmorgen mijn nieuwe telefoon binnengekregen (ja sorry, heb iets met die dingen, echt gadgetfreak :roll: ) en vanavond begint het dartseizoen weer, onze eerste wedstrijd dit seizoen… en meteen een bekerwedstrijd :shock:
Hoe is het met Mascha, hoe voel je je??
Fijne dag nog meiden!
WOWWW prachtig buikje hoor!!..lekker van genieten !!
@linda…wat voor phone heb je gekocht?..ben stiekem ook een phone freak…kan niet wachten tot ik weer een nieuwe kan gaan uitzoeken!:dance:
@mascha…hoe is het uitzicht daar op die roze wolk :inlove: ???
@henrieke…working mom !!!. nu kan je juist extra genieten als je weer thuis komt bij je meisje!..en even wat anders dan luiers, borst, beebjes is ook wel een keer lekker toch?
Niet schamen meis…heeft volgens mij elke working mom!
Het uitzicht is hier erg moeilijk, ben zo bang… Aan de ene kant kan ik het wel van de daken schreeuwen, aan de andere kant durf ik het niemand te vertellen. Ik voel me wel heel anders als de vorige keer, veel vermoeider enzo, maar ik kan niet wachten tot ik 19 september die echo heb.
Heb vandaag afgereden en ben gezakt, die sukkel vond me bochten niet goed genoeg en nu krijg ik met de mail me uitslagformulier binnen en daar begrijp ik helemaal niets van. Er staan dingen op waarop hij me beoordeeld zou hebben, die ik helemaal niet gedaan heb, of waar hij met geen woord over heeft gerept.
Verder hebben we het t-shirtje voor me neefje binnen en als alles goed gaat, vertellen we het morgen aan de “aanstaande” opa en oma.
och meis, vast de spanning…ontzettend balen, maar de volgende keer heb je het roze " pasje"!!
Wel raar trouwens dat dat dus niet met je besproken word (mondeling bedoel ik dan he) wat je dan daadwerkelijk fout zou hebben gedaan…kan je dan toch van “leren” ??
Meis deze keer gaat vast goed, probeer ondertussen er rustig van tegenieten…
Voor je het weet zijn die 9 maanden om en heb je een prachtig klein beebje in je armen!!
Hier gaat alles lekker, tut had vandaag een fiep dagje…wilde niet liggen tenzij het bij mij was…en dat gaat natuurlijk niet altijd.
Hopen dat ze morgen iets rustiger is…krijgt ze ook haar 2e reeks prikjes…pfffffff…vind het maar niets zo snel op elkaar :roll:
Gelukkig gaat Jac mee, kan hij haar even overnemen als ik mijn tranen weg slik hahahha
:shifty:
he Marscha,wat balen dat je gezakt bent zeg.Inderdaad stom dat hij dat niet mondeling met je doorgenomen heeft wat er fout ging.Ik weet wel dat ik toen aan mijn rij instructeur had gevragd of hij mee wilde rijden,Dat heeft hij toen gedaan en dat vond ik erg fijn.Ik kon met hem naderhand overleggen hoe het gegaan was en wat er verkeerd was gegaan.Misschien een idee voor de volgende keer.
kan me erg goed voorstellen dat je erg bang bent.19 sept is gelukkig al zo.Alles zal vast goed zijn joh.Ik ben benieuwd hoe de opa’s en oma’s reageren.
Zielig is dat he diaantje,ik had het ook vandaag hoor.geef die spuiten maar liever aan mij hahahaha.
Hier alles goed.Mats heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad.Zooo zielig.hij huilde zo hard en zo zielig.Ik moest echt mijn tranen in bedwang houden.Hij is wel super gegroeid.Hij weegt 6800 gram.Hij is nu 9 weken.
Hij heeft van mij gelijk een paracetamol zetpil gehad en tot nu toe heeft hij nog geen last.Hij slaapt wat meer en zijn temp was iets hoger,maar hij is niet aan het huilen omdat zijn benen pijn doen.Dat heb ik de eetste keer bij de oudste toen wel gehad,want op het cb zeggen ze dat je een paracetamol mag geven als hij koorts krijgt en pijn,nou dan ben je al mooi te laat heb ik toen gemerkt.Zooo zielig.Hoeven ze oko niet te weten dat hij die al gelijk heeft gekregen.
hij drinkt nog steeds super.'s nachts slaapt hij meetal door.
leuk is dat he linda,ik kan ook niet wachten tot ik weer een nieuwe uit kan zoeken.leuk vind ik dat altijd.als ik morgen niet meer post wil ik je alvast succes wensen een vrijdag.hopelijk alles in orde,
fijn dat het goed is gegaan Henrieke met werken en je hoeft je toch niet schuldig te voelen.het is juist fijn als je even je eigen ding kan doen.
Mijn werk was heel moeilijk te combineren en daarom ben ik toen gestopt en omdat hubbie bijna nooit thuis is,maar als ze groter zijn wil ik het wel weer gaan doen hoor,of iets thuis als oppas moeder of zo.
mooie buik babymuisje.Geniet er lekker van
ik ga nog even wat strijken
liefs Alexandra
Alexandra, ik heb ook nog een zooi te strijken, heb je tijd over?
mogguh meiden…
gelukkig heeft Mats er relatief weinig last van…ik gaf altijd met de jongens net voor ik ging een paracetamol…want dan ging het werken als ze net geprikt waren…werkte prima!!
En natuurlijk bij het CB :silenced: hahahah
Maar toen kregen ze maar 1 prikje en niet 2 zoals Meagan…en nou is kleine tuttebel ook nog verkouden…veel jammeren, klagen…maar met een tutje erin gaat het ook weer niet want dan kan zie niet goed ademen…en het drinken is ook al geen feest :roll: …
Kortom…het gaat niet echt lekker voor haar zo!
Hoop maar dat ze gauw opknapt…( al moet ik eerlijk bekennen dat ik eerst een beetje gehoopt had dat ze koortsig zou worden van die verkoudheid…want dan had ik een goed excuus om af tebellen…niet dat het werkt…hier prikken ze zelfs met koorts…of het moet echt zooooo hoog zijn, dan niet), vind het zo zielig voor haar!
Mascha balen zeg dat je gezakt bent en ik vind het inderdaad ook erg vreemd dat die punten niet eens zijn besproken. Ik snap je onzekerheid ook erg goed. Ik heb het zelfs nu nog zo af en toe dat ik denk van ow jee voel ik iets even snel naar de wc kijken of alles nog in orde is en er geen bloed te zien is. Ik heb dan ook erg geleefd naar het aantal weken. Eerst de 12 weken, toen de 20 weken, toen 28 weken en nu leef ik helemaal naar 37 weken in de hoop dat de kleine zich dan al aanmeldt. Ik moet zeggen dat ik nog steeds het idee heb dat ze eerder komt maar hopelijk blijft ze toch tot 37 weken binnen zitten Probeer toch een beetje te genieten en probeer vertrouwen te putten uit het feit dat deze zwangerschap toch al anders aanvoelt dan je vorige.
Henrieke, lekker toch dat het werken je weer bevalt. Voor hetzelfde geld was je met tegenzin heen gegaan en dan lijkt het werken me ook niks meer aan. Net wat de anderen zeggen, nu geniet je vast nog meer van de momenten met je kleintje.
Linda, ik ben ook zo’n freak maar jammer genoeg moet ik nog 1 jaar wachten tot ik een andere foon kan uitzoeken. Ik moet deze (LG Prada) namelijk 2 jaar hebben Jammer genoeg vond ik de telefoon na een paar maand al niks meer en weet nu gelijk dat ik nooit meer een touchscreenfoon wil hebben.
Zielig zeg dat de kleintjes de prikjes weer moesten hebben. Ik ben wel eens mee geweest met mijn zusje en haar kleintjes en dan vond ik het ook altijd zo zielig. Ze hebben niet door wat er gaat gebeuren en dan zo maar ineens een dikke prik, zielig.
Babymuisje, ik hoor mezelf praten! Ik had ook een LG Prada-phone… goeie deal gesloten met mijn nicht toen (maand of 4 geleden). Maar ik was hem al snel zat, ik hoef nooit meer een telefoon met touchscreen!! Gelukkig mocht ik mijn contract bij Ornge al voortijdig opzeggen, daar wil ik ook nooit meer iets. Veel ellende mee gehad.
Nu heb ik een Samsung L810V, ook wel de Samsung Steel genoemd. Het is het jongere broertje van de Samsung Soul (U900 is dat geloof ik). In de winkel is ie haast niet te vinden, omdat het een Vodfone toestel is. Ideaal toestelletje hoor, mooi bling-bling (tja, ben net een ekster :roll:) en hele leuke opties. En hij maakt ook nog eens mooie foto’s :mrgreen:
Ik is dus helemaal happy. En nu idd duimen voor morgen ik zit nu inmiddels op dag 16 en nog geen stijgende lijn in mijn temp… we wachten weer af
Fijne dag vandaag meiden!!
@Mascha, balen zeg Het zou nu zo welkom zjin om hem te halen zodat je straks lekker met de kleine op pad kan! Wel erg vreemd dat je niet te horen krijgt waarom je gezekt bent. Dan weet je toch ook niet waaraan je moet werken?
@Linda, ik hoop dat je met behulp van de grafiekjes jou springers eruit kan halen :mrgreen: Hoe is het darten gisteravond gegaan?
@Saskia, mooie buik :inlove: En nog mooi in vorm :lol:
@Diana, ik laat Yvette op het kleed liggen. Hele gemeen, dan doet het zeer, maar dan pak ik haar op om te troosten. Meer voor mn eigen idee dat ze niet de link legt tussen consultatiebureau, mama en pijn Heb er zelf ook een hekel aan, dus kijk ook stiekum niet…
Zielig he als ze zo verkouden zijn. Moet zeggen dat een zoutoplossing en zo’n bolletje wel goed helpt om het neusje vrij te houden.
@Alexandra, Mats doet het ook goed zeg!! Hij is net zo zwaar als Yvette de laatste keer, maar toen was ze wel al bijna 12 weken :mrgreen: Hij was toch 8 pond bij de geboorte?
Hier helemaal geen phonefreak… zonde van het geld 8) Mijne begaf het van de week en dan ben ik blij als ik nog eentje op zolder heb liggen :mrgreen: Hebbie is pas in januari aan een nieuwe toe en dan mag ik die van hem weer
Ga eens even douchen, om de dag vrij is wel lekker zeg!! Dinsdag trouwens wezen paardrijden, dus nu nog ontzettende spierpijn :twisted:
Darten ging totaal niet, haha. We hebben allemaal amper gegooid in de zomerstop (3 maanden lang) dus trainen hebben we ook niet gedaan… achja, we verloren 7-2… maar 't was wel een heel goed team hoor, en wij hadden gewoon vreselijk veel pech haha. Maar wel gelachen, en das het belangrijkste!
De site van Fertilityfriend kom ik vandaag niet op, is dat bij jullie ook??? Of ligt het aan mijn pc? Zit stiekum op mijn werk te forummen hihi :oops:
laat maar, hij doet 't alweer…
zo ziet 'ie er tot nu toe uit…
Moet er even bijzeggen dat ik het die 18e heel laat in de avond werd, dinsdag gyn gebeld (en ongi was plots verdwenen), woensdag naar gyn geweest (ongi keihard teruggekomen) en vanaf donderdag moest ik gaan tempen. Duidelijk toch :mrgreen:
Ziet er inderdaad niet uit alsof je ei er aan komt he maar wat niet is kan nog komen. Ik heb hem soms ook wel laat gehadm zelfs een keer op dag 22 of 24 ofzo. Gewoon geduldig afwachten en volgens mij is het ook nog eens zo dat als je deze maand geen ei hebt dat je misschien volgende maand wel een ei hebt. Een collega van mij heeft dat geloof ik. Haar ene eierstok werkt niet en de ander wel dus heb je ook geen ei als het net uit die eierstok moet komen dan he. Die grafieken zijn dus alleen maar handig voor als je wel door gestuurd moet worden.
Ik ben trouwens ook zo’n ekster hoor. Ik moet ook een leuk bling bling toestel hebben en er moeten ook allerlei opties op zitten. Dan moet ik ook nog bekennen dat ik het ding bijna nooit gebruik maar gewoon voor “de leuk” heb :oops: Dat is pas erg.