tuurlijk duimen we voor vrijdag…gaat helemaal goed komen !!!
Sorry volgende week vrijdag :-* Fijn weekend!
@Mascha, Mei wordt nu echt jullie maand :thumbup:
@Diana, ik zag op hyves dat jij Meagan al in de kinderwagen hebt? Doe je die dan helemaal plat? Yvette zit meestal in de maxicosi en vandaag even naar de kermis in de wandelwagen (en lekker door de herrie heen slapen), maar ze kijkt al zo graag om zich heen… vind dr alleen nog zo klein, dus twijfel twijfel twijfel 8)
sorry Linda.volgende week duimen we natuurlijk ook gewoon mee.
geniet lekker van je romantisch weekendje.ze geven super weer dus dat moet vast en zeker lukken.
ik probeer Mats lekker lang in zijn bakje te houden.ik heb een soort van boog met allemaal speeltjes die ik boven de bk kan hangen en dat vind hij hartstikke leuk.de wagen kan ik ombouwen naar een zitgedeelte en die kan plat.al zijn die bakken inderdaad stukken kleiner.mats groeit ook zo hard.
woensdag moet ik naar het cb.ik ben benieuwd.volgens mij weegt hij dik door de 7 kilo.
fijn weekend allemaal
liefs Alexandra
We duimen hier nog steeds voor je hoor Linda… Eens moet het raak zijn, kijk maar naar mij.
Geloof dat de kwaaltjes nu toch om de hoek komen kijken. Ben momenteel een beetje misselijk en slapen kan ik de gehele dag door wel. Waarom ik dan nu toch al achter me pc zit? Hubbie moet eruit, maar die wil weer eens niet wakker worden, dus ik dacht als ik de wekker nu eens met rust laat, maar nee die staat nu al 15 minuten te schreeuwen. Ik duik er zo ook weer lekker in. Kan me van vorig jaar niet herinneren dat ik zo moe was.
19 september om 10.55 heb ik de eerste echo bij de gyn.
Mascha
Gefeliciteerd meid!! ben echt heeeel blij voor jullie!!!
veel liefs je ouwe collegaatje
@santos_05 wrote:
@Diana, ik zag op hyves dat jij Meagan al in de kinderwagen hebt? Doe je die dan helemaal plat? Yvette zit meestal in de maxicosi en vandaag even naar de kermis in de wandelwagen (en lekker door de herrie heen slapen), maar ze kijkt al zo graag om zich heen… vind dr alleen nog zo klein, dus twijfel twijfel twijfel 8)
Ja dat moet ik even uitleggen, Meagan lag gewoon klem in de bak :shock: …dus moesten we over naar een andere oplossing…die buggy die je op de foto ziet is mijn “thuis” buggy…die loopt voor geen meter, en bij elke scheve stoeptegel werd ze zowat gelanceerd hahahha, en er zit geen voetenzak bij dus ze zakt steeds schuin natuurlijk…
Dus deze komt niet buiten eigenlijk (tenzij het stoeptegel proof is, en we niet ver hoeven te lopen )…en handig als ze lekker even erbij wil zitten…
Voor buiten de deur en lange afstanden hebben we van de wandelwagen een buggy gemaakt, is een mega lomp ding (3 wieler), vooral om op teklappen… maar loopt heerlijk…kan ook op verschillende standen , dus meestal plat…en als tut lekker wil rond kijken (wat ze eigenlijk alleen maar wil…) gaat hij een paar standjes omhoog…
Zat een voetenzak bij dus ideaal…zakt ze lekker een beetje in weg dus verschuift bijna niet…ze vind het heerlijk!!
Ja eigenlijk is ze te klein voor de buggy…(hoor ze nou al roepen op dat consternatie bureau :roll: ) , maar kon gewoon niet anders…werd het gezeur van mensen een beetje zat die niet konden geloven dat Meagan toen pas 11 weken was…schatte haar veel ouder omdat ze zo goed als klem lag als ze zich strekte… :?
Ach als je m plat legt en af en toe omhoog kan het volgens mij niet eens zoveel kwaad…ze kunnen nu toch al wel aardig wat hebben toch?
Diana dat denk ik ook wel hoor, mijn neefje lag volgens mij met die leeftijd ook omhoog in zijn wandelwagen/buggy of hoe je het ook noemen wil.
In de Maxi Cosi ligt ze toch ook gebogen, in de wipstoel en we zetten haar zelf regelmatig in ‘zitstand’, dus het lijkt mij ook wel kunnen
Wij hebben idd ook een kinderwagen op ons onderstel, dus zal een gevaarte worden! In onze ene auto past het onderstel al amper (met bank naar beneden), dus wij zullen ook nog wel een buggy erbij halen :mrgreen:
Yvette ligt ook al bijna klem, kruipt met dr hoofd tegen de bovenkant en dan is er bij haar voetjes erg weinig ruimte over :lol:
meiden i kom nog even zwaaien!
morgen gaan we op vakantie!
doe het allemaal rustig aan en tot volgende week!
liefs Len
Fijne vakantie!!
Hele fijne vakantie meid!!, lekker genieten !! :mrgreen:
Fijne vakantie meis, geniet er maar lekker van
kwam nog even spammen…
bere trots deze mama!! :inlove:
Diana logisch dat je zo trots ben, moet je die 3 kanjers op die foto’s zien. Ik zou het ook zijn
:inlove: Die laatste is mooi :inlove: Je mag ook wel een heeeele trotse mama zijn met zo’n stel :lol:
Ben er helemaal klaar voor… mn eerste dagje werken 8) alles is klaar, dus nu douchen en Yvette wakker maken (arm meisje is dat helemaal niet gewend :? )
Jeetje zit het er weer op Henrieke? Nou heel veel succes met je eerste werkdag meis.
Oehhhhh eerste werkdag…zal wel even tegenvallen een dagje zonder yvette (ik mis Meagan al als ze op bed ligt hahahah)
Suc6 vandaag en werkse meis!! (voor je het weet ben je weer thuis… :thumbup: )
Zo ik ben ook weer terug van ons heerlijk weekendje Valkenburg.
Henrieke succes met je “1ste” werkdag. Hopelijk vliegt de tijd voorbij.
Lenneke, je zal het wel niet meer lezen maar een fijne vakantie.
En, hoe is je eerste werkdag bevallen Henrieke?? Zeker wel heftig zonder de kleine???
Meiden, even een heel raar vraagje: wie van jullie hebben ook temperatuurlijsten bijgehouden, en weet wanneer je temperatuur ongeveer zou moeten stijgen? Die van mij stijgt namelijk maar niet :? en ik zit nu al op dag 13 ofzo… (ik heb altijd een vrij korte cyclus, ongeveer 24 dagen). Ben haast niet ongeduldig hoor, maar ik krijg zelf een beetje het idee dat ik gewoon geen eisprong heb…
Tijd vloog voorbij!! Afscheid nemen s morgens was even moeilijk, maar voor ik het wist was het 14uur en ik schaamde me bijna dat ik haar niet miste 8) Ging dus hartstikke goed en heerlijk om zelf weer bezig te zijn!!