STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Mascha gewoon iedere keer je langste cyclus aan houden. Tenminste dat deed ik altijd en als ik dan na zoveel dagen nog niet ongi was dan gooide ik er een test tegen aan maar jammer genoeg heb ik ook best vaak negatief getest. Ik vind het in ieder geval wel erg spannend voor je worden. Ik blij stevig door duimen en hopelijk krijg je een positieve test in handen dit keer. :thumbup: :thumbdown:

Testen, ja maar wanneer is mijn vraag dan… Vandaag is namelijk dag 30 van mijn cyclus en dit is dan de langste tot nu toe, vorige keer was het 29 dagen. Tot op heden is er ook nog niets te bekennen. Wordt een beetje gek van die wedstrijd sliploeren

Dus geen nieuws is goed nieuws. Denk dat ik er morgen dan toch maar een test tegen aangooi als het er morgen nog niet is. :? Alleen wil hubbie dat ik zaterdag pas test aangezien de boel zo wisselt bij mij.

Tja das inderdaad moeilijk wanneer te testen. Als mijn langste cyclus dag voorbij was en ik had de volgende ochtend nog geen ongi dan deed ik wel altijd een test. Het is jullie beslissing dus tja je moet doen wat jij wilt. Wij kunnen nog wel even wachten hoor. Ik blijf door duimen dat er niks aankomt :thumbup: :thumbdown:

oh wat spannend Mascha! Ik zou ook knettergek worden, denk dat ik er al 3 testen op had zitten haha.

Hiero is gister alles goed gegaan, volgende week vrijdag krijgen we de uitslag, nu al zenuwachtig… :roll:

Fijn weekend meiden, alvast… wij gaan morgen lekker een nachtje naar een superdeluxe hotel, vlak naast Schiphol (V.d. Valk A4 hotel, een Moulin Rouge suite met superjacuzzi en kingsize bed :wink: :wink: ) en hubby weet van niks :mrgreen:

Dus tot gauw weer!! :dance:

Ow Linda spannend hopelijk hebben ze goed nieuws met de uitslagen. Heerlijk er lekker gezellig met zijn 2tjes op uit.

Ow btw so far so good, nog niets gespot…

Ok, klein dingetje, ik heb vanmiddag een beetje zitten liegen, maar er waren mensen die het eerst moesten weten…

Geen foto’s, camera werkt niet goed en die van onze telefoons zijn giga onduidelijk.

Check BANNER!!!

whaaaaaa mascha!!! :dance: :dance: :dance: eindelijk meis!!!

gefeliciteerd :thumbup: geniet ervan!!!

ik ga morgen lekker op vakantie… heb dr zin in… lekker naar frankrijk!

WWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MASCHA IS ROZE!!!,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP !!!

Enne…het is je vergeven hoor meis hihihihi, ben zo blij voor jullie!!!

Klim maar lekker op die roze wolk!!!

Echt fantastisch he die ovu testen ???

Ohhhh heerlijk Nadien, ff lekker naar Frankrijk…weer is daar ook nog heerlijk !

Hele fijne vakantie meis!

nog even een Meagan spam…

Die ovu testen zijn fantastisch!!!

Al moet ik zeggen dat ik het allemaal nogal eng vindt en dat ik toch best een beetje bang ben enzo.

Lekker Nadine naar Frankrijk heerlijk!!!

mascha super meid! probeer er van te genieten!

hier zitten we een beetje in de lappenmand! kaja en ik zijn zwaar verkouden, dus om 9.45 gaan we even naar de dokter, want ja zo wil ik mijn vakantie niet ingaan, dan kan ik volgende week ineens daar ergens naar een huisarts gaan, ben het liever evenvoor!

alles is al gepakt en maandag gaan we lekker naar centerparcs hoop dat mijn hoofd tegen die tijd wat minder zeer doet!

liefs Len

GEFELICITEERD!!!

Zit helemaal met kippenvel, fantastisch voor jullie meis!!! Super gefeliciteerd!!!

Ja ik schijn toch iets met de maand mei te hebben, kan er ook niets aandoen :slight_smile:

Was het net aan het uitrekenen voor de openingspost :mrgreen: Ik ook hoor, Yvette vond mei ook een hele mooie maand 8) Geniet er van meis, het is echt helemaal fantastisch!

@Linda, :thumbup: :thumbup: succes met de uitslag vandaag :thumbup: :thumbup:

@Diana, wat een prachtige ogen heeft Meagan :inlove:

Henrieke de vorige keer was het namelijk ook mei… Alleen toen rond de 15de, nu rond 5 mei

Ow Diana, Henrieke heeft gelijk hele mooie ogen.

Wow geloof dat de hormonen nu al hun werk doen…

Van harte gefeliciteerd Mascha, ben superblij voor jullie

Nu proberen om er lekker van te genieten en je niet al te ongerust maken.

@K1TT3N wrote:

Ja ik schijn toch iets met de maand mei te hebben, kan er ook niets aandoen :slight_smile:

Mei is een pracht maand !!!..geniet er lekker van!!

Deze keer gaat het goed!!!

[color=violet)GEFELICITEERD MARSCHA…Probeer er maar lekker van te genieten.Deze keer gaat het goed.en wat toevallig .weer in mei uitgerekend!!.hoe vond hubbie het??Voel je je goed??

wat een scheetje is het toch he diaantje,

linda,veel succes vandaag met de uitslag.hopelijk is alles goed.

geniet lekker van je weekendje lenneke.Ze geven goed weer.

ik zal proberen om straks ook eens weer te spammen.Even kijken of ik wat tijd heb.

liefs Alexandra

GEFELICITEERD MASCHA!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Echt super, geniet ervan!!! Nu ik nog :stuck_out_tongue:

Wij vertrekken zo lekker, ff een nachtje weg.

Lief meiden dat jullie duimen, maar willen jullie dat voor volgende week vrijdag doen? Dan krijgen we de uitslag, hihi.

Fijn weekend allemaal!!!