STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Meis een verstandige keuze, laat ze daar nu maar even lekker hun gang gaan en ga jij lekker jouw ding doen.

nog 2 dagen Mascha…ik duim voor je meis !!

veel succes met jullie afrijden voor het rijbewijs straks.hopelijk geslaagd.

je hebt groot gelijk hoor babymuisje dat jeje 100 % ziek meld.als ze zo raar gaan doen laat ze het dan maar lekker uit zoeken daar.ga je maar lekker voor bereiden op de komst van jullie kleine meid.

marscha,ik ben hard aan het duimen voor je. ikben benieuwd

Hoe is het met de rest?hier alles goed.Mats doet het super.'s avonds krijgt hij rond 12 uur een laatste voeding en dan slaapt hij tot een uur of 5 half 6.Dat komt goed uit,want mijn wekker loopt af op half 7.meestal kan ik er gelijk uitblijven.Van de week nog even een paar keer een half uurtje blijven liggen,nou dat doe ik niet meer.Dan verslaap ik me,omdat ik weer in een diepe slaap val.dan wordt het haasten.'s avonds zet ik alles klaar voor de volgende dag.Zelfs de tafel is al gedekt.Ik hoef er alleen de vleeswaren en het drinken er nog op te zetten.scheelt zoveel tijd.

donderdag op na controle bij de gyn.

ik ben benieuwd.Mijn baarmoeder zakte heel erg langzaam.Ik heb vrouwemantel capsules moeten slikken om hem te laten zakken hopelijk zit hij weer op zijn plaats,verder zou ik graag hebben dat hij toch ook even naar mijn onderkantje kijkt.ik blijf er last van houden.zeker als we proberen te vrijen.heeft iemand er ervaring mee hoelang zoiets duurt eer je er geen last meer van hebt.ik had bij de andere twee geen hechtingen,dus ik kan niet vergelijken

liefs alexandra

Mascha het is dus weer spannend, ik duim hard voor jullie :thumbup: :thumbdown:

Ben vandaag best behoorlijk opgeschoten met de laatste werkzaamheden. Morgen nog even en heel mss woensdag en dan ga ik de ziektewet in :slight_smile: Ben er ook wel aan toe hoor en mijn fysiotherapeut vond het ook een verstandige beslissing dus wat dat betreft ben ik weer gerustgesteld dat ik er toch goed aan doe. We gaan waarschijnlijk dit weekend een lang weekend naar valkenburg toe :dance: We zijn al druk aan het rondkijken en hebben mss iets gevonden dus dan nog ff reserveren en dan gaan we vrijdag lekker weg, lekker relaxen, want we hebben beide nog geen vakantie gehad. We hebben trouwens ook eindelijk een geboortekaartje gevonden die we beide leuk vonden dus gelijk maar een proefdruk aangevraagd. Hopelijk is ie in het echt net zo leuk als op internet :pray:

mascha!!! al getest??? :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

nou nou nou ???..mascha???

ben heel benieuwd hoor!!.. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nog even een meagan spam:

hi ladies!!!

ben ff een paar daagjes weinig online geweest, drukdrukdruk.

Morgenochtendvroeg moeten we hubbie z’n potje vullen en wegbrengen… spannend, ook al krijgen we 6 okt. pas de uitslag :roll:

Zondag verplicht geklust… voor het eerst in al die tijd… was wel gek hoor :shock:

Verder alles ok, wat een rotweer he, krijg al bijna last van een herfst-dip :eh:

Mascha al getest??? We are zo benieuwd!

Even weer eens berichtje, al zovaak een bericht getypt, maar onze computer doet vreemd en verwijderd ze dan weer voor ik ze kan plaatsen :oops: Ik kan wel bijlezen, dus ben wel op de hoogte hoor!! Ik kan ook niet terug lezen, dus niet teveel reageren, sorry :wink:

@Diana, prachtig meissie! Blijven spammen!!

@Mascha, :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

@Saskia, nog een paar uurtjes en dan thuis. Fijn dat de fysio je keuze ondersteunt :wink:

@Nadine, Silve alweer een half jaar, wat gaat de tijd snel he!!

Wij ons laatste weekje vakantie en 1 september weer aan het werk :x Foto’s van Yvette… eerst deze plaatsen, dan ga ik het proberen (voor ik weer dit bericht kwijt ben :mrgreen: )

Huh, op de foto???

Dan ga ik wel even lief liggen :mrgreen:

Lig ik zo goed mama??

Lachen met papa!!

Yvette is trouwens voor het eerst naar de creche geweest (wendag), haha, daar wordt je zooooo moe van he :mrgreen:

@Linda, wens hubbie veel succes met het potje vol krijgen, dat hij maar goed zn best doet :mrgreen: 6 oktober, duurt nog lang zeg… :think:

ohhhhh henrieke, die ogen!!! prachtig mooie meid…

en wat groeit ze hard zeg!!!

Henrieke erg leuke foto’s van de kleine meid zeg :inlove:

Jeetje Henrieke wat wordt ze al groot!!!

Diana wat een poepie wordt ook al zo’n grote meid.

Nee meiden hier nog niet getest. Durf niet… Aangezien me cyclus sinds vorig jaar zo’n zooitje is. Alleen wel een vraagje aan jullie, afgelopen zondag 2 weken geleden had ik op die ovu test een positieve streep, meestal moet je 2 weken na je eisprong toch ongi worden? Zo ja, dan zit ik er nu overheen.

Hey meiden,

Spannend Mascha, snap dat je het een beetje eng vind…maar als je nu zwanger of niet bent ben je dat morgen of volgende week ook …

Maar snap je hoor meis, bang voor de teleurstelling.

Wat die ovu testen betreft, volgens mij was het na een positieve ovutest , 14 dagen later om tetesten of je zwanger bent…bij sommige vrouwen test het niet in het begin gelijk zwanger , terwijl ze het wel zijn…

zo staat het overal beschreven in ieder geval…

ik duim voor je hoor !! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Verder weinig temelden…ohja …we hebben een sleurhut gekocht …kunnen m zaterdag ophalen…kan niet wachten tot het volgend jaar is en we heerlijk met z’n vijfen naar italie gaan.

(zeker met dit rot weer…zomer is voorbij he?.. :roll: )

Super dat jullie een caravan hebben Diana!! Helemaal naar Italie, dat is ons wel een beetje te ver met zo’n ding :mrgreen:

@Mascha, ik heb geen idee, maar blijf wel voor je duimen :lol:

de bedoeling is dat we een overnachtings camping nemen…en lekker vaak stoppen …is tenslotte vakantie :mrgreen:

Als ik zo naar buiten kijk…wil ik nu al wel weg…

:thumbup:

Mascha het is inderdaad zo dat je 14 dagen na je eisprong ongi moet worden. Soms als je ovulatietesten gebruikt geeft het 2 dagen positief aan. Ik heb tenminste een keer gehad dat ik 2 dagen achtereen een positief resultaat had. Ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent om nu al te testen, bang voor een eventuele teleurstelling. Ik kan het me heel goed voorstellen.Ik blijf in ieder geval stevig voor je doorduimen aangezien je dan eigenlijk toch al 1 dag overtijd bent en dat is dan toch best wel weer positief. :thumbup: :thumbdown:

Ik had vandaag weer een controle bij de vk. Ik was wat bezorgd of onze kleine meid wel goed groeide, omdat ik zelf eigenlijk niet echt aankom. Ik ben nog steeds amper 3 kilo aangekomen en er komt niks bij. Ze zei dat zij niet meer naar gewicht keken maar dat ze kijken naar de buik en ze voelen of de kleine en de baarmoeder nog groeien en op schema liggen. Ik ben blijkbaar 1 van de weinigen die niet zo veel kilo’s aankomen (hopelijk blijft dat zo en gaan we niet nog een groeispurt maken) en waarvan de baby en baarmoeder wel gewoon lekker doorgroeien. Ik heb nog even gevraagd of zij het een goeie beslissing van me vind om voor 100% in de ziektewet te gaan en aangezien ik alleen maar klachten heb en blijkbaar hou vond ze het een juiste beslissing. Dus dan ben ik er nu ook wel gerust op en blij dat ik me niet voor niks in de zw meld. Verder was alles goed me en moet ik mijn harde buiken in de gaten houden dat ze niet met regelmaat komen. Gelukkig is dat nog steeds niet het geval dus we gaan verder lekker relaxed door. Om te beginnen gaan we dit weekend heerlijk een weekendje weg naar valkenburg :mrgreen:

nou hier nog 1 die amper aankomt dit keer!

bij kaja was ik in totaal 14 kg aangekomen, maar tot nu toe nog net geen kilo…

Jeetje als je echt 2 weken na je ovulatie ongi zou moeten worden… Dan ben ik al 2 a 3 dagen overtijd… Rot cyclus ook, ik wil gewoon weten vandaag moet ik het worden, wordt ik het niet dan is het raak, maar met dat geharrewar van dan weer 26 dan 28 dan 27 en ga zo maar door weet ik het niet meer!!!

ja meis…wel een gedoe zo he…je komt er alleen achter door te testen :wink:

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: