paco: volgens mij noemen ze elke vage bloeding in t begin van de zwangerschap een innestelingsbloeding… dus dat kan ook een propje wezen… ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup:
pfff er hanggt een kleine tuttebol in mn haar… auw!!! :mrgreen: slapen wil ze nog niet dus dan maar ff op schoot! of ze zit op t toetsenbord te rammen of ze hangt in mn hjaar :inlove:
oow sorry als ik niet op iedereen reageer, wil nie zo goed met silve op schoot :roll:
ben trouwens wel geslaagd voor mn theorie vanmiddag! :thumbup:
oja nog even snel over de giga meeting: ik ga er ook niet heen, het is te ver weg voor mij, zeker als ik het met het OV moet doen…
Gefeliiiii nadine!!!
Hoi Nadine,gefeliciteerd met je theorie!!!Nu je praktijk nog.Enig iedee wanneer je dat kan gaan doen.
ik ben ook benieuwd Linda,ik wil je niet al te blij maken,maar ik dacht ook bij deze zwangerschap dat ik ongi was geweest,ze duurde de laatste keren niet lang en ik had ongeveer hetzelfde als jij .een week nadien deed ik op gevoel een test,want ik vond het zo vreemd en die bleek positief,maar nogmaals ,ik wil je niet te blij maken,het kan natuurlijk ook een begin zijn van een aankomende ongi.Ik hoop het niet voor je.hoe laat moet je er zijn???
Op de bank in slaap vallen Marscha,wat maakt het uit.ben je toch eventjes mee weg met dat hazeslaapje hahahaha.Je zal het nodig hebben en wie weet kan je het binnenkort verklaren
Ik ga voor jullie allebei heel hard duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
het is jullie zoooo gegund.
liefs Alexandra
hier van mij wat spam van Mats
:inlove: Wat een poepie, jeetje ik zeg dat geloof ik over elke baby tegenwoordig :inlove:
Nadine gefeliciteerd met je theorie, wanneer mag je voor je praktijk? Ik heel binnenkort en ik krijg al de zenuwen als ik er aan denk.
hey meiden,
@ Nadine ,gefelictiteerd meis!
Meagan trekt ook aan haren hahaha, vorige keer trok ze aan haar eigen haar…en maar klagen…in plaats dat ze dan los laat hahaha
@alexandra…ohhhhhh heerlijk he de zwaluwhoeve, ben er vorig jaar met mijn zus en vriendinnen geweest…oh wacht even…is alweer 2 jaar geleden…
:think: …nouja…hoe dan ook…het is heerlijk…normaal ben ik niet zo van de sauna en dergelijke maar het was een vrouwendag en we hebben ontzettend genoten…kan je de HAMAM aanbevelen, is zooooooooooo lekker en het eten is ook heerlijk…heel veel plezier !!
@linda…hoop dat het een innesteling is geweest meis!! :thumbup:
@mascha…spannend meis…nog een paar dagen …
Die paar dagen is ook wat het probleem is… Ik wil die paar dagen niet, de stress slaat alweer toe, ik hoop dat het eindelijk weer eens zover is, ik weet het echt niet
helaas dames… het heeft doorgezet. Vandaag weer bij gyn geweest, deze keer zat er een mannelijke stagiair bij :evil: beetje jammer. Maarja hij moet het ook leren denken we dan maar
Inwendige echo gehad, niks te zien dus echt ongi. Verder geen bijzonderheden. Moest meteen bloedprikken, nu morgenochtend meteen beginnen met temperaturen (:?) en op het moment dat mijn temp stijgt, de 5e dag daarna en de 8e dag daarna weer bloedprikken in het ziekenhuis. Hubby moet kwakkie inleveren volgende week woensdag. Zondag verplicht klussen… zodat er 2 dagen tussen zit. :shock:
Maar goed, ben allang blij dat ze niet denkt dat ik een of andere aanstelster ben, met m’n 23 jaar… ze neemt het serieus en dat mag ook wel, na 15 maanden
6 oktober moet ik terugkomen, dan horen we hoe of wat. Als het niet binnen die tijd raak is…
Sorry meiden, even een ego berichtje, maar drukke dag gehad en duik nu lekker mijn mandje in. Fijne avond allemaal!!!
Oja, wat een SCHATJE die Mats :inlove: :inlove: :inlove:
En dan loop ik te mopperen over het feit dat ik nog een paar dagen moet wachten tot me NOD…
Jeetje Linda zo wordt ook al het leuke uit het klussen gehaald. Hopelijk heeft het wel resultaat en mag je over niet al te lange tijd een positieve zwangerschapstest in je handen houden.
jammer Linda,hopelijk helpt het gerichte klussen.het wordt er wel wat minder leuk door,maar ja het is voor een goed doel he.Zo moet je maar denken.hopelijk de volgende ronde raak.
dank je wel he.ik ben ook helemaal verliefd op hem hahaha.Gisteravond heeft hubbie voor de eerste keer een flesje afgekolfde melk gegeven.dat ging er zo in.200 cc zat er in en was helemaal op.Ik heb flesjes van Tommie Tippie speciaal om te combineren of over te stappen naar flesvoeding.Die bewegen ook at mee en ze moeten het zelfde pakken als bij de borst.Nu mag hubbie iedere avond een flesje afgekolfede melk geven.Is voor hem ook leuk.het gaat nog steeds goed met de BV.
ik ga eens wat doen.De andere twee zitten op school en Mats ligt te slapen.
en Marscha.ik denk aan je.Je moet maar zo denken.Volgende week weet je meer.Wachten duurt inderdaad lang.Dat vond ik ook altijd.hopelijk hoef je hierna niet meer te wachten.
liefs Alexandra
Alexandra dat hoop ik dus ook, anders ga ik ook een bezoekje bij de huisarts brengen, kijken of die wat tips ofzo heeft, zal wel gaan zeuren over me gewicht waarschijnlijk.
mascha: ik hoop echt dat t dit keer raak is meis! :hug: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
paco: jeetje wat een gedoe ook zeg, maar ja goed dat er uitgezocht wordt wat er aan de hand kan wezen… ik hoop echt dat je snel een positieve test in je handen hebt
ooow wat een schatje is Mats :inlove: ooooh en Meagan is ook zo onwijs :inlove: :inlove: zoveel haar heeft ze ook al :shock: silve dr haar begint nu net een heel klein beetje te groeien… en Silve hangt niet aan dr eigen haar maar grijpt zich vast in mijn haar… auwww :o :mrgreen:
16 oktober moet ik afrijden om 14uur :dance: gaat helemaal goed komen denk ik :thumbup:
Nadine ik lekker eerder
Ik mag 3 september om 9.50 in Harderwijk. Komt ook wel goed denk ik.
ik 15 september, weet alleen nog niet hoe laat…
Spannend allemaal… Hopelijk slagen we allemaal zijn er weer wat gevaren op de weg bij :lol: Nou meiden ik duim voor ons hoor. Op naar het roze pasje
Tjee zeg er zijn dus al 3 bijna automobilisten erbij, succes allemaal en het gaat vast allemaal in 1 keer goed.
Linda jammer zeg maar wel goed dat jullie wat hulp krijgen, hopelijk resulteert het in een positieve test :thumbup:
Mascha ik blijf hard voor je duimen en hopelijk komt het dit keer dan helemaal goed :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:
Nou ik had vanmorgen een “leuk” gesprekje. Ik word best vaak opgehaald door mijn chef of 1ste medewerker om te gaan werken. Er werd destijds ook gezegd dat als ik me niet goed voelde, ik ze kon bellen dan zouden ze me gaan halen. Dat aanbod werd dus vanmorgen ingetrokken en nu moest ik maar of met de bus of met de fiets of mijn man moest me maar brengen. Mijn man moet zelf ook werken en dat vind ik geen optie want het is niet zijn probleem. Met de bus ga ik niet want dan doe ik er nog langer over dan wanneer ik met de fiets ga dus die optie valt ook af. De fiets is eigenlijk op dit moment ook geen goede keus, want dan krijg ik weer last van ischias. Ik zit er dus nu sterk aan te denken om me maar 100% ziek te laten melden. Ik ben toch al voor 50% ziek gemeld en mijn baas wou me vorige week maar al te graag 100% ziek melden dus tja dan kan ik ook erg makkelijk zijn. Wil het vanaaf nog even met mijn man bespreken maar denk dat we maar naar 100% ziek gaan. Ik hoop dat ik me niet al te veel ga vervelen als ik zolang bij huis zit.
voor mij is ht al de 3e keer helaas
Lenneke 3x is scheepsrecht he, je slaagt deze keer gewoon enne je rijdt nu niet meer alleen he… Ik heb al heel vaak gehoord dat zwangere dames veel makkelijker slagen, schijnt iets met de hormonen te maken te hebben of zoiets.
Babymuisje jeetje wat een baas heb jij zeg, kan er niet een beetje meer begrip vanaf, ik vind dit nergens op slaan. Hopelijk is je mannetje het met je eens en ga je gewoon lekker voor 100% de ziektewet in, alles is beter dan werken als je zo vervelend voelt. Dat thuis zitten heeft ook zijn voordelen, kan je op je gemakje alles in orde brengen voor jullie kleine meid.
babymuisje: gewoon ziek melden dan hoor, ik weet nog dat ik met de bus ging en ik regelmatig van mn stokje ging bijna, werd hardstikke beroerd van het wachten (kan nergens zitten) en vervolgens in die stinkbus :sick: werd er echt helemaal niet goed van…
dus jullie mogen lekker eerder dan mij afrijden, ik had ook in augustus gekunt maar durfde dat nog niet aan…dus tja dan maar oktober,
ik ga voor jullie duimen, t lijkt me zo heerlijk een rijbewijs… lekker overal naar toe crossen!
Ik heb vandaag doorgegeven dat het 100% ziek melden word. Maandag en mss dinsdag nog werken en dan ben ik thuis. Mijn fysiotherapeute vond het een verstandige keuze en ik eigenlijk ook wel
Nu kan ik me rustig in mijn eigen tempo gaan voorbereiden op de kleine en de bevalling.