ik ga ook niet naar de meeting. Moet met de trein en voel me al niet zo op en top dus ik sla maar over.
Gisteren naar de fysio geweest. Ik heb wat opdrachtjes meegekregen die ik 3x daags moet doen om spieren te trainen en moet aan mijn houding werken. jammer genoeg ging ik er weg met meer pijn dan dat ik er kwam. Ik ga nu wekelijks heen en dan gaat ze een aangepast programma voor me maken. Ik hoop wel dat het allemaal gaat werken, want nog maximaal 15 weken met deze pijn rond waggelen is niks en dan moet de bevalling ook nog komen. Ik lijk wel zo’n oud wijf van 80 ipv 32.
Mijn baas wil me nu eigenlijk voor 100% ziek melden en dan kan ik komen werken als ik me goed voel en anders thuis blijven maar ik weet het niet hoor. Ik wil gewoon graag blijven werken en van de fysio mag ik ook gewoon blijven werken zolang ik maar rechtop blijf zitten en me daar goed bij voel. Ik was ook van plan om 4 weken van te voren er uit te gaan ipv 6 weken, want ik als je 100% ziek bent gemeld ben je toch verplicht om er 6 weken van tevoren uit te gaan. Ik moet er nog eens goed over nadenken of ik dat wel wil, want ik moet ook nog steeds wennen aan dat 50% ziek zijn.
Balen dat je je zo slecht voelt :hug: Volgens mij moet je zowiezo 6 weken van tevoren met verlof als je ziek bent geweest tijdens je zwangerschap :think:
@Diana, wij gingen altijd met de tent in de zomer (en in een hotel in de winter), dus ik vind het al heeeel burgerlijk met de caravan! Wij hebben idd ook een WC, lekker makkelijk 's morgens voor het voeden, hoef ik niet al lekkend naar het toiletgebouw :lol: Succes met het zoeken naar een caravan!
Balen dat je je zo slecht voelt :hug: Volgens mij moet je zowiezo 6 weken van tevoren met verlof als je ziek bent geweest tijdens je zwangerschap :think:
@Diana, wij gingen altijd met de tent in de zomer (en in een hotel in de winter), dus ik vind het al heeeel burgerlijk met de caravan! Wij hebben idd ook een WC, lekker makkelijk 's morgens voor het voeden, hoef ik niet al lekkend naar het toiletgebouw :lol: Succes met het zoeken naar een caravan!
Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik sowieso 6 weken van tevoren eruit ga maar of ik me voor 100% ziek ga melden dat weet ik nog niet. Mijn ischias is minder pijnlijk dus ik ben van plan om morgen gewoon weer te gaan werken. Ik zit er dus aan te denken om voor die 6 weken zwangerschapsverlof nog 2 weken vakantie op te nemen en dan moet ik volgens mij gewoon wel weer kunnen werken. Dat is dan nog maar iets van 4 weken ofzo. Die weken vliegen ok wel voorbij, net als de rest van de weken. Ik ga morgen even overleggen met mijn collega.
hi meiden!
Even weer een berichtje van mij. Zit nu op dag 26 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen… dit is voor mijn doen al een lange cyclus, dus als er woensdag nog niets is, ga ik testen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimennn hihi.
Verder hier alles ok, beetje gaar van het weekend. Was gister jarig en dus de hele dag door visite gehad, en daarna vannacht nog wezen stappen in Rotterdam… ik wordt te oud voor dat soort geintjes, 21 uur wakker zijn redt ik niet meer was om 8.30 uur op gister, en vanmorgen om 06.00 uur lag ik pas weer op bed :oops:
Fijne zondag nog meiden!!!
ow meiden ik ben helemaal in wolken!
frummel laat zich sinds gister zo goed voelen!
voorheen waren het plopjes, maar nu zijn het schopjes en golfjes die ik voel :dance: :inlove: zelfs hans heeft het al kunnen voelen :inlove:
Hoi Babymuisje,je moet doen wat jij het fijnste vind.als jij denk at je nog even kan werken moet je dat doen.Luister wel goed naar je lichaam,je kan beter op tijd stoppen als het niet gaat.hopelijk krijg je niet weer meer last.
ik ben benieuwd paco,ik zal heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: .
Super dat je de kleine al zo goed heb kunnen voelen.Dat blijft toch altijd iets bijzonders he.Dat mis ik wel hoor.Dat gefrummel in mijn lijf.geniet er lekker van.
hier gaan de jongens morgen weer naar school.wordt hoog tijd.ze gaan zich aardig vervelen nu thuis.Tijd voor wat ritme.
Ik heb gelijk een afspraak bij de kapper gemaakt voor morgen ochtend.dat is hoog nodig.Niks voor mij om zo lang te wachten,maar het is er gewoon niet van gekomen inde vakantie.Heerlijk ik ga me lekker laten verwennen.
liefs Alexandra
ow alexandra ik geniet met volle teugen miste het bij kaja ook zo erg na de bevalling!
je bent alweer bijna op de helft zie ik.Ga je een pretecho laten maken en wil je dan weten wat het is een meisje of jongen?
liefs Alexandra
Wat fijn dat je het voelt lijkt me zo’n geweldig gevoel allemaal. :drool:
Momenteel heel erg moe hierro, had vanmiddag een dartttoernooi en ik vroeg op een gegeven moment of ze een bed voor me hadden, zo moe was/ben ik. Daarnaast een beetje verkouden, heb de hele tijd een loopneus en probeer die maar eens tegen te houden als ie eenmaal aan het lopen is geslagen
Sorry als ik even verder nergens op reageer, maar ik kan momenteel weinig onthouden, heb een hoofd als zeef.
hey meiden, kwam weer even voorbij fietsen…
@Mascha…klinkt heel hoopvol…al voel je niet echt geweldig…bij Kenneth dacht ik dat ik de griep had…bleek super rose tezijn! :thumbup:
@ de rest…geniet van jullie buikjes of beebjes
Hier gisteren mijn verjaardag gevierd(en die van Kenneth…die was woensdag jarig) …pfffff…vind het altijd een gedoe…heb er zelf niets aan…constant aan het lopen met drankjes en hapjes en weinig met de familie kunnen kletsen…
Meagan natuurlijk het stralende middelpunt hahah…zal straks een filmpje op hyves zetten hoe ze aan het kletsen is op papa’s schoot…zooooo lief !!!
even een Meagan SPAM …
Diaantje en Linda nog gefeliciteerd en ik ga voor je duimen hoor Linda.
Leuke spam trouwens Diana :inlove:
Mascha vervelend dat je niet al te fit bent maar hopelijk is het wat Diana zegt een posi test straks
Lenneke wat leuk dat je de kleine al zo goed in je buik voelt. Ik heb er erg lang op moeten wachten maar ja dat kwam door de placenta en Otto heeft nog steeds niks gevoeld maar die vind mijn buik dan ook een beetje eng en zit er eigenlijk liever niet aan dan wel.
Ach gossie wat een poepie!!! Diana ze is echt een schatje :inlove:
Laten we hopen dat het inderdaad zo is, begin het allemaal een beetje zat te worden. Elke keer weer die vage klachten die ook op een ongi kunnen duiden.
Me vrienden zullen gisteravond ook wel gedacht hebben… Hubbie was met zijn maatje lekker bezig aan hun vishengels, me vriendin was de kleine Jasper aan het voeden en aan het klaarmaken voor zijn bedje. Ik geloof alleen dat ik het bed meer nodig had dan Jasper aangezien ik dus daar lekker gezellig op de bank in slaap gevallen was.
Over de giga meeting, nee ik kom ook niet, zo enzo geen vervoer, maar ik zie het ook niet zitten om daar heen te gaan en iedereen daar zo lekker met hun kleintje bezig te zien.
@ mascha…begrijpelijk dat je niet zit tewachten op z’n meeting…wellicht dat we ooit een " prive " meeting met ns eigen cluppie :think:
Maar dat is voor latere zorg…eerst een vette roze test van jou…hoop het voor je meis…qua symptomen klinkt het heeeel hoopvol !
Nou hier weer frustratie vanmorgen…hadden op marktplaas geboden op een caravan en die man had ons bod geaccepteerd moest alleen nog een afspraak maken om tekijken…dus ik gisteren een mailtje gestuurd…kreeg ik vanmorgen een mailtje dat er net voor mijn mailtje een andere familie rechtstreeks een mailtje had gestuurd met het zelfde bedrag en die kwamen morgen kijken…als die m niet nam zou hij mij weer mailen :shock: …terwijl hij mijn bod s’middags al had geaccepteerd…kloothommel!!
Dus heb een mailtje terug gestuurd, dat als je zo makkelijk overstapte en je niet aan de afspraak hield hij m kon douwen waar het licht niet schijnt !!!:mrgreen:
snappen jullie m nog…schrijf volgens mij best chaotisch…al zeg ik het zelf hihih :doh:
Nee hoor ik begrijp hem nog en je hebt groot gelijk dat je zo reageert, wat een l*l jeetje. Dat slaat natuurlijk nergens op. Als ze hetzelfde bieden en hij jullie bod al geaccepteerd heeft, had hij tegen die andere mensen moeten zeggen dat er al een bod lag en dat als jullie hem niet namen hij hun zou uitnodigen, dus wat hij nu doet is het omgekeerde.
Hi ladies…
@ Diaantje: wat een POEPIE!!! Echt zoooo lief :inlove:
En wat een gedoe zeg met die caravan… :hug:
hier een beetje een domper. Gister zat ik op dag 27 van mijn cyclus, en ben maar zo moe de laatste dagen… en een enorm opgezette buik (krijg mijn broeken amper dicht :?). Gisteravond had ik dus een miniscuul bloedpropje met wat licht bloedverlies… ik al helemaal balen, want als ik nog een 3e keer zou menstrueren na mijn eerste gyneacoloogbezoek en -onderzoek, moest ik weer bellen voor een afspraak. Baal een beetje dat het nu wéér niet gelukt is (na anderhalf jaar). Ik dacht dus, goh, gelijk maar even bellen vanmorgen. Dit was namelijk de 3e keer. Nu moet ik morgenmiddag om 12.45 uur komen (is het normaal dat je zó snel terecht kan??).
Maar nu ga ik net naar het toilet, is mijn bloedverlies spontaan opgelost. Het is alleen nog maar wat lichtbruinig gedoe… Vanmorgen vroeg was het ook niet echt bloedverlies te noemen…
Nou weet ik het ook niet meer hoor, moet ik nu de gyn afbellen en nog even afwachten of het doorzet??
ooo Diaantje,wat een poepie.ze lijkt wel sprekend op d’r moeder zeg.Wat een knappe meid.wat een gedoe zeg met die caravan.kan me voorstellen dat je aardig kwaad was.dat zijn geen afspraken natuurlijk,hopelijk snel iets anders gevonden. en nog gefeliciteerd met je verjaardag en die van kenneth.
begrijpelijk hoor Marscha datje dat niet zitten van die meeting.misschien kunnen we dan inderdaad beter zelf een prive meeting houden op een centrale plek.maar dat komt wel.eerst maar eens zien dat je een posi test heb.het klinkt weer goed.ik zal heel hard voor je duimen.
ik zou de afspraak gewoon laten staan hoor linda.Misschien wordt je ondertussen ongi wat ik niet hoop voor je , en anders heeft hij misschien wel positief nieuws.Het kan nooit geen kwaad.
hier zijn de jongens weer naar school.ze vinden het helemaal geweldig.Loek heeft al 2 woordjes geleerd wat hij helemaal super vind en Roel heeft ook helemaal zijn draai gevonden in zijn klasje.nou heeft loek daar altijd gezeten dus het is niet vreemd voor hem
van Mats kan ik nu nog meer genieten nu de andere twee op school zitten.Vanmiddag zijn we lekker even naar bed geweest met zijn tweeen.de nachten zijn nog een beetje kort. Hij heeft van de week een paa keer door geslapen,maar dan komt hij overdag heel vaak om zijn schade in te halen lijkt het wel,dus dat probeer ik toch anders te doen.
Van de week heb ik trouwens kaarten gewonnen bij de postcode loterij.hiermee kan ik met 2 personen voor niks naar de Zwaluwhoeve in Hardewijk.ik heb 5 kaarten dus ik kan met 10 personen.heerlijk.Ik zal een paar vriendinnen optrommelen om lekker te gaan.
ik zal eens bij de kids kijken wat ze uitspoken.het is zo stil.
liefs Alexandra
Linda, ik zou de afspraak ook lekker laten staan en het is toch lekker dat je al zo snel terecht kan. Misschien was er een andere afspraak uitgevallen ofzo, ik zou me er iig niet druk om maken. Succes morgen.
Mascha, das ook wat zeg daar op de bank in slaap vallen :mrgreen: Ik blijf ook hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown:
Diana, wat ongelooflijk dat die man zo maar een afspraak maakt met die andere mensen. Hij kon van mij ook de pot op met die caravan.
Alexandra, wanneer komt er eens spam van mats?
Hier gaat alles nog wel goed. Ik hoef nog maar 4 weekjes te werken en dan heb ik eerst 2 weken verlof en dan begint mijn zwangerschapsverlof al. Ik moet zeggen dat de laatste tijd slapen ook niet erg fijn meer is en nu al helemaal niet aangezien ik snotverkouden ben. Heb het dus erg benauwd waardoor ik lig te snurken (en dus hubbie wakker hou) en dan lig ik ook nog zo te woelen, omdat mijn heupen en rug pijn gaan doen na zoveel minuten daarop gelegen te hebben :? Dus ik kom al niet aan slaap toe en hubbie dus ook niet meer. Dat word straks dus ook nog wat.
Linda niet om je meteen helemaal in de 7de hemel te brengen, maar als het inderdaad dag 27 is/was zou het dan niet eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of loop ik nu op de zaken vooruit… of misschien achter ben niet zo wakker meer de laatste tijd
Thanx ladies voor het meedenken. Ik heb de afspraak laten staan, bloedverlies is zo goed als over. Heb een beetje zitten googlen, maar kan niet echt vinden hoe het er normaal ‘uitziet’, zo’n innestelingsbloeding. heb je dan ook zo’n propje?
Ben wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen/doen morgen…