STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

He gatver, ik had het ook zo voor jullie gehoopt :hug: Ik zal de volgende keer je zwangerschapstest even goed toe spreken dat hij dit keer positief moet zijn :hug:

Ik wilde nog even de kleertjes showen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.

van mijn moeder

van mijn schoonouders

van mijn schoonzusje (het allereerste Nijntje iets, want ik had zelf nog helemaal niks van Nijntje gekocht

van mijn zwanger en zijn vriendin (het eerste spijkerbroekje, lekker stoer)

@Mascha, :hug: :hug: :hug:

@Saskia, Wat een gave kleertjes :inlove: Wij hebben trouwens ook 1 spijkerbroek maar die heeft ze haast niet aan, is zo stug :angel:

Het voordeel van weten wat het wordt :mrgreen:

he verdorie mascha :o !! ik dahct echt dat t deze ronde raak zou zijn~!

balen zeg! :hug:

leuke kleertjes zie ik voorbij komen :inlove:

he Marscha,dat is balen!!!het klonk zo goed.Hopelijk volgende maand meer geluk.

Wat een leuke kleertjes babymuisje.

liefs Alexandra

en nog gefeliciteerd ook trouwens.Je had ze toch voor je verjardag gehad??

ohhhhhh die spijkerbroek is gaaf!!!..hebbe hebbe hebbe… :mrgreen:

de rest van de kleertjes zijn natuurlijk ook geweldig!!!

Hier nog steeds in de roze fase…blijf het fantastisch vinden :inlove:

zo verslagje van de VK dn ga ik de tassen pakken voor 4 dagen logeren en met kaja nog even in de tuin!

bij de VK bloeddruk wederom te laag 100/55 het was al weer iets meer dan de vorige keer dus ach he wat zullen we er van zeggen!

baarmoeder goed gegroit, ze zag zonder te voelen hem eigenlijk al meteen liggen! daarna luiseren maar onze kleine wurm zwom steeds weg, maar uiteindelijk had ze hem/ haar even te pakken! wat heerlijk om dat weer voor de 1e keer te horen, toch wel een bevestiging dat het allemaal goed zit! al kan ik niet meer om mijn buikje heen he!

liefs en tot zondag!

Lenneke

Fijne dagen Lenneke en wat goed dat alles in orde was bij de vk.

Wij hebben gisteravond onze 3d pretecho gehad. Wat was dat ontzettend leuk zeg. We vonden allebei dat we een prachtig meisje in elkaar hebben gezet :mrgreen: De echoscopiste vond dat de kleine op Otto leek en ik vond idd ook dat de kleine iig de kin van Otto heeft.

En vinden jullie haar net zo mooi als dat wij vinden :inlove:

Ik ben geslaagd voor me theorie!!!

ooh schitterende echo :inlove:

gefeliciteerd mascha!! :thumbup: ben je ook al klaar om af te rijden??

Dat betwijfel ik, had vandaag echt een rotles… Rotzenuwen van mij ook altijd, ik wil op die momenten alles veel te gehaast doen, waardoor het rommelig en net niet af is.

ik had t ook hoor, maar heb nu al echt veelste veel lessen gehad, natuurlijk een aantal keer gestopt tussendoor :wall: tijdens de zwangerschap kwam er weinig van terecht…

dus ben nu al 2 jaar bezig om mn rijbewijs te halen :oops:

in oktober moet ik afrijden en denk dat ik hem dan wel in 1x heb :pray:

hoeveel lessen heb jij nu gehad?

:-*

hhhmmm in totaal? Jeetje ben de tel kwijt… Ben 3 jaar geleden ooit begonnen 2x afgereden, 2x gezakt, maar toen kregen hubbie en ik de sleutel van ons eigen huis, dus gestopt… Denk dat ik toen een stuk of 40 lessen heb gehad en nu een stuk of 10. Het zit er ook allemaal nog wel in hoor, alleen ging het gister gewoon niet lekker. Denk dat ik ergens augustus/september mag afrijden.

gefeliciteerd mascha met je theorie!!

Ik ben gestopt met rijden…was zo’n zenuwpees dat ik er maar mee gestopt ben, zat mezelf helemaal gek temaken…

En mijn theorie is afgelopen juli ook verlopen…

Ik weet het…stom…maarja…Jac heeft de auto toch vaak nodig dus kan ik toch niet weg dan…(hou ik mezelf maar voor hihihh)

Babymuisje…prachtige echo zeg… :inlove:

Mascha gefeliciteerd met het behalen van je theorie :thumbup: Hopelijk mag je snel je rij examen doen en slaag je in 1 keer, zet hem op.

Hoi Babymuisje,ze is prachtig!!!

Marscha,gefeliciteerd met je theorie.Nu op naar de praktijk.

liefs Alexandra

Mascha, gefeliciteerd met je theorie! Op naar de praktijk :mrgreen:

Saskia, mooie echo :inlove: Het leuke is dat je uiteindelijk echt jullie meisje in de foto’s zal herkennen :wink: De eerste is mooi duidelijk!

Hoi Hoi,wat is het hier rustig??iedereen met vakantie??

We zijn gisteren naar plopsaland geweest.Wat is het daar toch leuk zeg.Alles zooo ingesteld op kleine kinderen.echt genieten!!!Ze kunnen echt overal in.als ze dat willen hahaha.Onze oudste is zoo bang aangelegd.Die is niet on veel dingen geweest hahahaha.De jongste niet hoor.

Jammer dat het zo lang rijden is anders zou ik er wel vaker naar toe gaan,maar het is voor ons dik 2 uur rijden.Jammer hoor.

verder gaat hier alles zijn gangetje,vakantie jammer genoeg bijna voorbij.Hierna nog 1 week en dan zit het er weer op.

We genieten er nog maar even van.

liefs Alexandra

Hier de vakantie alweer voorbij… Dus weer aan het werk. Afgelopen week nog even genoten van het mooie weer, tja moest toch iets doen he :slight_smile:

Ach ja verder eigenlijk niets te melden, gewoon druk aan de klus, het moet toch een keertje raak zijn :slight_smile: :pray: :wink:

:slight_smile: Hi marscha,je hebt gelijk hoor.Het zal toch wel een keer raak zijn,dat komt vast en zeker goed en ach er zijn vervelnde bezigheden hihihihi.

hoe gaat het met je rijbewijs??

liefs alexandra

@Alexandra, wij krijgen hier een Plopsaland, dus gelukkig kan ik nog wel een jaartje wachten :mrgreen:

@Mascha, blijven klussen, anders wordt de kans natuurlijk wel erg klein :lol: Ik hoop dat je er nog een beetje lol aan hebt…

Hier alles rustig… geen nieuws eigenlijk :think: