@Lenneke, mooi buikje :inlove:
@Mascha, spannend, hoop zoooooo voor jullie dat het goed nieuws is deze ronde :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup:
Wij zijn weer terug van vakantie! Even wat foto’s van onze kleine meis :inlove:
Vakantie foto’s!
He, dat beest ken ik! Die heeft mij 9 weken geleden bij papa en mama gebracht
Lekker zwemmen :mrgreen:
Lol met papa :mrgreen:
Echt vakantie… lezen met mama :mrgreen:
Hier nog geen nieuws… Sorry, maar ik hou jullie op de hoogte…
Henrieke wat een leuke foto’s. Hebben jullie een lekkere vakantie gehad?
Vakantie was super! Mooie omgeving, lekker weer (ook weer niet al te warm gelukkig ) Camping stond op zn kop, dus restaurantje dicht, erg rommelig, maar op ons plekje merkte je daar niets van. Alleen jammer dat we dus niet iets konden gaan drinken (en we hadden bewust een camping uitgezocht met wat meer mogelijkheden zodat we niet elke keer met de auto weg hoefden). Yvette was in elk geval een voorbeeldige baby, heeft prima geslapen etc. Heb wel vrienden gemaakt, want we gingen bij een pannenkoekenrestaurant eten… en madame wilde ook eten :think: Dus Roel heeft mijn pannenkoek in kleine stukjes gesneden en ondertussen kon ik Yvette voeden :lol: Tja, het viel eigenlijk helemaal niet op en de buren vonden het wel grappig, maar de andere buren keken erg kwaad
Ik blijf nog voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wat een leuke foto’s Henrieke.Jammer dat het rommelig was,maar als Yvette het naar de zin had is het al goed he.
Marscha,wat spannend wordt het.Ik blijf duimen!!
Ik zal zelf ook eens wat foto’s plaatsen.
Het is hier braderie erg gezellig en het is super goed weer.eigenlijk te warm
fijn weekend iedereen.
liefs Alexandra
Wat een lieve foto’s Alexandra…
Hadden wij weer, wij denken gisteren we gaan lekker bij vrienden bbq’n en daarna even lekker het zwembad in lekker afkoelen. Letterlijk de avond in het water gevallen. Wat een rotweer werd het opeens gisteravond. Het vlees is maar op de grillplaat gegaan en het zwemmen hebben we uitgesteld tot een andere keer.
Hier nog steeds niets te bekennen, durf alleen nog niet te testen, bang voor een negatieve test. Dat zou weer een teleurstelling betekenen.
Hubbie heeft het vermoeden dat het raak is.
Hoi Marscha,hier heeft het helemaal niet geregend.Het was gisteravond nog hartstikke warm.Jammer zeg van het zwemmen.Dat is toch wel erg gezellig bij een bbq.Spannend zeg.Als ik het zo hoor klinkt het inderdaad wel alsof het raak is.wanneer wil je ook alweer gaan testen??Morgen??
fijn weekend nog allemaal
liefs Alexandra
Ik weet het echt niet, durf niet… Denk dat ik inderdaad morgen nog even afwacht.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor een negatieve test en dus weer een teleurstelling moet verwerken. Ik blijf iig erg hard duimen dat het deze keer dan echt raak mag zijn :thumbup: :thumbdown:
Leuke foto van je buikje Lenneke, ik zal zo ook weer even mijn nieuwste buikfoto van 24 weken showen.
Henrieke wat fijn dat de vakantie geslaagd is. idd wel jammer dat het daar wat rommelig was maar dat heeft de pret vast niet al te veel gedrukt.
mogguh meiden…
Mooie buik meis, lekker laten groeien hoor!!
en nu de hamvraag…MASCHA…TESTENNNNNNNN ???
ben zo benieuwd meis…jij nog meer natuurlijk hihiih
@ henrieke…leuke foto’s op je hyves van yvette…wat een scheetje!!
Hier alles lekker, warm klef, maar we kunnen het houden…Meagan is wat duffer dan normaal maar houd zich kranig!
Het is zo’n lieffie, kan haar de hela dag wel knuffelen…
Jac is vandaag weer voor het eerst begonnen…SAAI…mis m nu al…net nu het weer zo lekker is …nouja…we kunnen natuurlijk niet allemaal thuis zitten.
Zo ga er weer vandoor, meagan dreigt in slaap tevallen en ze moet nog ff lekker in bad… FRIPS AAN DE BIPS !! :mrgreen:
kom later nog wel even checken op roze nieuws…duimpjes draaien meis!!
oke nog ff meagan spam :
jeetje wat een bos met haar heeft ze al zeg :shock:
ja het is wel erg benauwd he voor die kleintjes!
wij hebben ons gister vermaakt in het zwembadje in de tuin samen met kaja! heerlijk verkoeling! hier is het nu grijs en grauw maar goed nog wel warm!
liefs Len
Testen waarom??? Die van vanmorgen zei namelijk van niet, maar goed misschien te vroeg, er is namelijk ook nog geen ongi te bekennen. Heb ook niet echt het idee dat ie er al aan komt om eerlijk te zijn. Maar goed ik voel me ook pas een week niet echt lekker, misschien me ei later gehad, me cyclus is namelijk zo’n zooitje de laatste tijd. Weer afwachten dus…
ow mascha wat spannend!
ja bij mij was ik dit keer rond mijn NOD ook niet ongi en toen ik 5 dagen later testte was hij wel positef dus wie weet meid! ik blijf duimen voor je meid!
ik duim ook voor je meis!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Waarom kan die test niet gewoon positief zijn, weet zo’n dom ding dan niet dat er iemand vol spanning zit te wachten. Ik blijf voor je duimen en hopelijk is het over een paar dagen wel positief.
Wat een lekker toetje heeft Meagan zeg :inlove:
HAHAHAHAHAHA, you go babymuisje vertel jij dat me test ook even
Heb nog steeds verschijnselen alleen willen die tests niet meewerken hierro, krijg er een kunstkop van en wordt er helemaal niet vrolijk van ook.
maar nog steeds geen ongie dus??
oooohhh wat spannend :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Diana, wat gaaf die knipjes :inlove: Meagan wordt ook al zo’n echt meisje! Haar broers zijn vast apetrots :mrgreen:
Dank je wel, Yvet heeft zich prima vermaakt zoals je ziet
@ Mascha, die testen snappen er ook niets van he, ze kunnen gewoon ‘zwanger’ aangeven Zolang er nog geen rood is blijf ik duimen :thumbup: :thumbup:
he jammer meid! :hug:
hehhhh verdorie meis, had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn…
dikke knuff meis!!