STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Je kan die stang er ook afhalen, of wegdraaien dus das geen probleem. Het is een wipstoel van Fisher Price, een baby gear en hij was net geen 55 euro. Hij was 99 euro gezakt met de prijs naar ca. 55 euro. Ik heb hem via het internet besteld. http://www.kiddiz.nl/speelgoedwinkel/baby-stoeltjes-c-214_330.html Ik heb hem van een andere site besteld maar hier staat ie ook bij. Ik was zelf dus ook helemaal :inlove: en moest hem gewoon hebben. Zoals het er u voor staat, komt er hier geen tweede. het valt me allemaal wat tegen en mijn man hoort me alleen maar klagen dus die zegt pertinent; nee er komt geen tweede. Ik zeg niet dat er nooit een tweede komt, want ik kan natuurlijk nog van gedachten veranderen maar als er ooit een tweede komt dan echt pas over een paar jaar denk ik. Ik wou altijd graag veel kindjes hebben maar daar was ik naarmate ik ouder werd ok al vanaf gestapt maar dan zou ik ze graag vlak achter elkaar krijgen maar daar ben ik u dus ook vanaf gestapt.

Hallo allemaal.Hier ben ik dan weer.Eindelijk even een gaatje hahaha.

Hier gaat alles super.Mats doet het erg goed en ik voel mezelf ook erg goed.

het valt me erg mee.Het is wel druk,maar de jongens zijn op het moment erg lief en helpen goed.Het is gelukkig ook vakantie,dus hoeven we niet te stressen om op tijd op school te zijn.Dat scheelt ook natuurlijk.

Liz had voor me een foto geplaatst van hem.Ik zal van de week eens een nieuwe plaatsen,want hij groeit als kool.De BV gaat super!!

Hier is het vrij rustig zag ik.

Marscha en Nadine,balen dat jullie gezakt zijn zeg,hopelijk kan je snel weer op.Hoe gaat het met het rijden zelf??

En wat goed dat je gestopt ben met roken Marscha,vol houden he.

Saskia,wat een super wipstoeltje zeg.Echt meisjes,leuk joh.Jammer dat je zwangerschap zo tegenvalt.Mijn hubbie had ook wel last van mijn hormonen hoor,maar het zijn maar een paar maanden en dan gaat dat weer over.het wil natuurlijk ook niet zeggen dat een volgende zwangerschap weer hetzelfde is.Ze zijn allemaal anders.

Heb je zoveel klachten dan??

He Santos,heerlijk joh lekker met de caravan weg.Wanneer ga je??

verder zal ik er wel een heleboel vergeten zijn.Ik zal proberen om regellmatig weer even te kijken.Ik ben ook zo aan het genieten.'s avonds is mijn momentje met Mats.Dan liggen de mannen op bed en lig ik met Mats samen op de bank.Heerlijk!!!

iemand nog leule plannen voor het weekend??

groetjes Alexandra

Goedemorgen meiden,

Zitten nog vol in Jac zijn vakantie dus zijn we lekker veel op pad, met dit weer veel winkelen…wat ik helemaal niet eg vind… :mrgreen: …weer veel overbodige dingen gekocht die Meagan helemaal niet nodig heeft…kan geen winkel voorbij lopen hihihihi

Vakantie was heerlijk, wel veel regen gehad maar dat mocht de pret niet drukken…Meagan heeft geen kick gegeven , en slaapt nog steeds heerlijk door (vanmorgen 7:45 vanaf 23:00 :dance: )

@ santos…hier ook nog steeds zwangerschapskleding en XL shirts…miste mijn zwangerschapsbuikje ook heel erg…maar nu vind ik het niet meer leuk…lijk nog steeds zwanger… :roll:

@Mascha…jammer meis dat je gezakt bent…ik had het in 1 keer…maar durf niet meer te lessen…dus is mijn theorie verlopen…stom he…

De volgende keer is het feest !! :thumbup:

@Alexandra, heerlijk meis dat het allemaal goed gaat net Mats, kan je echt lekker genieten zo!

@babymuisje…zeg nooit nooit…zeiden wwe ook na de jongens…het was goed zo…moet je nou kijken :wink: …je bent straks zo vergeten hoe het was… :thumbup:

Ik ga er ook vanuit at ik alle kwaaltjes enzo ben vergeten als de kleine meid er eenmaal is. Gelukkig hoeven we niet zo heel lang meer en zijn we al over de helft. Ik ben zooo nieuwsgierig naar wie er in me zit. Ik probeer nu gewoon positiever te zijn en het helpt natuurlijk ook dat ik sinds gisteren de kleine eindelijk zo (zonder handjes op mijn buik) voel. Dat schept toch ook wel weer een sterkere band.

Leuke foto van Meagan zeg

meagan :inlove: :inlove:

babymuisje je vergeet de kwaaltjes echt :thumbup: ik heb echt een hele vervelende zwangerschap gehad, kotsmisselijk, lage bloeddruk echt dag in dag uit beroerd gevoeld… en nu ik silve heb wil ik er zekers nog eentje hoor… dan maar weer 9 maanden ellende maar de 2e komt er zeker :thumbup:

Nadine, nee hoor het klussen doen we nog steeds… en ondanks dat ik nu inderdaad met me rijlessen en me theorie bezig ben, blijft het zwanger worden toch erg door me hoofd spoken…

Momenteel is er een twijfel hierro… Ben misselijk al sinds vrijdagavond… en het houdt niet op… sinds me miskraam elke keer vanaf me ei last van me (.)(.), nu dus ook alleen anders, minder pijnlijk ofzo… Ik kan het niet echt uitleggen. Daarbij ook moe en kribbig en ik kan wel elke keer janken… Maar ja kan dat ook niet gewoon van de zenuwen zijn en misschien omdat ik gestopt ben met roken…

Alexandra fijn om te horen dat het goed gaat met Mats en de rest van het gezin. Heb al even foto’s op je hyves zitten bekijken en ik vind het een leuk ventje.

Diana wat een leuke foto van Meagan.

Dus weer een spannende week tegemoet Mascha. Ik duim dat het raak is :thumbup: :thumbdown:

ik duim ook door!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ik hoop t zo voor je :pray: :pray:

@diaantje17 wrote:

@ santos…hier ook nog steeds zwangerschapskleding en XL shirts…miste mijn zwangerschapsbuikje ook heel erg…maar nu vind ik het niet meer leuk…lijk nog steeds zwanger… :roll:

Erg he :oops: Ben benieuwd hoe mn badpak zit :? Heb mn tshirts maar van zolder gehaald voor als we gaan zwemmen...

Wat een mooie foto van Meagan!

@Mascha, :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

oh Mascha…spannend meis…hoop het zo voor jullie…ga flink duimen voor je !!

Ik heb me cyclus eens nagerekend en ik kom gemiddeld op 26 dagen uit van de afgelopen 4 cyclussen, dus heb ik besloten om me banner iets aan te passen. Vandaar dan ook nog maar 4 dagen tot me NOD… :pray:

spannend :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wanneer ga je testen? over 3 dagen of wacht je wat langer?

Gezien me wisselende cyclus, lijkt het me slimmer om in ieder geval tot na het weekend te wachten, maar of ik dat kan volhouden dat weet ik niet. In principe uitgaande van 26 dagen zou ik vrijdag mogen testen, maar ja me cyclus wisselt zo giga.

spannend hoor! ben echt heel erg benieuwd… ik gun het je echt zo ontzettend erg! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Ik wordt hier momenteel gek… Al die tegenstrijdige gevoelens…

Rotgevoel in me buik, maar ja dat kunnen ook me darmen zijn, heb ik namelijk wel vaker last van. Misselijkheid is iets minder, maar nog wel aanwezig. De pijn in me (.)(.) wordt langzamer erger, terwijl het normaal langzaam aan minder werd, ach ik zal het me eigen wel weer lopen aan te praten, wil het te graag en daarom denk ik bij elk klein dingetje van JA!!! Dom, dom, dom van me, ondanks dat het wel logisch is.

jeetje, snap dat je gek word van al die symptomen…duim voor je hoor…het is je zo gegund meid!!

Dus nog geen nieuws van Mascha. Ik duim met de rest mee en ik vind het ook heel begrijpelijk dat je gek word van al die kwaaltjes. Spannend hoor en hopelijk is het dit keer raak bij jullie. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:slight_smile: Ooooo Marscha,spannend meid.Hopelijk is het zover.Ik zal ook verder duimen voor je en ik snap heel goed dat je gek wordt van al die symptomen

Nog even geduld en dan weet je het.Ik hoop het voor jullie.Het is jullie echt gegund.

liefs Alexandra

ik wilde jullie even laten mee genieten van mijn beginnende buikje!