Jeetje Nadine, wat gaat dat hard alweer 5 maanden, wordt inderdaad een hele knappe meid zo te zien.
Henrieke inderdaad je kan er paarden huren, dus gooi die cap maar in de caravan. Het is gewoon een heerlijke omgeving daarro.
Heb gister de foto’s gekregen, jammer genoeg is de eerste wat donker en ik kan ze op deze computer niet lichter maken :think:
Ben zelf giga verkouden en slaap de halve nacht niet, dus duik er nog even weer in
Alles goed met iedereen verder?
Diana heeft al bijna de vakantie er weer op zitten volgens mij
Wat een lekkere meisje toch, om op te vreten :inlove:
Henrieke geniet van de vakantie en van elkaar zou ik zeggen.
Hier nog even een nieuwe buikfoto van mij met 22 weken;
we schelen precies 11 weken babymuisje!
hier alles wel redelijk, zit alleen te wachten op mijn overplaatsing op het werk omdat we momenteel een agressieve client hebben bij ons op de woning en dan mag ik niet blijven werken!als de situatie is opgelost of de client weg is kan ik weer terug komen…
Tjee zeg das ook wat maar als het maar veilig is voor jou en de kleine.
Wat grappig dat we precies 11 weken schelen, wanneer komt jouw 1ste buikfoto hier te staan
@Saskia, mooi buikje :inlove: Alweer over de helft, gaat snel he!
@Lenneke, wel verstandig dat je niet met agressieve clienten mag werken, maar om nu al thuis te zitten… Kan je wel nog even lekker veel tijd aan Kaja besteden!
Hoe voel je je eigenlijk? Gaat alles goed?
@Diana, alweer terug van vakantie?
Hier gaat alles zn gangetje. We voelen ons alweer wat beter.
Prettig weekend!
@henrieke, ik kom niet thuis te ziten hoor, ga naar een andere locatie toe.
zal binnenkort hier een buikje van me plaatsen!
ga nuw eer verder!
dames wat leuk die buikies :inlove: mis de mijne toch ook wel hoor :mrgreen:
haha, ik mis mijn buikje ook hoor, het was altijd zo gezellig :mrgreen: (en toen was ik trots op mn dikke buik, nu wordt het al hard minder. Loop nog in mn zsbroeken en heb een korte broek gekocht maat 46 )
@Lenneke, oh, dus geen extra vakantiedaagjes :mrgreen: Je werkt nu nog bij de agressieve client? Kijk dan maar uit :-*
Wij zijn vanavond even op verjaardag geweest. Fles mee… 190cc gedronken, maar nog niet willen slapen… thuis nog even 10 minuutjes gedronken en dan wel slapen he :roll: Dinsdag hebben we een bruiloft, maar ik denk dat ik toch maar vraag of mn schoonouders hier komen, want anders blijft ze uit dr ritme. Ga nu wel snel naar bed, want waarschijnlijk komt ze morgen gewoon weer om 6uur :think:
nee, half 9, dag ritme
half 9? das toch heerlijk kon je een beetje uitslapen :thumbup:
ik ben ook nog steeds 10 kilo te zwaar :? op t end woog ik 91 en nu bijna 70 dus ik kom weer in de buurt…
@enidan23 wrote:
half 9? das toch heerlijk kon je een beetje uitslapen :thumbup:
ik ben ook nog steeds 10 kilo te zwaar :? op t end woog ik 91 en nu bijna 70 dus ik kom weer in de buurt…![]()
Uitslapen… ik was natuurlijk wel om 6 uur wakker :mrgreen: Net nog even een uurtje plat geweest

Hier idd ook nog 10 kilo te zwaar. In totaal 27 kilo aangekomen en alleen op mn buik moet er nog veel af (lijk nog wel 4 maand zwanger :oops:, ben al eens vaker 10kg te zwaar geweest, maar toen zat het overal)
Balen dat er nog 10 kilo af moet. Ik ben tot nu toe 2 kilo aangekomen dus hopelijk komt er niet al te veel aan deze zwangerschap en dan is het er hopelijk ook zo weer vanaf :mrgreen:
Ok, ok ik zal me ook weer eens even melden.
Ben helaas afgelopen maandag gezakt voor me theorie, had 11 vragen fout terwijl je er maximaal 6 mag hebben
Verder weet ik het hier niet… Normaal rond de tijd dat ik me ei gehad zou moeten hebben begint de pijn in me (.)(.), nu alleen een beetje licht gevoelig, normaal lijkt het wel of ik zwanger ben tenminste zo voelt het.
Ow ja, ik ben gestopt met roken!!! Nu al zo’n 2 weken…
goed hee gestopt met roken :thumbup:
en balen van je theorie, ik had er laatst 10 fout… ook gezakt dus!
Balen dat jullie gezakt zijn zeg .
Mascha wat goed dat je gestopt bent met roken
Ik heb gisteren een erg schattig wipstoeltje gekocht en het is vandaag al bezorgd :mrgreen:
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH wat schattig!!! Ben helemaal :inlove: hierro… Jeetje wat een lieffie… Wat een leuke wipstoel… ben helemaal :inlove: Begin zelfs te bazelen en in herhaling te vallen.
Nadine balen he had je ook zo’n rotexamen, bij ons was meer als de helft gezakt volgens mij.
bij ons was ook meerendeel gezakt hor, want dat mens zei nog dat ze eerst de namen opnoemde die gezakt waren en ik kreeg al hoop dat ik gewoon geslaagd was om dat er heeeel veeel namen voor mij opgenoemd werden… vet gezakt dus :thumbdown:
geweldige wipstoel zeg :inlove: waar heb je die vandaan?? en was die duur of viel t mee??
hoe gaat het verders eigenlijk met je mascha? ben je nog erg druk aan het klussen of hebben jullie het wat rust gegeven?? :-*
@mascha, wat goed dat je gestopt bent met roken! Succes ermee :thumbup:
@Mascha en Nadine, balen dat jullie allebei gezakt zijn voor je theorie… wanneer mogen jullie weer op?
@Saskia, wat een schattig wipstoeltje :inlove: Wij hebben er een zonder boog, dus dit is veel handiger (en lief roze, haar evt toekomstig broertje krijgt hopelijk zijn eigen wipstoel :mrgreen: ).
Alweer bijna weekend, wat gaan de dagen ontzettend snel als je thuis bent! Hubbie heeft ook vakantie, dus gezellig saampjes op pad! Straks de caravan ophalen, dan kunnen we die in gaan pakken :thumbup: