STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

kitten bijna weer testtijd, ik duim voor je meis!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@nadine, Silve alwee 4 maanden, wat gaatg dat ongelovelijk snel he!!

@Mascha, ga weer voor je duimen :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray:

Jaaaaaaaaa van harte gefeliciteerd Alexandra en hubbie met de geboorte van jullie zoon MATS !!!(wat een gave naam zeg!!)

Geniet lekker van je kraamtijd meis!!

Hoi Hoi,hier een klein berichtje.Alles is goed gegaan.vrij snel en erg heftig.maar dat geeft niet.je krijgt er iets moois voor terug,maar dit is echt de laatste keer hahahaha.het lopen gaat wat moeilijk.het voelt wat beurs en het ziet wat blauw,maar dat trekt wel weg.

we hebben 2 leuke jongen meiden als kraamhulpen.er is een stagaire bij.

dus proberen we lekker te rusten,maar man wat is dat moeilijk met 3 kids hahaha.

foto’s volgen nog

liefs Alexandra

Hier is die rooie duivel weer om de hoek komen kijken, wij gaan dan ook ronde 9 in. Van mijn cyclus wordt ik helemaal gek sinds die miskraam, altijd normaal 28 dagen geweest, nu wisselt hij giga, dan is het 29 dagen dan gewoon 28 en dan weer eens 23 en nu voor de verandering weer eens 27 dagen, jeetje als je al niet eens van je cyclus op aan kan waar dan van nog wel tegenwoordig.

Alexandra kan niet wachten op de foto’s.

:hug:

tja, in de maatschappij van tegenwoordig kan je nergens meer van op aan he :angel:

Nope was dat maar waar :frowning:

hey meiden…

@ mascha…wat ontzettend balen en ongelovelijk frusti dat je ongi bent geworden…

…speciaal voor jou meis…

@ alexandra…ben ontzettend benieuwd naar de foto’s van Mats …maar geniet eerst maar lekker van je kraamtijd…voor je het weet is het zo voorbij…(had nog wel een weekje willen hebben hihihi)

Hier gaat het heerlijk, Meagan groeit als kool…donderdag moeten we naar het CB, dus ben heel benieuwd hoe ze gegroeid is en heo zwaar ze nu is…zie aan haar koppie dat ze echt wel zwaarder is geworden en sommige kleding begint toch echt wel strakker tezitten hihi

De BV gaat super, heb met de jongens echt veel problemen gehad met tepelkloven , ontstekingen etc…maar nu gaat alles lekker…heb ook van die borstschelpen gekocht, en die werken super als je even merkt dat het gevoeliger bij de tepels begint teworden…kan ze echt aanraden…

Volgende week maandag gaan we op vakantie…een weekje Vennenbos lekker er even uit, even helemaal niets doen …heb er ontzettend zin in…ben benieuwd of Meagan mag " zwemmen" …denk het niet …met al die bacterien in zo’n zwembad…nouja…gaan we anders lekker veel wandelen…ook goed voor mama…want die past nog steeds haar broeken niet …zucht…

Duimen dat we mooi weer hebben …

Oh nog even een vraagje aan Henrieke, hoe heb je die foto van Yvette gemaakt ( die je als profielfoto hebt bij hyves…met die kleurtjes)…vind m echt leuk.!!!.

Zo gaat er weer vandoor…Meagan slaapt dus snel ff door het huis knallen hihih

laterrrrrrrrrr

Mascha, wat vervelend zeg dat ze er toch weer aan zijn gekomen en helemaal balen dat je niet helemaal kan vertrouwen op een regelmatige cyclus.

Hier zit ik ook met smart te wachten op de foto’s van mats :wink:

Het was wel een keer weer tijd voor een nieuwe buikfoto van mij dus bij deze. een 20 weken buikfoto

@Diana, lekker op vakantie!!

Het plaatje is gedaan via http://www.amazingpopart.nl mn zus heeft dit geregeld, want ze had via de tandpasta een code gekregen om het gratis te laten doen :wink:

@Saskia, mooi buikje :inlove:

volgens mij is die van mij nog bijna net zo groot… baal er echt nog van dat ik haast geen gewone kleren aan kan. Als je zwanger bent is dat leuk, maar nu echt niet meer :evil:

Net buiten foto’s gemaakt op het speelkleed, ga ze snel bekijken :lol:

he meiden hoe gaat 'ie hier??

ben vanmorgen voor de eerste keer naar het CB geweest, het gaat super met Meagan…ze weegt nu 4220 en is nu 53,5 cm …dus we doen het heel goed saampies.

ben zo trots op mijn meisje :inlove:

Vanavond weer kraamvisite…7 tantes van Jac komen Meagan bewonderen…zal haar maar vast voorbereiden…word een kippehok hihihihi

Hier gaat het vandaag wel weer goed. Ik had donderdagochtend even een schrik. Mijn rechterzij deed ongelooflijk veel pijn. Had de tranen over mijn wangen lopen. Ik heb om 9 uur gelijk de vk gebeld en zij is bij mij langsgekomen. Gelukkig was alles in orde met de kleine meid en moest ik naar de ha toe. Mijn aardige vk heeft me naar de ha gebracht en weer thuis gebracht. Gelukkig was er niks met de placenta (hij was eerst bang dat de placenta aan het los laten was) of met mijn ingewanden aan de hand. Zijn conclusie was dat het waarschijnlijk mijn buikwand/buikband was en ik moest maar rustig aan doen en hopelijk was het dan snel voorbij. Ik heb donderdag en vrijdag behoorlijk wat last gehad maar vandaag gaat het weer goed met me gelukkig.

Zo ook weer eens een berichtje van mij…

Wat zijn we stil de laatste paar dagen meiden…

Nou ik ben even nieuwsgierig geweest en heb de hyves van sommige dames van ons eens bekeken en de babyfoto’s eens bekeken.

Allemaal hele mooie baby’s hoorMats is ook echt een schatje. Jeetje Diana wat heeft Meagan een bos hoor joh wow.

Henrieke wat een leuke plaatje heb jij op je hyves staan met foto’s van Yvette. Is dat het plaatje wat je schoonzus, of zus heeft gemaakt?

Het is hier idd stil :wink:

@Mascha, die foto met die vlakjes is via een site gemaakt, maar heeft mn zus idd geregeld.

Ik volg idd ook de foto’s die op hyves worden geplaatst, je ziet ze toch elke keer echt veranderen he :mrgreen:

Alles goed met jou?

@Saskia, schrikken zeg! Maar gelukkig dat met de beeb alles goed gaat. Echt proberen rust te houden he :wink:

@Diana, Meagan groeit dus ook goed! Wij mogen volgende week alweer heen, maar dan de eerste prikjes… ben blij dat hubbie dan mee kan :silenced:

Je bent nu op vakantie, maar we gaan toch niet zo hard :lol:

Wij gaat trouwens ook nog op vakantie! Weekje naar Vierhouten (bij Nunspeet) met de caravan! Heb al even nagevraagd en je mag zwemmen met de baby (dus Diana, hoop dat je ook ben gaan zwemmen :wink: ) dus dat gaan we zeker uitproberen!

Ga nu douchen en Yvette klaar maken, want ik moet naar de gyn voor eindcontrole en Yvette gaat even naar mn moeder. Eerst daar zo een kop koffie drinken 8)

Je ziet ze inderdaad veranderen, ik hoef maar naar het zoontje van onze vrienden te kijken, jeetje en die is nu net een maand oud en al zo veranderd. Of me neefje, die begint steeds meer op zijn vader te lijken vind ik.

Vierhouten is leuk Henrieke, welke camping wordt het? Me schoonouders staan daar namelijk elk voorseizoen met de caravan.

Verder met mij alles goed, klusdagen komen er weer aan hierro… Hubbie moet verplicht van zijn baas. Ja hij mag in zijn vakantie niet met zijn werk bezig zijn, maar alleen maar aan het klussen zijn. Dat waren de letterlijke woorden. Alleen is tegen de tijd dat wij vakantie hebben de officiele klusperiode weer voorbij… :?

:mrgreen: Als je niet weet waar het over gaat moet je man verplicht zwart werken :mrgreen:

Maar de rust kan in elk geval helpen om samen dingen te doen en wie weet is het dan wel ‘raak’ buiten de klusperiode :wink:

We gaan naar camping Samoza, lijkt mooi op de site!

Duik nu weer even mn bedje in, want ondanks dat Yvette goed slaapt ben ik op… hartstikke verkouden, giga zere keel, 's nachts veel wakker enz, dus nu Yvette weer even slaapt tot een uur of 10 kan ik ook mooi nog even mn bed in :wink:

Henrieke dat is een hele mooie camping, dat is namelijk de camping waar mijn schoonouders in het voorseizoen altijd staan. Een heerlijk groot zwembad met binnen en buitenbad, het bos vlakbij en een hele grote zandvlakte, waar een hond, mits je die hebt, zich helemaal kan uitleven. Sanitair wordt er naar mijn idee altijd netjes bijgehouden.

Tis hier lekker rustig de laatste tijd. Komt vast door de vakantieperiode. jammer genoeg heb ik nog lang niet vakantie. Ik neem 2 weken verlof voor mijn zwangerschapsverlof op dus dat betekend dat ik pas 1 oktober ongeveer vakantie heb. duurt wel erg lang maar gelukkig werk ik maar halve dagen.

Mascha hopelijk is het deze keer raak, ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:

Hoe is het trouwens met de rest van de dames en de kleine beebs?

hey ladies!

met silve gaat t prima, ze groeit echt als kool… nog ff en dan is ze alweer 5 maanden… wat gaat dat hard he! ze krijgt al echt dikke spekbilletjes :inlove:

5 maanden alweer, wat is ze al groot he :inlove: Leuk foto’s!! Zal binnenkort ook weer wat plaatsen, maar mn moeder moet ze nog even opsturen (ik kan ze op het moment niet zelf op de computer zetten) :wink:

@Mascha, fijn om te horen! Het is toch altijd afwachten en dan hoor je het liefst dat het een goede camping is :lol: Zag net dat je ook paarden kan huren. We nemen geen hond mee, maar denk dat ik in elk geval mn cap even in de caravan gooi :angel: Zowiezo houden we van wandelen, dus dat komt goed! Heb al zwemluiers voor Yvette gekocht, dus dan kunnen we lekker het zwembad uitproberen!

@Saskia, het is ook zo 1 oktober! Ik mocht voor mn verlof geen vakantie opnemen, maar als je dan eenmaal vakantie hebt dan kan je heerlijk uitrusten, want de weken vliegen voorbij, maar het is niet zo dat je dan na 3 weken alweer aan het werk moet!

Met ons gaat het prima, maar allebei erg verkouden, dat is voor zo’n kleine hummel wel heel zielig… drinken gaat dan moeilijker als je neusje dicht zit, dus vanmorgen eerst maar even naar de drogist geweest! Zelf ben ik nu s nachts elke keer wakker, terwijl Yvette lekker doorslaapt :think:

Nog een dagje en dan heeft paps bouwvak, dus dan lekker drie weekjes met zn drieen :inlove: