Ja ik bedoel inderdaad voor de kraamtijd… Onze vrienden hoefden hun bed namelijk net niet op klossen te zetten, dus als ik een bed kan vinden die lekker hoog is (waar ik toch wel van hou) hoef ik hem tegen die tijd ook niet op klossen te zetten.
Zou niet speciaal voor de kraamtijd rekening houden… want het ligt ook aan je kraamverzorgster. Ik kon echt niet uit bed komen toen hij nog op klossen stond (ivm wond van ks), dus hij mocht van de kraamverzorgster naar beneden. Zou dus lekker doen wat je zelf het prettigst vindt, tenzij je kiest voor een waterbed :mrgreen:
@Alexandra, heeft de kleine zich gister aangekondigd???
hoi hoi,nee hoor.wel heel veel last gehad van voorweeen,maar het zet niet dorr jammer genoeg.eind van de week ben ik uitgerekend dus ik hoop dat we voor het weekend bevallen.Dat is ook nog mooi voor de zomervakantie.de kids vinden het toch wel leuk om te trakteren op school ook natuurlijk en na deze week hebben ze nog 1 week school hier en dan begint de zomer vakantie.donderdag moet ik weer terug naar de gyn.misschien wil hij wel strippen of zo als dat kan.voor mijn gevoel zit het niet potdicht meer,we zullen het eens vragen.
ik zou ook gewoon een bed naar je zin nemen hoor marscha en niet speciaal naar je kraamtijd kijken.dat is een heerlijke week en dan is hij weer voorbij.Je bed moet wel naar je zin zijn want je koopt niet zomaar weer een nieuwe.
leuk Lenneke dat opa’s en oma’s op de hoogte zijn.waren weer helemaal happy natuurlijk.geniet lekker joh.voel je je nog goed??
fijne dag nog.
liefs Alexandra
@Alexandra, ik ga voor je duimen dat de beeb rekening houdt met de schoolvakantie’s, want het is natuurlijk niet leuk als je pas na de vakantie mag trakteren
hier werd er door mijn collega’s al gezegd dat niet iedere vk de bevalling nog boven begeleid en dat je dus mss wel beneden zou moeten bevallen. Ik heb het nog niet nagevraagd bij mijn vk maar hopelijk mag ik gewoon in mijn eigen bed bevallen en dan gaan er gewoon lekker klossen onder. Als ze niet boven de bevalling wil doen dan zal ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis moeten aangezien wij beneden geen plek hebben voor een bed.
Alexandra ik hoop nog steeds dat de baby zich snel aandient
Lenneke, idd hoe voel je je?
Hier alles goed. Ik ga vanmiddag even kijken naar een moederfiets. Heb 2 leuke gezien en daar wil ik een testritje mee maken en als er 1 is die geweldig fietst dan ga ik me aanmelden bij het fietsproject bij mijn werk en hopelijk heb ik dan volgende week een nieuwe fiets.
dames ik voel me prima! heb geen kwaaltjes soms wat sneller moe en wat sneller honger maar verder echt alles top! hoop dat dit net als bij de zwangerschap van kaja zo door gaat!
het is heerlijk genieten! zeker nu kaja weer in een leuke fase zit! hij is weer lekker zich zelf en luisterd weer prima!
en hoe is het met jullie?
hoi babymuisje.wat raar dat de vk geen bevallingen boven doen.lijkt me sterk hoor.misschien alleen als je boven erg weinig plek hebt of een waterbed maar anders kan ik het me niet voorstellen.zou jammer zijn als je daardoor in het ziekenhuis moet bevallen.
fijn trouwens zo’n moederfiets.ik heb er oook 1 en in het begin is het even wennen omdat het stuur nogal breed is,maar verder fietst het hartstikke lekker.lekker veel ruimte erop.
fijn dat je jezelf zo goed voelt lenneke.hopelijk blijft dat zo en blijft kaja zich ook zo goed voelen.Luisteren kennen ze hier op het moment niet zo goed,maar dat komt waarschijnlijk ook door de verandreing die eraan zit te komen,aan de jongens wordt nu toch ook regelmatig gevraagd wanneer de baby nu komt.
vanavond lekker voor de buis hangen.ik heb weer genoeg gedaan vandaag.
liefs Alexandra
Wij hebben hier ook een VK in de buurt die geen boven bevallingen doet… en een praktijk die geen thuisbevallingen doen en eentje die in het weekend geen thuisbevallingen doet… dus dan kan je in het ZH bevallen en is het direct een soort ‘medische indicatie’
@Saskia, nog een fiets gevonden? Wat kan ik me voorstellen bij een moederfiets?
@Lenneke, geniet van je zwangerschap!
@Alexandra, wie worden er flauwer van DE vraag, jij of de jongens :mrgreen:
Yvette heeft vanacht tot half 6 geslapen :thumbup: Alleen ben ik benieuwd wanneer ze straks weer komt, want ik wilde vanmiddag even naar de braderie in het dorp :lol: Handig zo’n kleine, plannen, plannen en nog eens plannen Gelukkig is het van 14 - 21uur, dus we kunnen vast wel een paar uurtjes vinden
allebei denk ik hahahahaha.ik zie ze op school al weer lachen zo van daar komt ze weer aangewaggeld hahahahaha,geeft noks hoor.als mensen niet informeren zou ook niet leuk zijn.
het is goed weer voor de braderie.yvette lekker eten geven en daarna gelijk op pad.je kan daar ook vast wel een terasje pakken waar je haar eten kan geven??
geniet ervan
liefs Alexandra
Ik heb idd een moederfiets gevonden en besteld. Hebben jullie ook een reclame folder gekregen van Profile? Daar staat een Advancer (is het eigen merk van Profile) Malibu in, in de kleur zwart/beige. Dat is hem geworden. Ik heb er even op gereden en ik moet er wel erg aan wennen. Hij fietst een stuk lichter dan mijn oude fiets, de remmen werken stukken sneller dan mijn oude fiets en het stuur reageert ook nog sneller. Het zal dus even een paar dagen wennen zijn maar dan is het helemaal geweldig. Ik hoop dat ik hem zaterdag al kan ophalen en anders hopelijk begin volgende week.
Saskia fijn meid dat je geslaagd bent voor een fiets, hopelijk went ie snel.
Heb afgelopen maandag weer een rijles gehad en ja hoor ik had een ongeluk. Nee niet mijn schuld en we zijn er allemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Ik sta rechts voorgesorteerd bij een rotonde, naast mij komt een connexxion busje staan, voor linksaf. We willen allebei optrekken en die tr*t komt te ver naar rechts, waarbij ze dus zo de voorkant van me lesauto beschadigd. Wieldop/velg flink beschadigd, buitenspiegel naar buiten geslagen, bestuurdersdeur wil niet meer open en het spatbord aan de bestuurders kant flink ingedeukt. Nog erger me instructeur gaat vandaag of morgen op vakantie met diezelfde auto. Heb gelukkig gisteren begrepen dat voor die tijd zijn auto wel is gerepareerd. Nou dit was dus wel het rijlesje wel. Ben aardig geschrokken, maar niet zo erg dat ik niet meer kon rijden, ben dan ook gewoon naar huis gereden. Me instructeur heeft zijn spatbord iets verbogen zodat de bestuurdersdeur gewoon open kon. Het enige wat ik nu denk is, jeetje wat ben ik blij dat ik niet zo snel optrok anders had ze in de deur gezeten en wie weet wat er dan was gebeurd.
@Alexandra, we hebben eerst gevoed We wonen 10 minuutjes wandelen van het dorp, dus dan voed ik liever thuis 8)
@Saskia, fijn dat je geslaagd bent voor een fiets!
@Mascha, gelukkig dat je niet zo erg geschrokken bent dat je niet meer durfde te rijden, maar tijdens je rijles is zoiets toch echt niet leuk Heb je trouwens wel voor een volle les moeten betalen?!? (kan me voorstellen dat dit nogal wat vertraging opleverde)
Hier is alles rustig! Ga nu snel douchen, want Yvette slaapt nog steeds!! Daarna even naar het dorp, wat boodschappen in huis halen, zodat we morgen pas de grote boodschappen hoeven te doen
Ooh Mascha wat zal dat schrikken zijn geweest. Gelukkig is alles goed afgelopen en ben je niet zo erg geschrokken dat je nu niet meer durft te rijden.
GROOT NIEUWS
SNACKERTJE HEEFT VANNACHT OM 2 UUR HET LEVEN GESCHONKEN AAN EEN PRACHTIGE ZOON MATS 3560GR
MOEDER EN ZOON STELLEN HET GOED!PROFICIAT MEIS! :-*
ow super!meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
Zo kijk je en is er niks over de geboorte en later kijk je weer en dan staat er zo maar ineens dat de baby er is. Het gerommel heeft dus doorgezet.
Alexandra en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon
jeah!! gefeliciteerd! met Mats (geweldig leuke naam zeg :thumbup: )
babymuisje! leuk een meissie gefeliciteerd!!!
Heeeeej Alexandra en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een leuke naam!!!
Heel veel geluk met z’n 5-en!
Nieuwbakken mams en paps gefeliciteerd met de geboorte van Mats Een heel erg mooie aparte naam.
Ten tijde van dat ongeluk, waren we al op de terugweg, maar ik was uiteindelijk 1,5 uur later thuis dan de bedoeling was. Heb gewoon me 2 volle lesuren gehad en dan dus ook betaald.