Zo de kleine is weer goed gekeurd dus we gaan er weer tegenaan. Ik heb wel staaltabletten meegekregen maar niet omdat het te laag was (ik zat wel goed maar wel aan de lage kant) maar meer omdat ik me zo flauw voel dus hoplijk helpen ze en voel ik me straks weer een stuk beter. op het werk zou ik eventueel wat later kunnen beginnen en als het fietsen niet meer gaat zou ik misschien met een collega mee kunnen rijden. Ik ben nu in ieder geval lekker vrij (heb morgen ook maar vrij genomen) dus ik kan even weer heerlijk relaxen en bijkomen. Jammer genoeg gaat mijn 20 weken echo van morgen niet door maar word die afspraak uitgesteld naar donderdag of vrijdag. Daar moet ik morgenochtend nog even achteraan bellen.
Lenneke wat heerlijk dat je een kloppend hartje hebt gezien.
Henrieke hoe was het bezoekje aan het cb?
Diaantje fijn dat alles goed gaat met de bv en gewoon lekker naar buiten gaan hoor. Het is zulk lekker weer, waarschijnlijk een kwestie van wennen. Het komt vast helemaal goed.
Hier alles goed hoor Diana, alleen erg druk met werken en ben s’avonds te moe om nog achter de pc te kruipen, miste gisteren bijna de wedstrijd Nederland Roemenie, omdat ik op de bank in slaap was gevallen gelukkig heeft hubbie me wakker gemaakt. Kom momenteel s’morgens met moeite me bed uit, maar ja we hebben het ook zo druk gehad er moest van alles worden veranderd in de winkel plus 2x vracht en me collegatje die we natuurlijk miste.
Met me collegatje gaat het redelijk, ze heeft vandaag weer een paar uurtjes gewerkt en vertelde mij dat ik van geluk mocht spreken dat ik nog een keuze had en gekozen heb voor een curetage. Der miskraam heeft maandag doorgezet ze heeft praktisch de gehele dag met weeen rondgelopen.
Lenneke meid dat is goed nieuws ben zo blij voor jullie een kloppend hartje gefeliciteerd.
Saskia gewoon genieten van die extra vrije dagen, hormonen horen erbij, ik was al niet te genieten voordat ik wist dat ik zwanger was.
Even heeeeel snel…
@Diana, fijn dat met Meagen ook alles goed gaat! Heb Yvette nu op 6 a 7 voedingen, maar nu heel veel met haar bezig om de speen weer in dr mond te stoppen :mrgreen: Yvette is nog wel elke nacht om 3 uur wakker, maar heeft dan om 21 uur haar laatste voeding gehad
Wij proberen toch elke dag al een rondje te wandelen, alleen als het regent en heel hard waait niet, vind het zelf ook lekker om er even uit te zjin :mrgreen:
@Saskia, super dat alles goed is! Fijn dat je op het werk wat dingen kan regelen om het jezelf wat makkelijker te maken!
CB was goed! Gelukkig geen CB die verteld hoe je het MOET doen… mag haar nu rustig op dr zij leggen als ze dan sneller slaapt :lol:
Yvette is nu 5330gram, dus in 2,5wk weer een halve kilo gegroeid :thumbup:
lang leve de duim !!..vind het zo aandoenlijk om Meagan met haar duimpje teizen…heb een vermogen aan spenen in huis liggen…maar helaas wil ze alleen de duim…wel weer lekker dat ik er snachts niet uit hoef om de tut weer tezoeken in bed ( nouja bed…ze ligt nog steeds op onze kamer in haar wiegje…) hihihi
Afleren word w.s wel een drama… :roll:
by the way…meagan kan ook alleen inslapen op haar zij…als ik haar op de rug leg word ze zo onrustig…
(wel gek hoe dingen in de loop der jaren veranderen…vroeger moest je ze op de zij leggen…nu is op de rug verplicht…zucht…en zo zijn er tal van andere dingen die veranderd zijn…heb medelijden met de jongens…hebben het zwaar gehad vroeger…hihihih)
En wat groeit yvette hard zeg!!! jeetje meis…heerlijk he als het zo goed gaat met je kleintje!!
Gelukkig hebben ze hier op donderdag een inloopspreekuur van 12:00 tot 13:00…kan je terecht voor vragen en kan je ze wegen enzo…zonder afspraak …ga volgende week donderdag even wegen denk ik…vandaag regende het me iets tehard! hihihi
Zo ik ben weer terug van de 20 weken echo. Alles zag er goed uit en het lag mooi op schema qua groei enzo. We weten nu ook wat we krijgen :inlove:
WE KRIJGEN EEN MEISJE
Blijkbaar krijgen we allemaal een meid hier bij de meistoppers :mrgreen:
Ik heb gisteren nog even wat spulletjes gekocht bij de Prenatal;
Mijn echo foto’s van vandaag;
Met de billetjes bloot en de beentjes hoog in de lucht
Bij het pijltje is niks te zien dus echt een meisje
Met het mondje open en lekker vruchtwater “lurken” zoals de echoscopiste zo leuk zei (zie pijltje)
Hoi babymuisje.Gefeliciteerd!!Super een meisje. Volgens de echo krijgen wij een jongen.Stom eigenlijk,want mijn gevoel zegt nog steeds dat het een meid is hihiiihihihi.Stom he.Ik heb het toch echt duidelijk gezien of het moet navelstreng zijn geweest.Ik vind het super hoor!!Drie knullen vind ik hartstikke leuk.Ik ben wel blij dat ik weet wat het wordt,omdat mijn gevoel van het begin af aan zegt dat het een meid is en ook volgens de chinese horoscoop en ik had het niet geweten dan had het misschien toch tegen gevallen(wat klinkt dat echoistisch,maar zo bedoel ik dat niet hoor)Als alles maar goed is,daar maak je je bij nr 3 toch wel meer zorgen om vind ik.
Alles is weer goed gekeurd bij de gyn.volgende week weer terug.Het is een goed teken dat het rommelt,maar wilt in principe nog niks zeggen.Ik hoop dat ik mijn afspraak van volgende week niet meer haal,want het gaat nu wel erg zwaar wegen en meneer drukt erg tegen de onderkant aan.Dit loopt helemaal niet fijn.maar ja. we lopen nog nou ja loopen hahahaha.Meer waggelen hahahaha.
Ik ga het eten maken.De oudste is p schoolreis geweest en helemaal gaar,dus dan kan hij vanavond op tijd naar bed.
fijne avond
liefs Alexandra
leuk hoor een meid babymuisje! gefeliciteerd!
Dankje. alexandra ik hoop dat de kleine zich snel aandient want zo te horen ben je er zo erg aan toe.
@Saskia, een meisje, GEFELICITEERD!!!
@Alexandra, jij dus het 2e jongetje! Ik hoop dat we hem snel mogen zien!
@Diana, hier ook inloopspreekuur, alleen helaas niet in de zomervakantie, dan moeten we naar Emmen… maar denk dat we het toch nog wel doen hoor, even wegen
Ik heb ook medelijden met je jongens… maar ook met mezelf, want doen waren er WEER andere regels
hihi, hubbie snapt nu ook dat niet elk huiltje betekent ETEN!! Nu moet hij nog zien haar stil te krijgen 8) Ga maar even helpen :lol:
Saskia gefeliciteerd een meisje cool. Nog een meid erbij inderdaad
Ik weet hier trouwens sinds een paar maanden psies wanneer ik me ei heb gehad… Heel vervelend voor mij want ik weet namelijk dan niet of het raak is. Heb namelijk na me ei altijd last van heel erg gevoelige (.)(.) Heel vervelend dus.
hoi Marscha,dat is ook vervelnd,want als je dan daar last van hebt denk je toch dat het door iets anders komt.deze maand gaan we weer duimen voor je hoor.nog 10 dagen zag ik.
Hoe gaat het met je rijlessen en wanneer kan je op theorie examen??
hier nog steeds niks.we proberen nog maar even te genieten van de buik,want dit is echt de laatste keer.Ik zal nog eens wat foto’s maken,want mijn buik is echt gigantisch hahahahaha.
ik ga lekker op de bank hangen.iemand nog plannen voor het weekend.Ik was eigenlijk van plan om morgen overdag of zondag te bevallen.Dan kan ik gewoon naar de voetbal kijken morgen hahahahahahaha.
fijne avond en weekend
liefs ALexandra
Mijn rijlessen gaan wel goed, heb wel door dat ik een heleboel nog weet van de vorige keer. Ik ga 14 juli voor me theorie en ik hoop ergens in augustus te gaan voor me praktijk.
Beval dan zondag, anders ben je misschien nog veel te moe om zaterdagavond voetbal te kijken
dat zal wel helemal top zijn als je van de zomer je rijbewijs hebt.het is echt handig.ik zou niet zonder kunnen.
zou mooi zijn een zondag.ik vind het goed hoor hahahahaha.
fijne dag vandaag
liefs Alexandra
Das dus al lekker snel Mascha. Hopelijk gaat de praktijk ook goed en kan je het inderdaad in augustus aanvragen.
Alexandra ik hoop voor je dat je zondag mag gaan bevallen, ik duim voor je.
Hubbie is naar de vliegshow toe op de luchtbasis hier in Leeuwarden. Ik denk dat ik vamiddag nog even naar de Prenatal ga voor wat lieve meisjeskleding :inlove:
en nog wat leuke meisjeskleertjes gevonden??Leuk zo’n vliegshow.zouden onze jongens helemaal super vinden.Het is alleen zo’n eind rijden he van ons vandaan.
hier nog niks.wel af en toe flinke harde buiken en wat slijnmerige afscheiding,dus het rommelt flink.Vanmorgen waren de jongens al weer op tijd wakker.Kwart voor zeven.Heerlijk zo’n volle dag hahahahaha.
fijne dag allemaal
liefs Alexandra
Ja heb 2 leuke meisjes rompertjes gevonden. De 1 is wit en daar staat dan girl op in het rose en de andere romper is helemaal rose. Dan heb ik nog sokjes gekocht van donkerrose, lichtrose en witte. Een rose broekje en een rose gestreept truitje. Toen had ik wel weer genoeg geld uitgegeven eerst.
Hubbie heeft zich gister prima vermaakt meet de vliegshow. Hij was s’ochtends om kwart voor 10 al weggegaan en kwam pas om 6 uur s’avonds weer thuis.
Nou alexandra lekker door rommelen en wie weet zet het dan wel snel door :thumbup:
Alexandra hoop dat het rommelen lekker doorzet.
Saskia dat klinkt zo lief allemaal, vind ik zo enzo met babykleding hoor.
Meiden even een vraagje de meeste onder ons zullen dit ondertussen wel weten Hubbie en ik zijn aan het zoeken voor een nieuw bed en willen hierbij direct rekening houden met een toekomstige zwangerschap, weet iemand van jullie hoe hoog het bed moet zijn?
bij mijn weten is dat zo rond de 80 cm!
hier alles ok, wat sneller duizelig en na een rotnacht met dank aan de buren ernstig moe vanavond maar op tijd erin!
ik dacht ook zo’n 80 cm.bedoel je voor de kraamtijd??Meestal willen ze graag dat je bed op klossen gaat.
vervelend Lenneke dat de buren je wakker hebben gehouden.Ga maar lekker vroeg naar bed vanavond.lijkt me voor mij ook wel een goed idee.
heb je het grote nieuws trouwens al aan de opa’s en oma’s verteld of wacht je daar nog mee tot de 12 weken??
liefs Alexandra
ja hoor opa’s en oma’s broers en zussen weten het al!
mijn hoofd en collega’s ook alleen de clienten nog niet