STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

:hug: suzanne,heel veel sterke met Sem.Hopelijk ligt het allemaal aan de voeding en wordt hij zo een stuk rustiger.Het is nooit leuk als een van je kids in het ziekenhuis ligt.Je ligt er dan liever zelf.

Vervelend Marscha,dat je zoveel last hebt.Kan het inderdaad je eisprong niet zijn die je nu heel duidelijk voelt??Ongi lijkt me wel ergb vroeg inderdaad.

Mooie foto van jou en Yvette.Die gaat geen andere mok meer gebruiken hahahaha.

Super Saskia dat je de kleine uk voelt bewegen.Dat is zo iets bijzonders.Geniet er lekker van joh,want dat ga je toch wel missen asl je bevallen bent vind ik.

Hoi Diaantje,spannend hoor,alles zelf weer doen.Ik ben er ook erg benieuwd naar hoe dat ik dat straks allemaal ga doen.fijn dat er iemand komt van het consultatiebureau,die kan je toch gerust stellen.

Geniet lekker van d’r en leuk is dat he als de andere kids zo trots zijn.dan ben je de koning te rijk lijkt me.Wij hebben samen met mijn vader voetbal gekeken.Die is ook voor italie,9is een italiaan dus dat kan niet anders hahaha)en dan samen met mijn schoonvader,was erg gezellig.Veel gelachen om hoe ze tegen elkaar te keer kunnen gaan hahaha.

Lenneke,wij zijn ook benieuwd hoor naar de foto’s.En hoe voelt dat nu zo als getrouwde vrouwhihihihi??

Nog een paar dagen en dan je echo he.Ik ben benieuwd.Om hoe laat moet je??

Hier alles goed.Vanmiddag voor een groei echo geweest en naar de gyn.Het zal geen kleintje zijn zei ze.De buikmaat van de kleine zat tussen gemiddeld en een dikkerdje in zeg maar.Volgens haar.Ik ben benieuwd.

Bloeddruk was perfect.Volgende week donderdag weer terug(hopelijk niet hahahaha)Dan is mijn eigen gyn met vakantie,maar dan moet ik naar een hele aardig vervanger.Dat is echt zo’n dokter uit een doktersromanhihihihi.Jammer dat ik er zelf niet zo charmant uit zie hahahahaha :wink:

fijne dag nog

liefs Alexandra

Wat een troosteloos weer zeg.Het komt hier met bakken eruit vallen.

Ik las net bij de babybabbelaars dat het niet zo goed gaat met tante soesa.Sem in het ziekenhuis,hub depressief hooop gedoe met huisarts,echt niet iets om blij van te worden als ik het zo las.

Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter.

Hier vals alarm gehad.Gisteravond dacht ik dat het begonnen was,maar het zullen veel harde buiken zijn geweest.Ook last van mijn onderrug netals je flink ongi moet worden.Het zal wel geweest zijn om te oefenen.Helaas.misschien van het weekend??

Fijne dag allemaal ondanks het slechte weer.

liefs Alexandra

Hier bewolkt, maar binnen wat koeler… ga eerst weer even slapen, want Yvette ligt er net weer in… heeft de hele nacht lopen spoken (volgens mij dag en nacht ritme aan het omdraaien :zzz: )

Hopen dat het snel doorzet Alexandra!

Ga nog heel even kijken hoe het met Sem is…

het zit suzanne inderdaad momenteel even allemaal niet mee! ik hoop voor haar dat ze snel in wat rustiger vaarwater komen, want eigenlijk is het al langer dat ze aan het sukkelen zijn, want met Jim heb ze ook een tijd gesukkeld…

hier alles prima begin wel wat onzekerder te worden nu de echo dichterbij kom! maandag om 14.20 is het zo ver…

hier ook van dat trieste weer en we kunnen geen kant op de auto staat bij de garage voor de apk en kleine beurt…

ow alexandra wie weet zet het dit weekend wel door!

liefs Len

Henrieke wat een leuke foto zeg.

Lenneke, komt vast helemaal goed met de echo hoor. Je krijgt een mooi kloppend hartje te zien, let maar op.

Alexandra, ik hoop natuurlijk ook mee dat het door gaat zetten en dat je dan hopelijk dit weekend je kleine hummel in je armen hebt.

Hier met mij alles goed. We gaan een druk weekend en een drukke week tegemoet. We gaan zaterdag naar mijn schoonouders ivm vaderdag en dan zondag hebben we de verjaardag van mijn neefje, hij word alweer 6 jaar. Dan heb ik dinsdag mijn controle bij de vk en dan komt er een aannemer voor de keuken en erker en woensdag de 20 weken echo en dan donderdag weer een ander voor de erker. De erker van ons moet hoognodig opgeknapt of vervangen worden en de keuken moet nog vervangen worden. Hubbie heeft dat nu ineens in zn hoofd gehaald en dan moeten er direct offertes opgevraagd worden he. Als hij het dan ook maar doorzet zodat het huis op orde is als de kleine komt. Mijn buikje groeit gestaag. Ga over 2 weken weer een foto maken dus nog even wachten.

Hoi Lenneke,ik kan me voorstellen dat je nu toch wat zenuwachtig wordt,maar het komt vast allemaal goed hoor!!

Hoi babymuisje,klinkt bekend hoor.mijn hubbie heeft er nog last van hahaha.Onze buitenboel moet nog gestuct worden dat ziet er echt niet uit.Het is een oud herenhuis een monument en daar zijn nieuwe kozijnen in gegaan dus dat is duidelijk zichtbaar.Nu heeft hij geregeld dat ze morgen een steiger komen zetten en dat een maandag de stucadoor komt.Die is dik een week bezig en daarna komt de schilder gelijk,want de steiger mag van de gemeente maar 3 weken blijven staan.Aangezien ik over 2 weken ben uitgerekend zat ik hier niet echt op te wachten :wall:

Ach zegt hubbie,daar heb je toch geen last van ze zijn toch buiten bezig.Nou is dat wel zo,maar die mannen willen ook wel eens wat drinken denk ik en 's middags ga ik lekker even liggen als de kids op school zijn duik ik altijd even mijn bed in.Je bent toch een stukje privacy kwijt vind ik.

Maar ja,leg dat hem maar eens uit.De stucadoor had toevallig net tijd voor zijn vakantie.

Zal je zien dat ik daardoor 2 weken over tijd ga hoor!!Dat ik het onbewust tegen hou hahahahahahaha.

hoe is het met de rest van de meiden??Nog steeds veel last Marscha??

liefs Alexandra

haha, overal zijn de kerels hetzelfde :lol: Bij ons moest de buitenboel ook nog geschilderd worden, maar gelukkig kon de schilder niet eerder dan juli :mrgreen: Zag het ook al voor me, ‘kopje koffie schilder? Dan vraag ik de kraamverzorgster wel even!’ Succes en ik hoop dat alles klaar is tegen de tijd dat de kleintjes van zich laten horen!

@ Lenneke, alvast veel plezier maandag! Het is allemaal vast goed!

@ Saskia, maak jij om de paar weken foto’s? Zat die van mij in het album te maken, maar is echt leuk om ze op een rijtje te zien! Je krijgt het in elk geval goed druk aankomend weekend en week :wink:

Yvette heeft trouwens weer netjes van 23u tot 3 uur geslapen! Zo kan ik het wel weer volhouden 8)

:slight_smile: fijn dat yvette weer keurig heeft geslapen.Dat scheelt toch altijd wel veel.Onze mannen slapen keurig,die zijn alleen heel heel vroeg wakker tegenwoordig.Om 6.00.Nou heb ik vadaag voor allebei een wekker gekocht en mogen ze pas d’r kamers uitkomen als het 7.00 is of ik moet al op zijn.En voor de wc natuurlijk wel.maar niet om te vragen of de tv al aan mag om 6.00 's ochtends hahahaha.Volgens mijn vriendin werkt het.We zullen het zien.vanavond gelijk proberenhahahaha.

Vanavond mag de oudste Loek opblijven om de voetbal te kijken,maar dan moet hij wel met mij gaan slapen vanmiddag.Hij was al weer om 6.00 wakker enn om dan op te blijven tot dik elf uur zullen we maar niet doen hahahaha.

De jongste gaat naar de camping met mijn schoonouders.we zijn dus een keer gezellig met zijn tweeen.Is ook wel eens leuk.Hubbie moet werken en is pas rond half elf klaar.Ik heb er helemaal zin in.Kleden ons lekker oranje.iets lekkers erbij.Komt helemaal goed!!

Jullie nog plannen??

liefs Alexandra

ik ga vanmiddag naar de stad boeken zoeken om ideeen op te doen voor de kamer van kaja!

vanavond met kaja samen eten en als hij in bed ligt heerlijk lui op de bank! hans heeft koopavond, dus die is tegen 21.30 thuis! die baalde al want dan mist hij de 1e helft!

Hier gaat otto ook kijken naar voetbal maar ik denk dat ik boven op bed wel wat anders ga kijken dan dat stomme voetbal en misschien in de reclame ff snel spieken wat de stand is :wink:

Ik heb nu met 12 weken, 16 weken en zo met 20 weken een foto gemaakt en vanaf 20 weken ben ik van plan om een foto om de 2 weken te maken en dan vanaf 30 weken elke week 1. Lijkt me leuk om te zien hoe je buik veranderd.

Jij hebt het dan helemaal getroffen met dat klussen Alexandra. Ik hoop niet dat hij nog 2 weken voor de uitgerekende datum druk in de keuken aan het breken is enzo. Daar zit ik dan echt niet op te wachten.

:slight_smile: Hoi Babymuisje,inderdaad.Nou waren we eindelijk klaar,begint hij hiermee!!!Vandaag zijn ze al vollop bezig.Dat is niet zo erg hoor,mmaar de kids willen dan helpen en klimmen op de steiger die veel te hoog is en moeders kan er achter aan,want dan werken de oren niet natuurlijk hahahahaha.

lekker voetbal gekeken met Loek.Ries was eerder dicht gegaan en was om half 10 thuis.Het was dus gezellig.Loek lag om half 12 op bed.Was maar goed dat hij geslapen had gistermiddag.

Ik ben benieuwd wat je voor kamertje ga maken lenneke voor kaja.Er is zoveel!!!Ik vond het erg moeilijk.Je moet maar net iets zien wat je aanspreekt.

groetjes

Hoi meiden,

Henrieke was de mok op tijd klaar voor vaderdag? Wat een leuke foto trouwens…

Sorry als ik niet overal op reageer, heb het deze week ook zo druk gehad met werk, rijlessen en me vriendin die bevallen is van een zoontje. Hij heet Jasper en is 10 juni om 23.58 geboren. Woog op dat moment 3580 gr en was op dat moment 50cm. Hubbie en ik zaten er allebei precies 5 dagen naast, ik had gezegd de 5de en hubbie vandaag de 15de. Het is zo’n schatje echt om verliefd op te worden, geloof ook dat ik dat een beetje ben :slight_smile: :inlove:

Daarnaast ook een rotbericht, mijn collegatje heeft helaas een miskraam gekregen, ze begon donderdag met wat bloedingen en heeft vrijdag een spoedecho gehad in het ziekenhuis en daar werd gemeld dat het ongeveer 2 weken geleden mis was gegaan. Ze was een week of 10 zwanger. Het gaat geloof ik wel redelijk met der. Tenminste dat is wat ze zegt.

Heb wel me theorie aangevraagd dit zal maandag 14 juli plaats vinden.

De buikpijn heeft helaas de gehele week aangehouden, misschien inderdaad toch stress ik weet het niet, het zou ook me ei geweest kunnen zijn inderdaad, mocht het laatste het geval zijn, dan hebben we in ieder geval voor de zekerheid maar flink geklust en voor de zekerheid blijven we ook maar gewoon doorklussen. Je weet het maar nooit.

Henrieke lekker joh dat ze al zoveel doorslaapt.

Lenneke ben benieuwd naar de kamer voor Kaja.

Alexandra veel succes met de steiger en ik hoop dat ze op tijd klaar zijn.

lenneke,succes met je echo morgen.laat je wel gelijk even wat weten??

Dat is fijn dat je je theorieexamen dan kan doen Marscha.Dan heb je dat alvast binnen.Nu nog even dat roze pasje,wat is het tegenwoordig geloof ik.Komt allemaal goed.Wel vervelend van je buikpijn vooral als je niet weet waar het vandaan komt.Hopelijk je ei en is het deze maand raak.

Hier flink last van hormonen.Loop om het minste of gerinkste brullen.Ook gezellig.Toch een beetje angstig voor de bevalling ook denk ik.Die van Roel was toch niet echt fijn(zachtjes uitgedrukt) en het komt nu toch wel erg dichtbij.Baal er op het moment ook erg van dat hubbie zoveel weg is,maar dat had ik tijdens mijn andere zwangerschappen ook.Nou wil ik hem dat ook weer niet te veel laten weten dan ben ik bang dat hij zich schuldig gaat voelen of zo.En ik ben bang dat het gevoel niet meer over gaat.Ooooo wat kunnenwe ons toch weer gek maken hahahaha.

sorry voor mijn geklaag hoor,maar ik moet het effe kwijt ook al klinkt het misschien ego

het zal allemaal wel goed komen.

verder weer een drukke vaderdag gehad.Eerst naar schoonouders en toen naar mijn ouders.kids lagen weer veel te laat op bed.wordt morgen weer gezellig aangezien dat de hele week al het geval is hahahaha.

Morgen is hubbie lekker thuis.Lekker genieten.

fijne avond nog

liefs Alexandra

Lenneke meid heel veel succes bij de echo vandaag, laat je het ons wel weten, want ik ben heel nieuwsgierig en kan wel wat goed nieuws gebruiken :slight_smile:

@Lenneke, veel plezier bij de echo vandaag!! Heb je nog leuke ideeen opgedaan voor Kaja zn kamer?

@Mascha, mok was idd al klaar gelukkig! Papa was helemaal blij met zn twee meiden op 1 mok :inlove:

Je maakt wel weer genoeg mee… kan je het emotioneel nog aan?

Succes met klussen en alvast succes met je theorie examen!!

@Alexandra, laat hubbie maar gewoon weten dat je er tegenop ziet hoor… dan kan je er tenminste over praten. En verder… klaag maar, daar zijn we (ook) voor :wink:

Yvette ligt nog lekker te pitten, komt 's nachts 1x om ongeveer 3uur! Hopen dat ze dit ritme aanhoudt (alleen die krampjes die tot 4 uur duren mogen wel weer over zijn :lol: ). Vandaag komt de wijkverpleegster, dus ga nog even een klein beetje opruimen. Verder even de ha bellen, want mijn wond is nu alweer 2 weken open… ff checken of dat normaal is…

Doei doei!

Lekker ego berichtje van mij.

Op mijn werk ben ik blijkbaar erg chagerijnig en kattig en daarom moet ik deze week verplicht donderdag en vrijdag vrij nemen. Ik heb geloof ik een beetje last van hormonen. Wij moeten het werk oppikken van een andere afdeling, omdat daar onvoldoende ingewerkte mensen zitten. Dat begrijp ik allemaal best maar nu krijgen wij het dus bere druk. Blijkbaar ben ik dus wat in de stress geschoten en kom ik er niet meer uit aangezien ik alleen maar zit te zeuren op het werk. Ben benieuwd wat het advies van de vk is morgen.

Mascha goed zeg dat je je theorie al hebt aangevraagd.

Lenneke hoe is het met de echo gegaan?

net terug van de echo

en we hebben een kloppend hartje :inlove: ben ietsje minder ver dan we dachten, de uitgerekende datum is nu 27 januari! :dance:

:dance: hoi lenneke,gefeliciteerd.Wat zal je opgelucht zijn meid.Ga nu maar lekker genieten!!!

hoi babymuisje,geniet lekker van je 2 extra vrije dagen.Bekijk het maar positief.kan je extra genieten hahahahaa.Het is wel vervelend.Vind hubbie je ook extra chagerijnig??Ik herken het wel hoor.Ik schiet ook eerder uit mijn slof dan normaal.Kan voor mensen in je omgeving erg wennen zijn.Ik ben benieuwd wat de verloskundige zegt.Logisch trouwens dat je er van baalt dat je extra werk krijgt terwijl je het eigenlijk wat rustiger wilt krijgen.Snappen ze dat nou niet!!

Hier alles goed.We doen maar rustig aan zover het kan.Ik heb er met hubbie over gehad dat ik toch wel erg tegen de bevalling op zie.Hij zegt dat deze er zo uit floept hahahahaa.Hij is wel erg lief.Probeert me wel te ontlasten zover het kan met zijn werkdagen.

Donderdag weer naar de gyn.Mijn eigen gyn is op vakantie.Misschien wil hij wel strippen of zo.Zal wel niet,maar vragen kan natuurlijk hahahaha.

fijne dag.liefs Alexandra

@Lenneke, super dat alles goed is :inlove:

@Saskia, haha, jij hebt nergens last van zeker :angel: Geniet in elk geval lekker van je vrije dagen (en gelukkig zijn hormonen een heeeeel goed excuus)!

mijn baas voorspelde dat ik niet te genieten zou zijn en kreeg uiteindelijk een complimentje “dat het hem ontzettend meegevallen was, maar dat was waarschijnlijk omdat ik normaal ook zo direct was” :angel:

Yvette heeft vanacht echt heerlijk geslapen! Van 21 - 3 uur en daarna weer tot half 8 :dance: Gisteren was de wijkverpleegster er en die vond 11 voedingen erg veel en dat ik waarschijnlijk te snel voed en dat het zuigbehoefte kan zijn… dus gisteren geprobeerd te rekken (arme pink) en idd, maar 7 voedingen :mrgreen: Ben alleen langer per dag bezig met haar bezighouden!

Vanmiddag naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze aangekomen is!!

middag meiden…

Jeetje is Yvette al weer 24 dagen?..goh wat gaat het snel he?

Zag de foto op hyves, ze is ook enorm gegroeid hoor…mag ook wel met 11 voedingen hihihi :wink:

Hier zitten we tussen de 6 en 7…en ze slaapt al aardig door, vanmorgen schrok ik om 7:30 wakker…Meagan lag nog heerlijk teslapen vanaf 22:30 dus best een lange ruk…

Maar het gaat goed, heeft w.s genoeg met de BV…wat ook heerlijk gaat…tot nu toe nog geen ontstekingen…wat bij de jongens wel anders was.

Ga zo even een stukje wandelen…ff frisse lucht happen…ben nog maar 2 keer naar buiten geweest…merk dat ik dat toch best eng vind…met zo’n klein wonder naar buiten…

@ lenneke…super dat je eht hartje hebt gehoord…klim maar lekker op ide roze wolk meis !! :inlove:

@alexandra…volgens mij is het heel normaal hoor dat je …nu het zo dichtbij komt…je twijfels over de bevalling hebt…heb ik ook gehad, ook al is dit je 3e…het blijft een onzeker proces omdat je gewoon weg niet kan vergelijken hoe een bevalling gaat…uiteindelijk komt alles op z’n pootjes terecht…maar dat je het af en toe even niet meer ziet zitten is normaal meis…komt allemaal goed, gewoon over je heen laten komen.

Hoop dat je straks heel gauw je beebje in je armen kan gaan houden .

@babymuisje…lekker he al die hormonen…maar neem je rust meis, ook al is dat makkelijker gezegt dan gedaan.

@mascha…hoe gaat het met jou meis?