STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

krijg de foto’s nog niet gekopieerd ze staan nu nog op een site, van de week krijg ik ze in eigen beheer, dus nog heel even geduld dame’s!

we zijn dus niet op huwelijksreis, maar vandaag een heerlijk uitje gemaakt naar de beekse bergen met zijn 3en!

tot snel weer!

liefs Len

@Lenneke, GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat het een mooie dag was :inlove: Ben benieuwd naar de foto’s!!!

@Mascha, succes maandag!

@Diana, heb jij het ook zo druk? Kom niet aan inetten toe, maar gelukkig een mooi tijdverdrijf voor in de plaats :lol:

hey meiden…

@lenneke…nogmaals onwijs gefeliciteerd met jullie trouwdag…hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad!!..had al op hyves gezegd…door de roze wolk leef ik even helemaal ego en vergeet ik bijna wat er buiten ons gezinnetje leeft…hahahah

@ alexandra…nog even meis…hoop dat je nie al telang hoeft tewachten

@ henrieke…ja meis…bijna geen tijd…het is of voeden, of knuffelen hahahah…vind het heerlijk …kraamtranen vloeien af en toe in overvloed…kan het niet bevatten …

@ hoe gaat het met de rest?

diaantje je moet even je banner nog aanpassen!

Ik kan me voorstellen dat jullie het nu te druk hebben met de kleine :wink:

Mascha succes morgen

Lenneke hoe heb je je trouwdag ervaren? Was het precies zoals jullie hadden gepland/gedacht?

Fijne zondag allemaal meiden en geniet van het heerlijke weertje.

Genieten jullie maar lekker van jullie ukkies hoor.neit al het moois er van af kijken he hahahahaha.

we zien de foto’s wel verschijnen hoor lenneke.Ik ben benieuwd.

hoe is het met de rest van de meiden???

We zijn vandaag naar een buitenspeeltuin geweest ,in het begin was het nog niet echt mooi weer,maar rond 2 uur trok het helemaal open.Heerlijk.De kids hebben zich zelf lekker vermaakt en ik heb rustig op het teras kunnen zitten.Erg vervelend hahahahaha.

woensdag weer voor een echo en gyn.Ik ben benieuwd.Het mag zo langzaam aan wel hoor.Mijn buik gaat wel erg in de weg zitten.Nu kan ik de mannen nog redelijk zelf naar bed brengen en zo,want hubbie is 's avonds niet thuis,maar als ik 2 weken over tijd ga dan zal ik toch de hulptroepen in moeten schakelen denk ik,dus volgend weekend of zo mag van mij wel hoor hahahahaha.

we zullen het wel zien.Voorlopig ga ik er maar van uit dat het nog wel 4 weken kan duren ipv ruim 2 dan valt het niet tegen he.

allemaal voetbal kijken morgen???Mijn ouders komen gezellig.Mijn opa was italiaan,mijn vader is dus voor italie.Wordt spannend tussen hubbie en mijn vader hahahahaha.

fijne avond nog

liefs Alexandra

mogguh…oh…nee…middag…

pffffff…monitor valt steeds uit, dus naarstig opzoek naar een andere…want diaantje en niet kunnen computeren …ONDENKBAAR !!

Ja vanavond voetbal he…ik ben dus de enigste in ons gezin die voor Italie is …zit dan ook altijd allleen ( bij mijn vrienden) op de ene bank en de mannen op de andere bank…helemaal in het oranje en ik heb dan altijd mijn italie shirt aan…zo fanatiek zijn we hier hhahahahahahh

Mijn schoonzusje had voor Meagan oranje voetbal sokken gekocht…die krijgt ze natuurlijk niet aan he hahahahaah…blauw is de kleur vanavond hahahahah

Vandaag is Jac weer werken, wel wennen hoor om in ene alleen voor dat kleine wondertje tezorgen…moet er even een handigheidje voor zien tevinden…dacht dat ik het wel allemaal tegelijk kon… voeden , huishouden, voeden etc…niet dus…ach…komt goed…gewoon wennen hahahhah

Nou diaantje, dus weer “lekker” druk bezig met alles weer alleen doen. Hopelijk zit je snel in het ritme en is het weer de gewoonste zaak van de wereld :wink:

Ben ik het meest belangrijke nog vergeten te vertellen ook :oops:

Ik kom nog even als trotse moeder melden dat ik de baby vanmorgen heb gevoeld. We (baby en ik) waren een spelletje aan het doen. :mrgreen: Als ik mijn hand links had ging de baby daar trappen had ik mijn hand in het midden dan voelde ik het daar Het voelde niet als plopjes, darmgerommel of een vlindertje maar echt duidelijk iets wat daar binnen in mij zat te trappen of drukken tegen mijn buikwand aan. Wat lag ik vanmorgen te genieten in bed zeg, voelde me ineens zo trots als een pauw :mrgreen:

@saskia, wat super dat je de beeb hebt gevoeld!!! Heerlijk gevoel he! Geniet van het contact met de kleine beeb :inlove:

@alexandra, ga voor je duimen dat je niet over tijd loopt! Heerlijk naar de speeltuin!

Wij zijn zaterdag voor het eerst even met de auto weg geweest en gister even bij de traptrekkertrek gekeken (trekkertrek voor kinderen met hun traptrekker) :mrgreen: Even een half uurtje, was ook wel weer genoeg!

@Diana, knap hoor dat jij het huishouden al probeert op te pakken! Ik doe het nog niet 8) Vandaag voor het eerst Yvette naar beneden gedragen, dus het gaat hier nog niet zo snel! Gelukkig slaapt ze nu wel even, dus dat ga ik ook snel doen! Vaderdag kadootjes zijn via inet besteld, dus nu mn middagdutje :zzz:

En de voetbal… tja, denk dat ik toch maar voor Nederland ben. Ons huis is ook met oranje vlaggetjes versierd ipv roze, dus hopen dat oranje nog even in de race blijft, want anders moeten toch echt de vlaggetjes weg 8)

Sem van Tante Soesa ligt trouwens in het ZH… las ik net bij arm om je schouders…

heb dit even gekopieerd van de augustus dreumesen van Suzanne:

Nou hier even weer een ego berichtje van mij…

Sem ligt nog steeds in het zkh, zal waarschijnlijk nog tot donderdag blijven. Morgen krijgen we de uitslag van het bloed en de ontlasting. De ka gaf aan dat het meestal een week duurt voor dat er wat resultaat te zien is wat betreft de rust en regelmaat. De soja voeding heeft hij sinds zaterdag en dat duurt ook weer een paar dagen voordat je daar wat van merkt. Voorlopig krijgt hij dat en wordt over een maand weer gekeken of hij echt last van koemelk heeft, dat kan maar op één manier en dat is door hem normale voeding te gaan geven. Dat moet in het zkh gebeuren, dus over een maand zitten we weer 1 of 2 dagen in het zkh. Sem blijft nog steeds wel aardig spugen en boeren dus ik weet het zelf niet zo, hij lijkt wel iets rustiger te worden voor mijn gevoel, maar goed ik maak hem niet meer de hele dag mee natuurlijk. Toch heeft hij overdag nog wel wat momenten dat hij onrustig is. De komende dagen pendel ik iig nog op en neer tussen het zkh en thuis. Ik ga dan alleen overdag voor de voedingen van 9.00 - 12.00 en 15.00 uur. Daarna ga ik rond 16.00 uur naar huis en zie ik hem dus tot de volgende ochtend niet meer. Vandaag hebben ze ook nog gefilmd hoe ik Sem in bad heb gedaan en aan de hand van die beelden gaan ze kijken of er signalen van Sem uit komen die ik niet zie en wat ik daar dan mee kan doen. Vaak zijn dat dingen die zo in de omgang niet zo opvallen maar wel als je bijv. filmt en het beeld langzaam terugkijkt. Ben benieuwd of daar nog iets uitkomt.

Het liefst neem ik hem mee naar huis omdat er aan de ene kant weinig lijkt te gebeuren, maar ik weet gewoon dat we op de goede weg zijn en dat hij daar echt rust krijgt. Thuis is het gewoon wat drukker en vervallen we misschien weer in het oude patroon. Dus voor Sem is het het beste dat hij nog even blijft. Aan de andere kant kan het nog altijd erger van de week kwam er een moeder binnen met een klein beebje met allemaal slangetjes in zijn neus voor sondevoeding en zuurstof en weet ik niet wat. Dan mogen we van geluk spreken dat Sem geen ernstige aandoening heeft en dan moeten we gewoon maar even doorbijten nu, hoe vervelend ook…

ahhhhh gossie…sterkte tante soesa !!

@Suzanne, sterkte met Sem… zo klein en dan al in het zh… ondanks dat er altijd beebs zijn die idd erger ziek zijn is het toch vervelend als het je eigen kleine baby is :hug:

Hier een miep waarschijnlijk in de regeldagen… de hele nacht om de 2 uur gekomen :zzz:

Suzanne, sterkte met Sem :hug:

Henrieke vervelend zeg die regeldagen

Hier alles goed maar geen beebje gevoeld vanmorgen, tenminste geloof het niet. Het is natuurlijk nog erg klein dus moet wel echt geconcentreerd voelen en als ik net wakker ben gaat dat niet altijd even goed lukken :smiley: Volgende week iig de 20 weken echo. Daar heb ik behoorlijk veel zin in.

Suzanne heel veel sterkte en inderdaad zoals hieral werd gezegd sommige kindjes kunnen inderdaad erger ziek zijn, maar het blijft verschrikkelijk als het je eigen kindje betreft. Sem wordt snel weer beter jongen.

Hier wordt ik momenteel helemaal gek van de pijn in me buik… Lijkt of ik ongi moet worden, wat naar mijn idee niet kan aangezien ik het net vorige week ben geweest. Ook last van me rug wat ik ook heb als ik ongi wordt.

He Mascha vervelend zeg dat je je zo voelt. Hopelijk gaat dat gevoel snel weg, want het lijkt me ook wel erg vroeg om ongi te worden als ik zo naar je banner kijken.

@Saskia, aan het begin twijfelde ik ook of ik haar wel of niet voelde, maar je zal zien dat het gevoel steeds duidelijker wordt :inlove:

@Mascha, je ongi duurt idd nog wel even… kan het stress zijn?

@Lenneke, is het al gelukt om de foto’s te uploaden??? Ben heel benieuwd!!

Yvette doet het hartstikke goed! Afgelopen nacht wel aan het spoken, maar verder went het steeds meer :wink:

Even een foto uploaden (deze heb ik voor hubbie op een mok laten afdrukken, nu hopen dat hij op tijd is voor vaderdag :wink: ):

och wat een leuke foto!

heerlijk meid geniet er van!

ik heb mijn foto’s nog niet gehad, ik lig zowat onder de brievenbus, de postbode is nog niet geweest namelijk!

he meiden, kwam ze weer even…

Hier gaat alles prima…Meagan slaapt al best lekker door…gisteren moest ik haar gewoon wakker maken toen de wekker ging…(6:30 terwijl de laatste voeding om 23:00 was gegeven… :shock: )

En vanmorgen was het 5:00…heerlijk !

Helaas is het naveltje weer gaan bloeden…weet niet zeker of het zo hoort…maargoed…morgen komt er iemand van het CB haar controleren en dergelijke…kan ik gelijk even vragen of het allemaal goed loopt…het doet in ieder geval geen pijn dus dat is weer een zorg minder.

Vandaag ook voor het eerst naar buiten geweest, ging Marvin van school halen…vond het best eng hoor…heb lang getwijfeld om wel tegaan…wist niet goed wat ik haar nou precies moest aantrekken…pffffffffff…voelde me net of ik met een eerste kindje naar buiten ging…zo onervaren…zo onzeker voelde het allemaal …

Maar zo trots als de mensen in de wagen keken…Marv groeide met de meter hihiihhii

@ mascha…kan het zijn dat je last van je eisprong hebt??..weet nog wel dat ik ook behoorlijk last had soms…, hoop dat je snel opknapt meis…

@lenneke…ben heel benieuwd naar de trouwfoto’s hoor…

@ Henrieke…wat is Yvette al groot geworden…lekker genieten !!!

Hoop dat je toch een beetje aan je nachtrust komt…merk zelf dat het toch wel degelijk scheelt hoor…lekker slapen…

@babymuisje…hoe gaat het met jou meis…groeit je buikje al flink?