STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

:slight_smile: Ooooo Diaantje,wat een schatje!!!Wat een plaatje!!!Ze lijkt op d’r moeder.Best fijn dat de bevalling zo vlot ging,op de naweeen na dan inderdaad hahaha.

geniet er lekker van joh!!

liefs Alexandra

mooie meid hoor Diaan :thumbup: :inlove:

die hebben jullie goed bijelkaar geklust :mrgreen: …

Das een hele mooie meid Diana, goed gedaan…

Het is zekers een plaatje Diana. Echt wat een scheetje zeg, nogmaals van harte gefeliciteerd. jammer dat je zo last had van naweeen.

he allemaal, het is al weer even gelden maar nu het juni is moest ik er opeens aan denken dat ik verleden jaar in mei besloot er nog heel graag een ,kindje bij te willen!

Inmiddels is onze dochter Julin al weer 3 maande oud en een echt schatje :mrgreen:

ze is geboren op 20 februari, zag dat iknog ergens in een lijstje stond vandaar dat ik het even meld.

Ik wens iedereen die zwanger is een geode zwangerschap en een mooie baby en iedereen die graag zwanger wil worden dat ie sneol zwanger wordt.

groetjes selma

Meiden ik kan nu echt niet meer van me cyclus op aan, nu ben ik het gister al geworden in plaats van komende donderdag :? Nu weet ik het echt niet meer…

@K1TT3N wrote:

Meiden ik kan nu echt niet meer van me cyclus op aan, nu ben ik het gister al geworden in plaats van komende donderdag :? Nu weet ik het echt niet meer…

och meid :hug: het zit je echt niet mee he! :hug:

:slight_smile: He Marscha,balen zeg.Het zit echt niet mee he. Heb je al eens aan ovulatietesten gedacht??Die hebben bij ons goed geholpen omdat mijn cyclus ook erg onregelmatig was.Of vind je dat te ver gaan??Op internet kosten ze drie keer niks.

groetjes

@Mascha, wat verschrikkelijk balen :hug:

@Maantje, leuk dat je even wat van je laat horen, ik hoop dat alles goed is met jullie! Geniet van jullie zoontje!

Yvette gaat heel goed, 's avonds wel aan het spoken, maar gelukkig slaapt ze ook goed door 's nachts! Vandaag de eerste dag zonder kraamzorg, we zijn druk bezig om trucjes te bedenken hoe ik me donderdag en vrijdag kan gaan redden als hubbie weer aan het werk is… ik kan namelijk niet opstaan met Yvette op mn arm (en al helemaal geen traplopen). Dus het wordt of boven of beneden ‘leven’, maar nu nog uitzoeken waar het makkelijkst is! Dan hoeft mn moeder niet de hele dag hier te zijn :wink:

Hoop dat het met jullie goed gaat Diana! Ben je alweer wat op de been? Zware bevalling gehad?

@Alexandra, wanneer ben jij nou precies uitgerekend? Eind juni?

henrieke, maantje zei dat ze een dochtertje had ipv een zoontje :mrgreen:

mascha wat vervelend dat je cyclus een “zooitje” is. Zo weet je natuurlijk niet wat de beste dagen zijn om te klussen. Misschien zijn ovulatietesten inderdaad een optie. Ik heb een tijdje de persona (soort van ovulatietester) gebruikt maar toen werd ik niet zwanger en toen ik gestopt was met de persona werd ik een paar maand later spontaan zwanger.

Hier alles goed. Ik ben de dagen aan het aftellen tot de 20 weken echo. Ben gewoon zo nieuwsgierig of we een jongen of meid krijgen. Mijn collega’s op het werk en zusje zeggen dat het een meisje word en volgens de chinese kalender en de chinese vrouw word het een jongen. Ikzelf heb ook het vermoeden dat het een jongen is. spannend, spannend, spannend dus weer.

helaas ben gezekt voor mijn rijexamen!

het ging allemaal best lekker de clusteropdracht ging goed, parkeren ging goed…

bijna tegen het einde moest ik op een kruising linksaf en tegenover me stond ook een auto, ik dacht dat deze ging afslaan en reed langzaam door dat ik er achter zou kunnen maar die auto reed ineens rechtdoor en voordat ik het wist had die examinator op de rem getrapt en toen wist ik genoeg…

moest wel nog keren op de weg en dat ging ook goed!

had verder alles maar dan ook echt alles goed gedaan! echt zo balen he! zo maar weer bellen voor een nieuw examen aan te vragen

@babymuisje wrote:

henrieke, maantje zei dat ze een dochtertje had ipv een zoontje :mrgreen:

Oeps sorry :oops:

@Lenneke, wat balen meis..... kan het me helemaal voorstellen, want het is mij ook overkomen bij de 1e keer afrijden... :hug: Hopen dat je snel weer mag!

@Saskia, heb je al een afspraak voor de 20wkn echo?? Spannend!!

Lenneke balen zeg dat je gezakt bent. Hopelijk mag je snel weer voor het examen en hopelijk heb je dan geen last van automobilisten die niet weten wat ze willen :wink:

Hoi lenneke,wat balen dat je bent gezakt>maar hopelijk mag je snel weer op en je moet maar zo denken,bijna niemand slaagt de eerste keer toch?

Het is wel vervelend als sommige mensen niet kunnen rijden die de rijbewijs hebben en je zakt daar door.Maar de volgende keer beter.

liefs Alexandra

hey lieverds was ze weer even…kan me maar met moeite van ons kleine meisje losrukken…ben helemaal verliefd…wat zeg ik…allemaal zweven we momenteel…

hier even wat foto’s van Meagan…

Zo ga weer naar bed, het gat wel heel goed hoor, maar merk wel dat het me heel veel energie kost…dus ff rustig aan…wil al zoveel hahaaha

kom gauw weer buurten…

och wat een plaatje zeg meid! lekker van genieten!

hier lekker rustig aan het doen, morgen drukke dag maar heb er vreselijk zin in!

Diana, wat een plaatje :inlove: echt een hele mooie meid, pas over een paar jaar maar op met de jongens :slight_smile: Heb even snel de foto’s van der aan hubbie laten zien, alleen de foto’s hoor ook hij is het er helemaal mee eens een hele mooie meid.

Ovulatietesten heb ik 2 maanden lang geprobeerd en toen was het ook niet raak, denk gewoon dat ons moment daar nog niet is. Ik wacht wel gewoon af, het grappige is wel dat mijn volgende ongi wordt verwacht op me trouwdag, wel gewoon van 28 dagen uitgaand. Zal je net zien, kan ik niet eens vieren dadelijk dat ik 2 jaar getrouwd ben :?

Lenneke meis, wat een rotstreek van die andere bestuurder. Op naar het volgende examen dus maar weer :frowning: Ow btw al een beetje zenuwachtig voor morgen? Morgen is de grote dag he, meis ik hoop dat je een schitterende dag heb met giga mooi weer.

Hier afgelopen maandag me intakeles gehad en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk allemaal nog niet verleerd ben. Het ging eigenlijk best goed, er zijn maar 2 puntjes waar aangewerkt moet worden, das me kijkgedrag en het remmen als ik moet terugschakelen. Komende maandag gaan we er weer voor.

Oooo Diantje wat is het toch een mooie meid joh.Geniet lekker van d’r en doe maar rustig aan.Wij lopen niet weg.

Lenneke,een fijne dag morgen geniet er lekker van en ik hoop voor je dat het weer een beetje mee zit en maak er een mooi feestje van.Foto’s volgen toch wel zeker??

Hoi Marscha,spannend joh met autorijden,hopelijk duurt het niet lang eer je je rijbewijs hebt en kan je je trouwdag wel vieren en extra ook omdat je een positest heb dan.Ik ga heel hard voor je duimen meid.

fijne avond nog.

liefs Alexandra

Diana ik ben helemaal :inlove: op die kleine meid van jullie, wat een dotje zeg.

Lenneke natuurlijk van mij ook nog een hele fijn dag toegewenst vandaag. Weer of geen weer het is vast een topdag, geniet er van en ik wil ook zekers foto’s zien :wink:

Mascha fijn dat de proefles zo goed ging en dat er toch nog van alles is blijven hangen. heel veel succes maandag en hopelijk mag je weer snel examen aanvragen.

Hier alles goed met mij en de kleine. Heb volgens mij nog steeds geen baby gevoeld maar de buik groeit goed als ik de buikpijn af en toe zo moet geloven :smiley: Nog 2 weken en dan horen we hopelijk wat het is. Ben de dagen al aan het aftellen, hoezo nieuwsgierig :oops:

:slight_smile: Hoi Lenneke,hoe was jullie dag???Erg van genoten zeker??Ging nu op huwelijksreis of niet??Ik ben benieuwd naar de foto’s.

liefs Alexandra