STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

hier nog steeds geen beeb nieuws…begin er een beetje moedeloos van teworden…of is dit typisch iets voor een mei stopper… :wink:

@ mascha…balen dat je eigenlijk niet veel wijzer bent geworden van al die testen…maar we geven niet op hoor…we duimen onze duimen eraf voor je !!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:slight_smile: Hoi Marscha,balen dat er niks uit de onderzoeken naar voor is gekomen.dan weet je tenminste hoe of wat.als je het fijn vind lekker nog even naar je eigen huisarts.Die weet precies hoe en wat.

Mijn buik mag nog 4 weken groeien he.Over 4 weken ben ik uitgerekend.

Nou hoop ik ook dat ik dat niet haal hoor hahahaha,dan gaan we wel erg waggelen hahahaha.

Al over 1,5 week voor een echo weg.Dat is al zo joh.Wat gaat dat toch snel.

Nog maar 5 weken en dan is het hier al zomervakantie.Wat gaat dat toch snel.Hopelijk ben ik dan al wel bevallen.

Ik ga lekker even op de bank hangen met de oudste.De jongste is mee naar de camping.Die komt morgen avond weer terug.Straks nog even een nieuw strijkijzer halen.,De andere is kapot.Ik heb zo’n pech met aparaten.Op het moment is alles aan het begeven.

We kunnen niet zonder he.

fijne dag nog

liefs Alexandra

Wat een mooie buiken!!

@Diana, voor jouw beeb wordt het hoog tijd hoor BEEBJE KOM JE BUITEN SPELEN!!!

@Mascha, het autorijden gaat nu dus echt gebeuren! Vervelend dat er niets uit de bloedtesten is gekomen, wanneer komt je eigen ha weer?

Yvette doet het hartstikke goed, vanacht al een lekkere lange nacht gemaakt (van 12 tot 6), dus kan zelf ook een beetje bijkomen. Heb haar al zelf uit de kinderwagen kunnen halen, maar helaas nog geen luier kunnen verschonen… gelukkig gaat met mij wel met de dag beter, ook al zal het nog wel even duren…

Ik kan komende maandag gelukkig een afspraak maken bij me eigen huisarts dan is zijn agenda weer toegankelijk. Dus ik ga maandag ook direct even bellen.

hopen dat je snel terecht kan!!

Ik hoop het ook, want dit is te gek voor woorden. Hubbie heeft s’avonds compleet niets aan me… Denk dat ik ook maar eens het 1 en ander op tafel ga gooien daarro. Hij gaat me toch vragen of ik niet met dingen zit, waardoor ik zo moe ben. Denk dat ik dan maar eens alles eruit gooi. Lijkt me wel een optie.

Diana heb je al nieuws? Het wordt tijd hoor. He tuttebel ik weet dat je daar vast en zeker lekker en warm zit, maarre het wordt tijd om je eigen aan de wereld te tonen, aangezien we allemaal, zeker je ouders en broers, heel nieuwsgierig naar je zijn.

:slight_smile: Hoi Marscha,ik zou lekker een afspraak maken en alles aan je HA vertellen wat je dwars zit.Het lucht op enmisschien kan hij er iets mee.

Wat fijn dat er voorruitgang in zit henrieke.Lekker joh dat hij al zo lang heeft geslapen.Ik weet uit ervaring dat het een hele poos duurt eer dat je weer een beetje op de been bent.Neem gerust je tijd hoor.Komt allemaal vanzelf goed.

liefs Alexandra

Nou weet ik het niet helemaal zeker…maar het ziet er naar uit dat het gaat beginnen…nog niet echt heel lang…maar vanaf 4:55 al “weeen” die niet lang duren maar wel errug “voelbaar” zijn…onregelmatig dan weer 3 minuten, dan weer 5…we zullen zien of het echt gaat door zetten…

Hou jullie op de hoogte…voor zover het kan…anders komt Kenneth straks wel even updaten…

:slight_smile: super diaantje!!!Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je vandaag je kleine meid vast kan houden.We wachten met spanning af.

Zet hem op he.

liefs Alexandra

Diaantje zet hem op :thumbup:

Mascha inderdaad alles even op tafel gooien bij de huisarts misschien dat er dan iets uitkomt bij de dokter waar je wat mee kan.

Henrieke fijn dat je weer thuis bent, lekker genieten van de mooie kleine meid.

Lenneke nog even en dan kan je je kleine wonder beschouwen :smiley:

Bij deze een nieuwe buikfoto van mij met 16 weken. Je kan nu echt al een buikje zien :mrgreen:

zozo fmooi buikie hoor!!

diaan! suc6 meid!! spannend!! :thumbup: ben zoo benieuwd naar tuttebol… :mrgreen:

Spannend Diana, succes :mrgreen:

hai meiden,

Sorry voor het inbreken maar : Diaantje haar prinsesje is deze morgen om 10.36u geboren, ze weegt 3120gr en meet 49 cm en luistert naar de naam MEAGAN QUINEVERE!!!

Gefeliciteerd Diaantje en familie! Het genieten kan nu beginnen, na het lange wachten!!

woehoe diaantje gefeliciteerd met jullie dochtertje! ook zij heeft een prachtige naam gekregen! geniet er van meid en laat je lekker verwennen!

liefs Lenneke

:slight_smile: Diaantje,man en kids gefeliciteerd met jullie mooie meid.Wat een fijn poppetje zo te horen en wat een mooie naam.Volgens mij ook een erg snelle bevalling.Geniet ervan meid .

liefs Alexandra

Diana hubbie en kids gefeliciteerd met de geboorte van Meagan Quinevere

diaantje! gefeliciteerd… en t gewicht is helemaal goed gekomen…

snel foto`s plaatsen hoor :mrgreen:

Tjee Diaantje das volgens mij ook best vlot gegaan, goed gedaan. Van harte gefeliciteerd natuurlijk en we zijn nieuwsgierig naar het meisje met de mooie naam.

Hai lieve meiden…

Mocht even naar beneden dus dacht ff snel iedereen bedanken voor de felicitaties…

Het gaat prima hier, zeker ff wennen ,maar heerlijk…we genieten met volle teugen…

Bevalling ging SUPER snel…rond 5 uur de eerste wee, de vk kwam rond half 10 en bleek ik al 5 cm tehebben…na een half uurtje had ik 8 cm…toen ze de spullen wilde klaar zetten kwam Meagan al…binnen 3 minuten was ze er…2 pers weeen en hup daar was ze dan…zo mooi !..de kraamverpleegster kwam net de trap oplopen…

Al met al een hele snelle maar best lekkere bevalling…op de na weeen na dan hahahahha

is het geen plaatje?..oke ik ben bevooroordeeld hih

kom gauw weer ff buurten…ga meagan even voeden…

liefssssssssss xx

DIANA EN FAMILIE, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MEAGAN!!!

Fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen! Geniet van jullie prachtige kleine meid :inlove: