STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

:slight_smile: Ooooo spannend.Ik ben benieuwd of ze gelijk heeft.Mogen wij weten wat het wordt??

16 weken al weer joh.Al bijna op de helft.Wat gaat dat toch snel.Het lijkt bij mezelf nu maar langzaam te gaan hoor,maar dat komt misschien omdat ik het beetje beu wordt af en toe.Mijn buik is ook zo gigantisch.Als ik de foto’s heb die mijn zusje heeft gemaakt zal ik ze er wel op zetten.

Ik zal nu eens proberen om die van het kamertje te plaatsen.

Lukt het niet bij de juli stoppers staan ze al wel.Daar ging het goed.Mijn pc blijft af en toe hangen.

liefs Alexandra

ja ik wil ook wel graag weten wat t wordt hoor :mrgreen:

ik heb je foto`s op hyves gezien alexandra… wat een grote kinderkamer hebben jullie zeg :shock: hebben jullie zo n groot huis dan??

jezus wat een giga kamer zeg voor jullie beebje :shock:

zo groot is onze eigen slaapkamer nog niet eens!

ga slapen ben gesloopt, morgen mijn haren kleuren bij de kapper, dan nog van alles regelen voor de trouw! ja nog een weekje meiden!

hier nog steeds niets… wel veel slijm en het gevoel dat m’n vliezen kunnen breken elk moment hahahhha…vreemde druk op de onderkant zeg maar …maar dat gebeurt natuurlijk niet he…zou teveel van het goede zijn … :eh:

Jeetje Len…over een weekje al getrouwd…spannend meis…hoop dat je stralend weer krijgt…( zal een een gesprekje aanknopen met erwin krol :thumbup: :wink: )

:slight_smile: Spannend lenneke. Wordt je al een beetje zenuwachtig??

Ja,we hebben 4 jaar geleden een monumentenpand gekocht voor een prikkie en daar 2 en half jaar aan het verbouwen geweest voordat we er gingen wonen,maar het is echt heel groot.ongeveer 1200 kuub of zo.Alle kamers zijn ongeveer zo alleen die van onze jongste niet,maar om nou 3 kamers te gaan doen vonden we een beetje veel.Het is inderdaad een giga babykamer :oops: We willen nog een leuke schommelstoel erin en een leuk kastje er nog bij.In het begin slaapt de kleine bij ons op de kamer in de wieg.Daar heb ikzelf en mijn zusje ook nog in gelegen.De mannen ook dus dat is wel heel leuk.het is fijn zo’n groot huis,maar heeft het ook 1 heel groot nadeel JE MOET ZOVEEL POETSEN !!!dat valt soms wel eens een beetje tegen.

Gelukkig komt mijn moeder en mijn schoonmoeder nuallebei een keer helpen in de week, anders redt ik het niet.

Het regent hier weer lekker.Hopelijk volgende week beter weer lenneke.

hoe voel je jezelf?Nog niet ziek??

Hoe is het met de rest??

Fijne dag nog.

liefs Alexandra

Hier een foto van mijn buik

ohhhhhhh prachtige foto zeg…zal even de snoertjes opzoeken…zal ik ook een foto van mij plaatsen…

:slight_smile: Ik hoop voor je dat er iets gaat gebeuren.Slijm enzo is vaak wel een goed teken.Bij de jongste braken bij de vliezen toen ik uit de douche stapte,dat was zo raar.Ik hoop dat ze breke voor je dan weet je dat je in ieder geval over 2 dagen je kleine meid in je armen hebt.Want als de weeen dan niet komen wordt je toch ingeleid.Ik zal hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs Alexandra

buikje 39 weken...

buikje 40 weken....

:slight_smile: 'buikje’diaantje .Jee wat is hij ook groot zeg.Hij is flink gegroeid tussen de 39ste en de 40ste week.Wel mooi hoor!!! Geniet er nog even van.

:wink:

liefs

ja snap jij het nog…al die paniek van groeiachterstand hahahah…heb het idee dat ze helemaal klem zit :wink:

zo mooie buiken meiden!

ik heb gister mijn positiekleding van kaja’s zwangerschap uit de kast getrokken en ik kan al wat dingen aan en dan zie je wel heel duidelijk dat ik zwanger ben, maar dat willen we nog niet dus ik hijs met nog in de kleren waarin niemand iets ziet (voor zo lang als het nog gaat…)

zodra er echt een goed buikje zichtbaar is zal ik hem plaatsen hoor meiden, eerst maar even de echo afwachten!

liefs Len

P.S. Diaantje ga eens bevallen meid :stuck_out_tongue:

@smartygirl wrote:

P.S. Diaantje ga eens bevallen meid :stuck_out_tongue:

ja roep eens harder…wie weet hoort ze het… :roll:

:slight_smile: Hopelijk kunnen je eigen kleren dan nog even mee.Wanneer heb je ook alweer je echo?? Spannend hoor!!

Zal ik ook nog een keer hard roepen Diaantje;KOM ER EENS UIT MEID,WE WORDEN NIEUWSGIERIG!!!

Misschien helpt het hahahahaha.

Ik duik nu even lekker mijn bed in.Kids zijn allebei op school.Ik ben zoooo futloos vandaag.Hopelijk straks wat fitter.

liefs Alexandra

Van mij mag iedereen weten wat het is dus zodra we het weten dan horen jullie het :wink: Ik wil ook nog even een nieuwe buikfoto maken, het begint echt te komen. Kan ook niet anders, want ik heb al 2 weken ofzo behoorlijke buikkrampen en volgens de vk is dat omdat mijn baarmoeder groeit. Dat is natuurlijk positief maar het mocht wel iets minder pijnlijk, lig dubbel van de pijn dan.

Nog even voor diaantje;

MEISJE, KOM JE NU EINDELIJK NOG EENS UIT DE BUIK VAN JE MAMA, WIJ ZIJN ALLEMAAL ZO NIEUWSGIERIG NAAR JE

en nu maar hopen dat ze het heeft gehoord :mrgreen:

We zijn weer thuis!! Alles is goed met Yvette en met mij gaat het elke dag beter! ben alleen nu kapot van de lange dag… latermeer…

en diana, nog aan het wachten?

welkom thuis meis…eerst lekker genieten van je gezinnetje de rest komt later wel…

Hier nog geen beeb nieuws… :snooty:

:slight_smile: welkom thuis ,geniet nu maar lekker eerst van je gezinnetje,wij komen later weer wel.

Doe maar lekker rustig aan hoor!!

liefs Alexandra

ik heb 16 juni pas mijn echo of al, want het is nog maar 1,5 week!

henrieke welkom thuis meid, rust lekker uit en geniet er van!

Jeetje Diana wat een buik meid wow…

Alexandra ook een mooie buik, maar die van Diana spant de kroon sorry. Wat een grote babykamer inderdaad zeg, jeetje ik zou er verdwalen :slight_smile:

Lenneke nog even en dan mag je je eigen een getrouwde vrouw noemen, hoe is dat vooruitzicht? Grappig dat je nu al eigenlijk moeite hebt met het passen van je eigen kleren.

Babymuisje, grappig dat ze dat kon zien, ben benieuwd of ze ook gelijk heeft over het geslacht, zodra je het weet wel aan ons ook laten weten he :slight_smile:

Henrieke, wat een lieve meisje die Yvette. Fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat met jullie 2tjes.

Tuttebel van Diana kom op ook van jouw willen we foto’s zien je moeder kan niet wachten tot je er bent. Offe Diana misshien toch ondertussen stiekem aan het bevallen?

Hier verder weinig nieuws, uit de bloedtesten is niets gekomen, mocht het aanhouden moet ik opnieuw een afspraak maken meteen geprobeerd te bellen toen het kon, is me eigen huisarts nog met vakantie en ja ik ga toch liever naar hem toe, die vervangende arts vind ik niet zo. Heb wel een afspraak gemaakt voor me proefles (autorijden) ik mag 2 juni om 13.00 uur.