STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

hehe! eindelijk is ze dr dan… GEFELICITEERD!!!

snel foto`s plaatsen hoor :inlove:

OW Henrieke meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

geniet er maar lekker van en we zien je wel weer verschijnen!

liefs Len

:slight_smile: Hoi Lenneke,hoe is het??Wordt je al zenuwachtig voor je bruiloft?Die komt ook erg dichtbij nu he.Alles geregeld en klaar.Je hebt wel een erg mooi huwelijkdcadeau gekregen he.

hopelijk zit het weer ook een beetje mee.

liefs Alexandra

Henrieke van harte gefelicteerd met jullie kleine spruit Yvette. Wat een leuke naam ook en net wat Nadine zegt, snel met foto’s komen :wink:

Mascha hopelijk komt er iets uit de bloeduitslagen naar voren, zodat je van de moeheid af bent.

:hug: Hoi Marscha,hopelijk kunnen ze iets zien in je bloed en weet je waar de vermoeidheid vandaan komt.Dan kan je er misschien ook iets tegen doen.

Henrieke,doe lekker rustig aan.Ik las bij de meimama’s dat je uiteindelijk een keizersnede heb gehad.Mijn bevalling bij de 2de was ook zoeerst vacuum geprobeerd en daarna toch een keizersnede.Ik vond het naderhand erg tegenvallen en vond het erg pijnljk.Toch heb ik er geen trauma aan over gehouden,want we gaan het nog een keer doen hahahaha.Maar nu wel normaal hoop ik.de eerste was 8 weken te vroeg.Drie keer is scheepsrecht zeggen ze toch.daar ga ik maar van uit hihihihi.

Laat je maar lekker vertroetelen en geniet van je kleine meid.Het voordeel is dat je 6 weken niks mag.Niet stofzuigen,geen wasmanden tillen enz,ook wel eens fijn als dat voor je gedaan wordt niet dan??hahahahaha.

hier een rustig dagje.Lekker met de lego gespeeld,wat tv gekeken.De jongste had gisteren een nieuwe dvd van tractor tom gekregen en ik heb hem nu al weer teveel gezien hihihi.

groetjes Alexandra

diaantje: stiekem ook al aan het bevallen??? :mrgreen:

Nee helaas…hier gewoon nog BIB…heb er zo de balen van…Jac is weer werken…ben zo bang dat hij niet op tijd is…moest vandaag naar Ijmuiden…en is w.s ook nog laat thuis want hij moet iemand inwerken…

Fijn…heeft TUT het hele weekend de tijd…blijft ze zitten…zucht… :snooty:

(ohja…zag dat Henrieke op hyves foto’s van Yvette heeft staan…zoooo lief !!)

ga ik snel ff spieken :mrgreen:

jeetje…is Silve al weer 3 maanden???..wat gaat de tijd snel zeg… :inlove:

ja gaat hard he!

ze groeit ook als kool :mrgreen:

maar ze past nog steeds maatje 56 hoor :wink:

schiet jij trouwens is op zeg… met die bevalling van je… :mrgreen:

wil tuttebol nou ook weleens zien…

pfffff wij ook…al die mensen die steeds bellen ook hahahah

Had nooit de datum moeten zeggen… :roll: …zo frusti om steeds het zelfde temoeten zeggen…

Begrijp me niet verkeerd…ben blij hoor dat men zich zo intereseert in ons…maar word er zo verdrietig van…( terwijl ik dit schrijf besef ik hoe stom dit klinkt…er zijn zat meiden-wat zeg ik- de meeste meiden , die later bevallen dan de aangegeven datum…maar ben het zo beu…!!!)

Gelukkig beld Jac net dat hij vanmiddag in de " buurt " mag rijden…kan dus met 3 kwartier thuis zijn… :thumbup:

ik ga ook gelijk even een kijkje nemen op haar hyves.

Wat een leuke foto’s van de beeb zeg :smiley:

:slight_smile: Wat een mooi meisje van Henrieke en Roel.Een plaatje.Heb net ook even gespiekt op hyves.

Fijn dat Jac in de buurt mag blijvn Diaantje.Hopelijk duurt het niet te lang meer voor je meid.

ben vanavond heerlijk uit eten geweest met hubbie,heb alleen veel te veel gegeten natuurlijk.KLeine Uk is aan het protesteren!!!Volgens mij is hij aan het proberen het eten eruit te voetballen hahahahaha.

Nog even lekker voor de tv en dan lekker naar bed.

liefs Alexandra

kleine update…BBM was nog niet verstreken of iets wat er op leek…dus strippen was geen optie…( enigste wat werd gestript was de broek haahaha) …we wachten rustig af…volgende afspraak volgende week…

he jammer joh!

wat een eigenwijze tuttebol zeg :mrgreen:

He wat jammer zeg. Je moet dus nog even volhouden voor de kleine eigenwijze meid ter wereld komt.

Wij gaan vanaaf lekker uit eten, bij de chinees wokken. Heb er al de hele week zin in en zit nu al te verzinnen wat ik dan allemaal ga eten :oops:

wij gaan vrijdag naar een wokrestaurant…

ik kon me ook helemaal verlekkeren op eten toen ik zwanger was…

ben je al veel aangekomen?? ik hoop voor je dat je niet net als ik 30kilo aankomt :lol: ik weeg nog steeds 10 kilo teveel!

:slight_smile: He Diaantje dat is balen.Hopelijk begint het dan een deze dagen vanzelf en hoef je niet meer naar de afspraak volgende week.

Wij zijn gisteren lekker geweest.Heerlijk gegeten Aleen weer veel te veel natuurlijk.De kleine is heel de avond flink aan het bewegen geweest.Alles zat in de weg hahahaha.

Ik zit ook alweer op 28 kilo.

Valt otoch n og mee Nadine 10 kilo van de 30 die je was aangekomen.Komt wel weer goed hoor.

Mijn zusje komt straks gezellig eten.Ze wil nog een foto reportage maken van mijn buik.Ze is bezig met een foto cursus.Dat kan ze mooi gebruiken voor een opdracht zei ze.Dus nu moet ze dat wel gaan doen anders hoeft het niet meer hahahaha.

fijne dag nog liefs Alexandra

@enidan23 wrote:

wij gaan vrijdag naar een wokrestaurant…

ik kon me ook helemaal verlekkeren op eten toen ik zwanger was…

ben je al veel aangekomen?? ik hoop voor je dat je niet net als ik 30kilo aankomt :lol: ik weeg nog steeds 10 kilo teveel!

Ik ben in week 7 en week 8 ca. 2 kilo afgevallen en ik heb er nog maar 1 kilo bij op gekregen dus ik denk niet dat ik al te veel kilo’s aankom :smiley:

We hebben wel erg heerlijk gegeten bij het wokrestaurant. Ik zat op het eind zo vol dat ik achterover geleund in de enorme stoel hing en maar over mijn buik zat te wrijven. Komt de chinese dame naar ons toe en vraagt of ik zwanger ben. Ik dus heel trots ja ik ben zwanger :smiley: Zegt ze tegen me ben je 4 maanden zwanger? Ik helemaal verbaasd dat ze dat nog goed had geraden ook aangezien je niet eens echt een buik kan zien. Ze heeft ook nog heel stellig gezegd dat we een jongetje zouden krijgen. Zal mij benieuwen of ze gelijk heeft. Nog 3 weken wachten en dan weten we het hopelijk.