STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

yessss eindelijk actie!!

Nou hoop voor je dat je morgen je beebje in je armen kan vast houden…

Ben nou al zenuwachtig…alsof ik zelf moet hahahahah

:mrgreen: ( i wish)

zet m op meis…vroeg naar bed, al je krachten sparen !!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ow zet hem op meid! en ben echt heel benieuwd!

toi toi toi :pray:

spannend!!! ben benieuwd :mrgreen:

@diaantje17 wrote:

yessss eindelijk actie!!

Nou hoop voor je dat je morgen je beebje in je armen kan vast houden…

Ben nou al zenuwachtig…alsof ik zelf moet hahahahah

:mrgreen: ( i wish)

zet m op meis…vroeg naar bed, al je krachten sparen !!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Vanavond eerst nog heel onschuldig bij paps op verjaardag, net alsof doen alsof we nog tot dinsdag moeten wachten tot we meer weten :angel: Maar wel even zs als excuus gebruiken om op tijd weg te kunnen :wink:

Ben niet zenuwachtig (omdat ik ook niet weet waar ik zenuwachtig voor moet zijn), maar ben er wel heel bewust mee bezig… Toch nog even een boek opzoeken, puzzelboekjes mee, beschuit met muisjes ‘zullen ze dat in het zh hebben? ach stop het ook wel even in de tas’ enz enz Roel is nog snel even naar de kapper (bleef hij ook maar uitstellen) :lol: Net nog even de tekst voor het geboortekaartje aangepast en volgens mij ben ik er nu helemaal klaar voor!

Zoals ik al gezegd had, morgen het topic van de mei-mama’s in de gaten houden voor de laatste updates 8)

@Diana, bij jou nog geen nieuws???

Oooh Wat spannend.ik hoop dat ze iets gaan doen.Lekker vroeg de koffer in en veel succes he.

Liefs Alexandra

nee hoor…geen nieuws vanuit deze kant…wel ontrzettend last van de rug en linker been…om over mijn aambei :thumbdown: maar tezwijgen…

9 maanden geen last gehad…nu net voor een aankomende bevalling plopt dat kreng in ene eruit…en zeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrr…

Hoop niet dat het erger word na de bevalling :think: …is nou al niet grappig. :wall:

eindelijk is hubbie thuis…dus ze mag komen hoor… :wink:

Misschien dat het scheelt dat hubbie thuis is,dat dat voor jou een bepaalde rust geeft en dat ze nu mag komen.Ik hoop het voor je.

groetjes Alexandra

Henrieke het is deze maand een jaar geleden dat we gestopt zijn met de pil inderdaad. Alleen doordat er tussendoor natuurlijk wel een zwangerschap is geweest gaan ze weer opnieuw beginnnen met tellen.

Meid zet hem op. We blijven hier duimen voor beebnieuws…

nou Henrieke, today is the day…zet m op meis, we denken aan je…kom maar op met die prachtige foto’s van je beebje!!! :inlove:

Hier nog niets temelden…terwijl het toch een prachtige dag is om jarig tezijn he… :wink:

Zou wel lachen zijn als we tegelijk zouden bevallen…

:slight_smile: Henrieke zet hem op he meid.We wachten met spanning af op nieuws.

Balen Diaantje.Nog steeds niks.Vandaag uitgerekend toch??KOmt erg weinig voor hoor dat je op de uitgerekende dag beval.Zou wel erg leuk zijn niet dan hahahaha.

Hier alles goed.Gisteren naar de gyn geweest .alles weer goedgekeurd.Bloeddruk was perfect.Meneer ligt al helemaal ingedaald.Kan geen kant meer op.Over 2 weken weer terug.Krijg dan ook weer echo om te kijken naar de groei.Weten we ongeveer waar we op kunnen rekenen zei hij.Ik ben benieuwd hoe lanh hij nog blijft zitten.Ik heb het idee dat ik de 40 weken niet haal,maar je weet het niet he.

Ik ga nog even om boodschappen en de hond uitlaten.

fijn weekend allemaal.

liefs Alexandra

O,ja willen jullie foto’s zien dan even op mijn hyves kijken daar staat het kamertje ook op.

Nou henrieke heel veel succes. Ik heb gistermiddag dus weer heel wat gemist door niet even te komen spieken.

zou ze de kleine al in haar armen hebben???.. :think: …

Ben zoooooooooo benieuwd he… :inlove:

:slight_smile: Ik ook,heb net gekeken bij de mei mama’s ,maar daar stond ook geen nieuws.We moeten dus nog echt geduld hebben.

liefs Alexandra

Meiden ik ben heel slecht in wachten…

pfffffffff…hoelang nog… :snooty: …ben ook zo slecht in wachten…

En dan hoeven wij alleen maar te wachten en ligt Henrieke daar hard te werken. Nog even kijken of er nu al iets bij de mei mama’s staat.

die ligt heerlijk tegenieten van haar kleintje…

:inlove: …ik denk dat het een meisje is…wat jullie?

Jaaaaaaaaaaa eindelijk was ze er…Henrieke van harte meis, met de geboorte van jullie meisje Yvette!!

heerlijk genieten van jullie kleine wonder !! ( hebben er lang genoeg op moeten wachten… :wink: )

Hier verder weinig temelden…geen BUB…

:slight_smile: goedemorgen.GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER.yVETTE, wat een leuke naam.ga nu maar lekker genieten.

liefs Alexandra

Henrieke meis, gefeliciteerd met jullie wondertje Yvette, dat jullie maar lekker van der mogen genieten!!!

Even een update hierro van mij…

Ben van de week naar de huisarts geweest, ben de laatste 2 a 3 weken zo giga moe namelijk en aangezien ik net me periode gehad heb, leek het mij niet dat het door een eventuele zwangerschap kwam. Hij heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, komende woensdag kan ik bellen voor de uitslag van de bloedtesten. Verder heel erg emotioneel, maar dat kan ook komen, omdat ik naar mijn idee eindelijk mijn miskraam aan het verwerken ben. Werd wel eens tijd na 6 maanden.