STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

He meiden, nog steeds geen BUB…zelfs geen enkel activiteit wat enigsinds op een aanstormende beeb zou kunnen duiden…

Zelfs het bloedverlies lijkt minder…

GADVERRRRRRRRRRRRRRR ben het zoooooooooooo zat !!, Henrieke meis…petje af hoor hoe nuchter je er onder blijft…niet dat we veel keus hebben…maar ik ben zo emo…en het idee dat het nog wel langer kan gaan duren allemaal …pff…kan ik zo in janken uitbarsten…kan weinig hebben van mijn jongens (en dat terwijl het zulke lieve mannen zijn… :oops: ), pfffff

word echt tijd hoor…is voor iedereen beter :wink:

Diana rustig blijven meis, ik kan me voorstellen dat je het zat bent, maar echt geloof me, als je je zo druk maakt, is het voor tuttebel ook niet fijn.

Dat emo ken ik ook, door de moeheid van de afgelopen dagen huil ik al bij het minste geringste, komt vast omdat ik me zo druk maak. Tja… ach ik maak me druk om het minste geringste, ben nog niet zwanger en dan de goed bedoelde opmerkingen zijn ook niet zo heel fantastisch om eerlijk te zijn. Het is net of er toch een druk op je ligt…

Aan de ene kant wordt er gezegd van het komt vanzelf niet zoveel mee bezig zijn. Aan de andere kant is het wel als je gestopt bent met roken zo van ow zie je wel je bent zwanger. Zoals laatst met moederdag, toen was ik net een weekje gestopt met roken en me schoonvader meteen zo van ow ben je zwanger, ik van nee hoor. Hij direct ow moet je een rosetje? Ik ja hoor is goed… Dacht ie meteen dat ik een geintje uithaalde… Gelukkig was ik net ongi en zei ik maar dat ik het kon bewijzen. Toen geloofde die het wel.

Hoe drukker ik me maak, hoe slechter ik slaap :wink:

Even quoten van de mei-mama’s:

Mijn eerste nacht als nachtbraker.... nog niets hier Baal nu ontzettend dat ze mn uitgerekende datum verzet hebben van de 9e naar de 13e.... omdat ik anders zowiezo de 23e ingeleid zou worden en we geen problemen zouden hebben met hubbies verjaardag Nu moet ik maar afwachten of ze de 23e wel wat willen gaan doen of dat ik echt tot de 27e moet gaan wachten Toen ben ik accoord gegaan met het idee 'de beeb komt toch wanneer hij/zij zelf wil', maar geen rekening houdend met zo'n eigenwijsje.....

:lol:

Maar verstand weer op 'nul' gezet, me er weer bij neergelegd en nog heerlijk kunnen slapen tot kwart voor 9 :mrgreen:

Kan me dus wel helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor, alleen ben je nog niet eens over tijd (over datum klinkt zo kru he 8) ), dus beebs doen toch lekker wat ze zelf willen :wink:

@Mascha, het stoppen met roken werkt dan niet mee he... Kan me voorstellen dat jij er ook doorheen zit, we zijn nu een jaar verder en je voelt je waarschijnlijk de enige waar het zo lang bij duurt :hug: We kunnen je natuurlijk niet helpen, maar wel naar je luisteren hoor meis....

Ga nu even douchen, aankleden en dan lekker naar buiten met mn boek!

hier ook geen nieuws…wel lekker geslapen…(lees: nu maar 3 keer eruit geweest hihih)

Dus die pakken ze niet meer af… :thumbup:

Heb me voorgenomen om ook maar verstand op 0 tezetten…heb er nou eenmaal geen controle over…is een meid dus kan het zoiezo niet vergelijken met de boys…

Dus we zien wel, we wachten “gewoon” af…ga “gewoon” weer wat laatste dingetjes doen…ja ja …kom nog steeds " laatste" dingetjes tegen hihihi

Jammer henrieke dat het bij jou ook zo rustig is…

Hoeveel geduld moet een mens hebben he…

Iemand zei tegen me…joh, je moet sex hebben…nou…forget it…aan mijn lijf geen polonaise…wat een drama was dat hahahahah

Nee we wachten gewoon af…

@ mascha , lieverd , laat je niet gek maken hoor…volgens mij werkt dat averechts…als ik zo naar mezelf kijk… :roll:

:slight_smile: He Marscha,wat een gedoe.Kan me voorstellen dat je er gek van wordt af en toe.Laat je niet gek maken hoor!! Het komt vanzelf.

He Diaantje,begrijp precies wat je voelt.Ben ook zo emo.Onze jongens zullen ook wel eens denken.Wat is dat nou allemaal loopt mama weer ineens te :cry: Kan ook soms niet veel van ze hebben terwijl ze ook lief zijn.Maar ja .Ze komt toch pas wanneer ze zelf wil.Nu al een eigenwijze meid.Lijkt ze op d’r moeder hahahaha?

Nog even volhouden meid.Komt allemaal goed :hug:

Balen Henrieke dat er nog niks is.Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Ben benieuwd Lenneke wanneer je mag naar de gyn voor de echo.Zal inderdaad pas rond de 7 weken zijn denk ik eerder kunnen ze toch nog niet veel zien.

Geniet er lekker van joh.

hier is het pachtig weer gaan zo even lekker om boodschappen.Vanmiddag iets leuks doen met de jongens denk ik.

liefs Alexandra

zo afspraak voor de echo gemaakt 16 juni mag ik komen!

kon wel eerder, maar dat wil ik zelf niet omdat ik dan nog niet zo ver ben!

ben weer bang voor een teleurstelling en met 8 weken zien ze toch wel meer!

Fijn dat je een datum hebt :lol: Heerlijk he, het idee dat je weer naar de gyn mag voor wat leuks :inlove:

@Diana, sex helpt ook niet hoor :snooty: Het wordt echt steeds moeilijker om het van je af te zetten, maar ja, het wordt er niet eerder de 23e door (klinkt nuchterder dan ik af en toe ben hoor, maar anders maak ik mezelf helemaal gek) :wink:

@Alexandra en Diana, succes met jullie boys! Het zal niet makkelijk zijn om hun ook nog blij te houden, maar daar ligt dan ook een beetje extra taak voor hubbie :mrgreen:

:slight_smile: Fijn dat je weet wanneer je naar de gyn mag.Heb je iets om naar uit te kijken.

Sommige dagen gaan wel goed hoor henrieke,hubby is jammer genoeg erg weinig thuis.Heeft een eigen zaak.Hij gaat 's morgens rond half 10 weg en is 's avonds rond 10 uur weer thuis,maar dat geeft niet(zeg ik nu stoer hahahaha).Ik heb een hele lieve moeder en schoonmoeder die ik altijd kan bellen.

Ik ga eens wat doen met de jongste.

fijne dag nog

liefs Alexandra

Dat klinkt als hele lange dagen en veel alleen zitten :hug: Veel plezier vandaag!

Zo zeg er is sinds gister weer behoorlijk veel geteut hier :smiley:

Mascha laat je niet kisten of gek maken hoor maar ik hoop voor je dat je niet zo heel veel geduld hoeft op te brengen. Ik weet nog hoe frustrerend ik het vond om te horen dat iedereen “zo maar” en “snel” zwanger werd en dat het maar niet wou lukken bij ons. Ik duim voor je :hug:

Lenneke, dus binnenkort mag je de beeb zien. Hopelijk zie je meer dan dat wij hebben gezien :wink:

De beebs zijn er dus nog steeds niet. Ik had echt gedacht dat het vandaag jouw dag zou zijn henrieke :mrgreen:

masch meid laat je niet gek maken hoor!

wij zijn er juist deze ronde niet veel mee bezig geweest omdat we te druk waren met ons trouwen, ook niets super veel geklust,maar blijkbaar wel op de goede dag/ dagen!

ik weet dat het heel moeilijk is om het van je af te zetten, maar je moet maar denken het is 1 keer gelukt, dan lukt het vast nog een keer en dan komt het allemaal wel goed! heb je er trouwens al een keer met je huisarts over gesproken ofzo? kan misschien ook helpen of opluchten!

:hug: :hug: voor jou hoor!

en JOEHOE: wij willen beebjes zien kom nu maar hoor!

Leuk trouwens dat jullie tijdens je huwelijk een geheimpje hebben :lol: Nog maar 2 weekjes, leuk hoor!

@Lenneke meid, fijn om te horen dat je een afspraak hebt staan bij de gyn.

Toevallig gister bij de huisarts geweest, had alleen me eigen huisarts niet. Hij zag wel dat we een miskraam hebben gehad in mijn dossier. Wat betreft mijn klachten van moe zijn en alles, nou ik mag vandaag weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Hij vroeg ook of ik ergens mee zat. Heb toen gezegd dat ik er van baal dat ik nog niet opnieuw zwanger ben. Hij natuurlijk van en hoe lang duurde het de vorige keer. Ging het bij je moeder snel, en ja we kunnen nu nog niet veel onderzoeken natuurlijk. Aangezien het nog geen jaar is en het natuurlijk 1x raak is geweest.

ja dat lijkt me zo balen dat je zelf geen controle erover hebt, en dat wild vreemde mensen bepalen of je nou wel of niet in aanmerking komt voor verder onderzoek…vind dat ze de emotionele kant erg snel uit het oog verliezen…

Hoop dat je gauw resultaat hebt meis…het is je zo gegund!!

Hier (wederom …natuurlijk) geen beeb nieuws…

Hoe gaat het bij jou Henrieke?

@Mascha, het is toch deze maand een jaar geleden? Vervelend he, dat je afhankelijk bent van anderen :hug:

@Diana, die kleine van jou schiet ook niet op :mrgreen:

Hier ook geen nieuws hoor :wink:

Bah nog geen baby nieuws, ze mogen nu echt wel een keer komen zeg :mrgreen: ben benieuwd wanneer ze er aan komen.

ik ga er nu maar van uit dat het met 42 weken komt…valt het in ieder geval niet meer tegen hahahaha :mrgreen: :thumbup:

:slight_smile: He Marscha,balen joh. Vervelnd dat je je eigen huisarts niet had,die had misschien toch iets meer gedaan.

Dianntje en henrieke jullie laten ons nu wel erg lang wachten.Ik had toch wel gedacht bij jou Diaantje dat je m isschien al wel bevallen zou zijn door het bloed en slijmverlies.We moeten dus echt nog even geduld hebben.

Ik heb geprobeerd foto’s te plaatsen,maar op een of andere manier lukt het niet.Ik moet de foto’s verkleinen en dat lukt niet.Eens aan mijn zusje vragen als ze komt jullie houden ze dus nog tegoed.

Morgen weer naar de gyn.Ik ben benieuwd hoe hij ligt,zal ook eens voorzichtig vragen of hij kan voelen hoe groot hij ongeveer is en misschien met de geboorte zal zijn.

Ik ga nu lekker tv kijken.De finale van de gouden kooi.Lekker verstand op nul.

fijne avond nog.

liefs Alexandra

en ? en? en?..al nieuws ??

Hier is het nog stil…ga zo maar boodschappen doen , en straks maar weer een beetje in huis aan de gang…( je moet toch wat doen met die zee van tijd hahahahah)

Wij hopen morgen kennis te mogen maken met beeb :lol: Als je gokt dat beeb vandaag/morgen of overmorgen komt heb je toch vooral voor morgen wel een hele grote kans :mrgreen: Morgen om half 9 moeten we ons in het ZH melden :wink: