Daar heb ik vanmiddag achteraan gebeld, maar duurt nog tot de 27e… dus beeb heeft nog een week
Ok, bij me schoonzusje scheen dat te werken. De afspraak stond en 1 of 2 dagen ervoor begon de bevalling spontaan.
Doe maar niet 1 dag van tevoren, want dan is hubbie jarig :lol:
@Diana, al nieuws???
@zwangere dames, hebben jullie nog nieuwtjes over kwalen, klaaguurtjes enz? Volgens mij is er alleen nog maar aandacht voor zwanger worden en bevallen :lol: (maar kan met het ook wel wat voorstellen als je nergens last van hebt, dan heb je ook geen nieuwtjes )
@Linda en Marscha, we blijven voor jullie duimen :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup:
Hier geen nieuws, dus BIB 8)
nope…geen nieuws…wel gisterenavond de hele avond in het ZH gelegen…bij de controle van het hartje bij de VK , kwam ze tot de conclussie dat het hartje wel erg langzaam ging…dus gelijk door naar het ZH voor hartfilmpje…tja was wel langzaam zei de GYN…maar wat bleek…tut lag dus gewoon teslapen!!!, na een half uurtje werd ze wakker en werd de hart activiteit sneller…wederom…paniekom niets hahahahaha
Onderweg naar huis kreeg ik ook nog een migraine aanval …pppfffffff…39 weken geen last gehad ervan…valt echt ff tegen…
Oh wel een kleine verandering …heb donker bloed bij mijn afscheiding…zou het nu dan toch echt gaan beginnen??..oke wellicht niet vandaag…maar er is verandering…
Bij jou dus ook nog niets…schiet niet op zo…! :hug:
jee diaan dat was wel ff schrikken denk ik of niet? maar gelukkig alles okee met tuttebol… laat r nu maar komen dan :mrgreen:
santos: al stiekem aan het bevallen??
Tuttebel houdt jullie wel bezig!! Maar gelukkig dat alles goed was Mag je medicijnen nemen tegen Migrane tijdens je zwangerschap?
Ik hoop voor je dat het bloed voortekenen zijn, maar had het 3 dagen geleden ook en het resultaat… noppes 8)
Dus ik ben ook niet stiekum aan het bevallen :lol:
nee geen medicijnen voor de migraine…heb er ook stolsels bij nu…heb al naar de VK gebeld…moet het maar gewoon afwachten …als het helder rood werd of de weeen beginnen moet ik terug bellen…
dat gaat dus wel weer even duren… :roll:
succes met wachten :hug: (ik wacht met je mee :lol: )
spannend hoor! :mrgreen: duurt alleen wel een beetje lang!
haha, als jij het al lang vind duren… wat denk je van mij :mrgreen:
Heb nog steeds niet in de bijkeuken gekeken wat voor muizenonderdeel daar lag, dus ga eerst maar eens daar opruimen en dweilen, daarna eens even kadootje shoppen voor paps, die is vrijdag jarig! Gelukkig heb ik voor hubbie al een kado in huis (maandag jarig). Even wat anders, want anders duurt de dag wel heeeeeel erg lang
volgens mij moet je ff rustig op de bank gaan liggen ofzo…
je bent veelste druk… misschien komt frummel daarom niet… :mrgreen:
haha, dat heb ik net nog gedaan
Jeetje wat moet je toch een geduld hebben voor je eindelijk een beebje in handen mag hebben. Hopelijk dienen de beebs zich snel aan.
Hier ook niet echt nieuws. Ik lig s’avonds in bed aan alle babyspulletjes te denken die we no moeten halen. blijkbaar word ik er onrustig van ofzo en moeten we dus binnenkort maar eens flink shoppen naar een badje, aankleedkussen, kruiken, kleertjes enz. De babykamer, box, autostoeltje en kinderwagen zijn in ieder geval al in bestelling dus dat geeft wel weer wat rust. Verder gaat alles goed, gelukkig geen last meer van de blaasontsteking dus pillen helpen blijkbaar.
:thumbup: :thumbup: LENNEKE,GEFELICITEERD.eindelijk meid.Geniet ervan.En wanneer mag je naar de vk.Heb je ergens last van??Misselijk moe ofzo??
Diaantje,ik hoop dat het door gaat zetten!!!Zet hem op he.
Santos,vervelend joh dat er bij jou nog niks aan de gang is?Kan de vk niet strippen of zo??
Marscha en Linda,voor jullie blijf ik duimen!!!
HET KAMERTJE IS KLAAR!!!Ik zal straks even foto’s maken en proberen erop te zetten.Ik beloof niks hahahahaha.
Verder alles goed hier.Vrijdag moet ik weer naar de gyn.Ik ben benieuwd.
Heb erg veel last van mijn rug,maar ja dat had ik bij de andere twee ook dus dat was te verwachten,maar omdat mijn buik nu veel meer naar voor gaat dan in de rondte trekt het extra.
Gelukkig heb ik een lieve moeder en schoonmoeder die af en toe komen om te stofzuiegen en dweilen.
Voor de rest zitten we de tijd maar uit he.Officieel nog ruim 5 weken al zou 2 of 3 ook niet erg zij hoor hahahahaha.Ik hou het maar op 7 dan kan het niet tegen vallen hihihihi.
Ik ga weer eens koken.Fijne avond.
liefs Alexandra
ik heb alleen last van wat hoofdpijn maar verder geen kwaaltjes, nog niet maar durf het niet te hard te roepen!
verder morgen afspraak regelen met vk/ gyn even overleggen wat ik het eerste moet doen , want echo’s moeten bij de gyn en de rest van de controle’s als het goed is gewoon bij de vk!
@snackertje wrote:
Santos,vervelend joh dat er bij jou nog niks aan de gang is?Kan de vk niet strippen of zo??
Heeft ze al 3x gedaan… Voor vrijdag afspraak in het ZH voor een echo/CTG en dan een afspraak maken voor inleiden…
Ben heel benieuwd of frum zich eerder gaat melden…
@Alexandra, fijn dat het kamertje klaar is en je zulke lieve moeders hebt

@Saskia, je bent op tijd met alle spulletjes :shock: Ik kon gelukkig goed slapen met de gedachte dat alles snel genoeg gekocht is :mrgreen: Heb nu nog niet alles, maar volgens mij wel het hoog nodige en hubbie (of zus) kan snel genoeg naar de winkel

@Lenneke, wij hebben eerst de VK gebeld en daar een afspraak gehad (bij 8 weken) voordat we voor de echo gingen (bij 12 weken)

@Diana, nog nieuws bij jou??
Lenneke, ik weet dat ik eerst een afspraak bij de gyn. mag maken i.v.m. me miskraam, ik weet niet of dit ook voor jouw geld? Zij zullen dan eerst een echo doen om te kijken of nu wel alles goed is. Mag dan ook pas met een week of 7 hoor.
Verder morgen eens eventjes naar de huisarts toe. Ben de laatste week zo giga moe en vrij snel draaierig… zwanger kan ik niet zijn heb net me ongi gehad… zit nu juist weer in me vruchtbare periode…
Nu wil ik ook graag eens wat beeb nieuws horen enzo.
Diana jeetje wat moet dat even schrikken geweest zijn en laten we hopen dat dat bloed inderdaad betekent dat je die tuttebel nu snel in je armen mag houden.
wij hebben hier geen vaste vk’s dus ja bel morgen gewoon wel even! zit namelijk bij de vk’s in het ziekenhuis en dat zijn er 8/9 in totaal waarvan 4/5 hier in hulst zelf op de poli zitten!
maar als het goed is mag ook ik inderdaad eerder bij de gyn langs komen ivm mijn miskraam…
Zou fijn zijn als jullie al snel een echo konden krijgen!!
Heb trouwens een vriendin die de mei-mama’s op de hoogte houdt, dus als er wat gebeurt, daar even checken… (niet dat er nu wat gebeurt hoor, maar voor het geval dat)