JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
fantastisch meis!!, wat een goed nieuws!!
Van harte gefeliciteerd!!
Nou jij nog Mascha, komt helemaal goed !!
Henrieke bel jij vast de VK…je mag hoor !!! :mrgreen:
Nu heb je natuurlijk geen idee hoe lang al Echt super!!! Kan je het zelf al geloven :mrgreen:
VK heeft om 13uur spreekuur, dus wilde dan even bellen
@santos_05 wrote:
Nu heb je natuurlijk geen idee hoe lang alEcht super!!! Kan je het zelf al geloven :mrgreen:
ja wel hoor ben 4 weken en 2 dagen nu als het goed is!
ik ga maar weer stofzuigen, wasje draaien…kortom…mijn tijd uitzitten :mrgreen:
Wauw!! We gaan er gewoon vanuit dat alles nu goed gaat hoor, dat MOET nu wel :lol:
Heb net mn laatste post aangepast, maar we gaan nu wel heel snel… maar om 13uur tel. spreekuur, dus dan bel ik de VK
@Diana, als het bij jou net zo lang duurt als bij mij kan je nog heeeeeel veel stofzuigen (hoop het echt niet voor je)
Ik ga lekker niets doen in het huishouden vandaag 8) Alleen nu nog bedenken wat ik WEL ga doen
jeah!! gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :thumbup:
en santos… stuur die beeb is ff naar buiten joh!!
en diaantje trouwens ook… waar blijft die tuttebol!
Ben bezig met een uitzettingsbevel, maar de VK belt niet terug :mrgreen:
@santos_05 wrote:
tjonge jonge meid, die kleine van jou heeft het veel te goed daar binnen!
@santos_05 wrote:
Helaas… kleine moet toch blijven zitten… geen uitzettingsbevel

Lenneke super zeg, gefeliciteerd :thumbup:
Nou Henrieke en Alexandra, nu kan het positieve nieuws van jullie niet achter blijven he. Kom maar op met die beebs van jullie
Mascha, ik hoop inderdaad ook dat het en, en is en dan zou alleen Linda nog moeten maar daar horen we ook maar weinig van. hopelijk gaat alles goed met haar.
NOUUUUUUUUUUU…GENOEG GEKRAAKT !!!
ERUIT NOU !!! :mrgreen:
even nog mijn bewijs
Mooie foto hoor!! Mag je trots op zijn :inlove:
ha ben ik ook
JIPPIE!!! Gefeliciteerd Len…
Lenneke, GEFELICITEERD!!!
Heerlijk voor je, eindelijk weer goed nieuws!!! Geniet ervan! :inlove:
Enne… waar blijven die beebs??? :think:
Hebben jullie ze wel goed uitgelegd waar de uitgang is??? :lol: :mrgreen:
Volgens mij zijn ze de Tom Tom vergeten af te leveren daarro, jeetje wat laten ze ons wachten!!!
BTW ik hoop inderdaad dat die 5 maanden voor iets anders staan, want ik wordt nu al gek van me eigen laat staan als het nog eens 5 maanden duurt, hallo dan ben ik een jaar verder sinds die curetage…
De ooievaar kan de weg niet vinden… ze zijn hier vlakbij, maar hebben ons huis nog niet gevonden 8)
Ja ja Henrieke, je wil het gewoon er nog niet uit gooien geef het maar toe… Nog even en dan gaan ze je inleiden, lijkt me ook geen pretje hoor