STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

:slight_smile: Wat wordt het weer spannend hier.Ik ga voor iedereen duimen!!!

Wat jammer dat hubbie zich er niet meer mee heeft bemoeid.Dat is iets wat wij vrouwen toch eigenlijk wel graag samen willen doen,maar ja.Misschien komt het bij hem nog als je wat verder zwanger bent.

Hier gaat alles zijn gangentje.Met de laatste dingen bezig voor het kamertje.Nog wat dingetjes inruimen en morgen gaat hubbie de klamboe ophangen en dan nog wat schilderijtjes halen en ophangen en dan is het klaar.Foto’s volgen als het lukt.

Fijn weekend nog.Het zonnetje schijnt hier!!!

liefs Alexandra

Heerlijk dat het kamertje bijna klaar is Alexandra!

Hier nog geen beeb te bekennen hoor :evil:

en hier nog geen ongi te bekennen!

:lol:

ik wacht tot henrieke bevallen is :lol:

Nou henrieke even opschieten dan :wink:

nog geen nieuws?..ik dacht een urrtje geleden ff van YESSSSSSSS, maar nee hoor…is weer afgezwakt…( komt door Jac denk ik…die zei…liever na studiosport… :wall: …pffffff…)

nou duimpjes draaien meiden…voor beebjes en vette testen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Diana sla hem in elkaar!!! Jeetje na studio sport alsof die kleine meid daar op gaat wachten…

Nou Henrieke is het al zover en Lenneke kom op gewoon testen!!!

Hier gebeurt niets hoor :wink:

@santos_05 wrote:

Hier gebeurt niets hoor :wink:

hier ook niet :stuck_out_tongue:

oehoeeeeeeeee…hoor ik daar al een beebje huilen??

( ja helaas hier nog niet…is nog errug rustig in het buikje… :thumbdown: )

Waar??? Onze frummel ook nog niet hoor, die vertikt het om zelf te komen :wall:

Overal worden babietjes geboren die na ons zouden zijn… en die van ons laat het afweten :?

@Lenneke, zou jij vandaag niet testen??? Misschien helpt het en komt onze frum dan ook spontaan :lol:

ja kom op len…testen…wij willen onze beebjes … :mrgreen:

(hoezo druk op je schouders…hihihi)

Ja van schrik zeker Henrieke :stuck_out_tongue:

Nou meiden als ik hubbie zijn tante moet geloven duurt het hier nog een maand of 5… Zit wel logica in als je een beetje spirituel gaat kijken. Met 5 maanden zitten we namelijk rond dezelfde periode als de vorige zwangerschap en die is nooit afgemaakt en dient dus eigenlijk afgemaakt te worden. Dus ik stort me voorlopig maar gewoon op me rijlessen. Ze zei echter alleen 5 maanden, dus het kan ook betekenen dat het halen van me rijbewijs 5 maanden duurt, of dat ik het over 5 maanden bekend maak. Ach ik zie wel over 5 maanden en voor nu gewoon genieten van het klussen.

ga maar bevallen dame’s… meer zeg ik niet :stuck_out_tongue:

@Mascha, ik hoop dat je het met 5 maanden bekend mag maken :wink:

@Lenneke, oei, was het nou als jij zwanger was mocht ik bevallen??? Volgens mij wel he :think: VERTEL!!!

ja zoiets stond me ook bij…vertel Len !!

@ mascha…hoop dat het voor jou een hele vette EN +EN is…en je rijbewijs…en een hele vette test!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@santos_05 wrote:

@Lenneke, oei, was het nou als jij zwanger was mocht ik bevallen??? Volgens mij wel he :think: VERTEL!!!

ja dus zet hem op bevallen maar :lol:

GEFELICITEERD!!! Super meis!!!

ja dankje :lol: