STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

@santos_05 wrote:

dan toch die stofzuiger maar eens pakken 8)

hahahaha…ja die van mij maakt ook overuren de laatste paar dagen hahahah

Net nog de keuken gedaan…dan zo maar weer boven aan de gang…wasje draaien…etc…we komen de dag wel weer door hahaha :wink:

Klaar!! En nu toch maar met de auto naar de bieb, want het regent nog steeds :angel:

@santos_05 wrote:

Klaar!! En nu toch maar met de auto naar de bieb, want het regent nog steeds :angel:

he ga eens bevallen jij :naughty:

@smartygirl wrote:

@santos_05 wrote:

Heeeeeeel graag, maar ja, beeb moet ook willen he :mrgreen:

@santos_05 wrote:

@smartygirl wrote:
@santos_05 wrote:

Heeeeeeel graag, maar ja, beeb moet ook willen he :mrgreen:

ga die beeb van jullie eens streng toespreken! :naughty: het wordt echt tijd om te bevallen hoor, straks weet ik echt nog eerder of ik zwanger ben (of niet, ga namelijk nog steeds vanuit dat ik ongie ga worden…)

Lenneke positief blijven denken meis!!!

Ik hoop dat ik door het bezig zijn met me rijlessen dat ik wat minder bezig ben met zwanger worden en dat het dan snel raak is, maar ik ga deze keer wel door tot ik hem heb. Ik bedoel heb nog minimaal 8 maanden voordat de beeb dan geboren zal worden dusse…

Ben een jaar of 3 geleden ook ooit eens begonnen en toen 2x gezakt (zenuwen) hierna kregen we de sleutel van ons eigen huisje en toen ging dat voor en daarna is het er gewoon niet meer van gekomen.

Wel grappig, me collegatje vertelde gister dat ze zwanger is 5,5 week ongeveer, zij heeft nergens last van ja der (.)(.) en ik loop met de verschijnselen rond. Duizelig, moe… Een klant zei gister al in de winkel ben je misschien zwanger? Het leek mij niet aangezien ik net ongi was geworden, maar toch aan het twijfelen gebracht he… Vanmorgen dan toch nog maar eventjes getest maar natuurlijk niet logisch, maar ja je weet het maar nooit je hoort wel vaker van die verhalen dat vrouwen het niet weten, omdat ze gewoon ongi worden en dergelijke…

lenneke zolang je nog niet ongie bent positief blijven denken :thumbup: en dan duim ik nog ff door voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

santos: schiet is ff op joh! met bevallen :mrgreen:

mascha: goed idee om weer rijlessen te gaan volgen :thumbup: wie weet helpt t om je zinnen te verzetten en er niet meer continua aan denkt… ik hoop natuurlijk echt voor je dat het snel raak is :thumbup:

diaantje: jij misschien al bevallen dan? :mrgreen:

vandaag mijn niet ongi dag en tot op heden niets…

dacht gister wel dat ik ongesteld ging worden maar er gebeurd niets… heb het idee dat er weer een spelletje wordt gespeelt met mijn lichaam maar goed we wachten sowieso tot woensdag met testen, dan zit ik op de 37 dagen aangezien dit pas mijn 3e normale cyslus is(althans dat hoop ik…) en de vorige was 33 dagen en die daarvoor 37 dagen…

maar goed ik ga eens boodschappen doen! heb de neiging om vandaag binnen te blijven hangen het weer is zo saai, maar ja moet om 17.00 aan het werk! heb slaapdienst, dus ik zie het al gebeuren dat dan de duivels komen…

ik vind eigenlijk dat je gewoon vandaag even moet testen :mrgreen:

@enidan23 wrote:

ik vind eigenlijk dat je gewoon vandaag even moet testen :mrgreen:

haha ja zou het het liefste ook doen, maar wil teleurstelling voorkomen en ja anders is het zo’n dure hobby he

ik heb mn zwangerschapstesten steeds van internet gehaald… had je er 6 voor 15euro ofzo… stuk goedkoper en kan je er wat vaker een test tegenaan gooien :thumbup: :mrgreen:

haha, heb er ook nog 2 voor je liggen (idd van internet) :mrgreen:

heb er nu ook via internet besteld maar die komen de maandag pas of dinsdag en ik heb 1 digitale CB liggen van een zwangere vriendin gekregen dus moet me nu echt inhouden!

test nou maar gewoon :lol: :lol:

@enidan23 wrote:

test nou maar gewoon :lol: :lol:

haha lijkt wel of jullie het nog liever willen weten dan wij :lol:

ga henrieke maar plagen of ze niet al bevallen is 8)

ik ga zwijgen geloof,straks halen jullie me nog over om te gaan testen :silenced:

Nou we hebben de babykamer en kinderwagen besteld en ook gelijk maar een matrasje enzo zodat het bedje ook gelijk opgemaakt kan worden. Verder had mannetje geen geduld en liep direct de winkel uit. Hij vind het niks aan om in zo’n babywinkel rond te lopen. Hij zegt dat hij er geen verstand van heeft maar ja dat heb ik ook niet. De verkoopster zei gewoon wat de opties waren en daar kon je uit kiezen maar ja dat heb ik dus allemaal zelf moeten doen. Hij bemoeide zich nergens mee en dat vond ik wel jammer. Hij was gewoon de chauffeur die me rond reed.

o dat is jammer meid!

:hug:

@smartygirl wrote:

ga henrieke maar plagen of ze niet al bevallen is 8)

Onze beeb is zoooo eigenwijs, die blijft nog wel even zitten :snooty:

@Saskia, wat balen meis dat hubbie je niet helpt... Misschien als je verder bent dat het meer bij hem gaat leven?

dat beloofd wat henrieke zo’n eigenwijskind nu al… :stuck_out_tongue:

he meiden hier nog steeds geen babynieuws…w.s vind ze het nu weer tekoud om tekomen hahahahah :mrgreen:

We wachten maar weer af…

Henrieke…jij dan ??? :pray:

Len?..al getest??..we duimen hoor !! :thumbup: :thumbup: